Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«М’ясо» (м’ясо яловичини котлетне охолоджене, м’ясо яловичини тазостегнова частина охолоджена, стегно курине охолоджене, філе курине охолоджене, тушка курина охолоджена, м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена, м’ясо свинини котлетне охолоджене, печінка яловича охолоджена).
Очікувана вартість
2 583 775,50 UAH
UA-2020-01-28-004482-a 52202ec5f4a94e309330ab96450865df
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнєзділов Богдан Олександрович

380522221752 prolisok.org@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13763076
Вебсайт: http://portal.prolisok.org
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вулиця Дворцова,7
Контактна особа: Гнєзділов Богдан Олександрович
380522221752
prolisok.org@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 2 583 775,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

28 січня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:08
Додаток №7.docx
28 січня 2020 17:07
Додаток №6.docx
28 січня 2020 17:07
Додаток №5.docx
28 січня 2020 17:06
Додаток №4.docx
28 січня 2020 17:06
Додаток №3.docx
28 січня 2020 17:05
Додаток №2.docx
28 січня 2020 17:05
Додаток №1.docx
28 січня 2020 17:05
ТД _ мясо.doc
28 січня 2020 17:05
Оголошення мясо.docx
28 січня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:08
Додаток №7.docx
28 січня 2020 17:07
Додаток №6.docx
28 січня 2020 17:06
Додаток №4.docx
28 січня 2020 17:07
Додаток №5.docx
28 січня 2020 17:06
Додаток №4.docx
28 січня 2020 17:06
Додаток №3.docx
28 січня 2020 17:05
Додаток №2.docx
28 січня 2020 17:05
Додаток №1.docx
28 січня 2020 17:05
ТД _ мясо.doc
28 січня 2020 17:05
Оголошення мясо.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-28-004482-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 02 березня 2020 14:26
Щодо можливих порушень
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Комунальним закладом "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради" (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 – «М’ясо» (м’ясо яловичини котлетне охолоджене, м’ясо яловичини тазостегнова частина охолоджена, стегно курине охолоджене, філе курине охолоджене, тушка курина охолоджена, м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена, м’ясо свинини котлетне охолоджене, печінка яловича охолоджена) 4 лоти. «лот 3. 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена, м’ясо свинини котлетне охолоджене)» (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість по лоту №3- 1 028 892,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 13.02.2020 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 4 учасників: 1) ФОП Випущенко Людмила Миколаївна - пропозицію відхилено; 2) ФОП Михайлов Олег Олександрович- Переможець; 3) ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. - пропозиція не розглядалась. 4) ТОВ "Валекс КО" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник). Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій б/н б/д, що опублікований в системі Prozorro 21.02.2020 р., тендерну пропозицію ФОП Михайлов Олег Олександрович визнано переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. . Скаржник - ТОВ "Валекс КО" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП Михайлов Олег Олександрович, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Пропозиція ФОП Михайлов Олег Олександрович не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: 1) Заповненої форми «Тендерна пропозиція на закупівлю» згідно з Додатком 1 до тендерної документації; У Додатку 1 до ТД визначено: Форма «Тендерна пропозиція» Подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.... Примітка: Учасник - фізична особа складає «Тендерна пропозиція» за цією ж формою, але від імені першої особи. У складі пропозиції Переможця міститься тендерна пропозиція, однак не викладена від імені першої особи. Переможець не виконав вимог ТД, а тому його пропозиція підлягає відхиленню. 2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: ... 2) Інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених п.5 розділу III тендерної документації (Додаток №2); Відповідно до п. 5, розділу 3 ТД Замовника, Вимагається: 5.1. Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором в цій тендерній документації розуміється виконання Учасником договору щодо поставок м’яса (Додаток №7 до тендерної документації). - копії видаткових накладних (акту виконаних робіт або наданих послуг) відповідного аналогічного договору; У складі пропозиції Переможця міститься довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою відповідно до додатку № 7 до ТД, в якій учасник зазначає про виконаний аналогічний договір № 4 від 09.01.2018 р., укладений з ДНЗ № 37 "Ластівка". Подані у складі пропозиції Переможця видаткові накладні документально не підтверджують виконання відповідного аналогічного договору. Відсутність у видаткових накладних номеру та дати договору унеможливлює встановити, факт постачання товару за відповідним аналогічним договором № 4 від 09.01.2018 р. З огляду на зазначене вище у складі пропозиції Переможця відсутні копії видаткових накладних (відповідного аналогічного договору. Пропозиція не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена. 3. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: ... 2) Інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених п.5 розділу III тендерної документації (Додаток №2); Відповідно до п. 5, розділу 3 ТД Замовника, Вимагається: 5.1. Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: ... - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; У додатку 2 до ТД вимагається: Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв: 1)довідка (оригінал) складена у довільній формі (завірена печаткою ) печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) про матеріально-технічну базу необхідну для виконання договору щодо поставки товару, що є предметом даної закупівлі, а саме: - довідка в довільній формі про наявність автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, його кількість та характеристики (вантажопідйомність, температурний режим тощо); для перевезення швидкопсувних харчових продуктів (молочних продуктів, м’ясопродуктів, м’яса, мороженої риби та інших) використовуються тільки рефрижератори та ізотермічними транспортними засобами, що забезпечують дотримання температурного режиму доставки продуктів. -надати сканкопії оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, придатних для постачання відповідного виду товару, та яким планується постачання товару (надати оригінал документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом, або договір оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення вантажів (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020р.) З огляду на зазначене вище, умовами ТД вимагається наявність декількох транспортних засобів (не менше 2), оскільки вимога викладена у множині. Примітка щодо можливої наявності не менше 1 одиниці, у ТД відсутня. У поданій до складу пропозиції довідці зазначено про наявність лише 1 транспортного засобу та подано лише 1 свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Переможець не виконав вимог ТД та не надав інформації та свідоцтв про реєстрації транспортних засобів(не менше 2), за таких обставин пропозиція Переможця підлягає відхиленню. 4. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: ... 2) Інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених п.5 розділу III тендерної документації (Додаток №2); У додатку 2 до ТД вимагається: Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв: ... 2) довідка в довільній формі про наявність працівників для виконання умов договору про закупівлю; -копія документа, підтверджуючого трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників; -у разі якщо особа здійснює свою діяльність без залучення праці найманих працівників надається відповідна довідка; У Складі пропозиції Переможця відсутня довідка про наявність працівників для виконання умов договору про закупівлю. Переможець здійснює свою діяльність без залучення праці найманих працівників ( про що подана відповідна довідка) То це не звільняє учасника від обов'язку одання такої довідки. У довідці про наявність працівників Переможець повинен був зазначити, як мінімум себе. Для виконання умов договору Переможець повинен залучати сторонніх працівників які будуть виконувати функції водія, експедитора, вантажника, комірника тощо.) або виконувати їх самостійно. В будь-якому випадку у складі пропозиції відсутня довідка в якій було б зазначено хто виконуватиме умови договору, за таких обставин пропозиція Переможця підлягає відхиленню. 5. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: ... 2) Інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених п.5 розділу III тендерної документації (Додаток №2); У додатку 2 до ТД вимагається: Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв: ... 2) довідка в довільній формі про наявність працівників для виконання умов договору про закупівлю; -копія документа, підтверджуючого трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників; -у разі якщо особа здійснює свою діяльність без залучення праці найманих працівників надається відповідна довідка; -особисті медичні книжки працівників Учасника з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажника, комірника тощо) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 №150. У наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013р. №150 зазначено: "Форма № 1-ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності. Форма № 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок»." У поданій до складу тендерної пропозиції Переможця особиста медична книжка Михайлова Олега Олександровича, містить незаповнений пункт 2, в якому відсутня інформація щодо назви професії та характеру виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». З огляду на зазначене вище у складі пропозиції відсутні медичні книжки водія, експедитора, вантажника комірника, тощо АБО медична книжка особи яка може виконувати функції водія, експедитора, вантажника комірника, тощо. Пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД, а тому має бути відхилена. 6. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: ... 2) Інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених п.5 розділу III тендерної документації (Додаток №2); У додатку 2 до ТД вимагається: Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв: ... 4) Експертний висновок/Протокол випробування харчової продукції. У складі пропозиції Переможця міститься експертний висновок на продукцію м'ясо свинини охолоджене, фасування (напівтуші, м'якоть). Предметом закупівлі лоту №3 є м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена, м’ясо свинини котлетне охолоджене. З огляду на зазначене вище, у складі пропозиції відсутній Експертний висновок або Протокол випробування харчової продукції на м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена. З огляду на зазначене пропозиція Переможця підлягає відхиленню. 7. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: 1.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів. Тендерна пропозиція, що надається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: 4) Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з п.6 розділу III тендерної документації; Відповідно до п. 6, р. 3 ТД, вимагається: 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, відповідно додатку №4 до тендерної документації. У Додатку №4 до ТД вимагається: 2.2. Гарантійний лист від Учасника відкритих торгів щодо якості постачання товару на відповідність вимог тендерної документації та проведення лабораторних досліджень (випробувань) продуктів харчування. У складі пропозиції Переможця міститься гарантійний лист в якому учасник зазначає про готовність проведення лабораторних досліджень (випробувань) продуктів харчування за першою вимогою Змовника. Тобто якщо Замовник не вимагатиме, то Переможець не буде проводити лабораторних досліджень (випробувань) продуктів харчування. Однак звертаємо увагу, що відповідно до вимог ТД, учасник повинен самостійно проводити дослідження (для чого і подається відповідний гарантійний лист), а не чекати вимог замовника! Гарантійний лист, щодо проведення лабораторних досліджень (випробувань) продуктів харчування, саме, як вимагає ТД у складі пропозиції відсутній, тому тендерна пропозиція переможця підлягає відхиленню. Пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД, зокрема кваліфікаційним вимогам (ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі") та технічним вимогам. Пропозиція, яка має таку велику кількість помилок була визначена такою, що відповідає вимогам ТД. Таке рішення Замовника порушує наші права та позбавляє можливості розгляду нашої пропозиції та укладення в майбутньому договору за результатами закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення закупівель. Тендерна пропозиція ФОП Мазаратій Наталія Іванівна не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню, з наступних підстав: Пунктом 1.1. ч.10 розділу III, замовником вимагався «Сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ (ISO 22000:2005,IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів HACCP, виданого (виданих) акредитованою Національним агенством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства, або довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов’язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HACCP) згідно із вимогами діючого законодавства». Учасник надав в складі пропозиції сертифікат, виданий ТОВ «Науково-виробничий центр сертифікації, метрології та стандартизації», в якому зазначено, що даним сертифікатом посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів ФОП Випущенко Наталія Іванівна стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами згідно з додатком відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005,IDT). Крім цього, учасником в складі пропозиції надано копію атестату про акредитацію № 8О115 зареєстрованого у реєстрі 04 червня 2018 року з додатком на 2-х аркушах про сферу акредитації. В атестаті про акредитацію зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до цього атестата від 28 лютого 2018року та складається з 2 аркушів, які є невід’ємною частиною даного атестата. Але у наданому додатку зазначено, що він є додатком до атестата про акредитацію №8О115 від 28 лютого 2017 року. Крім цього, в реєстрі акредитованих ООВ Національного агентства з акредитації України інформацію про сферу акредитації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ», з якої вбачається, що сфера акредитації даного товариства поширюється на: виробництво харчових продуктів, громадське харчування, надання послуг транспортування та зберігання. Надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями лежить поза межами сфери акредитації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ», а тому товариство не наділене повноваженнями видавати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005,IDT) на послуги торгівлі продуктами харчування. Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, яка містить недостовірну інформацію та не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-01-28-004482-a за предметом закупівлі " " Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 – «М’ясо» (м’ясо яловичини котлетне охолоджене, м’ясо яловичини тазостегнова частина охолоджена, стегно курине охолоджене, філе курине охолоджене, тушка курина охолоджена, м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена, м’ясо свинини котлетне охолоджене, печінка яловича охолоджена) 4 лоти. «лот 3. 15110000-2 «М’ясо» (м’ясо свинини тазостегнова частина охолоджена, м’ясо свинини котлетне охолоджене)»" в частині визначення тендерної пропозиції ФОП Михайлов Олег Олександрович такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Михайлов Олег Олександрович даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ФОП Михайлов Олег Олександрович як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Мазаратій Наталія Іванівна як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; 4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛЕКС КО" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-28-004482-a?lot_id=afce2162ec3b441f9514f6645a1a8b73#lots Директор ТОВ «ВАЛЕКС КО» В.Г. Жадан
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2020 22:06
Рішення від 05.03.2020 № 4275.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 22:06
Перенесення розгляду скарги № 3703.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:08
рішення від 24.03.2020 № 5605.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 20:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії проткольним рішенням Замовникаухвалено скасувати рішення про вивизанчення переможцем ФОП Михайлов Олег Олександрович
Дата виконання рішення замовником: 31 березня 2020 14:26

Документи подані скаржником

02 березня 2020 14:23
Скарга АМКУ
02 березня 2020 14:23
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

05 березня 2020 22:06
Рішення від 05.03.2020 № 4275.pdf
27 березня 2020 20:38
рішення від 24.03.2020 № 5605.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо (м’ясо яловичини котлетне охолоджене, м’ясо яловичини тазостегнова частина охолоджена).
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 921 223,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 606,17 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2020 12:42
Закінчення: 14 лютого 2020 13:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2350 кг
М'ясо яловичини котлетне охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Вулиця Дворцова, 7
Дата доставки: 31 грудня 2020
кг
М'ясо яловичини котлетне охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Вулиця Діброви, 25
Дата доставки: 31 грудня 2020
4700 кг
М’ясо яловичини тазостегнова частина охолоджена.
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Дворцова, 7
Дата доставки: 31 грудня 2020
кг
М’ясо яловичини тазостегнова частина охолоджена.
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, вул.Діброви, 25
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару М’ясо яловичини котлетне охолоджене Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 782 127,00
UAH з ПДВ
782 127,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 888 864,00
UAH з ПДВ
888 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 920 730,00
UAH з ПДВ
920 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 19:23
цінова- мясо-нова.pdf
13 лютого 2020 12:10
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:55
документи якості .pdf
13 лютого 2020 11:55
1. установчі документи.pdf
13 лютого 2020 11:55
11.горбатюк водій.pdf
13 лютого 2020 11:55
2. довідки.pdf
13 лютого 2020 11:55
10.горобець вантажник.pdf
13 лютого 2020 11:55
сан обробка.pdf
13 лютого 2020 11:55
iso 22000.pdf
13 лютого 2020 11:55
довідки по ст. 17.pdf
13 лютого 2020 11:55
15.тех паспорта.pdf
13 лютого 2020 11:55
4.підпис.pdf
13 лютого 2020 11:55
3.довідка статистики.pdf
13 лютого 2020 11:55
цінова- мясо.pdf
13 лютого 2020 11:55
Про санкції.pdf
13 лютого 2020 11:55
паспорт.pdf
13 лютого 2020 11:55
Про рефрижератор.pdf
13 лютого 2020 11:55
технічка- мясо.pdf
13 лютого 2020 11:54
згода з договором.pdf
13 лютого 2020 11:54
транспорт.pdf
13 лютого 2020 11:54
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 14:09
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:08
готова.part5.rar
13 лютого 2020 14:08
готова.part4.rar
13 лютого 2020 14:08
готова.part3.rar
13 лютого 2020 14:08
готова.part2.rar
13 лютого 2020 14:08
готова.part1.rar

Публічні документи

12 лютого 2020 19:02
Електронний підпис
12 лютого 2020 19:00
8 Інші документи.pdf
12 лютого 2020 19:00
6 Повноваження.pdf
12 лютого 2020 19:00
3 ст 17.pdf
12 лютого 2020 19:00
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 782 127,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 13:41
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 888 864,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 10:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Валекс КО
#39801362
Відхилено 920 730,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 13:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Інформація про відміну

Дата відміни
08 квітня 2020 09:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі