Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір для друку
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-01-29-000797-b 69aeb3bba68f4356b7baf91cec59b96c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Валеріївна Скорнякова

+380504825501
+380567786340
metro_ndv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21927215
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Курчатова 8
Контактна особа: Олена Валеріївна Скорнякова
+380504825501,+380567786340
metro_ndv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 14:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 пачок
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Академіка Белелюбсткого, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  25 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти підприємства Пiсляоплата 215 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 січня 2020 08:58
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По перше , ми не система Прозоро щоб допускати чи не допускати на торги ,
по друге, ми не система Прозоро щоб вирішувати стосовно товариств чи фізичних осіб в участі закупівлі , ми не оцінюємо пропозиції ФОП та ТОВ це все робить система Прозоро автоматично, по третє ми керуємось ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.22 п.3 в якому сказано що ми можемо вказати торгову марку з припискою про еквівалент (покращений аналог).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ" 99 990,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 11:31
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 лютого 2020 10:24
Довідка ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 10:24
Витяг 2020.pdf
06 лютого 2020 10:24
Статут.rar
06 лютого 2020 10:24
Анкета підприємства.pdf
06 лютого 2020 10:24
Висновок СЕС папір A-ONE.pdf
06 лютого 2020 10:24
Висновок СЕС UPM папір.pdf
06 лютого 2020 10:24
А+ Future Premium-Сертификат.pdf
06 лютого 2020 10:24
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
Переможець 99 990,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 14:19

Документи

10 лютого 2020 14:19
прот11 підтв папыр.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2020 14:19
прот11 підтв папыр.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
НДВ-22-20-З папір.pdf укладений
14 лютого 2020 14:12