Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мішки для сміття
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2020-01-28-003986-a 90630b58f14a49618f6dc037d77d72a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:37
Очікувана вартість: 5 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Поставка разова. Детальніший опис дивитись в файлі "Оголошення".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 Рулон
Мішки для сміття (50х60см.) 35л х 50 шт. у рулоні - 400рулонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, Київ, М. Юнкерова, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної за поставлений товар, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:45
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Аналоги допускаються, але не з гіршими якісними показниками 2) До торгів допускаються Фізичні особи-підприємці не платники ПДВ. Для нас нема різниці до якої групи платників відноситься учасник. Ціну пропозиції визначає електронна система закупівельного майданчика, замовник не може самостійно щось додавати до цінової пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович " 4 600,00
UAH з ПДВ
4 549,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" 4 800,00
UAH з ПДВ
4 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна 4 916,00
UAH з ПДВ
4 635,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 136,00
UAH з ПДВ
4 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ 5 160,00
UAH з ПДВ
5 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 21:37
Перелік документів.pdf
30 січня 2020 21:37
СЕС мішки для сміття.jpg
30 січня 2020 21:37
паспорт.jpg
30 січня 2020 21:37
паспорт 2.jpg
30 січня 2020 21:37
ІНН.jpg
30 січня 2020 21:37
Витяг.jpg

Публічні документи

30 січня 2020 14:54
Перелік документів.pdf
30 січня 2020 14:54
НДС.pdf
30 січня 2020 14:54
ЄДРПОУ.pdf
30 січня 2020 14:54
Довідка про фірму.pdf
30 січня 2020 14:54
Витяг 2020.pdf
30 січня 2020 14:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 09:59
Мішки_СЕС_2.jpg
31 січня 2020 09:59
Мішки_СЕС_1.jpg
31 січня 2020 09:59
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

ФОП Юрченко Олена Яківна

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
Переможець 4 549,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Овчаренко Володимир Леонідович "
#2803308219
4 549,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:42
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:35
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 10:35
Договір ФОП Овчаренко В.Л. (мішки та пакети сміття) 25.02.2020.docx укладений
25 лютого 2020 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 548,00
UAH