Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійний у складі: ноутбук, документ камера, інтерактивна дошка, короткофокусний проектор
Multimedia set: laptop, document camera, board interactive, projector short-fokus
Очікувана вартість
11 970 000,00 UAH
UA-2020-01-28-003722-a 04228f2ce8ba43deba0fd88f15f4112c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
National ID: 37397216
Contact point: Olga Drozdova
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 14:31
Очікувана вартість: 11 970 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH
Publication date: 28 січня 2020 15:10
Enquiries until: 25 лютого 2020 16:00
Complaints submission until: до 02 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 11 970 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126 комплект
Комплект мультимедійний у складі: ноутбук, документ камера, інтерактивна дошка, короткофокусний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Multimedia set: laptop, document camera, board interactive, projector short-fokus
CPV: 32320000-2
Період постачання: по 30 квітня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-003722-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 31 січня 2020 13:47
Вимога
Вимоги:
1. Замовник відповідно до п.1.2. Таблиця 2 Додатку 1 ТД зобов'язує надати до складу Дозвільних документів на право здійснення діяльності у визначеній сфері Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Але нагадуємо, що Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із Реєстру в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України). Державна фіскальна служба України повідомляє, що, на сьогодні, у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Просимо внести зміни в ТД стосовно цього питання.
2. Вимога щодо видалення останнього речення п.4.5. Проекта Договора на закупівлю Додаток 4 ТД, а саме: «Сторони при цьому досягли домовленості, що відповідальність, передбачена ст. 625 Цивільного кодексу України, не застосовується». Учасник наголошую на тому, що згідно зі ст.614 ГКУ (Вина як підстава відповідальності за порушення зобов'язання), ст.617 ГКУ (Підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання), ст.. 218 ГКУ (Підстави господарсько-правової відповідальності) не вважаються підставами для звільнення боржника від відповідальності за порушення зобов’язання, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання товарів та відсутність у боржника необхідних коштів.
3. Вимога щодо викладення в новій редакції п.6.2.1. Проекта Договора на закупівлю Додаток 4 ТД, а саме: «У разі невиконання в строк та на умовах, передбачених Договором, зобов’язань Постачальником достроково розірвати Договір, повідомивши про це Постачальника за 20 (двадцять) днів;».
4. Вимога щодо видалення п.6.2.4. Проекта Договора на закупівлю Додаток 4 ТД, а саме: «У разі невиконання зобов’язань Постачальником достроково розірвати Договір, повідомивши про це Постачальника за 20 (двадцять) днів;», оскільки він суперечить п.6.2.1. цього ж Договору, а саме: «У разі невиконання, або неналежного виконання зобов’язань Постачальником достроково розірвати договір, в односторонньому порядку, повідомивши про це Постачальника не менше ніж за 15 календарних днів до розірвання Договору (порушення терміну поставки товару згідно заявок Замовника; заміни постачання товару іншого виробника без погодження з Замовником, постачання неякісного товару, товару іншої сортності та розфасовки);».
5. Вимога щодо внесення змін та викладення в новій редакції п.6.2.5. Проекта Договора на закупівлю Додаток 4 ТД, а саме: «У разі зменшення фінансування та/або відсутністю потреби предмета закупівлі достроково розірвати договір з Постачальником в односторонньому порядку, повідомивши про це Постачальника не менше ніж за 20 календарних днів до розірвання Договору, але не пізніше 45 календарних днів до кінцевої дати строку поставки». Враховуючи велику суму даної закупівлі поставка Товару буде здійснюватися спеціально під Тендер.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 12:08
Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу UA-2020-01-28-003722-a.a1. За результатами розгляду повідомляємо.
1. Вимога щодо внесення змін до п.п. 1.2 п. 1 Таблиця 2 Додатку 1: задоволено.
2. Відповідно до частини 2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Таким чином, для застосування відповідальності, передбаченої статтею 625 ЦК України, є факт прострочення виконання зобов’язання. Відповідно до ст. 612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.
Пунктом 4.5. проєкту договору передбачено, що у разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Отже, останнє речення «Сторони при цьому досягли домовленості, що відповідальність, передбачена ст. ст. 625, 612 Цивільного кодексу України, не застосовується» цілком відповідає статті 625 ЦК України, оскільки в такому випадку грошове зобов’язання не буде вважатись простроченим. Вимога про виключення останнього речення є необґрунтованою.
3. Вимога щодо внесення змін у формулювання п. 6.2.1. проєкту Договору : задоволено.
4. Вимога щодо виключення п. 6.2.4. не підлягає задоволенню в даному пункті врегульовано окремі випадки порушення, як-от: порушення терміну поставки товару згідно заявок Замовника; заміни постачання товару іншого виробника без погодження з Замовником, постачання неякісного товару, товару іншої сортності та розфасовки. Порушення вказаних умов Постачальником призведе до вкрай негативних наслідків. Тому в таких випадках буде зменшено строк попередження про розірвання, для усунення негативного впливу та вжиття оперативних заходів.
5. Вимога щодо виключення п. 6.2.5. не підлягає задоволенню у зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 березня 2020
UA-2020-01-28-003722-a04228f2ce8ba43deba0fd88f15f4112c
Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна, Київська область обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БІ-ПРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

06 березня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 09:59
Електронний підпис
06 березня 2020 09:59
Електронний підпис
06 березня 2020 09:56
22.1 гарантія зміни.zip
06 березня 2020 09:56
19Проект договору зміни.pdf
27 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:19
цінова.pdf
27 лютого 2020 15:19
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
27 лютого 2020 15:19
Підписаний_G0220-2694-GL_tender.pdf
27 лютого 2020 15:19
27 Сертифікат.pdf
27 лютого 2020 15:19
26 сертифікати.pdf
27 лютого 2020 15:19
25 сертифікатісо.pdf
27 лютого 2020 15:19
23 авторизація.pdf
27 лютого 2020 15:19
22 гарантія.zip
27 лютого 2020 15:19
21 сертифікати.pdf
27 лютого 2020 15:19
20ТЧ ДЦ.pdf
27 лютого 2020 15:19
19Проект договору.pdf
27 лютого 2020 15:19
18Походження.pdf
27 лютого 2020 15:19
16 лист згода.pdf
27 лютого 2020 15:19
10 стаття 17 окремо.pdf
27 лютого 2020 15:19
8 посянення свідоцтво.pdf
27 лютого 2020 15:19
7.1.pdf
27 лютого 2020 15:19
5 МТБ.pdf
27 лютого 2020 15:19
4 про ліцензію.pdf
27 лютого 2020 15:19
2 установчі.pdf
27 лютого 2020 15:19
1 Статут.pdf

Документи

06 березня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 11 941 902,00
UAH з ПДВ
11 882 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 11 944 800,00
UAH з ПДВ
11 884 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 09:59
Електронний підпис
06 березня 2020 09:59
Електронний підпис
06 березня 2020 09:56
22.1 гарантія зміни.zip
06 березня 2020 09:56
19Проект договору зміни.pdf
27 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:19
цінова.pdf
27 лютого 2020 15:19
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
27 лютого 2020 15:19
Підписаний_G0220-2694-GL_tender.pdf
27 лютого 2020 15:19
27 Сертифікат.pdf
27 лютого 2020 15:19
26 сертифікати.pdf
27 лютого 2020 15:19
25 сертифікатісо.pdf
27 лютого 2020 15:19
23 авторизація.pdf
27 лютого 2020 15:19
22 гарантія.zip
27 лютого 2020 15:19
21 сертифікати.pdf
27 лютого 2020 15:19
20ТЧ ДЦ.pdf
27 лютого 2020 15:19
19Проект договору.pdf
27 лютого 2020 15:19
18Походження.pdf
27 лютого 2020 15:19
16 лист згода.pdf
27 лютого 2020 15:19
10 стаття 17 окремо.pdf
27 лютого 2020 15:19
8 посянення свідоцтво.pdf
27 лютого 2020 15:19
7.1.pdf
27 лютого 2020 15:19
5 МТБ.pdf
27 лютого 2020 15:19
4 про ліцензію.pdf
27 лютого 2020 15:19
2 установчі.pdf
27 лютого 2020 15:19
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВ "БІ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 11 882 052,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
11 882 052,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 22:27
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:11
Договір № 32 від 01.04.2020 (комплект мультимедійний у складі ноутбук, документ камера, інтерактивна дошка, короткофокусний проектор).pdf укладений
01 квітня 2020 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 882 052,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 980 342,00 UAH)