Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець K-307 Нalmar
Очікувана вартість
10 600,00 UAH
UA-2020-01-28-003412-a 7bff052a85e841b7a20f809015d9e26e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кондратенко Ольга Георгіївна

380442782717 Olha.Kondratenko@kyivtv.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ"
Код ЄДРПОУ: 25195855
Вебсайт: http://www.kievtv.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Кондратенко Ольга Георгіївна
380442782717
Olha.Kondratenko@kyivtv.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 21:00
Очікувана вартість: 10 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стілець K-307 Нalmar
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул.Хрещатик, 5-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 14:28
Додаток_№2_ІстотніУмовиДоговору.docx
28 січня 2020 14:28
Додаток_№1_технiчнi_вимоги.doc
28 січня 2020 14:27
Додаток №4.2.jpg
28 січня 2020 14:27
Додаток №4.3.jpg
28 січня 2020 14:27
Додаток №4.1.jpg
28 січня 2020 14:27
Додаток_№3_цiнова_пропозицiя.doc
28 січня 2020 14:27
Оголошення_ТК_КИIВ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:41
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядатиме пропозиції відповідно до технічних вимог закупівлі. Замовник не обмежує жодним чином участь ФОП неплатників ПДВ у закупівлях. Пропозиція будь-якого учасника розглядається Замовником як остаточна, яка містить в собі всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі. Відповідно, порівняння цін всіх учасників відбуватиметься за поданими пропозиціями.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 10 404,00
UAH з ПДВ
10 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 17:33
Електронний підпис
31 січня 2020 17:31
Стулья и прочее.zip
31 січня 2020 12:49
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
Переможець 10 404,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 12:28

Документи

03 лютого 2020 12:28
Protokol 430.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#3310610011
10 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 12:28
Protokol 430.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir 17(2).pdf укладений
06 лютого 2020 11:13