Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32420000-3- Мережеве обладнання
Очікувана вартість
40 598,00 UAH
UA-2020-01-29-000646-a bc04705eec61460ca6a574262a9d7cc1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
32420000-3- Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29, м.Київ, м. Київ, 03056, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ"
#24251847
Переможець 40 598,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 11:17

Документи

29 січня 2020 11:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 11:28
Договір 1 20 40598,00.pdf укладений
29 січня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 17:11
1-20.PDF зміни до договору
27 лютого 2020 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...); Зміно найменування "Замовника" з Київська міська студентська поліклініка на Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська студентська поліклініка" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Зміно банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 40 598,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 766,33 UAH)