Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення державної інвентаризації земель у Волинській області
State inventory of land in Volyn region
State inventory of land in Volyn region
Очікувана вартість
5 055 000,00 UAH
UA-2020-01-29-000422-b ● 2c89ca737c68447595cf3c9dbaa8a45e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 39767861 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул.Винниченка, 67 |
Контактна особа: |
Павелко Катерина Миколаївна +380332720471 buchgalter415@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Павелко Катерина Миколаївна +380996698737 buchgalter415@ukr.net Волчок Сергій Володимирович +380684802406 zemmonitoring@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Regional Office of StateGeoCadastre in Volynska oblast |
National ID: | 39767861 |
Contact point: |
Pavelko Kateryna +380332720471 buchgalter415@ukr.net |
Additional contacts: |
Pavelko Kateryna +380996698737 buchgalter415@ukr.net Volchok Serhii +380684802406 zemmonitoring@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 09:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 09:46 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 14:56 |
Очікувана вартість: | 5 055 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50550 UAH |
Publication date: | 29 січня 2020 09:42 |
Enquiries until: | 21 лютого 2020 09:46 |
Complaints submission until: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 березня 2020 09:46 |
Information
Estimated total value: | 5 055 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 275 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 Га
Проведення державної інвентаризації земель у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Винничека,67
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
State inventory of land in Volyn region
CPV: 79990000-0
Період постачання:
по 10 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності за умови належного виконання Сторонами договру. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 09:42 |
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ-2.docx |
18 лютого 2020 11:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2020 09:42 |
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:53
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:21
Доброго дня!
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту
договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в
національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після
підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови
належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по
останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає,
підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках,
по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної
інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному
розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів
проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності,
Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати
Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх
розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту
договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в
національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після
підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови
належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по
останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає,
підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках,
по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної
інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному
розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів
проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності,
Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати
Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх
розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:18
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:23
Доброго дня!
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:34
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:29
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником,
в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли
забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у
зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного
банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом
її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50550.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії
тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття
тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція
відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником,
в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли
забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у
зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного
банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом
її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50550.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії
тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття
тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція
відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах
внесення змін
Дата подання: 07 лютого 2020 16:01
Дата відповіді: 11 лютого 2020 10:28
Доброго дня!
У тендерній документації на закупівлю відсутні її реквізити, а саме, не зазначено дату та номер рішення тендерного комітету, яким затверджено тендерну документацію. Оскільки при оформлені банківської гарантії надаються реквізити тендерної документації просимо внести необхідні коригування.
Відповідь: Вимоги до технічної документації чітко визначені ст.22 Закону та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680,якими не передбачено обов’язкове зазначення номера протоколу.
Крім цього,згідно постановою Правління національного банку України від 15.12.2004 № 639 затверджено положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах,відповідно до пункту 26 якого «дата,номер і назва» відповідного документа,з якого виникають базові відносини зазначено (у разі наявності таких реквізитів).Тобто,обов’язкове зазначення даних реквізитів не передбачено чинним законодавством. Однак, додатково повідомляємо: тендерна документація затверджена протоколом № 2 від 29 січня 2020 року.
Крім цього,згідно постановою Правління національного банку України від 15.12.2004 № 639 затверджено положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах,відповідно до пункту 26 якого «дата,номер і назва» відповідного документа,з якого виникають базові відносини зазначено (у разі наявності таких реквізитів).Тобто,обов’язкове зазначення даних реквізитів не передбачено чинним законодавством. Однак, додатково повідомляємо: тендерна документація затверджена протоколом № 2 від 29 січня 2020 року.
Банківська гарантія
Дата подання: 14 лютого 2020 12:41
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:53
Зазначте розрахунковий
Відповідь: для оформлення банківської гарантії рахунок:
UA355239003000090306
UA355239003000090306
Банківська гарантія
Дата подання: 14 лютого 2020 12:43
Дата відповіді: 18 лютого 2020 10:54
Для оформлення банківської гарантії банку необхідно надати розрахунковий рахунок Замовника
Відповідь: для оформлення банківської гарантії рахунок:
UA355239003000090306
UA355239003000090306
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 13:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 14:17
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення
закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є
забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері
публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують
вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою
закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі
Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна
містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації,
тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими
полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому
режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен
бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg
та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної
пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та
доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення
на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не
відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або
неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення
тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної
пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які
підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить
закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є
забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері
публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують
вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою
закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі
Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна
містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації,
тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими
полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому
режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен
бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg
та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної
пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та
доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення
на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не
відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або
неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення
тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної
пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які
підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:21
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:35
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України "Про вищу освіту" передбачено наявність інформації щодо рівня та ступеня освіти. Інформація щодо "спеціалізації по диплому" зазначається учасником відповідно до вказаної в дипломі чи іншому документі про освіту
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000422-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:41425139
Дата подання: 25 березня 2020 11:28
Вимога до Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ДП Рівненський інститут землеустрою
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як такого, що відповідає умовам ТД за оголошенням UA-2020-01-29-000422-b учасника: ДП Рівненський інститут землеустрою. Аналізуючи документи, які подано ДП Рівненський інститут землеустрою, виявлено, що під час розміщення (завантаження) в систему документів тендерної пропозиції учасника частині документів було надано статус конфіденційний документ, що суперечить вимогам п.2 ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону».
Учасником статус конфіденційно було надано саме частині документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, а саме файли: 08_Скан_труд_книжок; 09_Аналог_договір1; 09_Аналог_договір2; 09_Аналог_договір3.
Відповідно до п.1 ст.16 до кваліфікаційних критеріїв належить: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до положень тендерної документації (п.5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати наступні документи: 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати: 3.2. Аналогічний*** договір та документи, які підтверджують його виконання в повному обсязі.
Враховуючи вищенаведене, трудові книжки та аналогічні договори, є документами що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, та згідно зі ст.27 ЗУ «Про публічні закупівлі» не можуть мати статус конфіденційно. Хочемо зазначити, що ЗУ «Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, норми даного закону є обов’язковими для виконання.
Крім того надання файлам статусу конфіденційно суперечить не тільки вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а також суперечить вимогам даної тендерної документації, а саме п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – «Кожен документ ТП, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб».
Вищевказані файли (трудові, аналогічні договори, банківська гарантія) не доступні для перегляду іншим Учасникам закупівлі.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо Замовника задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про допущення до аукціону ДП Рівненський інститут землеустрою.
Розгорнути
Згорнути
Учасником статус конфіденційно було надано саме частині документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, а саме файли: 08_Скан_труд_книжок; 09_Аналог_договір1; 09_Аналог_договір2; 09_Аналог_договір3.
Відповідно до п.1 ст.16 до кваліфікаційних критеріїв належить: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до положень тендерної документації (п.5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати наступні документи: 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати: 3.2. Аналогічний*** договір та документи, які підтверджують його виконання в повному обсязі.
Враховуючи вищенаведене, трудові книжки та аналогічні договори, є документами що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, та згідно зі ст.27 ЗУ «Про публічні закупівлі» не можуть мати статус конфіденційно. Хочемо зазначити, що ЗУ «Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, норми даного закону є обов’язковими для виконання.
Крім того надання файлам статусу конфіденційно суперечить не тільки вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а також суперечить вимогам даної тендерної документації, а саме п. 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – «Кожен документ ТП, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб».
Вищевказані файли (трудові, аналогічні договори, банківська гарантія) не доступні для перегляду іншим Учасникам закупівлі.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо Замовника задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про допущення до аукціону ДП Рівненський інститут землеустрою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2020 15:04
Відповідно до ст. 27 Закону про публічні закупівлі, у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону про публічні закупівлі у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначенна в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни\приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
Відповідно до п. 3.2 вимог тендерної документації, аналогічний договір та документи, які підтверджують його виконання в повному обсязі (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду). Учасник самостійно визначає статус конфіденційності поданої ним інформації без участі замовника.
Відповідно до п. 3.2 вимог тендерної документації, аналогічний договір та документи, які підтверджують його виконання в повному обсязі (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду). Учасник самостійно визначає статус конфіденційності поданої ним інформації без участі замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-29-000422-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 27 березня 2020 16:01
Дата подання: 27 березня 2020 16:01
Скарга щодо неправомірного допущення до аукціону тендерні пропозиції ДП «Рівненський інститут землеустрою»; ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС; ДП Центр державного земельного кадастру
Головним управлінням Держгеокадастру у Волинській області. (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД 2c89ca737c68447595cf3c9dbaa8a45e , предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 79990000-0 «різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (проведення державної інвентаризації земель у Волинській області)
За результатами прекваліфікації, тендерні пропозиції ДП «Рівненський інститут землеустрою»; ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС; ДП Центр державного земельного кадастру було допущено до аукціону, проте дане рішення Замовника є не правомірним з наступних підстав:
1. Щодо неправомірного допущення ДП «Рівненський інститут землеустрою»
Перше:
Згідно вимог тендерної документації (надалі ТД) (Додаток 2) : п. 1 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Кожен документ ТП, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів ТП шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб».
Згідно ч. 2 ст. 27 «Про публічні закупівлі» : Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Згідно ТД п.п.2 п. 1 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : Учасник надає інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 цього розділу ТД
Згідно ТД п. 5 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі):
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У тендерній пропозиції (надалі ТП) ДП «Рівненський інститут землеустрою» надано : Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно вимог ТД та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» із статусом «Конфіденційно», що в свою чергу обмежує їх перегляд., а саме документи в системі : 08_Скан_труд_книжок; 09_Аналог_договір1; 09_Аналог_договір2; 09_Аналог_договір3.
Враховуючи положення ТД та положення Закону України «Про публічні закупівлі» трудові книжки працівників та договори надані у якості аналогічних є документами що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а відповідно не можуть мати статус конфіденційних документів!
Таким чином подана ТП ДП «Рівненський інститут землеустрою» не відповідає положенням ТД та нормам законодавства у сферу публічних закупівель та підлягає відхиленню.
Друге:
Відповідно до ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до п. 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до інформації що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ДП «Рівненський інститут землеустрою» є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – ДГК), та відповідно володіє 100% - ками статутного капіталу
Відповідно до ст.1 постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5 ( надалі – Постанова) визначено: «Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком згідно з додатком 1.
Згідно додатку 1 до Постанови, Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем, Держгеокадастру як і ДП «Рівненський інститут землеустрою», що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем.
Таким чином, ДП «Рівненський інститут землеустрою» та Головне управління Держгеокадастру у Волинській області є пов’язаними особами відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідно до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника відхилити дану ТП.
2. Щодо неправомірного допущення ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»
Перше:
Згідно вимог ТД: п. 2 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою).
Згідно вимог ТД п. 4 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП.
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Згідно вимог ТД п. 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та інформації розміщеною на електронному майданчику : Кінцевий строк подання ТП: Дата: 02.03.2020 року. Час: 09 годин 46 хвилин.
Таким чином розкриття тендерних пропозицій згідно інформації на електронному майданчику відбулося 02.03. 2020. Відповідно ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» діє з дати розкриття, а саме з 02.03.2020.
У складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Надано Банківську гарантію (надалі – БГ) №71.00.017365 від 28.02.2020 відповідно до положень даної БГ вона набуває чинності з «03» березня 2020 року та діє по «01» червня 2020 рік включно.(Додаток 3)
Таким чином на момент розкриття ТП, БГ надана ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» була не чинною, окрім цього враховуючи положення ТД, а саме: строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП та враховуючи, що строк дії ТП 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП, а день розкриття є 02.03.2020 р. – БГ не відповідає вимога ТД та на момент розкриття була не чинною!
Друге:
Згідно вимог ТД: п.п 2.1 п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: необхідно надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю.:
№ Посада за основним місцем роботи, або посада, на яку буде залучено працівника для виконання договору Прізвище, ім’я, по - батькові Ступінь освіти Напрям підготовки (спеціальність) Спеціалізація по диплому Кваліфікація по диплому
1 2 3 4 5 6 7
У складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт для виконання договору №276 від 27.02.2020 (Додаток 4) , проте інформація передбачена Формою довідки, а саме графою 6 «Спеціалізація по диплому» не заповнена ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС», при цьому у складі ТП відсутні будь які пояснення щодо відсутності інформації та порушення форми Замовника.
Таким чином згідно вищезазначеного ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: не відповідає умова ТД та порушує її вимоги , відповідно підлягає відхиленню.
3. Щодо неправомірного допущення ДП Центр державного земельного кадастру
Згідно вимог ТД: Необхідно надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 цього розділу ТД;
Відповідно до ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до п. 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до інформації що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ДП «Центр державного земельного кадастру» є Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (надалі – ДГК), та відповідно володіє 100% - ками статутного капіталу
Відповідно до ст.1 постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5 ( надалі – Постанова) визначено: «Утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру за переліком згідно з додатком 1.
Згідно додатку 1 до Постанови, Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем, Держгеокадастру як і ДП Центр державного земельного кадастру, що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем.
Таким чином, ДП Центр державного земельного кадастру та Головне управління Держгеокадастру у Волинській області є пов’язаними особами відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідно до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує Замовника відхилити дану ТП.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ДП «Рівненський інститут землеустрою».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС.»
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ДП «Центр державного земельного кадастру»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 10:34
рішення від 31.03.2020№6101+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 10:34
Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.03.2020 № UA-2020-01-29-000422-b.a2.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 22:34
Інформація про перенсення розгляду скарги від 27.03.2020 № UA-2020-01-29-000422-b.a2.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2020 №7389.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 15:11
рішення від 16.04.2020 №7389.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України, розглянувши скаргу ТзОВ «ЛЕНД КОМ» від 27.03.2020 № UA-2020-01-29-000422-b.a2 прийняла рішення № 7389-р/пк-пз від 16.04.2020 року про скасування рішення тендерного комітету № 4 від 06.02.2020 року про допущення тендерної пропозиції ДП «Рівненський інститут землеустрою» до аукціону за процедурою закупівлі – ДК 021:2015:79990000-0 (Різні послуги, пов»язані з діловою сферою), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-29-000422-в.
27 липня 2020 року Окружним адміністративним судом міста Києва прийнято ухвалу про закриття провадження у справі № 640/11583/20 за позовною заявою Головного управління Держгеокадастру у Волинській області до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.04.2020 № 7389-р/пк-пз в частині задоволення скарги Товариства з обмеженою відповідальністю „ЛЕНД.КОМ”, яким зобов’язано Головне управління Держгеокадастру у Волинській області скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції державного підприємства "Рівненський інститут землеустрою" до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-29-000422-b.
Відповідно до вказаної вище ухвали судом прийнято відмову представника Головного управління Держгеокадастру у Волинській області від позову в адміністративній справі № 640/11583/20. Провадження у даній справі закрито. Рішення Антимонопольного комітету підлягає до виконання.
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2020 14:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 серпня 2020
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 39767861 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул.Винниченка, 67 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП Рівненський інститут землеустрою | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ терразем | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ терразем | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП Рівненський інститут землеустрою | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Центр державного земельного кадастру |
4 499 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
3 538 500,00
UAH з ПДВ
|
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ терразем |
4 970 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" |
4 448 400,00
UAH з ПДВ
|
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС |
3 918 011,44
UAH з ПДВ
|
3 918 011,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЗИМУТ ПЛЮС #38501832 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 12:49
|
дод.угода_1від04.09.20.FR11.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 12:16
|
Додаткова угода | зміни до договору |
04 вересня 2020 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення інформації до договору, викладеної в додатку№1до договору;пункту5.1договору;пункту5.9.1 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |