Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Високовольтне обладнання
Очікувана вартість
2 533 854,00 UAH
UA-2020-01-29-000564-b ● b44cd34b2fbf48b5892fc1f4a688890e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 2 533 854,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 338,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76014 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Штепсель з кабелем високовольтний – 165 шт., Розетка високовольтна - 100 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 шт
Штепсель з кабелем високовольтний (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
100 шт
Розетка високовольтна (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2020 16:04 |
ТД_54-20_нова редакція (1).doc | |
11 лютого 2020 16:04 |
Перелік змін.docx | |
11 лютого 2020 16:04 |
ТД_54-20_з закресл.даними.doc | |
29 січня 2020 10:01 |
Оголошення (2).doc | |
29 січня 2020 10:01 |
договір остаточна редакція 308 (1).docx |
11 лютого 2020 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 лютого 2020 16:04 |
ТД_54-20_нова редакція (1).doc
|
||||||
11 лютого 2020 16:04 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 лютого 2020 16:04 |
ТД_54-20_з закресл.даними.doc
|
||||||
29 січня 2020 10:01 |
Оголошення (2).doc
|
||||||
29 січня 2020 10:01 |
договір остаточна редакція 308 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000564-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 07 лютого 2020 16:51
Вимога
Наше підприємство є вітчизняним виробником Міжвагонних високовольтних з’єднаннь та має намір взяти участь у даному тендері, проте не має змоги з наступних причин.
У тендерній документації процедури закупівель UA-2020-01-29-000564-b, а саме: п.1.1. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказано слідуюче: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.».
Даний пункт є дискримінуючим, оскільки приймати участь в тендері може тільки виробник, який має діючий сертифікат відповідності на продукцію, а інші потенційні учасники не мають змоги своєчасно отримати сертифікат відповідності, оскільки термін видачі даного документу органом сертифікації складає від 30 до 45 днів в залежності від проведення іспитів.
Єдиним виробником, який має діючий сертифікат відповідності на комплекти міжвагонних високовольтних з’єднань, є ТОВ «СВП «Квазар».
Просимо дати відповідь, яким чином якість продукції, яку виробник підтверджує декларацією про відповідність, відрізняється від якості продуції, підтвердженої сертифікатом відповідності виробника.
В аналогічній процедурі закупівлі, яка відбувалась минулого року (UA-2019-03-21-001838-a), даний пункт 1 був викладений наступним чином: «…Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, відповідно вимог ДСТУ 3498-96. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
З метою виключення дискримінуючих факторів, розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі, що в свою чергу дасть змогу замовнику провести закупівлю за більш низькими цінами, просимо внести в Тендерну документацію зміни та викласти п.1 в одній з наступних редакцій:
Редакція №1:
«На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, відповідно вимог ДСТУ 3498-96.
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
Редакція №2: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції».
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації процедури закупівель UA-2020-01-29-000564-b, а саме: п.1.1. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказано слідуюче: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.».
Даний пункт є дискримінуючим, оскільки приймати участь в тендері може тільки виробник, який має діючий сертифікат відповідності на продукцію, а інші потенційні учасники не мають змоги своєчасно отримати сертифікат відповідності, оскільки термін видачі даного документу органом сертифікації складає від 30 до 45 днів в залежності від проведення іспитів.
Єдиним виробником, який має діючий сертифікат відповідності на комплекти міжвагонних високовольтних з’єднань, є ТОВ «СВП «Квазар».
Просимо дати відповідь, яким чином якість продукції, яку виробник підтверджує декларацією про відповідність, відрізняється від якості продуції, підтвердженої сертифікатом відповідності виробника.
В аналогічній процедурі закупівлі, яка відбувалась минулого року (UA-2019-03-21-001838-a), даний пункт 1 був викладений наступним чином: «…Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, відповідно вимог ДСТУ 3498-96. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
З метою виключення дискримінуючих факторів, розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі, що в свою чергу дасть змогу замовнику провести закупівлю за більш низькими цінами, просимо внести в Тендерну документацію зміни та викласти п.1 в одній з наступних редакцій:
Редакція №1:
«На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, відповідно вимог ДСТУ 3498-96.
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
Редакція №2: «На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає:
1.1.1. сертифікат відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96) та/або сертифікат відповідності виданий органом сертифікації з відповідної галузі акредитації
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції».
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 16:03
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Відповідно до ст.11 Закону України «Про залізничний транспорт» рухомий склад, обладнання та інші технічні засоби, які постачаються залізничному транспорту, повинні відповідати вимогам безпеки руху, схоронності вантажів, охорони праці, екологічної безпеки і мати відповідний сертифікат.
АТ «Укрзалізниця» є членом Ради щодо залізничного транспорту держав-учасниць СНД. Відповідно до Переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, затвердженому на 46 засіданні Ради щодо залізничного транспорту 17-19 травня 2007р. (в редакції від 18-19 травня 2017р.), Високовольтне обладнання входить до переліку складових частин залізничного рухомого складу, які підлягають підтвердженню відповідності на підставі доказів, отриманих за участі органу по сертифікації та(або) акредитованої випробувальної лабораторії.
Частиною 3 ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності.
На вище зазначених підставах та відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником правомірно встановлено вимогу підтвердження відповідності продукції шляхом застосування добровільної оцінки відповідності у вигляді сертифікату відповідності.
До ТД будуть внесені зміни щодо можливості подання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа учасника про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції, та з документальним підтвердженням органу оцінки відповідності про розпочату процедуру оцінки відповідності.
При цьому наголошуємо, що постачання продукції можливе лише за умови наявності сертифікату відповідності. Умовами договору передбачений строк поставки продукції не більше 20 календарних днів з дати надання рознарядки. У випадку відсутності сертифікату відповідності або порушення строку постачання до постачальника будуть застосовані штрафні санкції, зокрема, стягнення забезпечення виконання договору.
Дякуємо за звернення!
АТ «Укрзалізниця» є членом Ради щодо залізничного транспорту держав-учасниць СНД. Відповідно до Переліку залізничної продукції, яка підлягає обов’язковому підтвердженню відповідності, затвердженому на 46 засіданні Ради щодо залізничного транспорту 17-19 травня 2007р. (в редакції від 18-19 травня 2017р.), Високовольтне обладнання входить до переліку складових частин залізничного рухомого складу, які підлягають підтвердженню відповідності на підставі доказів, отриманих за участі органу по сертифікації та(або) акредитованої випробувальної лабораторії.
Частиною 3 ст.24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено залучення органу з оцінки відповідності до здійснення добровільної оцінки відповідності.
На вище зазначених підставах та відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником правомірно встановлено вимогу підтвердження відповідності продукції шляхом застосування добровільної оцінки відповідності у вигляді сертифікату відповідності.
До ТД будуть внесені зміни щодо можливості подання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа учасника про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції, та з документальним підтвердженням органу оцінки відповідності про розпочату процедуру оцінки відповідності.
При цьому наголошуємо, що постачання продукції можливе лише за умови наявності сертифікату відповідності. Умовами договору передбачений строк поставки продукції не більше 20 календарних днів з дати надання рознарядки. У випадку відсутності сертифікату відповідності або порушення строку постачання до постачальника будуть застосовані штрафні санкції, зокрема, стягнення забезпечення виконання договору.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-29-000564-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 21 березня 2020 17:11
Дата подання: 21 березня 2020 17:11
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2020 20:01
ішення від 25.03.2020 №5651.pdf
Дата публікації: 25 березня 2020 20:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2020 №6703.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 16:07
Рішення від 08.04.2020 №6703.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 21:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням № 6703-р/пк-пз від 08.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КМГ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи рішення № 6703-р/пк-пз від 08.04.2020 пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відповідає умовам замовника, умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" та рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КМГ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі
визнати переможцем процедури закупівлі та надіслати повідомлення про намір укласти договір ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"
сума 2 456 400,00 грн.;
Дата виконання рішення замовником: 05 травня 2020 17:46
Номер скарги: UA-2020-01-29-000564-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 14 травня 2020 15:07
Дата подання: 14 травня 2020 15:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 16:48
рішення від 18.05.2020№9600+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 16:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2020№11005.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 15:34
рішення від 03.06.2020№11005.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 19:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) Рішенням №11005-р/пк-пз від 03.06.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», зобовязано скасувати рішення про визначення ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі.
2) відповідно рішення №11005-р/пк-пз від 03.06.2020 пропозиція учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«Скаржник зазначає, що згідно з підпунктом 3.2 пункту 3 додатку 1 Документації для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Натомість, ТОВ "НВП "СЕАЛ" у складі своєї Пропозиції надало міжнародний сертифікат ІSО 9001:2015 SІС.МS.040.1809001.980 від 16.08.2019, в якому чітко визначено сфери акредитації про виробництво: - Виробництво локомотивів залізничних і рухомого складу; - Виробництво інших меблів; - Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; - Виробництво металевих дверей і вікон; - Механічного оброблення металевих виробів; - Виробництво інших готових металевих виробів. Оскільки предметом закупівлі є саме електричне обладнання, навіть само ТОВ "НВП "СЕАЛ" зазначає у своїй скарзі (вих.21/03 від 21.03.2020) про те, що високовольтне обладнання є електричним обладнанням, то і орган сертифікації у переліку акредитованих сфер виробництва, зазначених в наданому сертифікаті ІSО 9001:2015 SІС.МS.040.1809001.980 від 16.08.2019 мав би вказувати "виробництво електричного обладнання або високовольтного з’єднання" чи іншу аналогічну сферу, проте вказана сфера акредитації у наданому учасником сертифікаті - відсутня. Зважаючи на викладені вище обставини, Пропозиція ТОВ "НВП "СЕАЛ" не відповідає умовам Документації та мала б бути відхилена Замовником. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 додатку 1 Документації для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до статті 45 Закону України від 15.01.2015 "Про технічні регламенти та оцінку відповідності". Відповідно до пункту 1.4.1 розділу 1 Документації предметом закупівлі є 34630000 -2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (високовольтне обладнання). У складі Пропозиції Переможця міститься форма "тендерна пропозиція" (файл "Цінова пропозиція 564.pdf"), відповідно до якої учасник пропонує до постачання штепсель з кабелем високовольтний ВС-А-Ш095/4,25- 4000/330 та розетку високовольтну ВС-А-0- Р095-4000/330, виробник - ТОВ "НВП "СЕАЛ", Україна. У складі Пропозиції Переможця міститься сертифікат ІSО 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги" від 16.08.2019 № SІС.МS.040.1809001.980 (стор. 18 файл "Техническая часть 564.pdf"), відповідно до якого орган сертифікації "РосУкрСерт" підтверджує, що система менеджменту якості ТОВ "НВП "СЕАЛ" стосовно - виробництва локомотивів залізничних і рухомого складу; 8 - виробництва інших меблів; - виробництва будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; - виробництва металевих дверей і вікон; - механічного оброблення металевих виробів; - виробництва інших готових металевих виробів, відповідає вимогам міжнародного стандарту ІSО 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги". Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти саме запропоновану до постачання продукцію учасником. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.».
1) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі.
2) Пропозицію учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2020 09:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" |
2 456 400,00
UAH з ПДВ
|
2 456 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИШГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРАНСПОРТ |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Рішення скасоване |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" #40526699 |
Рішення скасоване |
2 456 400,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:46
|
ТОВ "ВИШГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРАНСПОРТ #40177877 |
Рішення скасоване |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Рішення скасоване |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" #40526699 |
Рішення скасоване |
2 456 400,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 09:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" #40526699 |
Відхилено |
2 456 400,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 09:20
|
ТОВ "ВИШГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРАНСПОРТ #40177877 |
Рішення скасоване |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 09:28
|
ТОВ "ВИШГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТРАНСПОРТ #40177877 |
Відхилено |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 17:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Переможець |
2 533 854,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 15:54
|
Звіт Дог. КМГ ТРЕЙД 20391+.docx | укладений |
24 лютого 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 09:00
|
ДУ-1 20391 КМГ (1).pdf | зміни до договору |
13 серпня 2020 08:58
|
повідомлення 20391 ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДУ1 (1).docx | зміни до договору |
13 серпня 2020 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 18:03
|
Високовольтне_20391.pdf | укладений |
25 червня 2020 18:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Додатковою угодою внесено зміни до п. 2.1., 2.3, 2.6.,2.7., 2.8.,2.9.,2.10.,2.12.,2.13., 3.4., 4.1., 4.2., 5.2., 5.3., 5.4., 6.1., 6.2., 6.6., 7.1., 7.2., 8.3., 8.4., 8.5.7, 8.5.8, 8.5.9, 9.4., 9.5., 9.6., 9.7., 9.8., 9.10., 9.11., 9.12., 9.13., 10.1.-10.5., 13.2.-13.7., 14.14., 14.15. 2. Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктами 2.11, 2.12 розділу 2 Якість товару та гарантійні терміни: 2.11. «Вхідний контроль товару проводиться кінцевим отримувачем товару – виробничим підрозділом філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», згідно з вимогами галузевих стандартів АТ «Укрзалізниця», що встановлюють порядок проведення вхідного контролю продукції, яка надходить для потреб акціонерного товариства «Українська залізниця». 2.12. «Замовник та кінцевий отримувач товару мають право вимагати проведення перевірки технології виробництва товару та приймання його по якості у виробника з використанням виробничого обладнання, якщо товар входить у «Перелік продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженому нормативними документами АТ «Укрзалізниця».» 3. Специфікацію №1 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20391/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-20391/Ю/Д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |