Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла офісні, стільці)
Очікувана вартість
151 080,00 UAH
UA-2020-01-29-001551-a ● cd371053b8b54d37bb57641cfa8174fa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485417 |
Вебсайт: | http://solom.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317 |
Контактна особа: |
Яворська Оксана Петрівна 380442070992 srda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 151 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 755,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
237 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісла офісні, стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, Київська область, Київ, згідно технічних вимог тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 14:37 |
Стільці та сидіння.doc |
29 січня 2020 14:37 |
Стільці та сидіння.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:39
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
1. Допускаємо на торги товари, торгові марки, які відрізняються від торгових марок вказаних в тендерній документації у випадку, якщо їх технічні та якісні характеристики відповідають вимогам вказаними в тендерній документації.
2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядатимемо його ціну як остаточну .
1. Допускаємо на торги товари, торгові марки, які відрізняються від торгових марок вказаних в тендерній документації у випадку, якщо їх технічні та якісні характеристики відповідають вимогам вказаними в тендерній документації.
2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядатимемо його ціну як остаточну .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УТП ГРУП |
144 298,97
UAH з ПДВ
|
141 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" |
149 916,00
UAH з ПДВ
|
141 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
151 028,00
UAH з ПДВ
|
142 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОВС плюс" |
144 648,00
UAH з ПДВ
|
142 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВЛАСКІНА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА" |
150 700,00
UAH з ПДВ
|
150 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УТП ГРУП #42769125 |
Переможець |
141 800,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 11:33
|
Договір №81 від 13.02.2020 Стільці.PDF | укладений |
14 лютого 2020 11:32
|