Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі, фрукти)
Очікувана вартість
3 377 000,00 UAH
UA-2020-01-28-003310-b a9fa63d7ff4c4be5ab9db59cf656f268
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:34
Очікувана вартість: 3 377 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 885,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84425 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
255500 кілограми

Овочі, фрукти

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлениу Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:31
Додаток 4.doc
28 січня 2020 18:31
Додаток 1 .docx
28 січня 2020 18:31
Додаток 2.doc
28 січня 2020 18:31
Додаток 3.docx
28 січня 2020 18:30
ТД 2020 .docx
28 січня 2020 18:30
ТД (Титулка).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч 3 358 500,00
UAH з ПДВ
3 358 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий дім "Дунай" 3 375 600,00
UAH з ПДВ
3 375 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 10:23
Довідка ДПІ г.pdf
21 лютого 2020 12:27
Довідка МВС.pdf
21 лютого 2020 12:27
Довідка ДПІ г.pdf
12 лютого 2020 15:58
Електронний підпис
12 лютого 2020 15:41
інша інформація ов..pdf
12 лютого 2020 15:05
Довідка покриття 0589.zip
12 лютого 2020 15:05
Виписка_.zip
12 лютого 2020 15:01
пропозиція ов..pdf
12 лютого 2020 10:47
Технічні вим. ов..pdf
12 лютого 2020 10:46
Проект дог.овочі.pdf
12 лютого 2020 10:42
довідка ст.17 Закону.pdf
12 лютого 2020 10:41
наяв. анал.дог..pdf
12 лютого 2020 10:40
наяв. працівників.pdf
12 лютого 2020 10:40
наяв. МТБ.pdf
12 лютого 2020 10:38
докум., інформ, дир..pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 11:39
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:38
ДОДАТОК 2.pdf
10 лютого 2020 11:38
ДОКУМЕНТИ ТОВАРИСТВА.pdf
10 лютого 2020 11:38
ДОВІДКА ЗГІДНО СТ. 17.pdf
10 лютого 2020 11:38
ДОДАТОК 1.pdf
10 лютого 2020 11:38
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч

ТОВ Торговий дім "Дунай"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч
#38098587
Переможець 3 358 500,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Плодоовоч
#38098587
3 358 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 09:46
ЗпВД (Овочі, фрукти).pdf укладений
24 березня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:22
Дод.угода № 3 (Овочі).pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:20
ПЗД № 3 (Овочі).pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:03
ПЗД № 2 (Овочі).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:02
ПЗД № 1 (Овочі).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 09:45
Договір № 64 (Овочі, фрукти).pdf укладений
03 березня 2020 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі товару на 1 730 428,39 (один мільйон сімсот тридцять тисяч чотириста двадцять вісім) грн. 39 коп. Підпункт 3.1. викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить: 1 628 071,61 грн. (один мільйон шістсот двадцять вісім тисяч сімдесят одна грн. 61 коп.) з ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 64 від 03.03.2020 року (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.5.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 64 від 03.03.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 64 від 03.03.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 1 953 601,61 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят три тисячі шістсот одна грн. 61 коп.) з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 325 530,00 грн. (триста двадцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять грн. 00 коп) з ПДВ. 3. Кількість/обсяг товарів згідно п. 1.1 з урахуванням змін становить 23 935 кг.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 953 601,61
UAH (в тому числі ПДВ 325 600,26 UAH)