Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бланки
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2020-01-29-001466-a 04f0af71d04a4cddbac0f9891009457b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гарасимець Валентина Михайлівна

380445627948 Valya_cat@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №1 Дарницького району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 01280970
Вебсайт: http://darn.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Вербицького,5
Контактна особа: Гарасимець Валентина Михайлівна
380445627948
Valya_cat@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 15:00
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102514 штуки
бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Вербицкого,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 14:17
бланки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 30 січня 2020 09:46
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:17
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учасник! У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ 20% додаватись не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-001466-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 30 січня 2020 12:18
Дискримінаційні кваліфікаційні критерії до Постачальників
Відповідно до частини 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення процедури закупівлі.
Тому, Замовник повинен виключити вимоги згідно оголошення:
14. Копії документів:

• баланс (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») за останній звітний період;

• звіт про фінансові результати (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період);

• звіт про рух грошових коштів (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період).

15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.

( Щодо довідки про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. На момент подання пропозицій учасники можуть надати довідку про відсутність заборгованості за кредитами, (щоб за вашими словами "гарантувати можливість і спроможність поставки товару"), а на момент підписання договору взяти кредит чи навпаки.І коли вона "повинна" вимагатися - перед початком аукціону чи після визнання переможцями в паперовому вигляді? То чи є доцільно вимагати таку довідку, якщо вона взагалі не передбачена законодавством????)
(Щодо фінансової звітності. Форми фінансової звітності які ви вимагаєте, стосуються юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців? ФОПами ціі форми подаються раз в рік чи поквартально, де вказується загальна сума оборотів за період.
-Звіт про рух грошових коштів становить комерційну таємницю кожного суб'єкта господарювання, так як містить персональні дані.
Фінансова звітність подається тільки до контролюючих органів влади України та фінансових установ при отриманні кредитів та не передається третім особам( Ви є таким органом?)
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, а також до порушення інтересів при здійсненні оцінки пропозицій учасників.
Встановивши такі вимоги, Замовник порушує основний принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, потенційні учасники не зможуть їх виконати.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 12:45
Перелік фінансової документації, яка є кваліфікаційною вимогою до тендеру та визначення переможця на закупівлю медичних бланків. З повагою,тендерний комітет.
Перелік фінансової документації, яка є кваліфікаційною вимогою до тендеру та визначення переможця на закупівлю медичних бланків.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 25 999,00
UAH з ПДВ
25 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Переможець 25 999,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:31

Документи

31 січня 2020 15:31
протокол 16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Бланкодрук
#30552319
25 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 15:31
протокол 16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 25.pdf укладений
05 лютого 2020 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 999,00
UAH