Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція загальноосвітньої школи №14 та ДНЗ "Первоцвіт" з прибудовою по вул. Проскурівська, №15 в сел. Гостомель Київської області
Очікувана вартість
76 252 243,00 UAH
UA-2020-01-29-000659-b dd9c7f9d3d134e68ba978ffdf1018b87
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Миколаївна Сорочук

+380501529661 sel-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гостомельська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04360617
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська, буд. 125
Контактна особа: Аліна Миколаївна Сорочук
+380501529661
sel-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 12:09
Очікувана вартість: 76 252 243,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 381 261,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 381261.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція загальноосвітньої школи №14 та ДНЗ "Первоцвіт" з прибудовою по вул. Проскурівська, №15 в сел. Гостомель Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:13
ТД Школа 14.docx
29 січня 2020 10:13
Школа 14 Додаток 9.docx
29 січня 2020 10:13
Школа 14 Додаток 8.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 7.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 6.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 5.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 4.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 3.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 2.docx
29 січня 2020 10:12
Школа 14 Додаток 1.docx
29 січня 2020 10:12
Зміни до річного плану.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про залучення субпідрядника
Дата подання: 29 січня 2020 14:44
Дата відповіді: 30 січня 2020 13:27
Чи надається інформація та документи про субпідрядника учасником у випадку його залучення в обсязі нижчому ніж 20% від вартості договору про закупівлю?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання.
Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника згідно з Додатком 9 до тендерної документації. При цьому, Учасник несе відповідальність за наявність у субпідрядників всіх необхідних для виконання відповідних робіт, дозвільних документів. (Див. п.7 розділу ІІІ тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-000659-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АСТОН ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:41024509
Дата подання: 26 лютого 2020 18:15
Вимога до Замовника
щодо перегляду рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Астон Люкс»
1. Відповідно до умов тендерної документації:
підрозділ 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне:
«Учасник повинен у складі пропозиції надати усі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством)», та відповідно до п.п. 2.1, п. 2, Додатку 3 тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати «Оригінал ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками».
Зауваження тендерного комітету:
- «В тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» надана копія ліцензії виданої ДАБІУ, що не відповідає умовам тендерної документації (необхідно оригінал)».
- «В тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» відсутня ліцензія ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення (постанова КМУ від 23.11.16 №852). Роботи на які необхідна ліцензія передбачені Технічним завданням тендерної документації. В наданій довідці про залучення субпідрядних організацій, ТОВ «Астон Люкс» зазнаив, що не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт. Інших пояснень з цього приводу також не надані».
Повідомляємо наступне:
В тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» надано оригінал ліцензії виданої ДАБІУ.
Оригінал ліцензії виданої ДАБІУ, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Астон Люкс» містить підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника, відповідно до умов тендерної документації, а саме підрозділу 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», який вимагає: «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».
Дана технічна помилка вважається несуттєвою, адже не спливає на зміст тендерної пропозиції, згідно підрозділом 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки».
Відповідно до вимог тендерної документації, згідно Додатку до ліцензії, виданої ДАБІУ п. 2.00.00 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури», п.п. 2.01.00 «Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання»: п.п. 2.01.07 «Монтаж засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж», ТОВ «Астон Люкс» буде залучено спеціальні кваліфіковані кадри (експертів), які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт протипожежного призначення ( не субпідрядна організація).
2. Відповідно до умов тендерної документації:
п.п.2.2, п.2, Додатку 3 тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати:
«Оригінал Дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелаз них, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Даний Дозвіл/декларація має бути наданий виключно на учасника - виконавця робіт».
Зауваження тендерного комітету:
- «У тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» відсутній вище вказаний Оригінал Дозволу».
Повідомляємо наступне:
У тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» надано вище вказану Декларацію.
3. Відповідно до умов тендерної документації:
п.п.3.1, п.3, Додатку 1 тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати:
«Заповнені довідки за формами, викладеними у таблицях 2 та 3, що містять інформацію про наявність основного інженерно – технічного персоналу (не менше 3 (трьох) осіб з обов’язковим зазначенням виконроба або головного інженера) та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тадосвід та матимуть безпосереднє відношення до виконання договору».
Зауваження тендерного комітету:
- «У складі тендерної пропозиції ТОВ «Астон Люкс» відсутня довідка за формою таблиці 2».
Повідомляємо наступне:
У тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» надано відповідні довідки за формою таблиці 2 та 3.
4. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п.4.1, п.4, Додатку 3 тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати:
«Копія кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника учасника на виконання відповідних робіт за напрямками проектування окремих видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури: проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, а також у частині кошторисної документації. Документ, що підтверджую наявність інженера-проектувальника у штаті учасника (наказ, договір)».
Зауваження тендерного комітету:
- «ТОВ «Астон Люкс» не виконана дана вимога тендерної документації ( в складі тендерної пропозиції надані оригінали кваліфікаційних сертифікатів з кольоровими печатками».
Повідомляємо наступне:
У тендерній пропозиції ТОВ «Астон Люкс» надано оригінали кваліфікаційних сертифікатів.
Дана технічна помилка вважається несуттєвою, адже не спливає на зміст тендерної пропозиції, згідно підрозділом 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки».
5. Відповідно до умов тендерної документації:
п.4, Додатку 1 тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору.
При чому, «аналогічними вважаються роботи реконструкції об’єкта, нового будівництва об’єкта класу наслідків СС2 або з капітального ремонту об’єкта), розпочаті в період за період з 2016 року по 2018 рік».
Зауваження тендерного комітету:
- «В складі тендерної пропозиції ТОВ «Астон Люкс» надані договори з виконанням робіт в період 2019 року по 2020 рік, що не відповідає умовам тендерної документації»
Повідомляємо наступне:
Дана вимога має дискримінаційний характер та порушує Закон України «Про публічні закупівлі». Замовник висунув ряд дискримінаційних та безпідставних вимог. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” ч.4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та відповідно до ст. 3 Замовник повинен дотримуватися принципу недискримінації учасників. У той же час Тендерна документація Замовника, зокрема досвід виконання аналогічних договорів (Додаток 1 до тендерної документації) містить дискримінаційні вимоги, які допускають до участі лише ті тендерні пропозиції, які відповідають вимозі проведення аналогічних робіт у період з 2016 року по 2018 рік.
Враховуючи все вище викладене, Вимагаємо:
- Переглянути рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Астон Люкс».
- Прийняти тендерну пропозицію ТОВ «Астон Люкс» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
У разі не виконання вимог – будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000659-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"КРАЙ-БУД", Код ЄДРПОУ:37118649
Дата подання: 24 лютого 2020 12:43
Вимога до Замовника
Тендерна пропозиція ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» код ЄДРПОУ: 37605927 не відповідає вимог тендерної документації та повинна бути відхилена з наступних причин:

1. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п. 2.1., п.2., Додатку 3, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати:
«Оригінал ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ», відсутній оригінал ліцензії на право виконання робіт. Натомість, надана копія ліцензії, що не відповідає вимогам тендерної документації.

2. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п. 2.2., п. 2, Додатку 3, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати:
«Оригінал Дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелаз них, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу…»
В тендерній пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відсутній вище вказаний оригінал Дозволу. Натомість, надана копія дозволу, що не відповідає вимогам тендерної документації.

3. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до підрозділу 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне:
«Учасник повинен у складі пропозиції надати усі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством)»
В тендерній пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відсутня ліцензія ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення (постанова КМУ від 23.11.16 №852). Роботи на які необхідна дана ліцензія передбачені Технічним завданням тендерної документації.
В наданій довідці про залучення субпідрядних організацій, ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» зазначило, що не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт. Інших пояснень з цього приводу також не надані.

4. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п. 3.1, п.3, Додатку 1 тендерної документації, Учасникам у складі тендерної пропозиції необхідно надати:
«Заповнені довідки за формами, викладеними у таблицях 2 та 3, що містять інформацію про наявність…»
ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у складі своєї тендерної пропозиції надано 1-ну довідку з необхідних 2-х, що не відповідає умовам тендерної документації.

5. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п. 5.1. та п.п.5.2., п. 5, Додатку 3, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати:
- «Оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше 15 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій.»
- «Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків), видана не раніше 15 днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій.»
В тендерній пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відсутні оригінали вище вказаних довідок. Натомість, надані копії даних довідок, що не відповідає вимогам тендерної документації.

6. В складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» надані наступні довідки та листи які не містять дати їх складання та реєстрового номеру:
- довідка про досвід робіт;
- довідка про можливість виконання робіт без авансу;
- довідка про наявність мат. техн. бази;
- довідка про наявність антикорупційної програми;
- довідка про підприємство;
- довідка про відомості підприємства;
- довідка про наявність працівників;
- тендерна пропозиція;
- довідка про відсутність у переліку;
- лист про уповноважену особу.
Усі зазначені вище довідки та листи є нікчемними.

7. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п. 1.5., п. 1, Додатку 3, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати:
- «Звіту про рух грошових коштів (Форма №3)…»
В тендерній пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відсутні вище вказаний звіт, також відсутній лист-пояснення через можливе не подання ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» зазначеного звіту.

8. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне:
«Учасник надає довідку в довільній формі про те, чи використовує він у своїй діяльності печатку чи ні.»
В тендерній пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відсутня вище вказана довідка

9. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п. 4 Додатку 1, необхідно документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. При чому, «аналогічними вважаються роботи реконструкції об’єкта, нового будівництва об’єкта класу наслідків СС2 або з капітального ремонту об’єкта), розпочаті в період за період з 2016 року по 2018 рік»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» наданий договір з виконанням робіт в період 2018 року по 2019 рік, що не відповідає умовам тендерної документації.

10. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п 4.3., п. 4, Додатку 1, в складі тендерної пропозиції необхідно надати:
«Оригінал листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається.)…»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» відсутні оригінали листів відгуку. Надані копії листи-відгуки (не на всі договори), що не відповідає вимогам тендерної документації.

11. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне:
«Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з урахуванням вимог Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»…». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13 лютого 2020 11:00
На тендерну пропозицію ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» в зазначені терміни не накладено Електронний цифровий підпис (ЕЦП), що є грубим порушенням вимог тендерної документації.
Електронний цифровий підпис (ЕЦП) ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» накладено після проведення аукціону, навіть після прийняття рішення тендерним комітетом Гостомельскьої сільської ради про визнання ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» переможцем торгів, а саме 20 лютого 2020 11:19, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, 20 лютого 2020 15:48 ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» загружено копію «Ліцензія Пожежна» (вимогами тендерної документації необхідно оригінал), що не відповідає вимогам тендерної документації.

12. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до п.п. 2.1., п. 2 Додатку 1, необхідно документально підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
«Заповнена довідка за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (з обов’язковим зазначенням офісного (-их) та складського (-их) приміщень).»
та підтвердити зазначену інформацію в довідці надавши на вимогу п.п. 2.2., п. 2 Додатку 1
«…копія договору оренди приміщень/будівлі/складу/офісу, дія якого має відповідати дії договору надання послуг (від Учасника)…»
В довідці «про наявність мат. техн. бази» ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» зазначено лише офісне (нежиле) приміщення. Необхідна інформація в тому числі і про складське приміщення – відсутня
Передбачені тендерною документації документи на підтвердження наявності у Учасника складського приміщення в складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» - відсутні.
Термін дії договору оренди на офісне (нежиле) приміщення наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» до 31.12.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації.

13. Відповідно до умов тендерної документації, а саме до підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» завантаження всіх необхідних документів що вимагаються Замовником у тендерній документації передбачено у форматі «PDF (PortableDocumentFormat».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» завантажений документ (файл) «Додаток № 4» у форматі «docx», що не відповідає вимогам тендерної документації.

14. Відповідно вимог Додатку 5 тендерної документації, «Учасник, якого визнано переможцем торгів, повторно протягом трьох робочих днів надає Замовнику КОШТОРИСНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» не виконані вимоги тендерної документації. В зазначені терміни повторно не надано кошторисну документацію.

Звертаємо вашу увагу на те, що по більшістю зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» були відхилені тендерні пропозиції ТОВ «Подолжилбуд», ТОВ «БСМ БУД», ПП «Сучасні будівельні технології-12» та ТОВ «АСТОН ЛЮКС», а при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» ті самі зауваження не були враховані, що свідчить про грубе порушення тендерного комітету Гостомельскьої сільської ради вимог тендерної документації та Закону України.
Враховуючи все вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» повинна бути відхилена!

У зв’язку з грубим порушенням Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року №114-IХ (зі змінами), а також з повною невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» до вимог тендерної документації, вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» переможцем торгів, та відхилити тендерну пропозицію цього учасника.

В іншому випадку, будемо змушені звернутися до Національної поліції, Генеральної прокуратури України та до Національного антикорупційного бюро України з метою перевірки законності проведення даної закупівлі та притягнення до кримінальної відповідальності членів тендерного комітету за грубе порушення Закону України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 лютого 2020 11:43
За результатами вимоги ТОВ «КРАЙ-БУД», Замовник повідомляє наступне.

Статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачена процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

Зокрема, відповідно до вимог ч. 1 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Частиною 3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Абзацом 2 ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Подана Вами вимога не відповідає строкам подачі, передбаченим ч. 1 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” та не спрямована на отримання аргументації підстав відхилення Вашої пропозиції згідно вимог ч. 3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, в той же час Ви як учасник згідно рішення тендерного комітету оформленого Протоколом №24 від 19 лютого 2020р. засідання тендерного комітету Гостомельської селищної ради, були дискваліфіковані у зв’язку з тим, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.

Також повідомляємо, що Ви маєте право звернутися до органу оскарження із відповідною скаргою, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень у порядку та у строки визначені ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000659-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АСТОН ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:41024509
Дата подання: 26 лютого 2020 12:44
Вимога до Замовника
Щодо відхилення тендерної пропозиція ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» (код: 37605927) через її невідповідність до вимог тендерної документації Замовника

Нашим підприємством перевірено тендерну пропозицію ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» щодо її відповідності до вимог тендерної документації Замовника в частині кваліфікаційних критеріїв (Додаток 1 до тендерної документації).

За результатами перевірки тендерної пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» було встановлено її повну невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
П. 4. Додатку 1 тендерної документації Замовника - вимагалось документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору, зокрема:
п.4.1. – необхідно надати довідку (за формою таблиці 4), у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір з додаванням номерів закупівель, розміщених на веб-порталі Prozorro.

Як виявилось, жоден тендер вказаний в довідці, ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» не вигравало. Договорів на виконання будівельних робіт із Замовником торгів ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» не заключало і навіть участі в тих торгах не брало!
Всі закупівлі (тендери) вказані в довідці ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» виграли інші підприємства, які ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» частково залучали в якості субпідрядника на виконання деяких видів робіт.

Кваліфікаційні критерії які ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» надало в своїй тендерній пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації.
Тендерна пропозиція ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» має бути відхилена!
Звертаємо увагу Замовника на те, що ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» не здатне самостійно виконувати роботи передбачені даною закупівлею із-за відсутності будь-якого досвіду виконання самостійно аналогічних робіт.

Вище викладену інформацію, Замовник може і повинний самостійно перевірити на веб-порталі Prozorro.

Враховуючи все вище викладене, ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» переможцем даної закупівлі;
2. Відхилити тендерну пропозиції ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника

В разі не виконання вимог нашого підприємства – будемо звертатись до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000659-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Подолжилбуд, Код ЄДРПОУ:38981171
Дата подання: 28 лютого 2020 20:50
Вимога до Замовника
Замовником було розпочато тендерну процедуру ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-01-29-000659-b. ТОВ "ПОДОЛЖИЛБУД" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - «Реконструкція загальноосвітньої школи №14 та ДНЗ "Первоцвіт" з прибудовою по вул. Проскурівська, №15 в сел. Гостомель Київської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), що зазначено у оголошенні та ТД.
Замовником були прийняті рішення про визначення ТОВ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ".
ТОВ «Подолжилбуд» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до умов тендерної документації, а саме до підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне: «Учасник повинен у складі пропозиції надати усі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством)»
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2020-01-29-000659-b дата та час розкриття тендерних пропозицій - 14 лютого 2020 13:07, після завершення електронного аукціону.
Отже всі документи повинні були бути завантажені до цього часу.
В свою чергу ТОВ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" було завантажено Ліцензію № 595490 на виконання робіт протипожежного призначення 20 лютого 2020 15:48, отже пропозиція ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" мала бути відхилена Замовником з підстав того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" по суті не надав Ліцензію ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення, яке вимагав Замовник. Роботи на які необхідна дана ліцензія передбачені Технічним завданням тендерної документації
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отже ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" не виконало умови ТД та не надало Ліцензію ДСУНС на виконання робіт протипожежного призначення, за що до речі було відхилено нашу пропозицію, а Замовник не звернув уваги на грубе порушення допущене ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ", що в свою чергу призвело до порушення нашого права на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вважаємо, що Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ", але прийняв незаконне рішення.
Враховуючи все вище викладене, Вимагаємо:
- Відмінити рішення тендерного комітету про визначення ТОВ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ " САБ ЕНТЕРПРАЙЗ".

У разі не виконання вимог – будемо звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 18:15
Вимога до Замовника.pdf

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 12:44
Вимога ло Замовника.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-05-000025 ● 56be63d6e8754a7cb25dc076c84127d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2020 № 37

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-29-000659-b 29.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-08-13 13:30:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Подолжилбуд 70 056 801,17
UAH з ПДВ
69 294 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД" 71 617 926,89
UAH з ПДВ
69 674 737,78
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 72 158 900,00
UAH з ПДВ
72 158 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТОН ЛЮКС" 74 338 106,92
UAH з ПДВ
74 338 106,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ" 75 868 127,35
UAH з ПДВ
75 868 127,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС" 76 047 958,80
UAH з ПДВ
76 047 958,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"КРАЙ-БУД" 76 248 800,00
UAH з ПДВ
76 248 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА-ДОРБУД" 76 252 230,00
UAH з ПДВ
76 252 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 09:36
Електронний підпис
13 лютого 2020 09:21
Технічні вимоги.pdf
13 лютого 2020 09:21
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2020 09:21
Статут.rar
13 лютого 2020 09:21
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 09:21
Про персональні данні.pdf
13 лютого 2020 09:21
Опис.pdf
13 лютого 2020 09:20
Ліцензії та дозвола.pdf
13 лютого 2020 09:20
Договір оренди офіс.pdf
13 лютого 2020 09:20
Договір оренди База.pdf
13 лютого 2020 09:20
Договір механізми.pdf
13 лютого 2020 09:20
Довідки за формами.pdf
13 лютого 2020 09:20
Довідка щодо печатки.pdf
13 лютого 2020 09:20
Довідка щодо авансу.pdf
13 лютого 2020 09:20
Витяг платника ПДВ.pdf
13 лютого 2020 09:20
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

12 лютого 2020 18:32
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:07
11. Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 16:55
3.5.1. Довідка з банку.pdf
12 лютого 2020 16:03
8. Проект договору.pdf
12 лютого 2020 16:03
4. Технічні вимоги.pdf
12 лютого 2020 16:03
3.7. Листи авторизації.pdf
12 лютого 2020 16:03
3.6.2. Довідка про сайт.pdf
12 лютого 2020 16:03
3.5. Довідки з банку.pdf
12 лютого 2020 16:03
3.2.2. Оригінал дозволу.pdf
12 лютого 2020 16:03
3.2.1. Ліцензія оригінал.pdf
12 лютого 2020 16:03
3.1.1. Копія Статуту.pdf
12 лютого 2020 16:03
24.imd
12 лютого 2020 16:02
1.4.3. Відгук БМС.pdf
12 лютого 2020 16:02
1.4.2. Копія договору.pdf
12 лютого 2020 16:02
1.3.2.2. Копії Дипломів.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 10:56
Електронний підпис
13 лютого 2020 10:55
Документи працівників.rar
13 лютого 2020 10:55
Банківська гарантія.rar
13 лютого 2020 10:55
34 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 10:55
29 Довідка про витрати.pdf
13 лютого 2020 10:55
26 Довідка про печатку.pdf
13 лютого 2020 10:55
21 Довідки з банку.pdf
13 лютого 2020 10:55
19 Ліцензія СБТ-12.pdf
13 лютого 2020 10:55
16 Витяг ПДВ СБТ-12.pdf
13 лютого 2020 10:55
14 Довіреність.pdf
13 лютого 2020 10:55
11 Рішення №3.pdf
13 лютого 2020 10:55
10 Статут.pdf
13 лютого 2020 10:55
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:22
Технічне завдання.pdf
12 лютого 2020 15:06
Лсти та звіт ч2.pdf
10 лютого 2020 15:59
Ліцензія завірена.zip
10 лютого 2020 15:59
Гарантия 16761.zip
10 лютого 2020 15:59
Ліцензія.pdf (5).p7s
10 лютого 2020 15:59
Ліцензія.pdf (4).p7s
10 лютого 2020 15:59
Ліцензія.pdf
10 лютого 2020 15:59
Гарантия 16761.pdf.p7s
10 лютого 2020 15:59
Гарантия 16761.pdf (1).p7s
10 лютого 2020 15:59
Гарантия 16761.pdf
10 лютого 2020 15:32
Листи 2.pdf
10 лютого 2020 15:32
Відомість ресурсів.pdf
10 лютого 2020 15:32
Довідки та накази.pdf
10 лютого 2020 15:32
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:48
Ліцензія Пожежна.PDF
20 лютого 2020 11:19
Електронний підпис
13 лютого 2020 10:50
Лист Відгук 2.PDF
13 лютого 2020 10:50
Лист Відгук 1.pdf
13 лютого 2020 10:46
Лист авторизації.PDF
13 лютого 2020 10:41
Фінансова звітність.PDF
13 лютого 2020 10:41
Статут.pdf
13 лютого 2020 10:41
Протокол.PDF
13 лютого 2020 10:41
паспорт.PDF
13 лютого 2020 10:41
Охорона праці.PDF
13 лютого 2020 10:41
Наказ про ОП.PDF
13 лютого 2020 10:41
Ліцензія.pdf
13 лютого 2020 10:41
Лист субпідряд.PDF
13 лютого 2020 10:41
Лист санкції.PDF
13 лютого 2020 10:41
Лист про реєстрацію.PDF
13 лютого 2020 10:41
Лист про корупцію.PDF
13 лютого 2020 10:41
Лист орендодавця.PDF
13 лютого 2020 10:41
Лист екологія.PDF
13 лютого 2020 10:41
ідентифікаційний код.PDF
13 лютого 2020 10:41
Дозвіл.pdf
13 лютого 2020 10:40
Витяг з реєстру.PDF
13 лютого 2020 10:40
Проект договору.PDF
13 лютого 2020 10:40
Додаток № 4.docx
13 лютого 2020 10:40
Додаток № 2.PDF
13 лютого 2020 10:40
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 лютого 2020 10:49
Електронний підпис
13 лютого 2020 10:47
Квитанція 1.pdf
13 лютого 2020 02:43
Електронний підпис
13 лютого 2020 02:40
Довідка про субпідряд.pdf
13 лютого 2020 02:36
вимоги Додатку 3.rar
13 лютого 2020 02:35
Договір _Додаток 6.pdf
13 лютого 2020 02:35
Додаток 7.pdf
13 лютого 2020 02:35
Додаток-4.pdf
13 лютого 2020 02:34
АНТИКОР_ПРОГР - Наказ.pdf
13 лютого 2020 02:34
Гарантія 318-20.zip
13 лютого 2020 02:34
Довідка про санкції.pdf
13 лютого 2020 02:33
Кошторис.pdf
13 лютого 2020 02:32
Лист-згода.pdf
13 лютого 2020 02:32
ст 17 .pdf
13 лютого 2020 02:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 03:15
Виписка з протоколу.pdf
13 лютого 2020 03:15
Наказ про призначення.pdf
13 лютого 2020 03:15
Смета на конкурс.rtf

Публічні документи

13 лютого 2020 10:42
копія звіту 1ДФ.pdf
13 лютого 2020 10:42
уставні документи.pdf
13 лютого 2020 10:42
копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Подолжилбуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД"

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

ТОВ "АСТОН ЛЮКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ"

ТОВ "ОСНОВА БУД ПЛЮС"

ТОВ"КРАЙ-БУД"

ТОВ «Ніка-Дорбуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Подолжилбуд
#38981171
Відхилено 69 294 277,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМС БУД"
#40803404
Відхилено 69 674 737,78
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:43
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
Відхилено 72 158 900,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:44
ТОВ "АСТОН ЛЮКС"
#41024509
Відхилено 74 338 106,92
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ"
#37605927
Переможець 75 868 127,35
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ"
#37605927
75 868 127,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 10:30
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 10:30
Додаткова угода №5 від 11.06.2021 року до Договору №40 від 04.03.2021 року.pdf зміни до договору
11 червня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 13:49
Додаткова угода №4 від 20.05.2021 року до Договору №40 від 04.03.2020 року.pdf зміни до договору
20 травня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 09:47
Додаткова угода №3 від 13.08.2020 року.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 16:28
Додато 1 до Додаткової угоди №2 Зведений кошторисний розрахунок до Договору №40 від 04.03.2020 року.pdf зміни до договору
25 травня 2020 16:22
Додаток №2 до Додаткової угоди №2 Договірна ціна до Договору №40 від 04.03.2020 року.pdf зміни до договору
25 травня 2020 16:22
Додаткова угода №2 до Договору №40 від 25.05.2020 року.pdf зміни до договору
25 травня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 08:41
Додаткова угода до Договору №40 від 04.03.2020 р..pdf зміни до договору
05 березня 2020 08:37
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:54
Додатки до Договору №40 від 04.03.2020 року.pdf укладений
04 березня 2020 17:52
Додаток до Договору №40 від 04.03.2020 року.pdf укладений
04 березня 2020 17:52
Договір №40 від 04.03.2020 року-сжатый (1).pdf укладений
04 березня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до пункту 2.1. розділу 2 Договору №40 від 04.03.2020 року «Про виконання робіт з: «Реконструкції загальноосвітньої школи №14 та ДНЗ «Первоцвіт» з прибудовою по вул. Проскурівська, №15 в сел. Гостомель Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) укладеного з ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» у зв’язку із узгодженою зміною вартості робіт в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) на суму 3 287 480 грн. 58 коп. (три мільйони двісті вісімдесят сім тисяч чотириста вісімдесят гривень 58 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 547 913 грн. 43 коп. та з урахуванням фактичного обсягу видатків викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 72 580 646 грн. 77 коп. (сімдесят два мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч шістсот сорок шість гривень 77 коп.) в т.ч. ПДВ 20 % - 12 096 774 грн. 46 коп. (дванадцять мільйонів дев’яносто шість тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 46 коп.). При цьому, фінансування робіт в 2020 році становитиме – 736 632 грн. 00 коп. (сімсот тридцять шість тисяч шістсот тридцять дві гривні 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 122 772 грн. 00 коп., а в 2021 році – 71 844 014 грн. 77 коп. (сімдесят один мільйон вісімсот сорок чотири тисячі чотирнадцять гривень 77 коп.) в т.ч. ПДВ 20% – 11 974 002 грн. 46 грн.»
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили Додаток №1 Зведений кошторисний розрахунок до Договору №40 від 04.03.2020 року та Додаток №2 Договірну ціну викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п.2.1. розділу 2 Договору №40 від 04.03.2020 року «Про виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція загальноосвітньої школи №14 та ДНЗ «Первоцвіт» з прибудовою по вул. Проскурівська, №15 в сел. Гостомель Київської області" (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) укладеного з ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» та викласти в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим договором становить 72 580 646 грн. 77 коп. (сімдесят два мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч шістсот сорок шість гривень 77 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 12 096 774 грн. 46 коп. При цьому фінансування в 2020 році становитиме 1 721 632 грн. 00 коп. (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча шістсот тридцять дві гривні 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 286 938 грн. 67 коп., а в 2021 році – 70 859 014 грн. 77 коп. (сімдесят мільйонів вісімсот п’ятдесят дев’ять тисяч чотирнадцять гривень 77 коп.) в т.ч. ПДВ 20 % - 11 809 835 грн. 79 коп.»
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у зведеному кошторисному розрахунку (Додаток №1) та складає 72 580 646 грн. 77 коп. (сімдесят два мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч шістсот сорок шість гривень 77 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 12 096 774 грн. 46 коп. При цьому, фінансування робіт в 2020 році становить – 1 721 037,04 грн., (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча тридцять сім гривень 04 коп.), в т.ч. ПДВ 286 839,51 грн., а у 2021 році – 1 950 000 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 325 000 грн., а в 68 909 609,73 грн. (шістдесят вісім мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч шістсот дев’ять гривень 73 коп.), в т.ч. ПДВ 11 484 934,95 грн.»
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до п.2.1. Договору та викласти його наступній редакції "2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у зведенему кошторисному розрахунку (Додаток №1) та складає 72 580 646,77 грн., в т.ч. ПДВ – 12 096 774,46 грн. При цьому фінансування робіт у 2020 році становить – 1 721 037,04 грн. (один мільйон сімсот двадцять одна тисяча тридцять сім грн. 04 коп.), в т.ч. ПДВ 286 839,51 грн., у 2021 році – 5 893 124,98 грн. в т.ч. ПДВ 982 187,50 грн., а в 2022 році – 64 966 484,75 грн., в т.ч. ПДВ 10 827 747,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 614 125,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 269 020,88 UAH)