Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні: Йогурт, сметана, кефір
Очікувана вартість
1 060 853,00 UAH
UA-2020-01-29-000133-b 0815048d75ff4b418a7c141352db06d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лавренчук

+380958261045 03189682@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189682
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани
Контактна особа: Оксана Лавренчук
+380958261045
03189682@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2020 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 08:49
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 08:49
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 060 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 304,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11721 кілограми
Йогурт 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2490 кілограми
сметана 15%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
13181 кілограми
кефір 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 08:51
ДКТ йогурт сметана кефір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-000133-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 07 квітня 2020 12:14
Вимога
Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради “Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат”(далі-Замовник), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), 29.01.2020року на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення UA-2020-01-29-000133-b щодо проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 ( 15550000-8) (Молочні продукти різні ) Йогурт, сметана, кефір, очікувана вартість якої склала 1060853,00 грн. (з ПДВ).
За результатами електронного аукціону електронною системою була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, відповідно до частини першої статті 28 Закону, та визначені учасники в порядку найбільш економічно-вигідної пропозиції:
1. Приватне підприємство «Никольтрейд» - 723491,28 грн.;
2. ТОВ «Даяна-С» - 968246,00 грн.;
3. ФОП Шешлаков Сергій Сергійович – 1060853,00 грн.
На підставі скарги ТОВ «Даяна-С» на рішення Замовника, щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, та Протоколу №95 засідання тендерного комітету щодо скасування рішення про визнання Приватного підприємства «Никольтрейд» переможцем закупівлі, Замовником було прийняте рішення визнати переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі Молочні продукти різні: йогурт, сметана, кефір (ДК 021:2015-15550000-8-Молочні продукти різні); UA-2020-01-29-000133-b; ТОВ «Даяна-С» (Протокол № 96 засідання тендерного комітету).
Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з наступним учасником, ТОВ «Даяна-С»
Тендерна пропозиція ТОВ «Даяна-С» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність полягає у наступному.
1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»; наявність обладнання та матеріально-технічної бази - п.(2) Щодо нерухомості:
- Обов’язково надається копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно (якщо нерухомість є власністю);
-копія договору про право користування (оренда, позичка тощо), засвідчена учасником торгів (якщо нерухомість знаходиться у користуванні)
Учасник ТОВ «Даяна-С» згідно зазначених вимог в своїй тендерній пропозиції надає:
- договір суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р. між
ФЛП Вольянов Сергій Олександрович «ОРЕНДАР» та ТОВ «Даяна-С» «СУБОРЕНДАР» (стор.63-68 тендерної пропозиції ТОВ «Даяна-С»);
- договір оренди від 01.09.2019р. між ФОП Ніколаєв Віталій Володимирович «ОРЕНДОДАВЕЦЬ» та ФЛП Вольянов Сергій Олександрович «ОРЕНДАР» (стор.70-72 тендерної пропозиції ТОВ «Даяна-С»).
Згідно розділу 7 «Додаткові умови» договору оренди від 01.09.2019р. п.7.1: «Орендаря за цим договором має право здавати орендоване приміщення в суборенду з письмової згоди на це Орендодавця.», при цьому в договорі суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р. зазначено п..1.4. « ОРЕНДОДАВЦІ не заперечують щодо подальшої передачі ОРЕНДАРЕМ вищезазначеного приміщення в суборенду, про що свідчить лист (копія додається)». Тобто, зазначений лист є складовою договору, оскільки згідно розділу 13 «Прикінцеві положення» договору суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р:
- «п.13.8 Всі додатки та доповнення до цього Договору є його невід’ємною частиною».
Однак зазначений лист в пропозиції ТОВ «Даяна-С» відсутній.
Таким чином, інформацію щодо прав користування нерухомістю учасник ТОВ «Даяна-С» в своїй пропозиції документально не підтвердив.
Крім того, звертаємо увагу тендерного комітету Замовника що в договорі оренди від 01.09.2019р та договорі суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р. підписантом є Вольянов Сергій Олександрович «ОРЕНДАР» підпис якого в окремих договорах не подібний, що ставить під сумнів юридичну силу поданих документів.
Виходячи з вищенаведеного та у зв’язку з вимогами Замовника Додатку 1 тендерної документації Замовника щодо предмету закупівлі пункту Додаткова інформація для учасників:
- «Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що наведені у цьому додатку до тендерної документації, або надання неповної інформації у документах з вказаного переліку є підставою для встановлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції факту невідповідності тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації.
- Надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що наведені у цьому додатку до тендерної документації, але які не підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, є підставою для встановлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції факту невідповідності такого учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником відповідно до статті 16 Закону.»,
тендерна пропозиція ТОВ «Даяна-С» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника:
- «усі документи, що містяться у складі тендерної пропозиції, повинні бути пронумеровані наскрізною нумерацією (від першого до останнього документа), а
також містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, відбитки печатки при її наявності. Недотримання цієї умови тягне за собою відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам документації».
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» на сторінках 1, 3-8, 16-44, 47-52, 54-59, 69-73, 77-89, 91, 94, 97-99, 101-106, 108-109, 111, 113-115, 120 відсутній підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, відбитки печатки, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Таким чином, відповідно до вищенаведеного, ПП «Никольтрейд» вимагає скасувати рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі Молочні продукти різні: йогурт, сметана, кефір (ДК 021:2015-15550000-8-Молочні продукти різні); UA-2020-01-29-000133-b; ТОВ «Даяна-С» та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Даяна-С» як таку що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 12:49
Вимога відхилена, протоколо №104 від 09.04.2020 року
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 12:14
Вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-000133-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Даяна-С", Код ЄДРПОУ:40469699
Дата подання: 02 березня 2020 18:29
СКАРГА на рішення замовника щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі
Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок – інтернат 29.01.2020 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні», очікувана вартість закупівлі складає 1 060 853,00 грн. (з ПДВ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-29-000133- b. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до абзацу другого частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: 1. Приватне підприємство «Никольтрейд» з ціновою пропозицією 723 491,28 грн. 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Даяна-С» (Скаржник) з ціновою пропозицією 968 246,00 грн. 3. ФОП Шешлаков Сергій Сергійович з ціновою пропозицією 1 060 853,00 грн. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). Після автоматичної оцінки пропозицій електронною системою закупівель Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Невідповідність пропозиції ПП «Никольтрейд» умовам тендерної документації полягає у наступному: 1. У Додатку 4 Тендерної документації Замовником були визначені Технічні характеристики та вимоги до товарів, що є предметом оскаржуваної закупівлі. Такі технічні характеристики та вимоги прямо визначені і для кефіру, що є одним з предметів цієї закупівлі, а саме: Кефір – жирність 2,5%, фасування герметично у м’які пакети із полімерних харчових плівок (об’ємом 0,45 л.). Окрім того, Додатком 4 Тендерної документації Замовником встановлено умову, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у складі своїх тендерних пропозиції учасники повинні надати декларацію виробника та/або якісне посвідчення. Всупереч вказаній умові тендерної документації учасник пропонує кефір 2,5% фасований об’ємом 0,5 л. та 1 л, що підтверджується наданою у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Никольтрейд» декларацією виробника від 13.02.2020 року №60. Запропонований учасником ПП «Никольтрейд» товар, а саме кефір, не відповідає встановленим технічним характеристикам та вимогам, що прямо визначені у тендерній документації. Отож, тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена замовником. 2. Додатком 1 тендерної документації встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції (далі – цитата): обов’язково надаються документи, що підтверджують відповідність приміщень, які використовуються учасником для виробництва та/або зберігання харчових продуктів, вимогам санітарних норм і правил (заходів) (скановані копії договорів на проведення дератизації та дезінсекції приміщень, експлуатаційний дозвіл)(у разі наявності таких об’єктів). ПП «Никольтрейд» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення від 07.02.2020 року №02/т-07/2, у якій зазначив інформацію про наявність складського приміщення площею 83 м2, розташованого за адресою: м. Херсон, Миколаївське шосе, 25. Отже, якщо в учасника наявне приміщення, він повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію договору на проведення дератизації та дезінсекції такого приміщення. Всупереч вказаній умові тендерної документації в складі тендерної пропозиції ПП «Никольтрейд» відсутня сканована копія договору на проведення дератизації та дезінсекції приміщення. Отже, тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» не відповідає умові тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена замовником. Документи, подані ПП «Никольтрейд» після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є документами тендерної пропозиції учасника в розумінні статті 25 Закону та не можуть розглядатись замовником як документи тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам документації. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Даяна-С» просить: 1 .Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Приватне підприємство «Никольтрейд» у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-29-000133-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 19:26
рішення від 05.03.2020№4264+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 19:26
рішення від 23.03.2020№5509.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визнання Приватного підприємства "Никольтрейд" переможцем закупівлі №UA-2020-01-29-000133-b скасовано рішенням тендерного комітету від 30 березня 2020 року, протокол №95
Дата виконання рішення замовником: 30 березня 2020 11:24
Номер скарги: UA-2020-01-29-000133-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 09 квітня 2020 16:45
Скарга на дії Замовника
Відповідно до оголошення UA-2020-01-29-000133-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 29 січня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-000133-b) Замовником - Комунальним закладом Херсонської обласної ради “Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат” було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 15550000-8 «Молочні продукти різні». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.02.2020 08:49. Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" з цінової пропозицією 723`491.28 грн. 2. ТОВ "Даяна-С" з цінової пропозицією 968`246.00 грн. 3. ФОП Шешлаков Сергій Сергійович з цінової пропозицією 1`060`853.00 грн. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднене 30.03.2020 о 11:43. Таким чином, Скаржник дотримався встановленого законодавством строку звернення з даною скаргою. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 30.03.2020 о 11:43 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене Протокол засідання тендерного комітету Замовника № 96 щодо прийняття рішення про визнання ТОВ «Даяна-С» переможцем, та прийняття рішення про намір укласти з ним договір. Тендерна пропозиція ТОВ «Даяна-С» не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 30 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Даяна-С» переможцем процедури закупівлі. Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним: 1. Відповідно підпункту 1.2 пункту (2) Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасника встановлена вимога щодо надання: «-копія договору про право користування (оренда, позичка тощо), засвідчена учасником торгів (якщо нерухомість знаходиться у користуванні).» Також відповідно до пункту «Додаткова інформація для учасників» Додатку 1 тендерної документації Замовника встановлено наступні вимоги щодо наданих документів: - «Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що наведені у цьому додатку до тендерної документації, або надання неповної інформації у документах з вказаного переліку є підставою для встановлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції факту невідповідності тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації. - Надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що наведені у цьому додатку до тендерної документації, але які не підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, є підставою для встановлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції факту невідповідності такого учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником відповідно до статті 16 Закону.». Учасник ТОВ «Даяна-С» згідно зазначених вимог в своїй тендерній пропозиції надає: - договір суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р. між ФЛП Вольянов Сергій Олександрович «ОРЕНДАР» та ТОВ «Даяна-С» «СУБОРЕНДАР» (стор.63-68 тендерної пропозиції ТОВ «Даяна-С»); - договір оренди від 01.09.2019р. між ФОП Ніколаєв Віталій Володимирович «ОРЕНДОДАВЕЦЬ» та ФЛП Вольянов Сергій Олександрович «ОРЕНДАР» (стор.70-72 тендерної пропозиції ТОВ «Даяна-С»). По-перше, надані документи не засвідчені учасником торгів у відповідності до вимог зазначеного пункту. По-друге, згідно розділу 7 «Додаткові умови» договору оренди від 01.09.2019р. п.7.1: «Орендарь за цим договором має право здавати орендоване приміщення в суборенду з письмової згоди на це Орендодавця.», при цьому в договорі суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р. зазначено п..1.4. « ОРЕНДОДАВЦІ не заперечують щодо подальшої передачі ОРЕНДАРЕМ вищезазначеного приміщення в суборенду, про що свідчить лист (копія додається)». Згідно розділу 13 «Прикінцеві положення» договору суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019 «п.13.8 Всі додатки та доповнення до цього Договору є його невід’ємною частиною». Однак зазначений лист, що є невід’ємною частиною договору суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р, в пропозиції ТОВ «Даяна-С» відсутній. Тем самим Учасник ТОВ «Даяна-С» надав лише частину документу, що є порушенням вимог тендерної документації. Тендерна документація не містіть умов щодо можливості надання частини документу, а навпаки прямо містить вимогу щодо того, що надання «неповної інформації у документах з вказаного переліку є підставою для встановлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції факту невідповідності тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації.» Отож, тендерна пропозиція ТОВ «Даяна-С» не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині. Крім того, звертаємо увагу що в договорі оренди від 01.09.2019р та договорі суборенди №1 нежитлового приміщення від 02 вересня 2019р. підписантом є Вольянов Сергій Олександрович «ОРЕНДАР» підпис якого в окремих договорах не подібний, що ставить під сумнів юридичну силу поданих документів. 2. Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника: - «усі документи, що містяться у складі тендерної пропозиції, повинні бути пронумеровані наскрізною нумерацією (від першого до останнього документа), а також містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, відбитки печатки при її наявності. Недотримання цієї умови тягне за собою відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам документації». В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» на сторінках 1, 3-8, 16-44, 47-52, 54-59, 69-73, 77-89, 91, 94, 97-99, 101-106, 108-109, 111, 113-115, 120 відсутній підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, відбитки печатки, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Даяна-С» не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Комунальним закладом Херсонської обласної ради “Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат” під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-29-000133-b) та зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ «Даяна-С» переможцем процедури закупівлі. Додатки: 1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету(платіжне доручення № 2259 від 09.04.2020р.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2020 20:36
рішення від 14.04.2020№7125+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2020 20:36
рішення від 23.04.2020 № 8273.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 21:52

Документи подані скаржником

02 березня 2020 18:29
СКАРГА 133.pdf
19 березня 2020 23:02
Доповнення до скарги.pdf

Документи подані замовником

30 березня 2020 11:24
Протокол №95.pdf

Документи подані скаржником

09 квітня 2020 16:45
Скарга.PDF
09 квітня 2020 16:45
Платіжне доручення 2259.PDF
28 квітня 2020 15:52
Доповнення до скарги.PDF

Документи подані замовником

24 квітня 2020 13:24
Пояснення по скарзі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 723 491,28
UAH з ПДВ
723 491,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Даяна-С" 968 246,00
UAH з ПДВ
968 246,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шешлаков Сергій Сергійович 1 060 853,00
UAH з ПДВ
1 060 853,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 16:23
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:22
Довідка МВС.zip
02 квітня 2020 16:22
Довідка ДФС.pdf
02 квітня 2020 16:22
Документи переможця.pdf
13 лютого 2020 16:36
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2020 17:20
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:19
шешлаков.pdf
07 лютого 2020 17:19
Шешлаков тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

ТОВ "Даяна-С"

ФОП Шешлаков Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Рішення скасоване 723 491,28
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:37
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Відхилено 723 491,28
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:40
ТОВ "Даяна-С"
#40469699
Переможець 968 246,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Даяна-С"
#40469699
968 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 13:38
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
19 січня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:42
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:32
Договор №74.pdf укладений
06 травня 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника згідно рішення засідання тендерного комітету протоколом №174 від 29.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядкузгідно рішення засідання тендерного комітету протоколом №175 від 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Затверджена засіданням тендерного комітету протоколом №4 від 15.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 058 382,45
UAH