Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від буд. №73 до перехрестя з вул. Остромирська в сел. Гостомель, Київської обл.
Очікувана вартість
27 234 817,00 UAH
UA-2020-01-29-000542-b 6675a22600dd4500ace8bd252eae89a1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Миколаївна Сорочук

+380501529661 sel-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гостомельська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04360617
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська, буд. 125
Контактна особа: Аліна Миколаївна Сорочук
+380501529661
sel-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 13:29
Очікувана вартість: 27 234 817,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 272 348,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 272348.17 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Ярова від буд. №73 до перехрестя з вул. Остромирська в сел. Гостомель, Київської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 09:58
Додатки до ТД вул. Ярова.docx
29 січня 2020 09:58
Проект договору вул.Ярова (1).docx
29 січня 2020 09:58
ТД кап. рем Ярова.doc
29 січня 2020 09:58
Зміни до річного плану садок.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000070 ● 6d467d8f52de4018bfbd9b618558ba6a
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-01-29-000542-b 29.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

За результатами моніторингу установлено, що Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції (272 348,17 грн), що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі (27 234 817,00 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частин першої статті 24 Закону. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відміну торгів, що підтверджує факт усунення порушення.

2020-07-22 10:37:50

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2020 09:19
Коментар щодо відміни: Оскільки, виділено кошти на проведення таких робіт в 2020 році не в повному обсязі згідно проекту, а подальше фінансування не є можливим, тому на даний момент потреба в проведені такої закупівлі відсутня. Підстава п.1 ч.2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».