Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Високовольтні електронагрівачі
Очікувана вартість
3 553 680,00 UAH
UA-2020-01-29-000614-b bb0ef17e69ad45059326bcfe486ff75c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 553 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 532,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106608 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Елемент нагрівальний високовольтний – 1300 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 шт
Елемент нагрівальний високовольтний (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 18:06
ТД_55-20_нова редакція.doc
04 лютого 2020 18:06
Перелік змін.docx
04 лютого 2020 18:06
ТД_55-20_з закрес. даними.doc
29 січня 2020 10:08
Оголошення (3).doc
29 січня 2020 10:08
договір остаточна редакція 308 (2).docx
04 лютого 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 18:06
ТД_55-20_нова редакція.doc
04 лютого 2020 18:06
Перелік змін.docx
04 лютого 2020 18:06
ТД_55-20_з закрес. даними.doc
29 січня 2020 10:08
ТД_55-20_Високовольтні електронагрівачі (2).doc
29 січня 2020 10:08
Оголошення (3).doc
29 січня 2020 10:08
договір остаточна редакція 308 (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-000614-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "АВК ГРУПП", Код ЄДРПОУ:38913756
Дата подання: 07 лютого 2020 15:50
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Наше підприємство, вважає, що тендерна документація (далі ТД) після внесення змін Замовником містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також суперечать принципам здійснення закупівель, а саме:
04.02.2020року, Замовником, з невідомої причини були внесені зміни в тендерну документацію (можливо під конкретного учасника), а саме в Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З Документів щодо підтвердження відповідності Замовник чомусь вирішив прибрати "Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006", а залишив тільки "Сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації". Ми рахуємо ці дії не правомірними, більш детально в додатку до вимоги:
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 16:00
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до ст.11 Закону України «Про залізничний транспорт» рухомий склад, обладнання та інші технічні засоби, які постачаються залізничному транспорту, повинні відповідати вимогам безпеки руху, схоронності вантажів, охорони праці, екологічної безпеки і мати відповідний сертифікат.
АТ «Укрзалізниця» є членом Ради щодо залізничного транспорту держав-учасниць СНД. Відповідно до Переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, затвердженому на 46 засіданні Ради щодо залізничного транспорту 17-19 травня 2007р. (в редакції від 18-19 травня 2017р.), Високовольтні електронагрівачі входять до переліку складових частин залізничного рухомого складу, які підлягають підтвердженню відповідності на підставі доказів, отриманих за участі органу по сертифікації та(або) акредитованої випробувальної лабораторії.
Частиною 3 ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності.
На вище зазначених підставах та відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником правомірно встановлено вимогу підтвердження відповідності продукції шляхом застосування добровільної оцінки відповідності у вигляді сертифікату відповідності.
Крім того, потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати вимоги тендерної документації щодо проведення добровільної оцінки відповідності та надання сертифікату відповідності.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000614-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "АВК ГРУПП", Код ЄДРПОУ:38913756
Дата подання: 07 лютого 2020 15:56
Вимога щодо усунення порушень
Наше підприємство, вважає, що тендерна документація (далі ТД) після внесення змін Замовником містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також суперечать принципам здійснення закупівель, а саме: 04.02.2020року, Замовником, з невідомої причини були внесені зміни в тендерну документацію (можливо під конкретного учасника), а саме в Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З Документів щодо підтвердження відповідності Замовник чомусь вирішив прибрати "Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006", а залишив тільки "Сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації". Ми рахуємо ці дії не правомірними, більш детально в додатку до вимоги:

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 16:00
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до ст.11 Закону України «Про залізничний транспорт» рухомий склад, обладнання та інші технічні засоби, які постачаються залізничному транспорту, повинні відповідати вимогам безпеки руху, схоронності вантажів, охорони праці, екологічної безпеки і мати відповідний сертифікат.
АТ «Укрзалізниця» є членом Ради щодо залізничного транспорту держав-учасниць СНД. Відповідно до Переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, затвердженому на 46 засіданні Ради щодо залізничного транспорту 17-19 травня 2007р. (в редакції від 18-19 травня 2017р.), Високовольтні електронагрівачі входять до переліку складових частин залізничного рухомого складу, які підлягають підтвердженню відповідності на підставі доказів, отриманих за участі органу по сертифікації та(або) акредитованої випробувальної лабораторії.
Частиною 3 ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності.
На вище зазначених підставах та відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником правомірно встановлено вимогу підтвердження відповідності продукції шляхом застосування добровільної оцінки відповідності у вигляді сертифікату відповідності.
Крім того, потенційний учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати вимоги тендерної документації щодо проведення добровільної оцінки відповідності та надання сертифікату відповідності.
Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 15:50
ВИМОГА.docx

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 15:56
ВИМОГА.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 3 552 900,00
UAH з ПДВ
3 552 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРКЕТІНВЕСТГРУП" 3 553 680,00
UAH з ПДВ
3 553 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:51
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:59
Довідка ДФС.pdf
24 лютого 2020 13:59
Довідка МВС.pdf
17 лютого 2020 17:38
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:32
Додаток 2. п.3.3.3. Відгук.pdf
17 лютого 2020 16:32
Додаток 2. п.1.2. Статут.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 16:29
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:26
Щодо статті 17.pdf
17 лютого 2020 16:26
Щодо захисту довкілля.pdf
17 лютого 2020 16:26
Щодо досвіду.pdf
17 лютого 2020 16:26
Технічні умови.pdf
17 лютого 2020 16:26
Реквізити.pdf
17 лютого 2020 16:26
Креслення.pdf
17 лютого 2020 16:26
Зразок паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРКЕТІНВЕСТГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
Переможець 3 552 900,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 08:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 08:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
3 552 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 12:17
Звіт 20184.docx укладений
07 лютого 2022 12:16
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 19:38
УЗ-ЦЛ-20184-Ю від 11.03.2020.pdf укладений
12 березня 2020 19:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 550 167,00
UAH (в тому числі ПДВ 591 694,50 UAH)