Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
1 066 968,00 UAH
UA-2020-01-28-004386-a 99a384769dbc4068a9a7adb17be3686b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Постольник Оксана Сергіївна

+380979433354 0979433354@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34824364
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, будинок 4
Контактна особа: Постольник Оксана Сергіївна
+380979433354
0979433354@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України “Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів” закупівля послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника. Відповідна процедура закупівлі є аналогом переговорної процедури у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі”. Згідно з ч. 1 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені ч. 2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до Закону України “Про поштовий зв'язок” маркувальна машина – це пристрій, призначений для нанесення на письмову кореспонденцію відбитка державного знака, що підтверджує оплату послуг поштового зв'язку, дату приймання та іншу інформацію. Абзацом 8 статті 15 Закону України “Про поштовий зв'язок” передбачено, що національний оператор має виключне право на використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002р. № 10-р “Про національного оператора поштового зв'язку” (із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.04.2018р. № 277-р) виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Акціонерне товариство “Укрпошта”. Відповідно до підпункту 3.1. “Інструкції з використання маркувальних машин”, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 03.02.2014 р. № 71, власник маркувальної машини укладає з відокремленим підрозділом національного оператора договір про надання послуг з пересилання письмової кореспонденції з використанням маркувальної машини. Також, згідно з пунктом 87 “Правил надання послуг поштового зв’язку”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. № 270, маркувальні машини можуть використовуватися фізичними та юридичними особами за дозволом національного оператора поштового зв'язку після укладення відповідних договорів та внесення авансових платежів. Поштові відправлення з відбитками кліше державного знака маркувальної машини подаються для пересилання лише до об'єкта поштового зв'язку, визначеного у відповідних договорах, після надходження на його поточний рахунок коштів для надання такої послуги.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Універсальна послуга поштового зв’язку з пересилання поштових відправлень з використанням маркувальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4;вул. Академіка Чекмарьова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов Договору Аванс 7 Робочі 100

Тендерна документація

28 січня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:46
протокол 10.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" Філія Дніпропетровська дирекція АТ "Укрпошта"
#25771603
Переможець 1 066 968,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 16:49

Документи

28 січня 2020 16:49
Електронний підпис
28 січня 2020 16:49
протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" Філія Дніпропетровська дирекція АТ "Укрпошта"
#25771603
1 066 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2020 16:49
Електронний підпис
28 січня 2020 16:49
протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 13:29
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2020 13:29
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 14:48
Договір № 170220-02_2.3Р32.pdf укладений
17 лютого 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни викладені у Додатковій угоді №2, що додається.
Номер договору про закупівлю: 170220-02/2.3Р32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 066 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 177 828,00 UAH)