Медичні матеріали
Очікувана вартість
894 250,00 UAH
UA-2020-01-28-003570-b 2512d97fe7dd434f83f88b6a8b07d4d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КНП Стрийської районної ради "Стрийська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 13802089
Місцезнаходження замовника: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15
Контактна особа замовника: Скабяк Стефанія Микитівна
+380324571332
buhgstrucrl@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 23:55
Очікувана вартість: 894 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

29 січня 2020 07:23
Електронний цифровий підпис
28 січня 2020 23:57
ТД-Медичні матеріали.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 30 січня 2020 09:07
Дата відповіді: 31 січня 2020 12:09
Лот 2 Позиція №5 Контейнер (бокс) призначений для зберігання та транспортування предметних скелець. Контейнер повинен вміщати 20 скелець. Контейнер повинен мати прямокутну форму Матеріал: AВС-пластик Розмір: 300х195х12 мм Надайте більш розгорнуту інформацію щодо штативу/його розмірам??? Штативи на 20 місць таких розмірів не буває!!!
Відповідь: Вся інформація по параметрах викладена в технічній документації.

Нам потрібні штативи саме такого розміру для зберігання 20 штук скелець.

Бокси з такими розмірами були у використанні і повність задовольняють наші потреби.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-003570-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 31 січня 2020 15:21
Вимога на умови закупівлі
28.01.2020 р. Замовник оголосив закупівлю лот №2 “Пробірки і вироби медичного призначення”.
Ознайомившись з тендерною документацією, нами були виявлені вимоги, які обмежують конкуренцію, дискримінують та порушують права учасників закупівлі, оскільки ці вимоги не дають змогу прийняти участь у закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Лот №2 містить вимоги до Пробірки для забору капілярної крові (№1): “Пробірка повинна бути об'ємом 0,2 мл, мати капіляр та наповнювач к3 ЕДТА. Пробірка разом з капіляром повинна бути індивідуально упакована, капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї), щоб забезпечити можливість забору крові як через капіляр, так і за принципом “самотоку”. Упаковка повинна містити 40 індивідуально упакованих пробірок”.
Вимога Замовника у частині: “капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї). Упаковка повинна містити 40 індивідуально упакованих пробірок”. Дана вимога Замовника не є визначальною для даного медичного виробу та даній вимозі відповідають медичні вироби лише одного виробника “ВОЛЕС”. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до всіх інших учасників закупівлі (не менше 5 виробників), які можуть запропонувати свої медичні вироби, однак за навності даної вимоги не мають змоги прийняти участь у закупівлі по лоту №2.


Лот №2 містить вимоги до Піпетки Пастера 3 мл, стерильна (№4): “Піпетка Пастера призначена для точного дозування різних рідин. Матеріал: поліетилен. Об'єм: 3 мл. Довжина: 178 мм. Стерильна, індивідуальна упаковка”.
Вимога Замовника у частині: “Довжина: 178 мм”. Даній вимозі відповідають медичні вироби лише одного виробника “ВОЛЕС”. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до всіх інших учасників закупівлі, які можуть запропонувати свої медичні вироби (піпетки) з об'ємом 3 мл та довжиною не менше 160 мм (це зробить закупівлю реально конкурентною). Однак за навності даної вимоги всі інші учасники не мають змоги прийняти участь у закупівлі по лоту №2.

Лот 2 містить вимоги до Контейнеру (бокс) для предметних скелець (№5): “Контейнер (бокс) призначений для зберігання та транспортування предметних скелець. Контейнер повинен вміщати 20 скелець. Контейнер повинен мати прямокутну форму. Матеріал: АВС-пластик. Розмір: 300х195х12 мм”.
Вимога Замовника у частині: “Контейнер повинен вміщати 20 скелець. Матеріал: АВС-пластик. Розмір: 300х195х12 мм”. Даній вимозі відповідають медичні вироби лише одного виробника “ВОЛЕС”. Це робить результати торгів запланованими і передбачуваними. Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до всіх інших учасників закупівлі, які можуть запропонувати свої медичні вироби з наступними характеристиками: Місткість контейнера не менше 20 скелець. Матеріал: поліпропілен (це зробить коло учасників закупівлі більшим та конкурентним). Однак за навності даної вимоги всі інші учасники не мають змоги прийняти участь у закупівлі по лоту №2.


Згідно ч.4 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч.4 ст.22, ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації (Лот №2):

1) Виключити з тендерної документації вимогу до Пробірки для забору капілярної крові (№1), а саме: “капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї). Упаковка повинна містити 40 індивідуально упакованих пробірок”.
2) Викласти вимогу до тендерної документації до Піпетки Пастера 3 мл, стерильна (№4): “Піпетка Пастера призначена для точного дозування різних рідин. Матеріал: поліетилен. Об'єм: 3 мл. Довжина: 178 мм. Стерильна, індивідуальна упаковка” в наступній редакції: “Піпетка Пастера призначена для точного дозування різних рідин. Матеріал: поліетилен. Об'єм: 3 мл. Довжина: не менше 160 мм. Стерильна, індивідуальна упаковка”.
3) Викласти вимогу до тендерної документації до Контейнеру (бокс) для предметних скелець (№5): “Контейнер (бокс) призначений для зберігання та транспортування предметних скелець. Контейнер повинен вміщати 20 скелець. Контейнер повинен мати прямокутну форму. Матеріал: АВС-пластик. Розмір: 300х195х12 мм” в наступній редакції: “Контейнер (бокс) призначений для зберігання та транспортування предметних скелець. Контейнер повинен вміщати не менше 20 скелець. Контейнер повинен мати прямокутну форму. Матеріал: АВС-пластик або поліпропілен”. А вимогу у частині: “Розмір: 300х195х12 мм” виключити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
04 лютого 2020 21:23
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Статтею 5 зазначеного нормативно – правового акту визначено, що закупівлі здійснюються, в тому числі, за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.
При плануванні здійснення закупівлі Замовником визначена потреба в певних медичних виробах, керуючись принципом максимальної ефективності, виходячи з наявного досвіду використання тих чи інших виробів, враховуючи також зручність під час проведення відповідних маніпуляцій та досліджень. На меті вирішення проблеми вибору не тільки ефективного і безпечного, а й економічно вигідного медичного виробу з існуючого арсеналу запропонованих на ринку України. Процедура вибору медичного виробу як предмету закупівлі здійснюється згідно складному алгоритму, що ґрунтується на ієрархії чинників: клінічних, економічних, соціальних та ін.
З урахуванням зазначеного вище, Тендерною документацією визначено предмет закупівлі, в даному випадку Лот № 2, що має певні медико – технічні вимоги та характеристики.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація (медико – технічні вимоги) до предмета закупівлі встановлена у Додатку 5 до Тендерної документації.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 5 «Технічна специфікація (Медико – технічні вимоги)» зазначено наступне: «якщо вище містяться посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як - «або еквівалент». Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. В розумінні здійснення закупівель еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями. Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону, тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля медичних виробів з певними медико - технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням наступного. Закупівля та використання якісних товарів, що надає змогу підвищити ефективність процесів, прискорити виконання завдань установи є невід’ємною і необхідною умовою функціонування закладу в цілому та, безумовно, впливає на своєчасність здійснення відповідних маніпуляцій, сприяє можливості забору крові за принципом «самотоку» та через капіляр, зберігання та транспортування предметних скелець по 20 штук, і таким чином відповідає службовим вимогам персоналу закладу, що направлені на виконання посадових обов’язків. Наведені факти також мають неопосередковане значення при врахуванні наявного фінансування, а також враховуючи зручність використання, високий рівень безпеки персоналу, та з урахуванням виділених коштів.
Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви медичного виробу, а й всіх технічних характеристик, але не гірше запропонованих Замовником. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-01-28-003570-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 02 лютого 2020 15:37
Дискримінаційна вимога
В Тендерній документації Додатку 5 Лота №2 зазначено, що учасник подає: «оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.», а у лоті №4 зазначено: “з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал авторизаційного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електроних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів” . Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів ( ЛЗ ) - Якість запропонованих до поставки ЛЗ визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту

Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Додаток 5 Лота №2: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація, учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі.»;
- Додаток 5 Лота №4: “з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал авторизаційного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електроних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів”

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
04 лютого 2020 21:25
З метою ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В тендерній документації замовника передбачено , що товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів Згідно статті 22 вище зазначеного Закону тендерна документація повинна містити крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), кваліфікаційних критеріїв, проекту договору іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана нами вимога в оголошенні про проведення даної закупівлі не є дискримінаційною, оскільки дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних медичних виробів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного товару учасником закупівлі. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівелі, таких як конкуренція, в України не один і не два постачальника лабораторних реактивів, що само по собі призводить до виникнення конкуренції. Тендерний комітет повідомляє про те, що спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить рекомендаційний характер. Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не надали Вам гарантійних листів, або договору про співпрацю як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-01-28-003570-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 24 лютого 2020 16:08
Вимога
28.01.2020 р. Замовник оголосив закупівлю ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (лот №2 “Пробірки і вироби медичного призначення”).
Замовник опублікував ПРОТОКОЛ від 21.02.2020р. засідання тендерного комітету КНП СРР “Стрийська центральна районна лікарня”. У даному Протоколі закріплено рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Ледум”, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.

Вважаємо це рішення незаконним з наступних правових підстав:

Замовником у Протоколі зазначено, що однією з підстав для відхилення є те, що ТОВ “Ледум” не надано підтвердження, що запропонована учасником Вакуумна пробірка містить етикетку з унікальним відривним кодом для ідентифікації пацієнта. Однак даний висновок Замовника є хибним та необгрунтованим, з огляду на наступне.

Так з наданої учасником ТОВ “Ледум” порівняльної таблиці (стор.18) вбачається і ТОВ “Ледум” зазначає, що Вакуумна пробірка містить етикетку з унікальним відривним кодом для ідентифікації пацієнта. Усі необхідні підтверджуючі документи на даний медичний виріб ТОВ “Ледум” надав у складі тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасником документального підтвердження саме наявності на пробірці унікального відривного коду для ідентифікації пацієнта, а тому вищезгадана підстава, яка наведена Замовником у Протоколі є безпідставною та не грунтується на вимогах тендерної документації.

Лот №2 Додатку 5 до Тендерної документації містить вимоги до Піпетки Пастера 3 мл, стерильна (№4): “Піпетка Пастера призначена для точного дозування різних рідин. Матеріал: поліетилен. Об'єм: 3 мл. Довжина: 178 мм. Стерильна, індивідуальна упаковка”.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація (медико – технічні вимоги) до предмета закупівлі встановлена у Додатку 5 до Тендерної документації. Зокрема, у Додатку 5 «Технічна специфікація (Медико – технічні вимоги)» зазначено наступне: «якщо вище містяться посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як - «або еквівалент». Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.

Враховуючи вищевикладене, виконуючи вимоги тендерної дкументації (лот 2 Додатку 5), учасником ТОВ “Ледум” у складі тендерної пропозиції запропонував еквівалент товару та надав всі необхідні підтверджуючі документи. Зокрема зі змісту порівняльної таблиці, наданої ТОВ “Ледум” вбачається, що запропонований медичний виріб (еквівалент товару) відповідає всім вимогам до предмету закупівлі (позиція №4 - піпетка Пастера), окрім довжини, яка становить 160 мм (Замовник вимагає довжину піпетки178 мм), однак об'єм піпетки (запропонований ТОВ “Ледум”) повіністю відповідає вимогам — 3 мл. Слід зазначити, що суттєвою та визначальною ознакою у даному медичному виробі є саме об'єм піпетки Пастера, яка (запропонована ТОВ “Ледум”) повністю відповідає вимогам предмету закупівлі. Щодо довжини піпетки - не має важливого значення яка саме довжина піпетки, оскільки, з огляду на призначення даного медичного виробу, головним є саме місткість піпетки ( її об'єм).

Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ “Ледум” надані необхідні документи на медичний виріб — піпетка Пастера, (еквівалент товару), що свідчить про виконання вимог тендерної документації (лот №2 Додаток №5) та відсутність підстав для відхилення пропозиції даного учасника.


Беручи до уваги вищевикладене, керуючись ст. 30 ЗУ “Про публічні закупі” вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ “Ледум” (ПРОТОКОЛ від 21.02.2020р. засідання тендерного комітету КНП СРР “Стрийська центральна районна лікарня” ).


Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
28 лютого 2020 13:14
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454. Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При плануванні здійснення закупівлі Замовником, у відповідності до положень наведених нормативних актів, визначена потреба в певних медичних виробах, керуючись принципом максимальної ефективності, виходячи з наявного досвіду використання тих чи інших виробів, враховуючи також зручність під час проведення відповідних маніпуляцій та досліджень.
З урахуванням зазначеного вище, Тендерною документацією визначено предмет закупівлі, в даному випадку Лот № 2, що має певні медико – технічні вимоги та характеристики.
Відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі по тексту – Закон) тендерна документація, серед іншого, повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Так, Лот № 2, позиція 3 містить чітки вимоги щодо предмету закупівлі: “Вакуумна пробірка використовується для венозного забору крові. Під час витягання голки з пробірки не повинен створюватись аерозольний ефект. На етикетці кожної пробірки повинен бути штрих-код для ідентифікації клієнта. Наповнювач: розділяючий гель та активатор згортання ”. Учасником закупівлі ТОВ “ЛЕДУМ” у складі пропозиції надано порівняльну характеристику запропонованих товарів. Так, згідно наданої інформації етикетка вакуумної пробірки, що запропанована учасником, має унікальний відривний код для ідентифікації клієнта. Дана інформація міститься виключно у документі, що складений учасником та має назву “Порівняльна характеристика”, проте жодний дозвільний документ на товар “Вакуумна пробірка” не містить інформації про наявність відривного коду. Натомість Інструкція по застосуванню виробів містить розділ “Символи та позначки на етикетках”, в якому відсутня інформація про наявність відривного коду або будь-якого іншого позначення чи штрих-коду для ідентифікації клієнта.
Саме відсутність наведеної учасником інформації в документах на виріб є правовою підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки відповдність запропонованої продукції вимогам тендерної документації замовника не підтверджено документально.

Крім зазначеного, Тендерною документацією визначено предмет закупівлі, в даному випадку позиція 4 Лот № 2 “Піпетка Пастера 3 мл стерильна”, що має певні медико – технічні вимоги та характеристики - призначена для точного дозування різних рідин та має довжину 178 мм. Натомість учасником ТОВ “ЛЕДУМ” запропоновано дану піпетку довжиною 160 мм, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, при проведенні досліджень сечі на жовчні пігменти та нашарування азотною кислотою для визначення білку в лабораторних умовах Замовником використовуються пробірки розміром 16*150 та саме Піпетки Пастера об’ємом 3 мл, довжиною від 175 мм, що зумовлено зручністю насаджування дозатора механічного або груші, а також безпечністю використання на дні пробірки. Крім того, наприклад, дослідження крові на реакцію мікропреципітації значно ускладнює саме коротка довжина пастерівської піпетки, оскільки це затруднює вибирання сироватки з пробірки зазначеного розміру.
Наведені факти мають неопосередковане значення при визначенні переможця.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 353 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 530,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 13 лютого 2020 15:25
Закінчення: 13 лютого 2020 15:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 measures.name.symbol
Медичні матеріали
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Доставка: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, , -
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Струтинська Оксана Йосипівна 352 112,25
UAH з ПДВ
352 112,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хомин Оксана Федорівна 350 925,20
UAH з ПДВ
350 925,20
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Хомин Оксана Федорівна
#2454910642
Переможець 350 925,20
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Хомин Оксана Федорівна
#2454910642
350 925,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 березня 2020 14:57
Договір укладений
06 березня 2020 14:50
дод.угода Хомин О.Ф..PDF зміни до договору
17 квітня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку