Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Полтавської області
Services for the state inventory of land in Poltavska oblast
Очікувана вартість
4 330 450,00 UAH
UA-2020-01-29-000399-c 0b435dc9fea34f4c9747f29746cf5542
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Марина Леонідівна

+380532560036 zemresbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 39767930
Вебсайт: http://poltavska.land.gov.ua
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Уютна, 23
Контактна особа: Шевченко Марина Леонідівна
+380532560036
zemresbuh@gmail.com
Додаткові контактні особи: Полтавець Юлія Миколаївна
+380532564291
zemresbuh@gmail.com
Даншин Володимир Іванович
+380532546018
dan.71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Regional Office of State Geocadastre in Poltavska oblast
National ID: 39767930
Contact point: Shevchenko Maryna Leonidivna
+380532560036
zemresbuh@gmail.com
Additional contacts: Poltavets Yulia Mykolayivna
+380532564291
zemresbuh@gmail.com
Danshyn Volodymyr Ivanovych
+380532546018
dan.71@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:14
Очікувана вартість: 4 330 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 652,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 січня 2020 11:09
Enquiries until: 19 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 25 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 330 450 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 652 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25700 Га
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, адміністративні межі Полтавської області, адміністративні межі Полтавської області
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Services for the state inventory of land in Poltavska oblast
CPV: 71340000-3
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 Договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:09
Додаток 5.docx
29 січня 2020 11:09
Тендерна документация інвентаризація.doc
29 січня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:09
Додаток 5.docx
29 січня 2020 11:09
Тендерна документация інвентаризація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:54
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:31
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю. Додатком № 5 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді. Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі. Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:00
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:31
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Доброго дня! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 5 до тендерної документації. Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить. Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності. Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 13:15
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:30
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .рdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zір). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або
неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-000399-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою", Код ЄДРПОУ:00689237
Дата подання: 11 березня 2020 11:35
Щодо надання ро'зяснення
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерної пропозиції. Просимо надати додаткову інформацію, стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 13:20
Розглянувши тендерну пропозицію ДП «Харківський інститут землеустрою», яка була розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", були встановлені порушення її умов, які полягають у наступному.
Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен був надати свою тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантажити файли із сканованими копіями документів, серед яких, зокрема:
1) загальна інформація про учасника за формою, наведеною у Додатку 2 ТД. Відповідна інформація ДП "Харківський інститут землеустрою" не надана.
2) заповнений учасником проект Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку 5 до ТД, завізованого шляхом проставляння пiдпису уповноваженої особи учасника на кожній сторінцi (подається в окремому файлі). Додаток ДП "Харківський інститут землеустрою" не наданий, але є лист-згода з умовами договору про надання послуг з розроблення технічної документації.
3) документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД. ДП "Харківський інститут землеустрою" надані не накази про прийняття на роботу працівників як вимагалося в ТД, а витяги з наказів.
4) довідка, яка містить відбиток печатки учасника, складена за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. ДП "Харківський інститут землеустрою" надано інформацію за формою, яка відрізняється від форми, що вимагалася в ТД.
5) документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (подаються в окремому файлі). Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання), наведена в Додатку 3 до тендерної документації. Відповідна інформація ДП "Харківський інститут землеустрою" не надана, але є гарантійний лист учасника, що тендерна пропозиція повністю відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, встановленим у Додатку 3 до ТД, послуги будуть надані своєчасно та у повній відповідності та технічних та якісних вимог, встановлених у Додатку 3 до ТД. Зважаючи на відсутність документів (Додаток 2, 3, 5), які вимагалися в тендерній документації, які не можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням ТП та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, тендерна пропозиція ДП "Харківський інститут землеустрою" підлягає відхиленню на підставі частини першої статті 30 Закону в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-29-000399-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Центр державного земельного кадастру, Код ЄДРПОУ:21616582
Дата подання: 16 березня 2020 14:37
Невідповідність Учасникві - ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (ЄДРПОУ 38789135), ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (ЄДРПОУ 35212013) умовам тендерної документації Замовником
За результатами розгляду пропозицій учасників, відповідно до процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Полтавської області) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-29-000399-c), Замовником Головним управлінням Держгеокадастру у Полтавській області було допущено до аукціону учасників ДП «Центр державного земельного кадастру» (ЄДРПОУ 21616582), ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (ЄДРПОУ 38789135), ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (ЄДРПОУ 35212013) та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» (ЄДРПОУ 38922252), протокол № 15 від 11.03.2020 року. ДП «Центр державного земельного кадастру» як учасник даної процедури закупівлі не може погодитись з таким рішенням оскільки дослідивши документи учасників ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» та ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ», виявив їх не відповідність умовам тендерної документації чим було порушено наше право на участь у добросовісній, відкритій, недискримінаційній та об’єктивно оціненій закупівлі. Було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 3, статтю, 5 (принципи здійснення закупівель та недискриминація учасників), статтю 28 та статтю 30.
Обґрунтовуючи нашу вимогу, зазначаємо наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Юрістек Груп» виявлено наступне:
Тендерною документацією на закупівлю: «код ДК 021:2015 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Полтавської області)», UA-2020-01-29-000399-c (далі – Тендерна документація), встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«...Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 №255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою: ...
…Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД.
(пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації)."
Довідка від 31.01.2020р. №31/01-20 Про наявність відповідного обладнання, устаткування та матеріально-технічної бази не містить в повному обсязі інформації, яка вимагалася Тендерною документацією, а саме рік виготовлення обладнання.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній пропозиції Учасник не надав документального підтвердження наявності в нього обладнання, а саме: Приймача GPS Trimble R8 GX1230GG № 471121 вказаного у довідці натомість Учасником було надано документи (договір від 28 грудня 2019 № б/н) на оренду іншого обладнання (GSM – приймач Trimble 8). Одже Учасником в складі тендерної пропозиції не було надано документів які вимогалися умовами Тендерної документації.
Також, примітки пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації містять наступну вимогу : «**Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 10.12.2020 року або пізніше.». В складі наданої тендерної пропозиції Учасник не надав зазначених документів на залучене обладнання, вказане в вище зазначеній довідці за порядковими номерами 10, 11, 12, 20, 21, що не відповідає умовам Тендерної документації.
Крім того, Учасником в складі тендерної пропозиції надана Довідка від 31.01.2020р. №34/01-20 Про наявність ліцензійного програмного забезпечення із зазначенням в примітках, що програмне забезпечення є власне. З Ліцензії що була надана в складі тендерної пропозиції Учасника вбачається, що дане ліцензійне програмне забезпечення не знаходиться у вільному для завантаження доступі через мережу інтернетта не є безоплатним. Між тим документів якіб засвідчували право використання програмного забезпечення до 10.02.2020 року у складі пропозиції Учасник не надав.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам).
(підпункт 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Довідка від 31.01.2020 № 04/01-20 не містить інформації, яка вимагалась умовами Тендерної документації.
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«…статут учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі із усіма змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту). У разі, якщо статут учасника знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен надати лист в довільній формі із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг…
(пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав вище зазначений лист.
Також, Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку від 31.01.2020 № 33/01-20 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій ідентифікаційні дані щодо ПІБ працівника Снєгової Юлії Ігорівни не відповідають інформації про ПІБ працівника в наданих документах (трудова книжка, наказ).
Серед іншого, звертаємо Вашу увагу, що копії наданих в складі тендерної пропозиції Учасника документів не засвідчені належним чином.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо неправомірним допуск Учасника
ТОВ «Юрістек Груп» до аукціону.

За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» виявлено наступне:
Тендерною документацією для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 №255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»:...
(пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації."
Також, примітки пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації містять наступну вимогу : «**Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 10.12.2020 року або пізніше.».
Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Довідку від 27.02.2020р. №124-03 Про наявність ліцензійного програмного забезпечення необхідного для виконання договору, в якій зазначено в примітках, що програмне забезпечення є власне. Також Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення CIS6 було надано договори від 30 травня 2016 року, 29 травня 2017 року, 24 квітня 2018 року та 25 травня 2018 року в яких зазначено, що Учасник має право безкоштовної підтримки програм протягом одного року та Ліцензію від 30.05.2016 № 3267. Між тим документів якіб засвідчували наявності права використання програмного забезпечення до 10.02.2020 року у складі пропозиції Учасник не надав.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам).
(підпункт 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Довідка від 27.02.2020 № 124-14 Щодо дотримання законодавства із захисту довкілля, не містить інформації, яка вимагалась умовами Тендерної документації.
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«…Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД.
(підпункт 1.3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).
Довідка від 28.02.2020р. №127-05 Про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору містить інформацію щодо залученого обладнання вказаного за порядковим № 6, але звертаємо Вашу увагу на те, що для підтвердження наявності даного майна Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документів які б свідчили про наявність в нього зазначеного майна. Натомість Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Договорі № 26/11/2018 від 26.11.2018, на інше обладнання. Одже Учасник не підтвердив наявності в нього зазначеного в довідці за порядковим № 6 обладнання, що суперечить вимогам тендерної документації.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД.
(підпункт 2.5 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Учасником в Довідці від 28.02.2020 № 127-02 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід була надана інформація про працівника Концеленка Євгена Сергійовича, який перебуває з Учасником в трудових відносинах. На підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надав трудову книжку АВ № 517843, яка містить запис (№ 9) про прийняття його на посаду інженера-землевпорядника, та наступний запис
(№10) про недійсність попереднього запису. Виходячи з наведеного вище, не вбачається що Концеленко Є. С. перебуває з Учасником у трудових відносинах, оскільки трудова надана не в повному обсязі і наступного запису про прийняття його на роботу не містить.
Серед іншого, звертаємо Вашу увагу, що копії наданих в складі тендерної пропозиції Учасника документів не засвідчені належним чином.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо неправомірним допуск Учасника
ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» до аукціону.
На підставі викладеного, керуючись статтями 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо Замовника повторно розглянути тендерні пропозиції учасників
ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (ЄДРПОУ 38789135), ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (ЄДРПОУ 35212013), подані для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю «код ДК 021:2015 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Полтавської області)», UA-2020-01-29-000399-c, на відповідність їх умовам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 08:15
За результатами розгляду вимоги (скарги) від ДП «Центр державного земельного кадастру» (ЄДРПОУ 21616582) щодо невідповідністі учасників ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (ЄДРПОУ 38789135), ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (ЄДРПОУ 35212013) умовам тендерної документації Замовника повідомляємо наступне.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Юрістек Груп»:
Тендерною документацією на закупівлю: «код ДК 021:2015 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Полтавської області)», UA-2020-01-29-000399-c (далі – Тендерна документація), встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«...Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 №255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою: ...
…Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД.
(пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації)."
Довідка від 31.01.2020р. №31/01-20 Про наявність відповідного обладнання, устаткування та матеріально-технічної бази надана в повному обсязі, яка вимагалася Тендерною документацією - рік виготовлення обладнання ТД не вимагався (див.ТД стор.9).
Відповідно до ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» Розділу 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалася інформація про наявність в учасників лише GPS приймачів (не менше 1 шт.) та електронних тахометрів (не менше 2 шт.). Тому в складі наданої тендерної пропозиції Учасник не надавав документів на залучене обладнання, вказане в довідці № 31/01-20 від 31.01.2020 року за порядковими номерами 10, 11, 12, 20, 21.
Учасником в складі тендерної пропозиції надана Довідка від 31.01.2020р. №34/01-20 Про наявність ліцензійного програмного забезпечення із зазначенням в примітках, що програмне забезпечення є власне. Також в наявності є ліцензія на право легального використання програмного забезпечення та накладна №4 від 11.01.2017 року про придбання програмного забезпечення «Digitals Professional/Reports» відповідно до п.1.4, 1.5 ч.5 Розділу 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам).
(підпункт 1, 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Довідка від 31.01.2020 № 04/01-20 та довідка №46/01-20 від 31.01.2020 року містить інформацію, яка вимагалась умовами Тендерної документації.
Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«…статут учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) у повному обсязі із усіма змінами (у разі наявності таких змін) (якщо учасник здійснює діяльність відповідно до статуту). У разі, якщо статут учасника знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен надати лист в довільній формі із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг…
(пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Учасник в складі тендерної пропозиції надав статут у повному обсязі з усіма змінами..
Також, Учасником в складі тендерної пропозиції було надано довідку від 31.01.2020 № 33/01-20 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій є дані щодо ПІБ працівника Снєгової Юлії Юріївни, а в наданих документах (трудова книжка) працівник вказаний як Зайцева Юлія Юріївна, про що в трудовій книжці зроблено відповідний запис на підставі свідоцтва про шлюб.
Усі копії наданих в складі тендерної пропозиції Учасника документів засвідчені належним чином.
Виходячи з вищезазначеного, вимога (скарга) ДП «Центр державного земельного кадастру» - відхилена. Допуск ТОВ «Юрістек Груп» до аукціону вважаємо правомірним.

За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ»:
Учасником в складі тендерної пропозиції було надано Довідку від 27.02.2020р. №124-03 Про наявність ліцензійного програмного забезпечення необхідного для виконання договору, в якій зазначено в примітках, що програмне забезпечення є власне. Також Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення CIS6 було надано договори від 30 травня 2016 року, 29 травня 2017 року, 24 квітня 2018 року та 25 травня 2018 року в яких зазначено, що Учасник має право безкоштовної підтримки програм протягом одного року та Ліцензію від 30.05.2016 № 3267. А також учасником надано лист-пояснення щодо ліцензійного програмного забезпечення №124-05 від 27.02.2020 року та лист-пояснення №124-04 від 27.02.2020 року та договора про надання консультаційних послуг ( де передбачається функціонування програми з можливістю оновлень, можливість перевірки даних у обмінних файлах, можливість відображення просторових даних та ін. ) №ГСП-000001/2020 від 15.01.2020, № ГС-000003/2020 від 15.01.2020 року.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про заходи із захисту довкілля, що будуть застосовуватись учасником під час надання послуг, а також інформацію про відповідність таких заходів встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, технічним умовам).
(підпункт 1, 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Довідки від 27.02.2020 № 124-14 та №127-08 від 28.02.2020 року містять інформацію, яка вимагалась умовами Тендерної документації.
Тендерною документацією для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено вимогу щодо надання учасниками наступних документів:
«Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД.
(підпункт 2.5 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації).».
Учасником в Довідці від 28.02.2020 № 127-02 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід була надана інформація про працівника Концеленка Євгена Сергійовича, який перебуває з Учасником в трудових відносинах. На підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надав трудову книжку АВ № 517843, яка містить запис (№ 9) про прийняття його на посаду інженера-землевпорядника (код КП 21482), та наступний запис (№10) про те що запис №9 у графі 2 недійсний, оскільки була допущена помилка в даті про прийняття на роботу (наказ №20-К від 10.08.2017 року) та Концеленко Є.С. прийнятий на роботу на посаду інженера-землевпорядника (код КП 2148.2) з 21.08.2017 року.
Копії наданих в складі тендерної пропозиції Учасника документів засвідчені належним чином.
Виходячи з вищезазначеного, вимога (скарга) ДП «Центр державного земельного кадастру» - відхилена. Допуск ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» до аукціону вважаємо правомірним

Документи

11 березня 2020 13:20
протокол
11 березня 2020 13:20
додаток до протоколу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-000399-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 16 березня 2020 18:17
Скарга на перекваліфікацію
Скарга на оцінку тендерних пропозицій Замовником. Додатково надається тектс скарги у word форматі для зручності копіювання.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 березня 2020 19:29
рішення від 19.03.2020 № 5238+ лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 19:29
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-01-29-000399-c.b3.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 22:11
рішення від 06.04.2020 № 6543.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:57

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 березня 2020
UA-2020-01-29-000399-c0b435dc9fea34f4c9747f29746cf5542
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 39767930
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Уютна, 23
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Юрістек Груп
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
28 лютого 2020 08:15
довідка по санкціям.pdf
28 лютого 2020 08:15
довідки згідно ст.17.pdf
28 лютого 2020 08:15
Статут.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Юрістек Груп #38789135

№ рішення у справі

54/46-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 16:16
Електронний підпис
14 травня 2020 16:10
Довідка по ст.17
14 травня 2020 16:10
Довідка МВС
14 травня 2020 16:10
Тендерна пропозиція
14 травня 2020 16:10
Супровідний лист
23 квітня 2020 17:06
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:45
Лист
28 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:56
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:56
Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 17:56
Проєкт договору.pdf
28 лютого 2020 17:56
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:56
Довідка по ст. 17.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 19:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:31
Статут оригінал.pdf
28 лютого 2020 19:31
Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 19:31
Витяги ДГК працівники.pdf
28 лютого 2020 19:31
Балансова виписка.pdf
28 лютого 2020 19:31
29 Довідка субпідряд.pdf
28 лютого 2020 19:31
14 Довідка працівники.pdf
28 лютого 2020 19:30
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 19:30
Довідка стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 22:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:00
Кваліфікація .pdf
28 лютого 2020 22:00
39 Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 22:00
38 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:00
33 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:00
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:00
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:00
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:00
27 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:00
26 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:00
25 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:00
18 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 21:59
06 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 21:59
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 21:59
01 Статут оригінал.pdf

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 22:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:26
Трудові книжки 2.rar
28 лютого 2020 22:26
Трудові книжки 1.rar
28 лютого 2020 22:26
проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:25
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 22:25
Довідка субпідрядник.pdf
28 лютого 2020 22:25
Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:25
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 22:25
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Харківський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"

ТОВ Юрістек Груп

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ДП Центр державного земельного кадастру

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Юрістек Груп 3 810 800,00
UAH з ПДВ
3 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 3 247 800,00
UAH з ПДВ
3 226 147,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 3 854 160,00
UAH з ПДВ
3 854 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 16:16
Електронний підпис
14 травня 2020 16:10
Довідка по ст.17
14 травня 2020 16:10
Довідка МВС
14 травня 2020 16:10
Тендерна пропозиція
14 травня 2020 16:10
Супровідний лист
23 квітня 2020 17:06
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:45
Лист
28 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:56
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:56
Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 17:56
Проєкт договору.pdf
28 лютого 2020 17:56
Кваліфікаційні вимоги.pdf
28 лютого 2020 17:56
Довідка по ст. 17.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 22:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:00
Кваліфікація .pdf
28 лютого 2020 22:00
39 Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 22:00
38 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:00
33 Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 22:00
32 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:00
31 Листи-відгуки.pdf
28 лютого 2020 22:00
29 Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 22:00
27 Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:00
26 Трудові книжки.pdf
28 лютого 2020 22:00
25 Накази працівників.pdf
28 лютого 2020 22:00
18 Свідоцтва повірки.pdf
28 лютого 2020 21:59
06 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 21:59
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 21:59
01 Статут оригінал.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 19:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:32
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:31
Статут оригінал.pdf
28 лютого 2020 19:31
Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 19:31
Витяги ДГК працівники.pdf
28 лютого 2020 19:31
Балансова виписка.pdf
28 лютого 2020 19:31
29 Довідка субпідряд.pdf
28 лютого 2020 19:31
14 Довідка працівники.pdf
28 лютого 2020 19:30
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 19:30
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 22:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:28
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:26
Трудові книжки 2.rar
28 лютого 2020 22:26
Трудові книжки 1.rar
28 лютого 2020 22:26
проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:25
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 22:25
Довідка субпідрядник.pdf
28 лютого 2020 22:25
Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 22:25
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 22:25
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Юрістек Груп

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ДП Центр державного земельного кадастру

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Юрістек Груп
#38789135
Переможець 3 225 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 08:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Юрістек Груп #38789135

№ рішення у справі

54/46-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Юрістек Груп
#38789135
3 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 12:59
договір укладений
26 травня 2020 08:43