Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Оброблені фрукти та овочі)
Очікувана вартість
2 004 400,00 UAH
UA-2020-01-29-000342-b 315a03d1f056487b98243be79556f819
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:12
Очікувана вартість: 2 004 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 022,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62200 кілограми

Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлениу Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 09:31
Додаток 4.doc
29 січня 2020 09:31
Додаток 1 .docx
29 січня 2020 09:31
Додаток 2.doc
29 січня 2020 09:31
Додаток 3.docx
29 січня 2020 09:31
ТД 2020 .docx
29 січня 2020 09:31
ТД (Титулка).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч 1 983 600,00
UAH з ПДВ
1 983 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий дім "Дунай" 2 000 064,00
UAH з ПДВ
2 000 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 10:22
Довідка ДПІ г.pdf
21 лютого 2020 12:30
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:26
Довідка МВС.pdf
21 лютого 2020 12:25
Довідка ДПІ г.pdf
11 лютого 2020 12:59
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:29
пропозиція с.pdf
11 лютого 2020 12:29
тезнічне завд..pdf
11 лютого 2020 12:27
проект дог. обр..pdf
11 лютого 2020 11:11
інша інформація.pdf
11 лютого 2020 11:09
довідка ст.17 Закону.pdf
11 лютого 2020 11:09
наяв. працівників.pdf
11 лютого 2020 10:50
наяв. анал. дог. сол..pdf
11 лютого 2020 10:49
наяв. МТБ.pdf
11 лютого 2020 10:48
докум., інформ, дир..pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 13:34
Електронний підпис
11 лютого 2020 13:06
ДОДАТОК 2.pdf
11 лютого 2020 13:06
ДОКУМЕНТИ ТОВАРИСТВА.pdf
11 лютого 2020 13:06
ДОВІДКА ЗГІДНО СТ. 17.pdf
11 лютого 2020 13:06
ДОДАТОК 1.pdf
11 лютого 2020 13:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч

ТОВ Торговий дім "Дунай"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч
#38098587
Переможець 1 983 600,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч
#38098587
1 983 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 12:10
ЗпВД (Оброблені фрукти та овочі).pdf укладений
15 березня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:34
Дод.угода № 3 (Соління).pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:32
ПЗД № 3 (Соління).pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:46
ПЗД № 2 (Соління).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:45
ПЗД № 1 (Соління).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:30
Договір № 65 (Соління).pdf укладений
03 березня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 1157816,34 (один мільйон сто п’ятдесят сім тисяч вісімсот шістнадцять) грн. 34 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 825 783,66 грн. (вісімсот двадцять п’ять тисяч сімсот вісімдесят три грн. 66 коп.) з ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 65 від 03.03.2020 року (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.5.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 65 від 03.03.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 65 від 03.03.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 990 933,66 грн. (дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’ятсот тридцять три грн. 66 коп.) з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 165 150,00 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч сто п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 3. Кількість/обсяг товарів згідно п. 1.1 з урахуванням змін становить 4 550 кг.
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 990 933,66
UAH (в тому числі ПДВ 165 155,61 UAH)