Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Папір
Очікувана вартість
514 600,00 UAH
UA-2020-01-29-001287-c 51cd325ba1964c0996c6861c9d6c9dba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потапчук Юрій Віталійович

+380442067195 y.potapchuk@nais.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Національні інформаційні системи
Код ЄДРПОУ: 39787008
Вебсайт: https://nais.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Контактна особа: Потапчук Юрій Віталійович
+380442067195
y.potapchuk@nais.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:40
Очікувана вартість: 514 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 146,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5145 пачка
Папір (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 16:27
Електронний підпис
29 січня 2020 15:59
ТД Папір.docx
30 січня 2020 16:27
Електронний підпис
29 січня 2020 16:03
Електронний підпис
29 січня 2020 15:59
ТД Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 10:44
Дата відповіді: 03 лютого 2020 12:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить посилання на товари, торгові марки або моделі, просимо уважніше читати тендерну документацію.
Відповідно до пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції надає довідку про відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закон України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Приймання товару за договором здійснюється відповідно до специфікації, яка є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Вартість тендерної пропозиції (з ПДВ)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 354 696,30
UAH з ПДВ
338 952,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ" 360 252,90
UAH з ПДВ
343 891,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:12
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:11
переможець.pdf
13 лютого 2020 10:44
Електронний підпис
13 лютого 2020 10:44
Документи частина 2.rar
13 лютого 2020 10:43
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 09:08
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:07
Документи пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БЕРІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 338 952,60
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
338 952,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 14:54
Договір укладений
04 березня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 11:35
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2021 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 288 290,88
UAH (в тому числі ПДВ 48 048,48 UAH)