Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов’язані з друком
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2020-01-28-003447-a f073c43af17140b7a73b83fa8d273a59
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дейнека Юрій Петрович

380352250721 usrm.mr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37710766
Вебсайт: http://www.rada.te.ua/
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова,5
Контактна особа: Дейнека Юрій Петрович
380352250721
usrm.mr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 14:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 14:40
Очікувана вартість: 199 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Друк постерів для білбордів, сітілайтів, дизайн, розміщення та поклейка рекламної продукції. В ціну входить: друк постерів, їх розміщення,поклейка, дизайн та доставка. Максимальна кількість - 700 постерів для білбордів (1 квартал - 150 шт, 2 квартал - 200 шт, 3 квартал - 200 шт, 4 квартал - 150 шт), 900 - для сітілайтів (1 квартал - 200 шт, 2 квартал - 250 шт, 3 квартал - 250 шт, 4 квартал - 200 шт). Термін виконання - протягом 2020 року. Кваліфікаційні вимоги: досвід виконання аналогічних робіт. Термін виконання замовлення не повинен перевищувати один день. Доставка здійснюється за рахунок постачальника. Оплата здійснюється щоквартально згідно виставлених актів наданих послуг. Запитання за тел. (0352) - 25-37-80.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 штуки
Друк постерів для білбордів, сітілайтів, дизайн, розміщення та поклейка рекламної продукції. В ціну входить: друк постерів, їх розміщення,поклейка, дизайн та доставка. Максимальна кількість - 700 постерів для білбордів (1 квартал - 150 шт, 2 квартал - 200 шт, 3 квартал - 200 шт, 4 квартал - 150 шт), 900 - для сітілайтів (1 квартал - 200 шт, 2 квартал - 250 шт, 3 квартал - 250 шт, 4 квартал - 200 шт). Термін виконання - протягом 2020 року. Кваліфікаційні вимоги: досвід виконання аналогічних робіт. Термін виконання замовлення не повинен перевищувати один день. Доставка здійснюється за рахунок постачальника. Оплата здійснюється щоквартально згідно виставлених актів наданих послуг.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата договору буде здійснюватись частинами, згідно виставлених актів наданих послуг. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутні документи закупівлі
Дата подання: 29 січня 2020 12:19
Дата відповіді: 29 січня 2020 14:57
Доброго дня, прохання прикріпити документ закупівлі з чітким технічним завдання (тендерну документацію). Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація не є обов'яковою при проведенні допорогових закупівель. Вся інформація про предмет закупівлі розміщена у розділі "Деталі закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕР МЕДІА" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 15:05
Свідоцтво.JPG
03 лютого 2020 15:05
Витяг_1.JPG
03 лютого 2020 15:05
Св_доцтво-ПДВ.JPG
03 лютого 2020 15:05
Статистика_1.JPG
03 лютого 2020 15:05
Форма 4-ОПП.JPG
03 лютого 2020 15:05
Реквізити-нові.doc
03 лютого 2020 15:05
цінова пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРТНЕР МЕДІА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРТНЕР МЕДІА"
#37646277
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 18:10

Документи

05 лютого 2020 18:10
Протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕР МЕДІА"
#37646277
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2020 18:10
Протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.JPG укладений
12 лютого 2020 16:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)