Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вакуумних туалетів
Очікувана вартість
2 798 220,00 UAH
UA-2020-01-29-000722-b 1fa91d75d9324ff1aad8a8001f2a683e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:52
Очікувана вартість: 2 798 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 978,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83946 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Заслонка (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Заслонка (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Вакуумний насос V3.0.2K 600 (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Датчик тиску V1.0 0,2 bar, Au (goldko) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Клапан магнітний 2/2-канальний 1/4" 24VDC (NORGREN 8496004.82640400) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Фільтр із регулятором напівавтоматичний (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:19
договір остаточна редакція 308 (3).docx
29 січня 2020 10:19
ТД_56-20_Запасні частини до вакуумних туалетів.doc
29 січня 2020 10:19
Оголошення (3).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-000722-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 02 березня 2020 16:38
Скарга 722 від 02.03.2020р.
Скарга 722 від 02.03.2020р.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 19:53
рішення від 05.03.2020 № 4256 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:53
рішення від 23.03.2020 № 5482.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:17

Документи подані скаржником

02 березня 2020 16:38
Платіжне доручення 1.pdf
02 березня 2020 16:38
Скарга 722.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 2 475 000,00
UAH з ПДВ
2 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ" 2 798 112,00
UAH з ПДВ
2 798 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОМАКС ГРУП" 2 798 220,00
UAH з ПДВ
2 798 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 798 220,00
UAH з ПДВ
2 798 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 17:15
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:15
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
14 лютого 2020 17:15
Сертифікати від Evac.pdf
14 лютого 2020 17:15
Протокол 14.pdf
14 лютого 2020 17:15
Наказ (1).pdf
14 лютого 2020 17:15
Лист-відгук.pdf
14 лютого 2020 17:15
Лист-відгук від ЦЗВ.pdf
14 лютого 2020 17:14
Лист відгук (1).pdf
14 лютого 2020 17:14
Лист від Евак ГмбХ.pdf
14 лютого 2020 17:14
Зразок паспорт.pdf
14 лютого 2020 17:14
ДУ-1 до договору 18234.pdf
14 лютого 2020 17:14
Договор 19555 ТОВ АТОР (6).pdf
14 лютого 2020 17:14
Договір з ЦЗВ.pdf
14 лютого 2020 17:14
договір 18234.pdf
14 лютого 2020 17:14
атестат ISO 8О072.pdf
14 лютого 2020 17:14
158 Лист-гарантія.pdf
14 лютого 2020 17:14
156 Довідка.pdf
14 лютого 2020 17:14
155 Лист згода.pdf
14 лютого 2020 17:14
153 Технічне завдання.pdf
14 лютого 2020 17:14
152 Лист підтвердження.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 09:39
Довідка ДПІ та МВС.pdf
14 лютого 2020 16:13
Рейтинг_Скан.pdf
14 лютого 2020 16:13
Рейтинг.zip
14 лютого 2020 16:13
Ліцензія_скан.pdf
14 лютого 2020 16:13
Лiцензiя.zip
14 лютого 2020 16:13
Довіреність_скан.pdf
14 лютого 2020 16:13
Довiренiсть_Рижий.zip
14 лютого 2020 16:13
Гарантия_418.zip
14 лютого 2020 16:13
Технічна частина 000722-b.rar

Публічні документи

30 січня 2020 12:29
умови договору.pdf
30 січня 2020 12:29
рішення.pdf
30 січня 2020 12:29
наказ.pdf
30 січня 2020 12:29
лист-згода.pdf
30 січня 2020 12:29
екологічні норми.pdf
30 січня 2020 12:29
досвід.pdf
30 січня 2020 12:29
довідка відомості.pdf
30 січня 2020 12:29
декларація.pdf
30 січня 2020 12:29
iso.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 13:48
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:46
2.Довідка реквізити.pdf
14 лютого 2020 13:46
8.Гарантийний лист.pdf
14 лютого 2020 13:46
3. наказ _1_.pdf
14 лютого 2020 13:46
6.Довідка ст.17.pdf
14 лютого 2020 13:46
7.Технічне завдання.pdf
14 лютого 2020 13:46
5. лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"

ТОВ "ЛОМАКС ГРУП"

ТОВ "IННОВАЦIЙНА КОМПАНIЯ ВIЗЕРIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."
#38381956
Відхилено 2 475 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 08:53
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
Переможець 2 798 112,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 08:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ"
#42074290
2 798 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 11:02
Звіт 20222 АМБ.rtf укладений
07 лютого 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:55
АМБ 222 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:55
Повідомлення по старому 222 АМБ (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 22:55
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 13:10
20222-ДУ (1).pdf зміни до договору
14 травня 2020 13:10
пов (1).docx зміни до договору
14 травня 2020 13:10
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 17:34
пов (1).docx зміни до договору
03 квітня 2020 17:34
Договір та доп угода №1, №УЗ-ЦЛ -20222Ю від 2.04.2020 (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 17:29
Договір та доп угода №1, №УЗ-ЦЛ -20222Ю від 2.04.2020.pdf укладений
03 квітня 2020 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 3 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. П. 4.2, 4.3, 7.1 викладено в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. уз/цл-20222/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 2 798 112,00 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20222/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20222/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 3 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Зміна реквізитів. 13. Номер додаткової угоди. уз/цл-20222/ю/ду2 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 2 798 112,00 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20222/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20222/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 6.2, 12.1 Договору, Додатку №1 Договору. 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20222Ю/ДУ-3. 14. Сума договору після внесення змін: 3 357 734,40 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20222/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20222/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 352 557,60
UAH (в тому числі ПДВ 558 759,60 UAH)