Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Київській області)
Scientific and technical services in the sphere of engineering (Services by carrying out for the state inventory of land in Kyivska oblast)
Очікувана вартість
5 897 500,00 UAH
UA-2020-01-29-001619-c e50d84726aec4dff8fae9ec4e47c0c37
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петракова Катерина Олегівна

+380444248583 buhoblzem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Київській області
Код ЄДРПОУ: 39817550
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Серпова, 3/14
Контактна особа: Петракова Катерина Олегівна
+380444248583
buhoblzem@ukr.net
Додаткові контактні особи: Теплицька Тетяна Адамівна
+380444248508
Іллючок Володимир Сергійович
+380444092336
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional Office of StateGeoCadastre in Kyivska oblast
National ID: 39817550
Contact point: Petrakova Kateryna Olehivna
+380444248583
buhoblzem@ukr.net
Additional contacts: Teplitska Tetyana Adamyvna
+380444248508
Illychok Volodymyr Serhiyovych
+380444092336

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:31
Очікувана вартість: 5 897 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58975 UAH
Publication date: 29 січня 2020 17:26
Enquiries until: 21 лютого 2020 11:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 897 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 488 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 Га
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Київській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Серпова, 3/14
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Services by carrying out state inventory of land in Kyivska oblast
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту прийому передачі наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 17:01
Зміни 1.docx
06 лютого 2020 17:01
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ (уточнена).docx
06 лютого 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 17:01
Зміни 1.docx
06 лютого 2020 17:01
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ (уточнена).docx
29 січня 2020 17:27
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:49
Дата відповіді: 05 лютого 2020 19:12
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням договору Виконавцем в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю
Лист згода на обробку персональних даних
Дата подання: 03 лютого 2020 12:50
Дата відповіді: 05 лютого 2020 19:15
Додатком № 3 до тендерної документації передбачено надання листа-згоди на обробку наявних персональних даних. Надайте відповідь чи має він надаватися лише на уповноважену особу учасника, чи має він надаватися на всіх фізичних осіб, інформація про яких надається у складі тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону (із змінами) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані.
Передача персональних даних іншим особам може бути проведена виключно в межах Закону України “Про захист персональних даних” та після отримання письмової згоди.
Оскільки у тендерній документації у деяких випадках від учасників можуть вимагатися відомості, які підпадають під визначення персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних», у підпункті 15 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається подання письмової згоди на обробку наявних персональних даних за формою згідно з Додатком №4 до ТД (у шапці додатку помилково вказано нумерацію додатку «3», буде внесено відповідні зміни до ТД). Таким чином, лист–згода на обробку наявних персональних даних надається у разі, якщо у складі документації, яка надається учасником, наявні персональні дані фізичних осіб, – на кожну таку особу
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:16
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:32
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:32
Дата відповіді: 06 лютого 2020 17:06
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії тендерної пропозиції розраховується з наступного дня після розкриття тендерної пропозиції Системою).
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:06
Дата відповіді: 06 лютого 2020 18:50
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 розділу ІІ Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 №509 (є обов’язковим для використання розробниками документації із землеустрою), визначено, що координатною основою при здійсненні робіт із землеустрою є Державна геодезична референцна система координат УСК-2000 (далі – система координат УСК-2000).
Зазначеним Порядком визначено, що система координат УСК-2000 встановлюється за умови паралельності її осей просторовим осям системи ITRS. За поверхню відліку в системі координат УСК-2000 приймається референц-еліпсоїд Красовського. Система координат УСК-2000 має однозначний геодезичний зв’язок із системою ITRS/ITRF2000. Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Кронштадтського футштока.
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:08
Дата відповіді: 06 лютого 2020 19:44
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками здійснюється відповідно до наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 «Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками». Згідно з зазначеною Інструкцією для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків.
Точність визначення координат межових знаків має відповідати значенням, вказаним в п. 3.10 зазначеної Інструкції:
Середньоквадратична похибка місцезнаходження межового знака відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, міських геодезичних мереж не повинна перевищувати:
у містах Києві, Севастополі, містах – обласних центрах та містах обласного підпорядкування – 0,1 м;
в інших містах та селищах – 0,2 м;
у селах – 0,3 м;
за межами населених пунктів для земельних ділянок площею до 10 га – 0,5 м, а площею 10 га і більше – 2,5 м.
Щодо повірки
Дата подання: 12 лютого 2020 13:36
Дата відповіді: 14 лютого 2020 14:03
Доброго дня! Замовник в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначає документи, які повинен надати учасник для участі у процедурі закупівлі, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати: 1.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою». При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність супутникового обладнання GPS-приймачів (не менше 1 штуки), електронних тахеометрів (не менше 1 штуки). 1.2. Документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД. Просимо надати роз’яснення, що є доказом метрологічної простежуваності до національних еталонів для засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, а саме: для GPS-приймачів? Так як, в пункті 2 статті 17 Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» зазначено, що Кабінет Міністрів України встановлює Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. GPS-приймач в цьому Переліку не зазначено (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/374-2015-%D0%BF#n9).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки.
До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності: 6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою; 11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем
Відповідно до пункту 26 Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній перевірці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 374, глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення входять до категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, за видами діяльності, що належать до сфери законодавчо регульованої метрології (стаття 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність») – 6 і 11.
В свою чергу, пунктами 1 і 7 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», а також пунктом 4 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, вказано, що ЗВТ (засоби вимірювальної техніки) підлягають періодичній повірці, повірці після ремонту, а також можуть проводитися позачергова, інспекційна та експертна повірки.
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться за методиками повірки, які визначаються нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності, або національними стандартами.
Інтервали повірки апаратури встановлюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1195 «Про затвердження порядку встановлення міжповірочних інтервалів для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями».
Відповідно до пункту 2 цього Порядку визначені значення:
- первинний міжповірочний інтервал для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - первинний міжповірочний інтервал) - значення міжповірочного інтервалу, яке встановлюється для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями вперше;
- міжповірочний інтервал для законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (далі - міжповірочний інтервал) - проміжок часу або напрацювання між двома послідовними повірками законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, протягом якого метрологічні характеристики такого засобу повинні відповідати встановленим вимогам.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 р. №1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» визначено, що глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення відповідно до найменування категорій законодавчо врегульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, складає міжповірочний інтервал 1 рік.
Оформлення результатів періодичної, позачергової, інспекційної, експертної повірок та повірки після ремонту здійснюється відповідно до розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 14:05
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:46
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком). При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:36
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:53
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16.
Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.
Пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація - складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти.
Частиною 3 статті 7 Закону України «Про вищу освіту» у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно з частиною 2 статті 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, стовпчик «Спеціалізація по диплому» таблиці у пункті 2.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-001619-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 03 квітня 2020 18:15
Скарга АМКУ
Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області. (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД e50d84726aec4dff8fae9ec4e47c0c37, предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Київській області). За результатами прекваліфікації, тендерні пропозиції ТОВ КИЇВЗЕМ; ДП Центр державного земельного кадастру, було допущено до аукціону, проте дане рішення Замовника є не правомірним порушує права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: 1. Щодо неправомірного допущення ТОВ КИЇВЗЕМ Перше: Згідно вимог Тендерної документації (надалі – ТД) (Додаток 2) : п.п 1.1.п.5 Інструкція з підготовки ТД необхідно надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»: № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази, рік виготовлення Серійний номер Марка (модель) Одиниця виміру Кількість Примітка (власне, залучене**) У складі тендерної пропозиції (надалі – ТП) ТОВ КИЇВЗЕМ: надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю №37 від 28.02.2020р. в якій відсутні відомості про рік виготовлення обладнання. (Додаток3) Таким чином ТОВ КИЇВЗЕМ було надано Довідку, що не відповідає вимогам ТД! Друге: Згідно вимог ТД: п.п. 1.3 п .5 Інструкція з підготовки ТД необхідно надати документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД. У складі тендерної пропозиції (надалі – ТП) ТОВ КИЇВЗЕМ: надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю №37 від 28.02.2020р та інвентаризаційний опис необоротних активів (дата складання 20.01.2020р.) та інвентаризаційний опис нематеріальних активів (дата складання 11.02.2020р.) (Додаток 4) Відповідно зазначені інвентаризаційні описи не містять даних щодо фактичної наявності обладнання в розрізі об’єктів на відповідну дату, лише згідно даних бухгалтерського обліку, що не може слугувати належним підтвердження наявності обладнання на момент подання ТП. Таким чином ТП ТОВ КИЇВЗЕМ не містить документального підтвердження, щодо наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, 2. Щодо неправомірного допущення ДП Центр державного земельного кадастру Згідно вимог ТД: Необхідно надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 цього розділу ТД; Відповідно до ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до п. 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Відповідно до інформації що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ДП «Центр державного земельного кадастру» є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – ДГК), та відповідно володіє 100% - ками статутного капіталу Відповідно до ст.1 постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5 ( надалі – Постанова) визначено: «Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком згідно з додатком 1. Згідно додатку 1 до Постанови, Головне управління Держгеокадастру у Київській області, визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем, Держгеокадастру як і ДП Центр державного земельного кадастру, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем. Таким чином, ДП Центр державного земельного кадастру та Головне управління Держгеокадастру у Київській області є пов’язаними особами відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідно до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника відхилити дану ТП. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ КИЇВЗЕМ 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ДП «Центр державного земельного кадастру»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2020 18:27
рішення від 07.04.2020 № 6635 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 18:27
рішення від 23.04.2020 № 7853 .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 22:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Головного управління Держгеокадастру у Київській області прийнято рішення виконати рішення Колегії від 23.04.2020 № 7853-р/пк-пз, а саме: скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ “КИЇВЗЕМ”
Дата виконання рішення замовником: 04 травня 2020 15:21
Номер скарги: UA-2020-01-29-001619-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 04 квітня 2020 15:04
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Детально в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 квітня 2020 15:49
рішення від 08.04.2020 №6646+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 15:48
рішення від 24.04.2020 №7942 .pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 21:57

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 18:15
Додаток 1.pdf
03 квітня 2020 18:15
Додаток 2.pdf
03 квітня 2020 18:15
Додаток 3.PDF
03 квітня 2020 18:15
Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 18:15
Скарга ДГК Київ_signed.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

04 квітня 2020 15:04
Платіжне доручення.pdf
04 квітня 2020 15:04
Довіреність Прудкий.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 травня 2020
UA-2020-01-29-001619-ce50d84726aec4dff8fae9ec4e47c0c37
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Київській області
Код ЄДРПОУ: 39817550
Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Серпова, 3/14
Учасник Документи Рішення
ТОВ КИЇВЗЕМ Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Рішення скасоване
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ КИЇВЗЕМ Документи
Відхилено
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 березня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 13:42
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:18
Штатний розпис.PDF
28 лютого 2020 13:18
Трудові.PDF
28 лютого 2020 13:18
Сертифікати.PDF
28 лютого 2020 13:18
Свідоцтва про повірки.PDF
28 лютого 2020 13:18
Проект договору.PDF
28 лютого 2020 13:18
Ліцензія Digitals.pdf
28 лютого 2020 13:18
Лист щодо податку.PDF
28 лютого 2020 13:18
Дипломи.PDF
28 лютого 2020 13:18
Гарантійний_лист.PDF
28 лютого 2020 13:18
Гарантійний лист.PDF
28 лютого 2020 13:18
виписка ЄДРПОУ.PDF

Документи

02 березня 2020 11:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 23:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:06
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 23:06
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 23:06
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 23:06
Гарантия_1046.zip
28 лютого 2020 23:06
Гарантия_1046.pdf
28 лютого 2020 23:05
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:05
Кваліфікаційні .pdf
28 лютого 2020 23:05
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:05
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:05
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:05
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:05
01 Статут оригінал.pdf

Документи

02 березня 2020 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 травня 2020 13:14
Електронний підпис
22 травня 2020 13:06
довідка банкрутство
22 травня 2020 13:06
Довідка МВС
22 травня 2020 13:06
Довідка НАЗК юр особа
22 травня 2020 13:06
довідка НАЗК Іщенко В.В.
02 березня 2020 10:51
Електронний підпис
02 березня 2020 10:51
Електронний підпис
02 березня 2020 10:51
Проект договору Київ.pdf
29 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:49
Листи згоди ПД.pdf
29 лютого 2020 14:49
Проект договору Київ.pdf
29 лютого 2020 14:49
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 14:49
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 14:48
тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 14:48
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 14:48
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 14:48
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 14:48
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

01 березня 2020 11:38
Електронний підпис
01 березня 2020 11:36
12.Проект договору.pdf
01 березня 2020 11:36
7.Статут.pdf
01 березня 2020 11:36
6.забезпечення.pdf
01 березня 2020 11:36
4.Інформація.pdf

Конфіденційні документи

01 березня 2020 11:36
2.3. Довідка Досвід.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.2. підтвердження матеріально-технічна база.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.2. Довідка матеріально-технічна база.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.1.Трудові.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.1.Дипломи, та свідоцтва.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

Документи

02 березня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 16:57
Електронний підпис
01 березня 2020 16:57
Електронний підпис
01 березня 2020 16:56
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:56
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:56
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:56
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:56
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:56
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 16:56
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:56
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 березня 2020 16:56
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 23:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:06
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 23:06
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 23:06
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 23:06
Гарантия_1046.zip
28 лютого 2020 23:06
Гарантия_1046.pdf
28 лютого 2020 23:05
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:05
Кваліфікаційні .pdf
28 лютого 2020 23:05
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:05
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:05
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:05
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:05
01 Статут оригінал.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 13:42
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:18
Штатний розпис.PDF
28 лютого 2020 13:18
Трудові.PDF
28 лютого 2020 13:18
Сертифікати.PDF
28 лютого 2020 13:18
Свідоцтва про повірки.PDF
28 лютого 2020 13:18
Проект договору.PDF
28 лютого 2020 13:18
Ліцензія Digitals.pdf
28 лютого 2020 13:18
Лист щодо податку.PDF
28 лютого 2020 13:18
Дипломи.PDF
28 лютого 2020 13:18
Гарантійний_лист.PDF
28 лютого 2020 13:18
Гарантійний лист.PDF
28 лютого 2020 13:18
виписка ЄДРПОУ.PDF

Документи

Публічні документи

22 травня 2020 13:14
Електронний підпис
22 травня 2020 13:06
довідка банкрутство
22 травня 2020 13:06
Довідка МВС
22 травня 2020 13:06
Довідка НАЗК юр особа
22 травня 2020 13:06
довідка НАЗК Іщенко В.В.
02 березня 2020 10:51
Електронний підпис
02 березня 2020 10:51
Електронний підпис
02 березня 2020 10:51
Проект договору Київ.pdf
29 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:49
Листи згоди ПД.pdf
29 лютого 2020 14:49
Проект договору Київ.pdf
29 лютого 2020 14:49
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 14:49
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 14:48
тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 14:48
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 14:48
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 14:48
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 14:48
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

01 березня 2020 11:38
Електронний підпис
01 березня 2020 11:36
12.Проект договору.pdf
01 березня 2020 11:36
7.Статут.pdf
01 березня 2020 11:36
6.забезпечення.pdf
01 березня 2020 11:36
4.Інформація.pdf

Конфіденційні документи

01 березня 2020 11:36
2.3. Довідка Досвід.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.2. підтвердження матеріально-технічна база.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.2. Довідка матеріально-технічна база.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.1.Трудові.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.1.Дипломи, та свідоцтва.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

01 березня 2020 11:36
2.1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні данні працівників підприємства

Документи

Публічні документи

01 березня 2020 16:57
Електронний підпис
01 березня 2020 16:57
Електронний підпис
01 березня 2020 16:56
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:56
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:56
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:56
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:56
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:56
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 16:56
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:56
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 березня 2020 16:56
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КИЇВЗЕМ

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Центр державного земельного кадастру

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ КИЇВЗЕМ

ДП Центр державного земельного кадастру

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 5 400 000,00
UAH з ПДВ
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 4 128 250,00
UAH з ПДВ
4 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 5 248 770,00
UAH з ПДВ
5 248 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 13:14
Електронний підпис
22 травня 2020 13:06
довідка банкрутство
22 травня 2020 13:06
Довідка МВС
22 травня 2020 13:06
Довідка НАЗК юр особа
22 травня 2020 13:06
довідка НАЗК Іщенко В.В.
02 березня 2020 10:51
Електронний підпис
02 березня 2020 10:51
Електронний підпис
02 березня 2020 10:51
Проект договору Київ.pdf
29 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
29 лютого 2020 14:49
Листи згоди ПД.pdf
29 лютого 2020 14:49
Проект договору Київ.pdf
29 лютого 2020 14:49
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 14:49
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 14:48
тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 14:48
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 14:48
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 14:48
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 14:48
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 23:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:06
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 23:06
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 23:06
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 23:06
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 23:06
Гарантия_1046.zip
28 лютого 2020 23:06
Гарантия_1046.pdf
28 лютого 2020 23:05
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:05
Кваліфікаційні .pdf
28 лютого 2020 23:05
37 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 23:05
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 23:05
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 23:05
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 23:05
01 Статут оригінал.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 16:57
Електронний підпис
01 березня 2020 16:57
Електронний підпис
01 березня 2020 16:56
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 16:56
Проект договору.PDF
01 березня 2020 16:56
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 16:56
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 16:56
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 16:56
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 16:56
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 16:56
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 березня 2020 16:56
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Центр державного земельного кадастру

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Центр державного земельного кадастру
#21616582
Переможець 4 050 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Центр державного земельного кадастру
#21616582
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:56
Д.у. ДЗК від 29.12.2020 _1449.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 18:20
Д.у. ДЗК від 08.12.2020 _1402.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:55
Д_у _3 ДЗК.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:57
Д_у ДЗК.PDF зміни до договору
29 липня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:21
Додаткова Інвентаризація земель_ДЗК.PDF зміни до договору
05 червня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:12
Договір_Інвентаризація земель у Київській області.PDF укладений
29 травня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04-12/1225
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-12/1230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності - до 25.08.2020
Номер договору про закупівлю: 04-12/1225
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-12/1268
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності - до 21.09.2020
Номер договору про закупівлю: 04-12/1225
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-12/1310
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: термін проведення державної інвентаризації несформованих земельних ділянок інших категорій земель державної власності та земельних ділянок інших категорій земель державної власності, відомості про які відсутні у ДЗК, - до 23.12.2020
Номер договору про закупівлю: 04-12/1225
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-12/1402
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04-12/1225
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-12/1449
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 049 647,02
UAH (в тому числі ПДВ 674 941,17 UAH)