Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко 2,6% жирності, молоко 3,2% жирності Код ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки»
Очікувана вартість
282 900,00 UAH
UA-2020-01-29-000365-b ef8b2472c92e445b881b0504f954c9fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчанова Лариса

+380661827865 DNZ.SONECHKO@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36467250
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ПРОВУЛОК ЛІСНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Молчанова Лариса
+380661827865
DNZ.SONECHKO@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:17
Очікувана вартість: 282 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 829,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12300 л
S45124000008884
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, провулок Лісний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 09:33
Титулка СОНЕЧКО.jpg
29 січня 2020 09:33
Тендерна документація Молоко СОНЕЧКО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи буде віх
Дата подання: 31 січня 2020 13:14
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:39
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати: - лист з відділення Охтирської Держпродспоживслужби про погодження останнім потенційного постачальника відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних заклада; - документ акредитованого органу (протокол дослідження, експертний висновок, звіт), виданий Учаснику про відповідність вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою визначення відповідності законодавству вказаних вимог в тендерній документації просимо надати розʼяснення в яких законодавчих актах передбачені вказані Замовником документи. Чому протокол досліждження повинен бути видани Учаснику? На нашу думку вимога є такою, що обмежує конкуренцію, оскільки дослідження плівки відбувається більше 30 днів, та пакування продукції відбувається під час її виробництва виробниками, які і проводять дослідження на її якість. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагається під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З вищевикладеного слідує, що Замовник не має права встановлювати вимоги до учасників, які не передбачені законодавством та не може відхиляти пропозицію у разі якщо учасником не буде надано ці документи. Тому, просимо надати відповідь чи буде відхилена пропозиція учасника, яка не буде містити зазначені в даному зверненні документи, які вимагаються замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.4.4 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом МОН та МОЗ України № 298/227 від 17.04.2006, перелік
постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини
визначається рішенням тендерних комітетів (комісій) або на
підставі укладених договорів за погодженням з територіальною
установою санітарно-епідеміологічної служби (зараз -Держпродспоживслужба). Вимога Замовника є цілком законною та не обмежує конкуренцію.
Відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства у сфері безпеки харчових продуктів, у тому числі вимог НАССР, пакування має бути безпечним, не містити та не виділяти небезпечних речовин. Оскільки Замовник укладає договір безпосередньо з постачальником, саме останній має відповідати за безпечність продукту, який постачається, у тому числі і пакування. Тому протокол має бути виданий на ім’я учасника. Дослідження вказаного матеріалу здійснюється спеціалізованими установами протягом 10-14 днів.
Ураховуючи, що Замовник закуповує продукт для дітей, вищевказані вимоги є обґрунтованими та повністю законними, не обмежують конкуренцію, оскільки кожен потенційний учасник може їх отримати.
У випадку ненадання даних документів Вашу пропозицію буде відхилено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Новіков Дмитро Вікторович 258 300,00
UAH з ПДВ
258 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна 282 000,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 10:54
Пакет переможця
16 лютого 2020 13:18
Оновлена пропозиція
13 лютого 2020 09:31
СОНЕЧКО МОЛОКО 2020 5.rar
13 лютого 2020 09:31
СОНЕЧКО МОЛОКО 2020 4.rar
13 лютого 2020 09:31
СОНЕЧКО МОЛОКО 2020 3.rar
13 лютого 2020 09:31
СОНЕЧКО МОЛОКО 2020 2.rar
13 лютого 2020 09:31
СОНЕЧКО МОЛОКО 2020 1.rar

Публічні документи

13 лютого 2020 09:35
Молоко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Новіков Дмитро Вікторович

ФОП Титаренко Євгенія Костянтинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Новіков Дмитро Вікторович
#3268103615
Переможець 258 300,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Новіков Дмитро Вікторович
#3268103615
258 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 11:26
Доп угода 5 молоко (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
доп угода 4 молоко (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 16:12
IMG_0001 (1).jpg зміни до договору
13 березня 2020 16:11
1_IMG_0001.jpg укладений
13 березня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:38
IMG_0002.jpg укладений
02 березня 2020 11:35
IMG_0001.jpg укладений
02 березня 2020 11:35
IMG_0003.jpg укладений
02 березня 2020 11:35
IMG_0004.jpg укладений
02 березня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 208 320,00
UAH