Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
444 064,00 UAH
UA-2020-01-29-000801-a 8bc6ef1d459c407680f16aea36a255b7
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ірина Михайлівна

380665294082 synivka-bi@dszn.sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 03189386
Місцезнаходження: 42533, Україна , Сумська обл., Синівка, Миру, 16
Контактна особа: Мельник Ірина Михайлівна
380665294082
synivka-bi@dszn.sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 14:32
Очікувана вартість: 444 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 220,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55700 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42533, Україна, Сумська область, Синівка, Миру, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:14
поект договору газ.doc
13 лютого 2020 15:13
поект договору газ.doc
04 лютого 2020 08:59
ТД газ.doc
13 лютого 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 15:14
поект договору газ.doc
13 лютого 2020 15:13
поект договору газ.doc
04 лютого 2020 08:59
ТД газ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 30 січня 2020 11:48
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:02
Шановний Замовнику! Просимо розмістити в системі закупівель тендерну документацію та уточнити бюджет закупівлі ( без ПДВ або з ПДВ). Дякуємо.
Відповідь: Розмістили в системі закупівель тендерну документацію та уточнили бюджет закупівлі (з ПДВ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-000801-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Код ЄДРПОУ:36716332
Дата подання: 06 березня 2020 16:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» звертається з вимогою до тендерного комітету Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів щодо дискваліфікації 27.02.2020р по закупівлі UA-2020-01-29-000801-a «Природний газ» ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» звертається з вимогою до тендерного комітету Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів щодо дискваліфікації 27.02.2020р по закупівлі UA-2020-01-29-000801-a «Природний газ» ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП".
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» гарантує: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Про те, згідно протоколу №12 від 27.02.2020 р. тендерний комітет Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП», з причин які на нашу думку є надуманими та не відповідають фактичним обставинам справи, що полягають в наступному:

1) Стосовно вiдсутності в складі тендерної пропозицiї завіреного учасником проекту договору, який є додатком до тендерної документацiї замовника.
Звертаємо вашу увагу, що оголошення тендеру Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів відбулося 29.01.2020 року, при цьому в оголошенні були відсутні необхідні тендерні документи. Після поставленого запитання в оголошенні потенційним учасником, Комунальна установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів 04.02.2020 року внесла зміни до оголошення та додала тендерну документацію без проекту договору. Згідно пунктом 3 Розділу 6 тендерної документації, зазначено, що «проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі», згідно додатка 1 Перелік документів, для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відсутня вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції завіреного учасником як проекту договору, який є додатком до тендерної пропозиції, так і будь якого листа з погодженням та ознайомленням з проектом договору. Крім того, наголошуємо, що сам проект договору був наданий в оголошенні тільки 13.02.2020 року, при цьому в текст тендерної документації не були внесені зміни/посилання, щодо додатка у вигляді проекту договору до Тендерної документації.
Тому вважаємо, що вiдсутнiсть в складі тендерної пропозицiї завіреного учасником проекту договору, який до того ж не є додатком до тендерної документації, не є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП».

2) Стосовно вiдсутності в складi тендерної пропозиції Опису предмета закупiвлi вiдповiдно до Додатку 3, згiдно з визначеним в тендернiй документації замовника перелiком необхiдних документiв для пiдтвердження вiдповiдностi учасника iншим вимогам тендерної пропозицiї учасника.
Згідно тендерної документації пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 тендерної документації». При цьому згідно пункту 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:… інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)… Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.»

В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» надані документи згідно Додатку 3 в окремому файлі під назвою «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», яка включає всі документи згідно з вимогами тендерної пропозиції. Тобто, Додаток 3 містить опис предмета закупівлі в повному обсязі та завірений печаткою та підписом уповноваженої особи учасника. Таким чином тотожність тексту в Додатку 3 та опису предмету закупівлі не є підставою для відхилення пропозиції. При цьому в пункті 3 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що «Замовник не відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник допустив формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
До формальних (несуттєвих) помилок належать: Зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення…»
Тому вважаємо, що Вiдсутнiсть в складi тендерної пропозиції Опису предмета закупiвлi вiдповiдно до Додатку 3 згiдно з визначеним в тендернiй документації замовника перелiком необхiдних документiв для пiдтвердження вiдповiдностi учасника iншим вимогам тендерної пропозицiї учасника, тендерний комітет Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів згідно тендерної документації повинен був віднести до формальних (несуттєвих) помилок, і це не є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП».

3) Стосовно твердження, що змiст Гарантійного листа, наданого учасником на виконання вимог тендерної документацiї замовника, щодо застосування заходiв iз захисту довкiлля, не мiстить самої гарантії щодо застосування заходiв iз захисту довкiлля самим учасником, а сама довiдка носить лише інформативний характер.
Повідомляємо, що відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні «передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Відповідно Замовником в складі пропозиції неухильно було дотримано формулювання речення, що наведено в Законі. Крім того, підтвердження застосування заходів із захисту довкілля зазначено в технічному завданні (Додаток №3 тендерної документації), яке підписано та скріплено печаткою ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП».
Крім того, Законом передбачається надання даної довідки у довільній формі, в якому Учасник підтверджує застосування вищезазначених заходів, тобто підстава для відмови участі в тендері, наведена замовником - «довiдка носить лише інформативний характер» має явно дискримінаційний підхід і не може трактуватись як не виконання замовником умов тендерної документації.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» вимагає тпереглянути рішення тендерного комітету Комунальної установи Сумської обласної ради Синівський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів щодо дискваліфікації 27.02.2020р по закупівлі UA-2020-01-29-000801-a «Природний газ» ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000005 ● afc79ecda3c948d6aad6e0fb20784764
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 12:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.06.2020 №22

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.06.2020 №22

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-29-000801-a 29.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

При скасуванні угоди з ТОВ "Сумигаз збут" № 41DB407-384-20 від 17.03.2020 року була допущена помилка . Зазначена загальна сума договору - 228770,00 грн., тоді як фактично було сплачено 36201,27 грн.

2020-07-02 14:17:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідь на звернення учасника, чим порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-07-03 07:53:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 236 668,74
UAH з ПДВ
228 769,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" 245 080,00
UAH з ПДВ
228 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Галузеве підприємство "Промсервіс" 256 220,00
UAH з ПДВ
229 459,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ" 238 953,00
UAH з ПДВ
231 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 233 940,00
UAH з ПДВ
233 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 266 624,76
UAH з ПДВ
238 785,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:39
10 тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 16:39
9 інші документи.pdf
20 лютого 2020 16:39
4 інші документи.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 12:06
Електронний підпис
20 лютого 2020 12:06
Реестр.pdf
20 лютого 2020 12:06
Тендерна пропозицiя.pdf
20 лютого 2020 12:06
Технічне завдання.pdf
20 лютого 2020 12:06
ПС статут 2018.pdf
20 лютого 2020 12:06
ПС витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 лютого 2020 12:06
ПС виписка.pdf
20 лютого 2020 12:06
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 12:06
Паспорт(якiсть товару).pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ відгук.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ Акт 31.10.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ Акт 30.11.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ Акт 31.12.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ договор 1.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ договор 2.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ договор 3.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ договор 4.pdf
20 лютого 2020 12:06
ППБ договор 5.pdf
20 лютого 2020 12:06
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 12:06
ГП протокол.pdf
20 лютого 2020 12:06
ГП наказ директор.pdf
20 лютого 2020 12:06
ГЛ про страховий запас.pdf
20 лютого 2020 12:06
ГЛ про санкцii б.pdf
20 лютого 2020 12:06
ГЛ про санкцii.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:42
8.Статут копія 2019.PDF
19 лютого 2020 13:42
7.Витяг от 07.02.2020.PDF
19 лютого 2020 13:42
20.1.проект договору газ.pdf
19 лютого 2020 13:42
11. Щодо ліцензії.pdf
19 лютого 2020 13:42
6 Копія Виписки з ЄДР.PDF
19 лютого 2020 13:42
5. Cт.17.PDF
19 лютого 2020 13:42
17. Лист щодо санкцій.pdf
19 лютого 2020 13:42
18. Тендерна пропозиція.pdf
19 лютого 2020 13:42
26. щодо договорів.PDF
19 лютого 2020 13:42
1. МТБ Додаток 4.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 11:58
Цінова.pdf
21 лютого 2020 11:58
Установчі завірені.7z
21 лютого 2020 11:58
Тех частина завірені.7z
21 лютого 2020 11:58
Тех вимога.pdf
21 лютого 2020 11:58
Проект догоовру.pdf
21 лютого 2020 11:58
Паспорти.pdf
21 лютого 2020 11:58
Лист згода.pdf
21 лютого 2020 11:58
ДОГОВОРИ2.7z
21 лютого 2020 11:58
Довіреність Остащук.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка1.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка ст 17.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка розяснення.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка працівники.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка МТБ.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка ліцензії.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка елект сервіс.pdf
21 лютого 2020 11:58
Довідка аналогічні.pdf
21 лютого 2020 11:58
ГРМ Сумигаз.pdf
21 лютого 2020 11:58
Гарантія санкції.pdf
21 лютого 2020 11:58
Гарантії.pdf
21 лютого 2020 11:58
Гарант лист.pdf
21 лютого 2020 11:58
Відомості.pdf
21 лютого 2020 11:58
Витяг_09.12.rtf
21 лютого 2020 11:58
аналогічні.7z
21 лютого 2020 11:58
Загальні відомості.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 16:21
Електронний підпис
13 лютого 2020 16:21
35.Проект договору.pdf
13 лютого 2020 16:21
34.Опис документів.pdf
13 лютого 2020 16:21
32.Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 14:09
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:44
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:44
32.Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 19:08
Електронний підпис
04 лютого 2020 19:08
8.Копія виписки ЛТД.pdf
04 лютого 2020 19:08
4.Копія Витягу ПДВ.pdf
04 лютого 2020 19:08
34.Опис документів.pdf
04 лютого 2020 19:08
33.Технічне завдання.pdf
04 лютого 2020 19:08
32.Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2020 19:08
30.Опис природного газу.pdf
04 лютого 2020 19:08
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 19:07
16.Довідка про Ліцензію.pdf
04 лютого 2020 19:07
14.Довідка Опис товару.pdf
04 лютого 2020 19:07
1.Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "Галузеве підприємство "Промсервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕМИРГАЗ ЗБУТ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Відхилено 228 769,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"
#39586236
Переможець 228 770,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 12:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ"
#39586236
228 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 16:26
додуг5.pdf укладений
30 червня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:48
договір газ (2).pdf укладений
17 березня 2020 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 228 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 649,00 UAH)
Причини розірвання договору: По тендеру UA-2020-01-29-000801 природний газ Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області проведено моніторинг закупівлі UA-M-2020-06-10-000005 і з огляду на виявлені порушення законодавства у сфері закупівель, усунено виявлені порушеня в установленому законодавством порядку, вжито заходів щодо розірвання договору.