Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
558 921,64 UAH
UA-2020-01-29-000806-b b1e0576cd3cd43beac645f9f31a14c93
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tatyana Chepikova

+380983138254 megadnz72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №72 "Весела планета" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26443090
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Таврійська, буд. 25-А
Контактна особа: Tatyana Chepikova
+380983138254
megadnz72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 12:53
Очікувана вартість: 558 921,64 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1 - 1276 одиниць. Меню 2 - 551 одиниць. Меню 3 - 551 одиниць. Меню 4 - 3828 одиниць. Меню 5 - 1682 одиниць. Меню 6 - 1682 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9570 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування. Меню 1-1276 одиниць, меню 2- 551 одиниць, меню 3-551 одиниць, меню 4 - 3828 одиниць, меню 5 -1682 одиниць, меню 6- 1682 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Таврійська, 25а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:29
ТД__ДНЗ_№__72__.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 558 916,13
UAH
558 916,13
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 558 921,64
UAH
558 921,64
UAH
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 08:58
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:58
Додаток 7.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 4 Сад 72.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 3 Сад 72.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 11.PDF
11 лютого 2020 08:58
Додаток 10 Сад 72.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 4.2 Сад 72.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 5.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 6.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 3.1.PDF
11 лютого 2020 08:58
Додаток10.1.PDF
11 лютого 2020 08:58
Додаток 2 Сад 72.PDF
11 лютого 2020 08:58
Додаток 4.1.PDF
11 лютого 2020 08:58
Додаток 9.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 1. Довідки.pdf
11 лютого 2020 08:58
Додаток 8.PDF

Публічні документи

11 лютого 2020 09:27
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:27
Уставні документи.zip
11 лютого 2020 09:27
Погодження.PDF
11 лютого 2020 09:27
Додаток 2.zip
11 лютого 2020 09:27
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 558 916,13
UAH
17 лютого 2020 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
558 916,13
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:48
звіт 2020 питание.pdf укладений
18 лютого 2021 16:46
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:01
повід. доп 6.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:00
дод. уг 6 и спецификация.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:52
скан доп.угода № 5.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:51
скан. повідомлення до доп.угоди № 5.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:00
скан дод.угода № 4, специф.харчування.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:58
скан повідомлення к допке № 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:39
ДОДАТКОВА УГОДА №3 ПИТАНИЕ.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 11:37
повідомлення дод уг3 питание.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 14:15
скан повідомлення 72.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 14:13
дод.угода № 2,спец-ція від 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 09:52
скан доп угода для загрузки.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 09:05
скан специф к доп угоде.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 09:05
скан повідомл. для загрузки.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:25
март спецификация 1.pdf укладений
02 березня 2020 09:16
март спецификация 2.pdf укладений
02 березня 2020 09:16
март скан договору відкриті торги.pdf укладений
02 березня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 45017 грн. 00 коп. (сорок п’ять тисяч сімнадцять грн. 00 коп) без ПДВ 2. Загальна сума договору складає 513899 грн.13 коп. (п’ятсот тринадцять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять грн. 13 коп.) без ПДВ. 3. Умови договору № 72/с/1від 02.03.2020 не порушені даною Угодою, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Дана угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 29864 грн 20коп. (Двадцять дев`ять тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 20 коп), без ПДВ. У зв’язку з чим: - п.3.1. договору № 72/с/1 від 02.03.2020 року викласти у наступній редакції : «Ціна цього Договору становить 484034 грн.93 коп. ( Чотириста вісімдесят чотири тисячі тридцять чотири грн. 93 коп.), без ПДВ. Ціна за одиницю товару вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до цього Договору.» 2. Додаток 1 до договору № 72/с/1 від 02.03.2020 року «Специфікація» викласти у новій редакції (додається). 3. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною договору № 72/с/1 від 02.03.2020 року. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати підписання сторонами та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів "Замовник" і "Платник"
Номер договору про закупівлю: 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 72/С/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 484 566,36
UAH