Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі)
Очікувана вартість
12 190 295,72 UAH
UA-2020-01-29-001366-c d7746ca57eef4643b40e1f938e54cfa2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон) на закупівлю послуг по предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), з визначеними такими частинами предмета закупівлі (лоти): Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі, Лот №2: Літнє утримання вулично-дорожньої мережі 08 листопада 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-11-08-000642-с. Проте станом на 09 грудня 2019 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 09 грудня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-12-09-002936-b. Проте, знову ж таки, станом на 09 січня 2020 року, щодо кожного лоту, було подано менше двох тендерних пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за вищезазначеним предметом закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. У ході проведення переговорів, по кожному лоту окремо, які відбулись 28 січня 2020 року, від учасника отримано документи необхідні для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та цінову пропозицію. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-08-000642-с. Дата формування звіту: 09 грудня 2019 року; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-09-002936-b. Дата формування звіту: 09 січня 2020 року; протоколи переговорів між Замовником та Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


2 лоти

Тендерна документація

29 січня 2020 16:23
Електронний підпис

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 785 099,67 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Доставка: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, , місто Умань
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
Переможець 3 785 099,67
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:49

Документи

29 січня 2020 16:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
3 785 099,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2020 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:53
Договір з додатками укладений
11 лютого 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 09:33
Додаткова угода 6 зміни до договору
04 березня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:52
Додаткова угода 5 зміни до договору
19 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:55
Додаткова угода 4 зміни до договору
30 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:44
Додаткова угода 3 зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 10:10
Додаткова угода 2 зміни до договору
24 березня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 16:46
Додаткова угода 1 зміни до договору
11 лютого 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна Договору зменшується згідно Угоди на 405 567,36 (чотириста п’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень, 36 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 379 532,31 (три мільйони триста сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві гривні, 31 копійка) грн, в тому числі ПДВ 563 255,39 грн». 1.3. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2019 р. № 2-71/7 «Про міський бюджет м. Умань на 2020 рік»» від 17.03.2020 р. № 1-74/7, рішення виконавчого комітету Уманської міської ради «Про затвердження титульного списку об’єктів відділу житлово-комунального господарства Уманської міської ради, видатки для яких будуть проводитись у 2020 році в новій редакції» від 20.03.2020 р. № 102, зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3. та 11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуги ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі. Ціна Договору зменшується згідно Угоди на 2 000 000,00 (два мільйони гривень, 00 копійок) грн з ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 379 532,31 (один мільйон триста сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві гривні, 31 копійка) грн, в тому числі ПДВ 229 922,05 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 379 532,31 (один мільйон триста сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять дві гривні, 31 копійка) грн, в тому числі ПДВ 229 922,05 грн».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі протягом 2020 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору Сторони домовились: 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 62 786,29 (шістдесят дві тисячі сімсот вісімдесят шість гривень, 29 копійок) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 316 746,02 (один мільйон триста шістнадцять тисяч сімсот сорок шість гривень, 02 копійки) грн, в тому числі ПДВ 219 457,67 грн». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 316 746,02 (один мільйон триста шістнадцять тисяч сімсот сорок шість гривень, 02 копійки) грн, в тому числі ПДВ 219 457,67 грн».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 28.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 263 349,00 (двісті шістдесят три тисячі триста сорок дев’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 43 891,50 грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 580 095,02 (один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч дев’яносто п’ять гривень, 02 копійки) грн, в тому числі ПДВ 263 349,17 грн, із них на 2021 рік – 263 349,00 (двісті шістдесят три тисячі триста сорок дев’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 43 891,50 грн.». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 580 095,02 (один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч дев’яносто п’ять гривень, 02 копійки) грн, в тому числі ПДВ 263 349,17 грн, із них на 2021 рік – 263 349,00 (двісті шістдесят три тисячі триста сорок дев’ять гривень, 00 копійок) грн, в тому числі ПДВ 43 891,50 грн.». 1.4. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 01 березня 2021 р.». 1.5. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 01.03.2021 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними. 2. На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» від 17.12.2020 р. № 781 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, IBAN UA618201720344290043000088616, Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи фактичне надання послуг ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Утримання вулично-дорожньої мережі), Лот №1: Зимове утримання вулично-дорожньої мережі протягом 2021 року, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3., 11.2.1. Договору Сторони домовились: 1.1. Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 0,03 (нуль гривень, 03 копійки) грн. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 580 094,99 (один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч дев’яносто чотири гривні, 99 копійок) грн, в тому числі ПДВ 263 349,16 грн, із них на 2021 рік – 263 348,97 (двісті шістдесят три тисячі триста сорок вісім гривень, 97 копійок) грн, в тому числі ПДВ 43 891,49 грн.». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 580 094,99 (один мільйон п’ятсот вісімдесят тисяч дев’яносто чотири гривні, 99 копійок) грн, в тому числі ПДВ 263 349,16 грн, із них на 2021 рік – 263 348,97 (двісті шістдесят три тисячі триста сорок вісім гривень, 97 копійок) грн, в тому числі ПДВ 43 891,49 грн.».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 580 094,99
UAH (в тому числі ПДВ 263 349,16 UAH)