Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 по талонах або скретч-картах та Дизельне паливо по талонах або скретч-картах
Очікувана вартість
356 550,00 UAH
UA-2020-01-28-004140-a 7f5ad553bc034c35bea6f132a75c30df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Оксана Анатоліївна

+380972115717 Ksuha5717@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Авангардівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42646834
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вул. Добрянського, 26А
Контактна особа: Панченко Оксана Анатоліївна
+380972115717
Ksuha5717@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:57
Очікувана вартість: 356 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 782,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А-95 по талонах або скретч-картах та Дизельне паливо по талонах або скретч-картах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт. АВангард, вул. Добрянського,26А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
700 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт. АВангард, вул. Добрянського,26А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару підписання накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-004140-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 01 березня 2020 01:25
ВИМОГА:
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –


ВИМАГАЮ:

1.Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-28-004140-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 19:31
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" поняття «Вимога щодо усунення порушень» може надаватися фізичною/юридичною особою не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та стосується тендерної документації – тобто учасник не може подавати вимогу щодо усунення порушень після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.

Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарга, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій» та подаються до органу оскарження – тобто скарга не може бути подана учасником на ім’я Замовника.

Додатково зазначаємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені в ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Серед них окремо передбачені підстави, які стосуються учасників, і окремо – суто учасника-переможця (тобто, того учасника, який вже отримав повідомлення про намір укласти договір). Так, відповідно до п.2 ч. 1 ст. ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Враховуючи викладене, вимога на даному етапі публічної закупівлі є недійсною і підлягає відхиленню. Більше того, Замовник обмежений положеннями Закону щодо підстав відхилення тендерних пропозицій переможців.
Номер вимоги: UA-2020-01-28-004140-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 02 березня 2020 22:00
ВИМОГА! Звертаємо увагу Замовника на те, що як Учасники так і Замовник повинен діяти в межах Законодавства, зокрема ЗУ "Про публічні закупівлі"
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», –

ВИМАГАЮ:

1.Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТИК» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-01-28-004140-a, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 16:16
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" поняття «Вимога щодо усунення порушень» може надаватися фізичною/юридичною особою не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та стосується тендерної документації – тобто учасник не може подавати вимогу щодо усунення порушень після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.

Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарга, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій» та подаються до органу оскарження – тобто скарга не може бути подана учасником на ім’я Замовника.

Додатково зазначаємо, що підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені в ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Серед них окремо передбачені підстави, які стосуються учасників, і окремо – суто учасника-переможця (тобто, того учасника, який вже отримав повідомлення про намір укласти договір). Так, відповідно до п.2 ч. 1 ст. ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Враховуючи викладене, вимога на даному етапі публічної закупівлі є недійсною і підлягає відхиленню. Більше того, Замовник обмежений положеннями Закону щодо підстав відхилення тендерних пропозицій переможців.

Документи подані скаржником

01 березня 2020 01:25
IMG_0001 (6).pdf

Документи

02 березня 2020 19:31
Протокол

Документи

04 березня 2020 16:16
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 321 024,00
UAH з ПДВ
304 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 321 510,00
UAH з ПДВ
305 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 336 666,00
UAH з ПДВ
336 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 14:59
ДПС
21 лютого 2020 11:54
ліцензія
21 лютого 2020 11:39
переможець
21 лютого 2020 11:37
мвс
14 лютого 2020 15:40
оновлена цінова
10 лютого 2020 16:58
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:16
контрагент ВОГ КАРД.PDF
07 лютого 2020 14:16
аналогічні 7 шт.PDF
07 лютого 2020 14:16
ст 17.pdf
07 лютого 2020 14:16
Ліцензія.rar
07 лютого 2020 14:16
АЗС.pdf
07 лютого 2020 14:16
Інтеркард (оригінал).rar
07 лютого 2020 14:16
Вог.rar
07 лютого 2020 14:16
статут та опис (копія).pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:27
38 Лист про АЗС UPG.pdf
13 лютого 2020 15:27
37 Договір з UPG (копія).pdf
13 лютого 2020 15:27
28 Рішення Статут.pdf
13 лютого 2020 15:27
27. Рішення адреса.pdf
13 лютого 2020 15:27
20 Проект договору.pdf
13 лютого 2020 15:27
19. Статут ТОВ СС.pdf
13 лютого 2020 15:27
18. Статут копия.pdf
13 лютого 2020 15:27
17. Опис.pdf
13 лютого 2020 15:27
15. Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2020 15:27
13 ПУМБ 27.01.2020.pdf
13 лютого 2020 15:27
11Ліцензія Солвінг.pdf
13 лютого 2020 15:27
9 Довідка до ліцензії.pdf
13 лютого 2020 15:27
8 Витяг СС 27.01.2020.pdf
13 лютого 2020 15:27
6 рішення ТОВ.pdf
13 лютого 2020 15:27
4 . Наказ на директора.pdf
13 лютого 2020 15:27
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 15:35
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:32
Лист гарантія Рітейл.pdf
13 лютого 2020 15:32
Лист гарантія Схід.pdf
13 лютого 2020 15:32
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 15:32
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Переможець 304 290,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
304 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 12:36
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 09:05
ду 1 Кондор.pdf зміни до договору
06 березня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:22
Договір укладений
04 березня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 195,00 UAH)