Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС
Очікувана вартість
1 695 953,44 UAH
UA-2020-01-29-000888-b 9e9118c374f24d4c8a6a1e0b75882dd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 695 953,44 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини


лот 1 - гумотехнічні вироби до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 888 шт., лот 2 - запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 2016 шт.

Тендерна документація

17 березня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 12:41
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою UA-2020-01-29-000888-b.а4 (12-20).pdf
17 березня 2020 12:41
Додаток 3 до ТД - проект договору -6.docx
29 січня 2020 10:41
додаток 3 - проект договору.docx
17 березня 2020 12:41
ТД - 6472-6.doc
11 березня 2020 13:36
ТД - 6472-5.doc
03 березня 2020 12:12
ТД - 6472-4.doc
24 лютого 2020 11:47
ТД - 6472-3.doc
18 лютого 2020 13:56
ТД - 6472-2.doc
11 лютого 2020 13:48
ТД - 6472-1.doc
29 січня 2020 10:41
ТД - 6472.doc
17 березня 2020 12:41
6472-перелік ЗТД-6.doc
11 березня 2020 13:36
6472-перелік ЗТД-5.doc
03 березня 2020 12:12
6472-перелік ЗТД-4.doc
24 лютого 2020 11:47
6472-перелік ЗТД-3.doc
18 лютого 2020 13:56
Додаток 1 - тен проп цін з тех хар - 2.docx
29 січня 2020 10:41
Додаток 1 - тен проп цін з тех хар.docx
18 лютого 2020 13:56
6472-перелік ЗТД-2.doc
11 лютого 2020 13:48
6472-перелік ЗТД-1.doc
10 лютого 2020 11:43
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою UA-2020-01-29-000888-b.a3.pdf
03 лютого 2020 16:34
Додаткове роз'яснення на звернення з вимогою UA-2020-01-29-000888-b.b2.pdf
29 січня 2020 10:41
Додаток 4 - ТВ.pdf
29 січня 2020 10:41
Додаток 6 - митні платежі.docx
29 січня 2020 10:41
Додаток 5 - досвід виконання.docx
29 січня 2020 10:41
Додаток 2 - мат-тех база.DOCX

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-000888-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: UAB "Nordetanolis", Код ЄДРПОУ:300548149
Дата подання: 29 січня 2020 12:47
Про внесення змін в умови розрахунків
Зміст вимоги викладено у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 16:23
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000888-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: UAB "Nordetanolis", Код ЄДРПОУ:300548149
Дата подання: 29 січня 2020 12:58
Про внесення змін до ТВтаУП
Зміст вимоги викладено у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 16:24
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000888-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 31 січня 2020 13:51
Щодо умов розрахунку
Доброго дня, шановні панове!
Ми, Inkla Trading&Engineering GmbH як офіційний представник ТОВ «Кінгісеппський машинобудівний завод», вимагаємо внести зміни в Додаток 1 до ТД, а саме вказати № креслень відповідно до оригінальної конструкторської документації ДП «Русский дизель» «Дизель 78Г Каталог деталей и сборочных единиц Часть первая 78-812-КД», яка була передана ДП «НАЕК «Енергоатом» під час проведення аудиту нашого підприємства:
Креслення №77-012-350 змінити на №47Б-012-270;
Креслення №78-012-404 змінити на №47Б-012-515
Креслення №78-026-110 змінити на №47Б-026-220
Креслення №78-026-134 змінити на №47А-026-017
Креслення №78-026-124 змінити на №47Б-026-112
Креслення №78-012-518 змінити на №47Б-012-153
Креслення №78-026-112 змінити на №61-026-112
Креслення №78-068-027 змінити на №47А-068-039
Креслення №78-068-218 змінити на №47Б-068-130
Креслення №78-126-111 змінити на №22-126-020

Також повідомляємо Вам, що наша компанія готова брати участь в даних торгах на умовах оплати, які встановлені Замовником, а саме шляхом «…перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію…».

При оплаті після поставки перерахування коштів відбувається протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки лише за умови надання Замовнику:
- належним чином оформленої митної декларації;
- позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2);
- погодженого з ВП «Рівненська АЕС» плану якості;
- інших документів відповідно до п. 5.16.1 проекту договору.
При акредитивній формі розрахунків оплата відбувається одразу після надання Постачальником в виконуючий(авізуючий) банк:
- Рахунку;
- Пакувального листа;
- Транспортної накладної.

Таким чином при прийнятті акредитивної форми розрахунків, вимоги до продукції у частині погодження плану якості, отримання позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2) та інших документів, що вимагаються для 3-го класу безпеки повністю нівелюються з точки зору залежності оплати Постачальнику.
Оскільки ДП «НАЕК «Енергоатом» зазвичай передбачає обидві форми розрахунків при поставці подібної продукції (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-17-000904-b), вимагаємо прибрати залежність оплати після поставки від позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), або надати пояснення, чому це можливо при акредитивній формі розрахунків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2020 17:20
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
1. Звернення щодо уточнення номерів креслень опрацьовується відповідними підрозділами. У разі наявності підстав, до тендерної документації будуть внесені зміни в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.

2. Щодо умов розрахунків:

При проведені тендеру, Замовник визначає умови оплати передбачені тендерною документацією, з урахуванням графіку фінансування закупівлі. Умовами тендерної документації передбачені умови оплати - протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
Крім того, у випадку якщо тендерною документацією буде передбачено застосування акредитивної форми розрахунків, умовами проекту договору передбачено проведення приймально-здавальних випробувань (заводського приймання) продукції. Порядок проведення контролю визначається програмою проведення приймально-здавальних випробувань (заводського приймання), що має бути погоджена замовником. Відвантаження продукції та відкриття акредитиву здійснюється за умови успішного проведення приймально-здавальних випробувань (заводського приймання) продукції.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000888-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 07 лютого 2020 12:20
Щодо умов розрахунку
Шановні панове!
Щодо попереднього питання стосовно акредитивної форми оплати та післяоплати звертаємо Вашу увагу також на той факт, що різні умови оплати мають бути вирівняні при визначенні переможця, а саме до вартості пропозиції Учасника, який зазначає акредитивну форму оплати мають включатися наступні витрати (які, як ми зрозуміли, лягають на Замовника):

1) Витрати на відрядження фахівців Замовника для проведення приймально-здавальних випробувань на підприємстві Виробника;
2) Витрати пов’язані з оформленням та обслуговуванням акредитиву (комісія банку Замовника та ін.);
3) Відволікання грошових коштів мінімум на 30 днів (різниця між умовами оплати по факту поставки та акредитивом).

Тому просимо у випадку, якщо тендерною документацією буде передбачено застосування акредитивної форми розрахунків, урівняти умови обох форм розрахунків за допомогою додавання нецінових факторів у дану закупівлю в Prozorro.

Також враховуючи практику здійснення платежів ДП «НАЕК «Енергоатом» Постачальникам при умовах оплати після постачання було б логічно враховувати за допомогою нецінових факторів (коефіцієнтів) різні терміни післяоплати (60, 120, 180 днів…).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 14:26
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000888-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: UAB "Nordetanolis", Код ЄДРПОУ:300548149
Дата подання: 19 лютого 2020 11:07
Щодо бюджету закупівлі
Інформуємо Вас, що бюджет закупівлі, зазнчаений Замовником, не відповідає реальній вартості продукції. Просимо Вас провести актуальний аналіз цін виробників для коригування бюджету закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 11:19
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням цін закупівель аналогічної продукції в 2019 році. Підстави та можливість коригування очікуваної вартості закупівлі відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000888-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "БЗ "РЕМА", Код ЄДРПОУ:14310460
Дата подання: 13 квітня 2020 12:08
Щодо надання роз'яснень
Державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі за текстом - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС: лот 1 – гумотехнічні вироби до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 888 шт., лот 2 – запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 2016 шт.) (далі за текстом – предмет закупівлі), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-29-000888-b.
Товариство з додатковою відповідальністю «Бориславський завод «РЕМА» (далі за текстом – ТДВ «БЗ «РЕМА») взяло участь у відповідному тендері та 30.03.2020 року подало свою тендерну пропозицію щодо закупівлі: ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС: лот 2 – запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 2016 шт.).
07.04.2020 року ТДВ «БЗ «РЕМА» стало відомо, що згідно «протоколу розгляду (відхилення) тендерної пропозиції учасника на закупівлю ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС: лот 1 – гумотехнічні вироби до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 888 шт., лот 2 – запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 2016 шт.) № 6472 від 07.04.2020 року (лот2)» відхилено нашу тендерну пропозицію за лотом 2
Підставою для відхилення тендерної пропозиції є те, що тендерна пропозиція ТДВ «БЗ «РЕМА» (лот 2) не відповідає вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації: згідно з наданим у складі тендерної пропозиції учасника документом «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» (Додаток 1 до ТД) запропонована продукція за кресленнями ДП «Русский дизель». У наданих учасником у складі тендерної пропозиції документах відсутнє документальне підтвердження факту передачі конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель» або його правонаступників виробнику товару – ТДВ «БЗ «РЕМА».
Для ТДВ «БЗ «РЕМА» відхилення його пропозиції є незрозумілим, оскільки товариством була подана пропозиція на постачання еквівалентної продукції, а не оригінальної, як про це зазначено в наведеному вище протоколі.
Згідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації у разі подання пропозиції на постачання еквівалентної продукції учасник повинен надати: ТУ (ТС) або ТЗ, за яким такий товар виготовляється, погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯР України, згідно зі встановленим в СОУ НАЕК 077 порядком, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам  (Додаток 4 до ТД).
На виконання вимог тендерної документації ТДВ «БЗ «РЕМА» надало Додаток 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА УМОВИ ПОСТАЧАННЯ (Запасні частини до дизелів типу 78Г, 161-02.04-11ТВтаУП-ЕРП)» за якими виготовляється товар.
З огляду на викладене прошу:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції ТДВ «БЗ «РЕМА» на постачання еквівалентної продукції закупівлі ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС: лот 2 – запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 2016 шт.).
2. Переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «БЗ «РЕМА» з урахуванням того, що тендерна пропозиція була подана на постачання еквівалентної продукції закупівлі ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини (Запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС: лот 2 – запасні частини до обладнання РДЕС для ВП РАЕС – 2016 шт.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:41
Відповідь підготовлена дирекцією з ремонту ДП «НАЕК «Енергоатом»:
вимогами тендерної документації передбачено у разі подання учасником тендерної пропозиції на виготовлення продукції за кресленнями виробника оригінальної продукції ДП «Русский дизель» надання документального підтвердження факту передачі конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель» або його правонаступників, виробнику товару.
У тендерній пропозиції ТДВ «БЗ «РЕМА» відсутні документи що підтверджують факт передачі конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель».
У разі подання учасником тендерної пропозиції на виготовлення еквівалентної продукції у пакеті ТД має бути надано ТУ (ТС) або ТЗ на виготовлення зазначеної продукції затверджені у ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯРУ згідно зі встановленим в СОУ НАЕК 077 порядком.
У тендерній пропозиції ТДВ «БЗ «РЕМА» зазначені ТУ (ТС), ТЗ відсутні.

Документи подані скаржником

29 січня 2020 12:47
вимога_000888-1.pdf

Документи подані скаржником

29 січня 2020 12:58
вимога_000888-2.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 654 042,74 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 540,43 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6540.42 UAH

Аукціон

Початок: 31 березня 2020 11:52
Закінчення: 31 березня 2020 12:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

888 шт
гумотехнічні вироби до обладнання РДЕС для ВП РАЕС
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 12 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 30 Робочі 50
Поставка товару Учасник торгів у своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі якщо учасник у своїй пропозиції передбачив оплату у формі акредитиву, то оплата здійснюється в порядку, зазначеному в пункті 4.2.1. проекту договору (додаток 3 до ТД) Пiсляоплата 90 Календарні 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Мотортєх 653 523,12
UAH з ПДВ
653 523,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH" 644 739,12
UAH з ПДВ
644 739,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2020 14:01
Електронний підпис
29 березня 2020 13:59
5 згода щодо оцінки РАЕС.pdf
27 березня 2020 16:07
Електронний підпис
27 березня 2020 16:05
7 Довідка про санкції.PDF
27 березня 2020 16:05
6 Довідка про акціонерів.PDF
27 березня 2020 16:05
5 РШП КМЗ.pdf
27 березня 2020 16:05
5 МТБ.pdf
27 березня 2020 16:05
5 КМЗ_СМК до 20.11.2020.pdf
27 березня 2020 16:05
5 Дов мотортех РАЭС.pdf
27 березня 2020 16:05
3.3 протокол.pdf
27 березня 2020 16:05
3.2 наказ про призначення.pdf
27 березня 2020 16:05
3.1 Рішення засновника.pdf
27 березня 2020 16:05
3 Доручення.PDF
27 березня 2020 16:05
2 Досвід виконання.PDF
27 березня 2020 16:05
1 Відсутність підстав.PDF

Публічні документи

17 квітня 2020 18:31
1292 листо щодо ецп.pdf
17 квітня 2020 11:41
податкова 10.04.2020.pdf
17 квітня 2020 11:41
несудимість Словенія.pdf
17 квітня 2020 11:41
mws Vergelj.pdf
30 березня 2020 12:38
страховий договiр .pdf
30 березня 2020 12:38
страхова платіж.pdf
30 березня 2020 12:38
сертифікат виробника.pdf
30 березня 2020 12:38
РШП КМЗ.pdf
30 березня 2020 12:38
протокол зборів.pdf
30 березня 2020 12:38
Оцінка КМЗ.pdf
30 березня 2020 12:38
МТБ виробника.pdf
30 березня 2020 12:38
дов виробника.pdf
30 березня 2020 12:38
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Мотортєх

ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
#FN130821i
Переможець 644 739,12
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 15:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
#FN130821i
644 739,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 16:47
Додаткова угода 1 до Договору 53-129-01-20-02103- лот 1 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:14
Договор 53-129-01-20-02103-лот 1.pdf укладений
30 квітня 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 5.4.5 розділу V Контракту "Поставка та приймання продукції за якістю та кількістю" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 644 739,12 грн. Кількість після внесення змін становить – 888 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML