Транспортні послуги
Очікувана вартість
877 000,00 UAH
UA-2020-01-28-004519-a 8297468172b7444cac4513d7c84f8f60
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814439
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа замовника: Гірняк-Григор'єва Ірина Василівна
380322975748
irynagirnyak@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 15:10
Очікувана вартість: 877 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 Година
Траспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79006, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60120000-5 — Послуги таксі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000106 ● ff00b5ed4943441e958afef62d0bea9c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-04 16:59:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-28-004519-a 28.01.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником вжито заходи щодо запобігання вчинення таких порушень в подальшому, зокрема доведено до членів тендерного комітету зміст Висновку, а також заплановано проведення навчання щодо організації та проведення публічних закупівель. Замовник зобов'язується надалі не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-05-28 18:10:55

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради, 34814439, Україна, Львів, пл. Ринок, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Траспортні послуги, 877000UAH, 60120000-5, ДК021, 4800, Година
  3. Інформація про оприлюднення: 8297468172b7444cac4513d7c84f8f60, 2020-01-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-01-28-013416-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від “27” січня 2020 року протоколом №3, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від “10” лютого 2020 року протоколом №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ЛКП «Ратуша-сервіс», протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.02.2020, протокол (рішення) засідання тендерного комітету про визначення Переможця № 12 від 26.02.2020, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2020, договір № 19/авто від 12.03.2020, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.03.2020. Згідно частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік Департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради UA-P-2020-01-28-013416-a, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу 28.01.2020, передбачено закупівлю «Транспортні послуги» очікуваною вартістю 960 000,00 гривень. Проте, в порушення частини 1 статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі ID: UA-2020-01-28-004519-a в оголошенні та тендерній документації не відповідає очікуваній вартості, що зазначена у річному плані UA-P-2020-01-28-013416-a. Проведеним аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель «ProZorro», встановлено, що Замовником 10.02.2020 опубліковано тендерну документацію зі змінами (затверджену рішенням тендерного комітету від “10” лютого 2020 року протоколом №6), у якій відповідно до пункту 1 Розділу 4 кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13 лютого 2020 року о 09:00 годині, в той час як відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18 лютого 2020 року о 10:00 годині. Відповідно до частини 2 статті 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Аналізом тендерної документації зі змінами встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником не змінено кінцевого строку подання тендерних пропозицій та не відображено у вигляді закреслених даних. У відповідності до частини 3 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак, Замовником у тендерній документації (пункт 5 Розділу 3 та Додаток 3) встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів про підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Таким чином, на порушення абзацу 1 частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником встановлено неправомірні вимоги до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ та https://minjust.gov.ua). Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ЛКП «Ратуша-сервіс» встановлено, що на порушення вимог тендерної документації Замовника (пункт 1 Додатку 2) учасником ЛКП «Ратуша-сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання без деталізації технічних характеристик, які зазначені згідно Додатку № 4, а саме: типу автомобіля, об’єму двигуна, типу кузова, року випуску, рівня безпеки, кількості подушок безпеки, характеристик гальм, наявності ABC, EBD, клімат контролю, електросклопідіймачів, кількості пасажирських місць, а також наявності аналогічних автомобілів для заміни транспортних засобів у випадку виходу автомобілів з ладу (чи іншої суттєвої причини). Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ЛКП «Ратуша-сервіс», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір № 19/авто від 12.03.2020 на суму 876 807,60 гривень. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився. Також проведеним моніторингом встановлено, що учасник торгів ЛКП «Ратуша-сервіс», яким подано тендерну пропозицію для участі у досліджуваній закупівлі, є суб’єктом господарювання, засновником якого є Львівська міська рада. Замовником закупівлі виступає Департамент «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради. Таким чином, Замовник та учасник ЛКП «Ратуша-сервіс» перебувають під спільним контролем і є пов’язаними особами в розумінні пункту 16 частини 1 статті 1 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції, встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладення договору закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини першої статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс" 876 807,60
UAH з ПДВ
876 807,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ігліта 877 000,00
UAH з ПДВ
877 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 11:24
sign.p7s
27 лютого 2020 11:22
довідка про несудимість
17 лютого 2020 17:10
sign.p7s
17 лютого 2020 17:08
2 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
1 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
відсутність ч1_2_ст_17.pdf
17 лютого 2020 17:07
довідка ст_17.pdf
17 лютого 2020 17:07
наявність обладнання.pdf
17 лютого 2020 17:07
4 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
наявність працівників.pdf
17 лютого 2020 17:07
3 пас Тихоліз.jpeg
17 лютого 2020 17:07
проект договору.pdf
17 лютого 2020 17:07
уточнена пропозиція.pdf
17 лютого 2020 17:07
уповноважені особи.pdf
17 лютого 2020 17:07
повноваження.pdf
17 лютого 2020 17:07
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 20:48
документи торги.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
Переможець 876 807,60
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 09:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
876 807,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 березня 2020 16:27
Договір_19авто.pdf укладений
12 березня 2020 16:26

Актуальні тендери

До пошуку