Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
145 440,00 UAH
UA-2020-01-28-003794-a a86c280cfa4e4791800b63ee661fe00c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 13:16
Очікувана вартість: 145 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 454,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3132 Одиниця
Основні неорганічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 15:21
Проект договору.docx
28 січня 2020 15:21
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:44
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1)В даній закупівлі аналоги та еквіваленти розглядаються.
2)Відповідно Додатку 1 до тендерної документації всі учасники закупівлі вказують відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме: найменування, кількість, ціну без ПДВ, ціну з ПДВ, технічні вимоги та технічні характеристики, які пропонуються Учасником.
3) Підпункт 7.1. пункт 7 тендерної документації: Пропозиція ціни учасника який не є платником ПДВ буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку так як замовник є платником вищезазначеного податку (буде додаватися до його ціни суму ПДВ 20%).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ" 96 768,00
UAH з ПДВ
96 768,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 143 280,00
UAH з ПДВ
127 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОД ЕКСПОРТ" 144 720,00
UAH з ПДВ
144 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:35
Статутні документи.pdf
03 лютого 2020 16:35
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 16:35
Цінова пропозиція.PDF
03 лютого 2020 16:35
Хлорне вапно.pdf
03 лютого 2020 16:35
Саніліт СТ.pdf
03 лютого 2020 16:35
Інші документи.PDF
03 лютого 2020 16:35
Гарантійний лист.PDF
03 лютого 2020 16:35
Витяги з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ТОВ "УКРПРОД ЕКСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"
#21533628
Переможець 96 768,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:25

Документи

07 лютого 2020 12:24
Протокол №33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КААПРІ"
#21533628
96 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2020 12:24
Протокол №33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 14:50
Договір №69.pdf укладений
13 лютого 2020 14:49