Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накладки гальмівні для дискових гальм пасажирських вагонів
Очікувана вартість
715 968,00 UAH
UA-2020-01-29-000268-c cfdbfe618fc74a5ab7f9b5e08c5b01fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 11:31
Очікувана вартість: 715 968,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21474 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Накладка (колодка) гальмівна для дискових гальм пасажирських вагонів деталь, 102ВР - 960 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 шт
Накладка (колодка) гальмівна для дискових гальм пасажирських вагонів деталь, 102ВР (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:05
ТД_58-20_нова редакція.doc
13 лютого 2020 16:05
ТД_58-20_з закресл.даними.doc
13 лютого 2020 16:05
Перелік змін.docx
29 січня 2020 10:27
договір остаточна редакція 308 (5).docx
29 січня 2020 10:27
Оголошення (3).doc
13 лютого 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 16:05
ТД_58-20_нова редакція.doc
04 лютого 2020 18:04
ТД_58-20_нова редакція.doc
13 лютого 2020 16:05
ТД_58-20_з закресл.даними.doc
04 лютого 2020 18:04
ТД_58-20_з закрес.даними.doc
29 січня 2020 10:27
ТД_58-20_Накладки гальмівні для дискових гальм пасажирських вагонів.doc
13 лютого 2020 16:05
Перелік змін.docx
04 лютого 2020 18:04
Перелік змін.docx
29 січня 2020 10:27
договір остаточна редакція 308 (5).docx
29 січня 2020 10:27
Оголошення (3).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 715 968,00
UAH з ПДВ
715 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київгума" 715 968,00
UAH з ПДВ
715 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 12:02
довідка з корупції - Трібо
02 березня 2020 12:52
Лист НБУ по ліцензії (24).pdf
02 березня 2020 08:29
лист НДКТІ.pdf
02 березня 2020 08:29
креслення НДКТІ.pdf
02 березня 2020 08:29
ел.витяг.pdf
02 березня 2020 08:29
102ВР креслення.pdf
02 березня 2020 08:29
банк.рахунки.pdf
02 березня 2020 08:29
лист про код доступу.pdf
02 березня 2020 08:28
витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 08:28
відгук.pdf
02 березня 2020 08:28
досвід - зразок договору.pdf
02 березня 2020 08:28
лист-згода Савчук.pdf
02 березня 2020 08:28
документи на Савчука.pdf
02 березня 2020 08:28
картка підприємства.pdf
02 березня 2020 08:28
ТУ 102ВР.pdf
02 березня 2020 08:28
серт.якості зразок 102ВР.pdf
02 березня 2020 08:28
захист довкілля.pdf
02 березня 2020 08:28
серт.відповідності 102ВР.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 14:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 березня 2020 14:19
Довідка ст.17.pdf
02 березня 2020 14:19
Відомості про учасника.pdf
02 березня 2020 14:19
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "Київгума"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 715 968,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
715 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 07:57
21 Звіт Дог. з-д ТРІБО 20212.docx укладений
24 липня 2020 07:57
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 17:23
пов (1).docx зміни до договору
27 березня 2020 17:23
Дод угода №1 від 25.03.2020 Дог УЗ-ЦЛ 20212-Ю від 25.03.2020. . (1).pdf зміни до договору
27 березня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 17:14
Договір УЗ-ЦЛ 20212-Ю від 25.03.2020...pdf укладений
27 березня 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору.внесено зміни до п. 4.2, 4.3, 7.1 13. Номер додаткової угоди. уз/цл-20212/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін - 715 968,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін відповідно договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20212/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20212/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 715 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 328,00 UAH)