Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)
Motor vehicles (Special emergency rescue cars of medium type)
Очікувана вартість
98 863 945,40 UAH
UA-2020-01-28-003351-b 898a32c405e64010a5159bf0fb8b64d8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Фещенко

+380442570214 infra.pro.tender@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Артем Фещенко
+380442570214
infra.pro.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Artem Feshchenko
+380442570214
infra.pro.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 11:01
Очікувана вартість: 98 863 945,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 900 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 494 319,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 28 січня 2020 18:58
Enquiries until: 19 лютого 2020 00:00
Complaints submission until: до 25 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 лютого 2020 00:00

Information

Estimated total value: 98 863 945 UAH including VAT
Minimal lowering step: 494 320 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 900 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (зі змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435. KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 одиниця
Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С)
(Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Special emergency rescue cars of medium type
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 01 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Керуючись вимогами абзаців третього та п’ятого пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі Постанова), Замовник може здійснювати попередню оплату Товару у розмірі до 50 % від ціни Договору (загальної вартості Товару) що визначається головним розпорядником бюджетних коштів, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, що відкритий останнім відповідно до абзацу другого пункту 2 Постанови, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору, за умови отримання відповідного рішення головного розпорядника бюджетних коштів з визначеним розміром та строком попередньої оплати та рахунку фактури від Постачальника згідно з обсягами фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Покупця. У разі ненадання на момент укладення Договору рішення головним розпорядником бюджетних коштів на здійснення попередньої оплати розрахунок здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідних видаткових накладних та акту приймання-передачі Товару, який підписується уповноваженими на це представниками Сторін (за фактично поставлений Товар). Аванс 30 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідних видаткових накладних та акту приймання-передачі Товару, який підписується уповноваженими на це представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі та його технічних вимог до "Ліхтар індивідуальний вибухозахисний"
Дата подання: 07 лютого 2020 12:32
Дата відповіді: 10 лютого 2020 17:16
Ознайомившись з умовами закупівлі викладеними в тендерній документації, а саме щодо п. 1.5. р. ХІ додатку 2 тендерної документації «Ліхтар індивідуальний вибухозахисний Г-подібний типу Peli 3315RZ1-RA з рухомою насадкою або еквівалент», просимо надати інформацію: - Чи повинен ліхтар бути у вибухозахисному корпусі? - Чому вказаний клас захисту ІР Х7 (захист від пилу), та не вказаний клас захисту захист від вологи, так як характеристики передбачають водонепроникність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги стосовно вибухозахисту стосуються ліхтаря в цілому.
Відповідно до нормативних документів, маркування класу захисту ІР Х7
означає:
Х — перша характеристична цифра не визначена, тобто не визначається вимога
стосовно захисту від доступу до небезпечних частин та від попадання зовнішніх
твердих предметів;
7 — друга характеристична цифра означає вимогу до водонепроникності
приладу при тимчасовому (нетривалому) зануренні у воду.
Враховуючи викладене, вимога стосовно відповідності рівню захисту, не
нижче ІР Х7, містить вимогу стосовно водонепроникності.
Вимоги до датчика нерухомого стану
Дата подання: 07 лютого 2020 12:33
Дата відповіді: 10 лютого 2020 17:16
Датчик нерухомого стану пожежного-рятувальника: вимагає Замовник щоб гучність звукового сигналу була не менше 100 дБ В той час, коли відповідно, в стандарті EN чітко зазначається що гучність має бути на рівні 95 дБ Замовник завідомо прописує у вимогах не менше 100 дБ (що підходить лише для Dräger Bodyguard® 1000) і цим дискримінує інших виробників Просимо понизити показник до 95 дБ, щоб не створювати дискримінаційні умови
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою розширення кола потенційних учасників показник “гучність
звукового сигналу”, буде змінено на “не менше, дБ - 97”.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2020 18:30
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:47
Відповідно до пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» Додатку 2 до Тендерної документації, звертають на себе увагу дискримінаційні ознаки тендерної документації, а саме зазначені під конкретного виробника – компанію «WEBER-HYDRAULIK GMBH» – технічні вимоги, враховуючи, що на ринку гідравлічного аварійно-рятувального інструменту, у тому числі на ринку України, представлена продукція інших виробників, яка, у тому числі, відповідно до ДСТУ EN 13204:2018, має значно кращі технічні характеристики. Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти її в наступній редакції: Пункт 2.10 – технічні характеристики повинні відповідати Класифікації розтискачів відповідно до таблиці 1 ДСТУ EN 13204:2018 не нижче BS 60/800-Х (де Х – маса).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2020 18:31
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:48
Відповідно до пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» Додатку 2 до Тендерної документації, звертають на себе увагу дискримінаційні ознаки тендерної документації, а саме зазначені під конкретного виробника – компанію «WEBER-HYDRAULIK GMBH» – технічні вимоги, враховуючи, що на ринку гідравлічного аварійно-рятувального інструменту, у тому числі на ринку України, представлена продукція інших виробників, яка, у тому числі, відповідно до ДСТУ EN 13204:2018, має значно кращі технічні характеристики. Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти її в наступній редакції: Пункт 2.11 – максимальне зусилля висування останнього штоку – не менше 110 кН.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2020 18:33
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:48
Відповідно до пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» Додатку 2 до Тендерної документації, звертають на себе увагу дискримінаційні ознаки тендерної документації, а саме зазначені під конкретного виробника – компанію «WEBER-HYDRAULIK GMBH» – технічні вимоги, враховуючи, що на ринку гідравлічного аварійно-рятувального інструменту, у тому числі на ринку України, представлена продукція інших виробників, яка, у тому числі, відповідно до ДСТУ EN 13204:2018, має значно кращі технічні характеристики. Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти її в наступній редакції: Пункт 2.15 – довжина в розкладеному стані не менше 100 мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2020 18:34
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:49
Відповідно до пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» Додатку 2 до Тендерної документації, звертають на себе увагу дискримінаційні ознаки тендерної документації, а саме зазначені під конкретного виробника – компанію «WEBER-HYDRAULIK GMBH» – технічні вимоги, враховуючи, що на ринку гідравлічного аварійно-рятувального інструменту, у тому числі на ринку України, представлена продукція інших виробників, яка, у тому числі, відповідно до ДСТУ EN 13204:2018, має значно кращі технічні характеристики. Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти її в наступній редакції: Пункт 2.14 – вага з акумулятором не більше 21 кг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2020 18:36
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:51
Відповідно до пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» Додатку 2 до Тендерної документації, звертають на себе увагу дискримінаційні ознаки тендерної документації, а саме зазначені під конкретного виробника – компанію «WEBER-HYDRAULIK GMBH» – технічні вимоги, враховуючи, що на ринку гідравлічного аварійно-рятувального інструменту, у тому числі на ринку України, представлена продукція інших виробників, яка, у тому числі, відповідно до ДСТУ EN 13204:2018, має значно кращі технічні характеристики. Просимо внести зміни до Тендерної документації та викласти її в наступній редакції: Пункт 2.18 – повздовжнє навантаження стійки, тон не менше – 1,6, максимальна довжини розкладеної стійки, метрів не менше – 1,7, довжина складеної стійки, метрів не менше – 1,1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація пунктів 2.9-2.22, 2.25 розділу VII «Комплектація» не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Щодо технічних характеристик комплекту механічних стійок
Дата подання: 07 лютого 2020 18:37
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:58
Підпункт 2.18. п. 2 р. VІІ додатку 2 Тендерної документації містить технічні вимоги до Комплекту механічних стійок для стабілізації. Зазначені вимоги в своїй сукупності характерні лише для такого комплекту виробництва компанії Weber-Hudraulik (Німеччина). Жоден інший виробник не виготовляє комплект, який відповідав би усім цим вимогам. Таким чином Замовником встановлено умови закупівлі, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також виникає запитання, чому в оголошених процедурах закупівель САРМ (тепер і раніше, в т.ч. в процедурі закупівлі UA-2018-11-05-002224-b, за результатами якої переможець здійснив поставку автомобілів в комплектації з гідравлічним обладнанням виробництва компанії Weber-Hudraulik (Німеччина)), Замовником встановлюються вимоги до гідравлічного обладнання, які характерні лише для обладнання виробництва компанії Weber-Hudraulik (Німеччина)? Гідравлічне обладнання загалом є дорогим обладнанням. Питому вагу в вартості машини займає ціна гідравлічного обладнання, що займає друге місце після шасі по ціні. Відповідно вимоги, встановлені під одного виробника компанії Weber-Hudraulik (Німеччина) призведе до здійснення закупівлі за більш високою ціною. Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, просимо внести зміни до Тендерної документації в вищезазначеному підпункті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги до гідравлічного аварійно-рятувального інструменту містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічна специфікація до гідравлічного аварійно-рятувального інструменту не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Слід зазначити, що механічні стійки для стабілізації за принципом дії не відносяться до гідравлічного аварійно-рятувального інструменту.
Технічна специфікація механічних стійок для стабілізації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому встановлені технічні вимоги не містять ознаки дискримінації учасників. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Технічні вимоги до "Ліхтар індивідуальний вибухозахисний"
Дата подання: 10 лютого 2020 10:41
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:59
Ознайомившись з умовами закупівлі викладеними в тендерній документації, а саме щодо п.2.40. р. VII додатку 2 тендерної документації, «Ліхтар індивідуальний вибухозахисний Г-подібний типу Peli 3315RZ1-RA з рухомою насадкою або еквівалент», просимо надати інформацію: - Чи повинен ліхтар бути у вибухозахисному корпусі? - Чому вказаний клас захисту ІР Х7 (захист від пилу), та не вказаний клас захисту захист від вологи, так як характеристики передбачають водонепроникність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги стосовно вибухозахисту стосуються ліхтаря в цілому.
Відповідно до нормативних документів, маркування класу захисту ІР Х7 означає:
Х — перша характеристична цифра не визначена, тобто не визначається вимога стосовно захисту від доступу до небезпечних частин та від попадання зовнішніх твердих предметів;
7 — друга характеристична цифра означає вимогу до водонепроникності приладу при тимчасовому (нетривалому) зануренні у воду.
Враховуючи викладене, вимога стосовно відповідності рівню захисту, не нижче ІР Х7, містить вимогу стосовно водонепроникності.
Характеристики кірки-сокири
Дата подання: 10 лютого 2020 10:43
Дата відповіді: 11 лютого 2020 17:00
Просимо вас прописати технічні вимоги кірки-сокири рятувальника, плоско-пікової (п.2.29 Розд.VII, Додатку 2 "Технічні вимоги")
Відповідь: Пункт 2.29 Розд.VII, Додатку 2 "Технічні вимоги" буде викладено в наступній редакції
« 2.29 Кірка-сокира рятувальника плоско-пікова
Вага, не більше, кг — 2»
Технічні вимоги до "Ліхтар індивідуальний вибухозахисний Г-подібний" п.2.15
Дата подання: 10 лютого 2020 10:56
Дата відповіді: 11 лютого 2020 17:01
Ознайомившись з умовами закупівлі викладеними в тендерній документації, а саме щодо п.2.15. р. VII додатку 2 тендерної документації, «Ліхтар індивідуальний вибухозахисний Г-подібний типу Peli 3315RZ1-RA з рухомою насадкою або еквівалент», просимо надати інформацію: - Чи повинен ліхтар бути у вибухозахисному корпусі? - Чому вказаний клас захисту ІР Х7 (захист від пилу), та не вказаний клас захисту захист від вологи, так як характеристики передбачають водонепроникність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги стосовно вибухозахисту стосуються ліхтаря в цілому.
Відповідно до нормативних документів, маркування класу захисту ІР Х7 означає:
Х — перша характеристична цифра не визначена, тобто не визначається вимога стосовно захисту від доступу до небезпечних частин та від попадання зовнішніх твердих предметів;
7 — друга характеристична цифра означає вимогу до водонепроникності приладу при тимчасовому (нетривалому) зануренні у воду.
Враховуючи викладене, вимога стосовно відповідності рівню захисту, не нижче ІР Х7, містить вимогу стосовно водонепроникності.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2020 12:02
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:44
Відповідно до пункту 2.52 роздіду VII Додатку 2 до Тендерної документації, просимо виключти вимогу, щодо документального підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту, що підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС, оскільки ця вимога є дискримінаційною, оскільки ставить в нерівне положення виробників та постачальників обладнання та спецтехніки, якими комплектуються машини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку Замовника вимога стосовно наявності документального
підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту та
приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-
рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком
проведення капітального ремонту), що підтверджується листами від навчальних
закладів ДСНС) не є дискримінаційною вимогою, адже не надає перевагу
жодному із потенційних учасників, а лише передбачає альтернативу включенню
комплекту вищезазначеного інструменту у комплект поставки.
Яка кількість членів екіпажу?
Дата подання: 12 лютого 2020 15:12
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:54
Вкажіть, будь-ласка, кількість членів екіпажу Спеціальної аварійно-рятувальної машини середнього типу (САРМ-С)
Відповідь: Екіпаж САРМ-С складає не менше 7 рятувальників.
По датчику нерухомого стану пожежного-рятувальника
Дата подання: 12 лютого 2020 15:30
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:54
Спостерігається дивна ситуація, коли Замовник, начебто турбуючись про рятувальників, прописує вимоги до Датчика нерухомого стану пожежного-рятувальника (гучності звукового сигналу на рівні 95дБ.): зміна вимоги всього на 3 дБ (зменшення зі 100 до 97 дБ), що навіть не буде відчутно та, одночасно з тим, суперечить нормам EN, де чітко встановлюється норма гучності звукового сигналу на рівні 95дБ. Тому , за для створення рівних справедливих умов для виробників якісного спеціалізованого обладнання просимо Замовника внести справедливі, обгрунтовані зміни до вимог, а саме: стосовно Датчика нерухомого стану пожежного-рятувальника: вимогу "гучність звукового сигналу" змінити з 97 на 95 дБ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічні специфікації “датчику нерухомого стану пожежного-рятувальника” не містять ознаки дискримінації учасників. Щонайменше 2 потенційні постачальники мають змогу запропонувати продукцію відповідно до технічних вимог Замовника. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Усунення дискримінаційних вимог щодо ліхтарів
Дата подання: 12 лютого 2020 15:52
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:55
Просимо внести зміни до вимог, для того, щоб створити рівні умови для виробників та забезпечити постачання більш якісного обладнання за ту саму ціну - це дуже важливо. Ліхтар спеціальний груповий типу Peli 9410L : Тип основної лампи LED ( не менше 4 штуки) тривалість безперервної роботи, інтенсивний/економний режим не менше, год. 3 години / 10 годин клас захисту, не нижче не нижче IP 67 світловий поток, інтенсивний/економний режим не менше 1700 Люмен / 460 Люмен Сила світла, інтенсивний/економний режим не менше 60 000 Кд / 15 000 Кд Дальність освітлення, інтенсивний/економний режим, не менше 450 м / 250 м, Вага з АКБ — не більше 1,3 кг Ліхтар індивідуальний вибухозахисний Г-подібний типу Peli 3315RZ1-RA з рухомою насадкою : Тип лампи - LED Тип елементів живлення - Lithium-Ion або еквівалент Вага з елементами живлення не більше 300 г Світловий потік інтенсивний/економний режим не менше 180 Люмен / 50 Люмен Час роботи інтенсивний/економний режим не менше 5 годин / 25 години Дальність освітлення інтенсивний/економний режим не менше 200 м / 50 м Сила світла інтенсивний/економний режим не менше 5000 Кд / 500 Кд Водонепроникність не нижче IP67
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічних та якісних характеристик; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Технічні специфікації “ліхтарів спеціальних групових та індивідуальних вибухозахисних” не містять ознаки дискримінації учасників, оскільки сформовані на основі постійно діючого ринку освітлювальних засобів. Щонайменше 2 потенційні постачальники мають змогу запропонувати продукцію відповідно до технічних вимог Замовника, що в тому числі зазначено у відповідних рішеннях колегії Антимонопольного комітету України щодо попередніх аналогічних закупівель. Поряд з цим, потенційні учасники мають змогу надання пропозицій продукції з кращими технічними характеристиками.
Щодо Комплект інструментів та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі
Дата подання: 12 лютого 2020 16:04
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:56
2.52 Комплект інструментів та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком проведення капітального ремонту) (мінімально-необхідний комплект повинен бути визначений та підтверджений виробником гідравлічного аварійно-рятувального інструменту та апаратів на стисненому повітрі (що підтверджується листами від зазначених виробників у складі Тендерної пропозиції) / або документальне підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту (підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС) Закордрнні та вітчизняні виробники, які мають бажання взяти участь в закупівлі, не мають інформації по українському ринку щодо наявності та кіслькості їхнього інтрументу в підрозділах і навчальних закладах України. Вищезазначена вимога спеціально розрахована на компанію, які володіють даною інфформацією. Дана вимога також стиснює в правах інших виробників якісного обладнання Тому просимо прибрати цей пункт з вимог, для того щоб компанії мали змогу брати участь у тендері на рівних умовах Провівши аналіз ринку, було виявлено що дане обладнання (гідравлічне та пневматичне) повністю співпадає характеристиками обладнання виробника: «WEBER-HYDRAULIK GMBH» Просимо прибрати цей пункт з вимог, для того щоб компанії мали змогу брати участь у тендері на рівних умовах
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На думку Замовника вимога стосовно наявності Комплекту інструментів та приладдя для сервісного обслуговування та ремонту гідравлічного аварійно-рятувального обладнання та апаратів на стисненому повітрі (за винятком проведення капітального ремонту) (мінімально-необхідний комплект повинен бути визначений та підтверджений виробником гідравлічного аварійно-рятувального інструменту та апаратів на стисненому повітрі (що підтверджується листами від зазначених виробників у складі Тендерної пропозиції) / або документальне підтвердження наявності в підрозділах ДСНС зазначеного інструменту (підтверджується листами від навчальних закладів ДСНС) не є дискримінаційною вимогою, адже не надає перевагу жодному із потенційних учасників, а лише передбачає альтернативу включенню комплекту вищезазначеного інструменту у комплект поставки, що також підтверджено відповідними рішеннями колегії Антимонопольного комітету України щодо попередніх аналогічних закупівель.
Контактна інформація навчальних закладів ДСНС знаходиться у відкритому доступі на офіційних веб-ресурсах в мережі Інтернет.
Поряд з цим, слід зауважити, що пункт 2.52 Комплектації не містить жодних технічних вимог до гідравлічного або пневматичного обладнання.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-003351-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УкрЄвроМАЗ", Код ЄДРПОУ:37474578
Дата подання: 18 лютого 2020 10:39
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Замовником – ДЕРЖАВНИМ АГЕНТСТВОМ ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ було оголошено про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) UA-2020-01-28-003351-b. Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
- В Додатку 4, а саме в п. 5.1. проекту договору про закупівлю товарів, непрозорою являється умова про попередню оплату. Така редакція вказаного пункту може створити дискримінацію серед учасників. Розмір попередньої оплати, на розсуд Замовника можливо буде встановлено, в залежності від того хто саме стане переможцем процедури закупівлі. Просимо зазначати розмір попередньої оплати, для запобігання корупційним діям і зловживанням.
В іншому випадку, залишаємо за собою право на оскарження рішення тендерного комітету в АМКУ відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 15:47
Частиною третьою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, в тому числі проєкт Договору, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2020-01-28-003351-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БІЛТІМ", Код ЄДРПОУ:34840653
Дата подання: 18 лютого 2020 16:35
Щодо зміни строків поставки товару
Ознайомившись із тендерною документацією відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціальні аварійно-рятувальні машини важкого типу (САРМ-С) (UA-2020-01-28-003351-b), вважаємо, що тендерна документація потребує внесення змін в частині строку поставки товару (предмету закупівлі) з наступних підстав.
Тендер - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі) (абз.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх затвердження (ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Ст. 16-17, 22 Закону регламентують чіткий перелік вимог до тендерної документації замовника та вказання на те, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа.
Згідно вимог Розділу І. Загальні положення п. 4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) тендерної документації вбачається, що поставити Спеціальні аварійно-рятувальні машини середнього типу (САРМ-С) в кількості 17 одиниць необхідно в строк до 01.08.2020 року.
Учасник вважає дану умову дискримінаційною, оскільки даний термін поставки є таким, дотриматися та виконати якого вчасно є неможливим.
Відповідно до тендерної документації учасник повинен подати свою тендерну пропозицію до 00:00 - 29.02.2020 р., дата аукціону призначена в 15:09 - 06.04.2020 року.
Підписати договір з переможцем орієнтовно потрібно до 30.04.2020 року, і це в тому випадку, якщо будь-яким із учасників не буде здійснюватись оскарження процедури закупівлі, вчасно підпишеться договір про закупівлю тощо.
Тобто на виконання самого договору в переможця залишається лише три місяці, що не можливо вчасно виконати як поставку самого базового шасі автомобіля, так і виконати роботи з установлення (монтажу) такого складного обладнання.
Термін поставки імпортних комплектуючих складає від 3 до 5 місяців, термін поставки не серійного шасі, а шасі зі здвоєною кабіною, чотирьохдверною становить від 4 до 6 місяців.
Відповідно будь-який учасник, який в майбутньому може стати переможцем закупівлі, зможе розпочати процес закупівлі комплектуючих, імпорту шасі, спеціального обладнання, виконання робіт із виготовлення тільки після підписання (оферти та акцепту) відповідного договору про закупівлю.
З урахуванням наявного досвіду з поставки аналогічного товару САРМ-С, згідно проведеного тендеру UA-2019-07-11-003025-b, після підписання договору, сторонам довелося продовжувати термін поставки товару додатково на 3,5 місяці.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до п. 4.4. Розділу І. Загальні положення (строк поставки товарів, послуг, виконання робіт) тендерної документації, та змінити строк поставки товару на строк: до 16.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 16:42
Відповідно до умов тендерної документації строк поставки товару: до 01.08.2020 р.
Стаття 36 Закону визначає виключні випадки коли можуть бути змінені істотні умови Договору.

Документи подані скаржником

Документи

19 лютого 2020 15:47
UA-2020-01-28-003351-b.a1.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
UA-2020-01-28-003351-b898a32c405e64010a5159bf0fb8b64d8
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 20:22
sign.p7s
28 лютого 2020 20:22
sign.p7s
28 лютого 2020 20:22
Додаток 1 ч.1.PDF
28 лютого 2020 20:22
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 20:22
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 20:22
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 20:22
Гарантия_599.zip
28 лютого 2020 20:22
Реєстр.PDF
28 лютого 2020 20:22
Додаток 4.PDF
28 лютого 2020 20:22
Додаток 3.PDF
28 лютого 2020 20:22
Додаток 2 ч.2.pdf
28 лютого 2020 20:22
Додаток 2 ч.1.pdf
28 лютого 2020 20:22
Додаток 1 ч.2.PDF

Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 23:22
sign.p7s
28 лютого 2020 23:22
sign.p7s
28 лютого 2020 23:21
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
28 лютого 2020 23:21
Dovirenist_Savchenko.zip
28 лютого 2020 23:21
Dovidka pro nazvu.zip
28 лютого 2020 23:21
Bankivska Licenzia.zip
28 лютого 2020 23:21
202103_ГР_0404_2900000.00.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " 98 652 360,00
UAH з ПДВ
98 652 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "ЕГРІТЕК"" 98 736 000,00
UAH з ПДВ
98 736 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 23:22
sign.p7s
28 лютого 2020 23:22
sign.p7s
28 лютого 2020 23:21
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
28 лютого 2020 23:21
Dovirenist_Savchenko.zip
28 лютого 2020 23:21
Dovidka pro nazvu.zip
28 лютого 2020 23:21
Bankivska Licenzia.zip
28 лютого 2020 23:21
202103_ГР_0404_2900000.00.zip

Публічні документи

28 лютого 2020 20:22
sign.p7s
28 лютого 2020 20:22
sign.p7s
28 лютого 2020 20:22
Додаток 1 ч.1.PDF
28 лютого 2020 20:22
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 20:22
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 20:22
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 20:22
Гарантия_599.zip
28 лютого 2020 20:22
Реєстр.PDF
28 лютого 2020 20:22
Додаток 4.PDF
28 лютого 2020 20:22
Додаток 3.PDF
28 лютого 2020 20:22
Додаток 2 ч.2.pdf
28 лютого 2020 20:22
Додаток 2 ч.1.pdf
28 лютого 2020 20:22
Додаток 1 ч.2.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
#38347611
Переможець 98 652 360,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
#38347611
98 652 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 квітня 2020 18:38
Договір 6 САРМ-С.pdf укладений
09 квітня 2020 18:35
sign.p7s зміни до договору
28 липня 2020 16:48
Дод. Угода №2 від 28.07.2020.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:47
sign.p7s зміни до договору
27 липня 2020 18:47
Дод. Угода №1 від 27.07.2020.pdf зміни до договору
27 липня 2020 18:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 13.2 та пунктом 13.4 Договору, з урахуванням листа Постачальника від 17.07.2020 № 405/01-01, Сторони вирішили викласти пункт 1.2. Договору в такій редакції: «1.2. Найменування, кількість, ціна Товару зазначені в Додатку 1 (надалі – Специфікація) до цього Договору. Технічні параметри та загальний перелік комплектації Товару зазначені в Додатку 2 до цього Договору.» 1.2. Доповнити Договір Додатком 2 (Технічні параметри та загальний перелік комплектації Товару), що додається. 2. Вищезазначені зміни не призведуть до збільшення ціни Договору (загальної вартості Товару). 3. Iншi умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 13.2 та пунктом 13.4 Договору, з урахуванням листа Постачальника від 17.07.2020 № 405/01-01, Сторони вирішили внести зміни до Додатка 2 (Технічні параметри та загальний перелік комплектації Товару) до цього Договору, виклавши його в новій редакції, що додається. 2. Вищезазначені зміни не призведуть до збільшення ціни Договору (загальної вартості Товару). 3. Інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку