Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні НК 024: 2019 45208 Електрод до системи інтерференційної електростимуляції
Очікувана вартість
26 013,12 UAH
UA-2020-01-29-001696-c 000cc8320d0648e68ea9d18e56dd374d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Олійник

+380508505687
+380678660207
tender_comitet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01988692
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 51291, Україна , Дніпропетровська обл., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, буд. 94
Контактна особа: Олена Олійник
+380508505687,+380678660207
tender_comitet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 15:24
Очікувана вартість: 26 013,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Гідрофільні прокладки 100*150 мм для електрофорезу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 45208 — Електрод до системи інтерференційної електростимуляції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 17:51
Оголошення.doc
29 січня 2020 17:51
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-001696-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", Код ЄДРПОУ:37620699
Дата подання: 17 лютого 2020 09:18
Оскарження рішення
Ми, ТОВ “Медична Компанія "ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"", не згодні з рішенням Замовника, що викладено в Протоколі № 28 про визнання переможця. (Ідентифікатор закупівлі UA-P-2020-01-29-017378-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ФОП Гальперін В.О. у складі своєї пропозиції надав не повний перелік документів визначений в оголошенні до закупівлі, а саме :
Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.
Виходячи з вище зазначеного, так як наша пропозиція відповідає всім зазначеним вимогам, просимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 лютого 2020 14:34
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-01-29-001696-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Гальперін В.О., Код ЄДРПОУ:2289200074
Дата подання: 19 лютого 2020 10:10
оскарження рішення
оскарження рішення замовника про відмову перемоги у тендері
Номер вимоги: UA-2020-01-29-001696-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Гальперін В.О., Код ЄДРПОУ:2289200074
Дата подання: 19 лютого 2020 10:10
оскарження
ОСКАРЖЕННЯ
Цим листом ФОП Гальперін В.О., згідно вимогам замовника, пояснює , що згідно
відповідно до п. 4 ст. 16 Закону України № 922-VIII "Про публічні закупівлі", (http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/TM053228.html ) де вказано:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
б)наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.

4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Відповідно до п. 4 ст. 16 Закону України № 922-VIII "Про публічні закупівлі" відсутність
документу оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (надати підтверджуючі документи повноважень - оригінали або копії звірені відповідним чином), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника НЕ МОЖЕ бути підставою для її відхилення замовником участі ФОП Гальперіна В.О. у процедурі закупівлі UA-2020-01-29-001696-c.
19 лютого 2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 16:39

Доброго дня, шановний учасник закупівлі ФОП Гальперін В.О.!
Щодо вашого оскарження визначення переможця.
КП «ДОСРЦ «Солоний лиман» ДОР (Замовник) в системі електронних закупівель ProZorro подав оголошення на проведення допорогової закупівлі ДК 021: 2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні НК 024: 2019 45208 Електрод до системи інтерференційної електростимуляції, унікальний номер закупівлі UA-2020-01-29-001696-с. від 19 лютого 2020 року.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що Замовник застосував процедуру допорогової закупівлі, оскільки вартість закупівлі до 200 тисяч гривень для товарів і послуг, до 1,5 млн. грн. для робіт, так відповідно до абз.2 ч.1 ст. 2 . Сфера застосування Закону. (ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон )) застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
Керуючись абз. 4 ч.1. ст. 2 Закону Замовник, може (надане право а не обов’язок) використовувати електрону систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору, під час здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість що встановлена в абзацах другому та третьому ч.1.ст. 2 Закону, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Саме для забезпечення Принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, економії та ефективність, при здійсненні закупівель, перед укладанням договору, нами використовується електронна систему для визначення постачальника.
Тобто, Закон застосовується виключно за умов, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. В нашому випадку це менше 200 тисяч гривень – допорогова закупівля, а не відкриті торги, тому Замовник та учасники у своїй роботі повинні керуватись підзаконними актами які регулюють ці відносини, а саме: - Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року (далі-Інструкція);
- Рекомендації стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель затвердженні відповідно Доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 08-82/0/35-19 від 19.12.2019 року «Про вдосконалення проведення процедур публічних закупівель та впровадження електронних каталогів»(далі-Рекомендації).
Так відповідно до абзацу 4 частини 3 Загальних положень Інструкції, у визначеннях термінів які вживаються та розтлумачені даним підзаконним актом під «пропозицією учасника» ми як члени тендерного комітету розуміємо та визнаємо, що «пропозиція учасника» – пропозиція щодо предмету закупівлі або його частина(лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником;
Таким чином аналізуючи вашу пропозицію учасника, тендерний комітет замовника прийшов до висновків, що надана у складі пропозиція не відповідає вимогам замовника, в частині Гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.
Тендерний комітет замовника враховуючи специфіку статутної діяльності підприємства, визначив таку вимогу для учасника як – пріоритетну, доцільну та обґрунтовану, в зв’язку з можливістю дослідити походження та відповідність до санітарних норм матеріалів які були використані для виготовлення медичних виробів з метою запобігання шкідливих наслідків для здоров’я пацієнта.
У складі пропозиції надані документи що не відповідають предмету закупівлі, а саме, копія Свідоцтво про державну реєстрацію № 11713/2012 - прилади низькочастотної електротерапії «Радиус» виробник ТОВ «КЛЭР».

Відповідно до абзацу 3 частини 3 Загальних положень Інструкції, у визначеннях термінів які вживаються та розтлумачені даним підзаконним актом під «переможцем» ми як члени тендерного комітету розуміємо та визнаємо, що «переможець» - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем.
Виходячи з цього положення ми як тендерний комітет дослідили невідповідність даних критеріїв вашої пропозиції в частині відповідності вимогам до предмету закупівлі. Ваша пропозиція не відповідає ознакам «Переможної» та визначення Вас як «Переможця».
Щодо порушення вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з боку замовника які на вашу думку призвели до порушень у сфері публічних закупівель при визначенні переможця.
Під час оцінювання пропозицій учасників допорогових закупівель тендерний комітет керується абзацом 9 частини 2 ІІ глави (Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель) Інструкції, яка передбачає під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
- Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи…
Саме складений та затверджений даний нормативний акт (Інструкція) враховуючи, здійснення закупівлі, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» дає нам право як замовнику, самостійно визначати вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні критерії. Дякуємо.

З повагою,
Тендерний комітет

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 10:09
оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гальперін В.О. 19 480,00
UAH з ПДВ
19 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" 23 000,00
UAH з ПДВ
22 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 13:23
Учасник
05 лютого 2020 14:12
Радиус.pdf
05 лютого 2020 14:12
пропозиция.PDF
05 лютого 2020 14:12
Паспорт Гальперин.zip
05 лютого 2020 14:12
інформація учасника.jpg
05 лютого 2020 14:12
ИНН с печатью.jpg
05 лютого 2020 14:12
гарантія.PDF
05 лютого 2020 14:12
витяг з печаткою1.jpg
05 лютого 2020 14:12
витяг з печаткою.jpg

Публічні документи

21 лютого 2020 10:40
нова пропозиція758.pdf
07 лютого 2020 17:48
Статут.pdf
07 лютого 2020 17:48
Свідоцтво платника ЄП.pdf
07 лютого 2020 17:48
Рішення №1.pdf
07 лютого 2020 17:48
реквизиты МК ИТ.pdf
07 лютого 2020 17:48
пропозиція.pdf
07 лютого 2020 17:48
проект договору.pdf
07 лютого 2020 17:48
гарантійний лист600.jpg
07 лютого 2020 17:48
Виписка з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 17:48
авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гальперін В.О.

ТОВ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гальперін В.О.
#2289200074
Рішення скасоване 19 480,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:34
ФОП Гальперін В.О.
#2289200074
Відхилено 19 480,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:04
ТОВ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
#37620699
Переможець 22 500,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:18

Документи

14 лютого 2020 16:25
Scan_20200214_162340.jpg

Документи

18 лютого 2020 17:04
Scan_20200218_170104.jpg

Документи

21 лютого 2020 11:17
Scan_20200221_111509.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ"
#37620699
22 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 11:17
Scan_20200221_111509.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan_20200302_144614.jpg укладений
02 березня 2020 14:50
Scan_20200302_144529.jpg укладений
02 березня 2020 14:50
Scan_20200302_144506.jpg укладений
02 березня 2020 14:50
Scan_20200302_144443.jpg укладений
02 березня 2020 14:50
Scan_20200302_144550.jpg укладений
02 березня 2020 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 22 500,00
UAH