Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко 2,6% жирності, молоко 3,2% жирності Код ДК 021-2015: 15510000-6 «Молоко та вершки»
Очікувана вартість
282 900,00 UAH
UA-2020-01-29-000365-b ● ef8b2472c92e445b881b0504f954c9fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОХТИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36467250 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ПРОВУЛОК ЛІСНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Молчанова Лариса +380661827865 DNZ.SONECHKO@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 282 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 829,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12300 л
S45124000008884
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, Охтирка, провулок Лісний,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 09:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 09:33 |
Титулка СОНЕЧКО.jpg | |
29 січня 2020 09:33 |
Тендерна документація Молоко СОНЕЧКО.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи буде віх
Дата подання: 31 січня 2020 13:14
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:39
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні надати:
- лист з відділення Охтирської Держпродспоживслужби про погодження останнім потенційного постачальника відповідно до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних заклада;
- документ акредитованого органу (протокол дослідження, експертний висновок, звіт), виданий Учаснику про відповідність вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою визначення відповідності законодавству вказаних вимог в тендерній документації просимо надати розʼяснення в яких законодавчих актах передбачені вказані Замовником документи. Чому протокол досліждження повинен бути видани Учаснику? На нашу думку вимога є такою, що обмежує конкуренцію, оскільки дослідження плівки відбувається більше 30 днів, та пакування продукції відбувається під час її виробництва виробниками, які і проводять дослідження на її якість.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагається під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
З вищевикладеного слідує, що Замовник не має права встановлювати вимоги до учасників, які не передбачені законодавством та не може відхиляти пропозицію у разі якщо учасником не буде надано ці документи. Тому, просимо надати відповідь чи буде відхилена пропозиція учасника, яка не буде містити зазначені в даному зверненні документи, які вимагаються замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.4.4 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом МОН та МОЗ України № 298/227 від 17.04.2006, перелік
постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини
визначається рішенням тендерних комітетів (комісій) або на
підставі укладених договорів за погодженням з територіальною
установою санітарно-епідеміологічної служби (зараз -Держпродспоживслужба). Вимога Замовника є цілком законною та не обмежує конкуренцію.
Відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства у сфері безпеки харчових продуктів, у тому числі вимог НАССР, пакування має бути безпечним, не містити та не виділяти небезпечних речовин. Оскільки Замовник укладає договір безпосередньо з постачальником, саме останній має відповідати за безпечність продукту, який постачається, у тому числі і пакування. Тому протокол має бути виданий на ім’я учасника. Дослідження вказаного матеріалу здійснюється спеціалізованими установами протягом 10-14 днів.
Ураховуючи, що Замовник закуповує продукт для дітей, вищевказані вимоги є обґрунтованими та повністю законними, не обмежують конкуренцію, оскільки кожен потенційний учасник може їх отримати.
У випадку ненадання даних документів Вашу пропозицію буде відхилено.
постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини
визначається рішенням тендерних комітетів (комісій) або на
підставі укладених договорів за погодженням з територіальною
установою санітарно-епідеміологічної служби (зараз -Держпродспоживслужба). Вимога Замовника є цілком законною та не обмежує конкуренцію.
Відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства у сфері безпеки харчових продуктів, у тому числі вимог НАССР, пакування має бути безпечним, не містити та не виділяти небезпечних речовин. Оскільки Замовник укладає договір безпосередньо з постачальником, саме останній має відповідати за безпечність продукту, який постачається, у тому числі і пакування. Тому протокол має бути виданий на ім’я учасника. Дослідження вказаного матеріалу здійснюється спеціалізованими установами протягом 10-14 днів.
Ураховуючи, що Замовник закуповує продукт для дітей, вищевказані вимоги є обґрунтованими та повністю законними, не обмежують конкуренцію, оскільки кожен потенційний учасник може їх отримати.
У випадку ненадання даних документів Вашу пропозицію буде відхилено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Новіков Дмитро Вікторович #3268103615 |
Переможець |
258 300,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 11:26
|
Доп угода 5 молоко (1).pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:52
|
доп угода 4 молоко (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 16:12
|
IMG_0001 (1).jpg | зміни до договору |
13 березня 2020 16:11
|
1_IMG_0001.jpg | укладений |
13 березня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 11:38
|
IMG_0002.jpg | укладений |
02 березня 2020 11:35
|
IMG_0001.jpg | укладений |
02 березня 2020 11:35
|
IMG_0003.jpg | укладений |
02 березня 2020 11:35
|
IMG_0004.jpg | укладений |
02 березня 2020 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |