Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
260 442,00 UAH
UA-2020-01-28-003418-b c655160241634fb68267ae1061e0a2b1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лановий Ігор Анатолійович

+380433337394 ivaniv.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іванівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04328565
Вебсайт: http://ivaniv.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 22432, Україна , Вінницька обл., Калинівський район село Іванів, вул. Свинаря, 17
Контактна особа: Лановий Ігор Анатолійович
+380433337394
ivaniv.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
згідно ч. 4 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована в разі двократної відміни тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації. Згідно ч. З ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. У нашому випадку: Замовником двічі відмінено тендер, через відсутність достатньої кількості учасників(Звіт про результати UA-2019-12-24-000455-c від 09.01.2020: Звіт про результати UA-2020-01-11-000176-c від 27.01.2020)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 20:08
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10600 літр
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22432, Україна, Вінницька область, с. Іванів, вул. Свинаря, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2020 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДАР-М"
#41435970
Переможець 260 442,00
UAH
28 січня 2020 20:08

Документи

28 січня 2020 20:08
Електронний підпис
28 січня 2020 20:02
Витяг з протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 20:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДАР-М"
#41435970
260 442,00
UAH
Документи

Документи

28 січня 2020 20:08
Електронний підпис
28 січня 2020 20:02
Витяг з протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:20
29.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 10:27
додаткова угода.pdf.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 10:25
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:57
договір укладений
10 лютого 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 271,19
UAH