Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій)
Очікувана вартість
2 035 568,61 UAH
UA-2020-01-28-003232-b ● 1f3c82b2ff4541edaa664e4c4fbf928c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У М. КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 43141267 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19 |
Контактна особа: |
Вікторія Пашинська +380442362998 old.fox@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 2 035 568,61 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61067.06 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, м.Київ, Шолуденка,33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 18:03 |
Tприб.pdf | |
28 січня 2020 18:03 |
ТД ГУ ДПС_прибирання 2020 27 01.doc |
28 січня 2020 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2020 18:03 |
Tприб.pdf
|
|||
28 січня 2020 18:03 |
ТД ГУ ДПС_прибирання 2020 27 01.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-28-003232-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Просимо звернути увагу
Просимо звернути увагу на невідповідність Тендерної Пропозиції ПП "Клінінг-Про"
1. Згідно додатку 4 (сторінка 21 Тендерної документації) «Послуги з прибирання приміщень адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві повинні включати: наявність старших прибиральниць»
У складі пропозиції відсутня інформація щодо старших прибиральниць.
2. Згідно додатку 2, Таблиця 2 п. 2.3. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку).
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
У складі пропозиції відсутня копія витягу з реєстру платників єдиного податку або довідка у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
3. Згідно додатку 2, Таблиця 1. п. 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (-ів) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору (-ів) протягом останніх років 2017 - 2018, із зазначенням: контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору (-ів).
У складі пропозиції надано довідку без інформації щодо періоду виконання договору №117 від 28.02.2018 року.. В інформаційній Довідці вказаний загальний строк дії договору №117 від 28.02.2018 року , який згідно Довідки складає з 01.03.18 по 31.12.18 року, а згідно з документами, наданими на підтвердження інформації вказаній у довідці, а саме в копії договору № 117 від 28.02.2018 року, загальний строк договору з 28.02.2018 по 31.12.2018 року. В той же час, наданий на підтвердження виконання даного договору Акт №12 (кінцевий) здачі-приймання наданих послуг підписано як з боку ПП «Клінінг-Про» так й Замовника 18.12.2018 року., що свідчить про те, що період виконання договору закінчився не одночасно зі строком дії договору, а раніше, а саме: 18.12.2018 року. В той же час Відгук (Рекомендаційний лист № 14-20/260 від 12.03.2019 року), наданий ПП «Клінінг-Про» на підтвердження виконання договору №117 від 28.02.2018 року, містить інформацію, що послуги надавались взагалі на протязі 2017-2019 років, що вдруге підтверджує невідповідність інформації, що міститься в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 2.3).
У складі пропозиції надано довідку без інформації щодо періоду виконання договору №11/0417 від 12.05.2017 року. В інформаційній Довідці вказаний загальний строк дії договору №11/0417 від 12.05.2017 року, який згідно Довідки складає з 12.05.17 по 01.12.17 року, а згідно з документами, наданими на підтвердження інформації вказаній у довідці, а саме в копії договору № 11/0417 від 12.05.2017 року, строк дії договору, передбачений п.8.1 договору, становить з 12.05.2017р. по 31.12.2018р., а з урахуванням наданого ПП «Клінінг-Про» Листа № 25 від 31.10.2017р. договір діє до 01.12.2017 року. Про те, як видно з наданого ПП «Клінінг-Про» акту здачі-прийняття виконаних робіт № kp000000218 від 12.07.2017 року до Договору № 11/0417 від 12.05.2017 року в липні 2017 року послуги надавались не повний місяць, а саме: з 01.07.2017 року по 12.07.2017 року, що підтверджує невідповідність інформації, що міститься в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 2.3).
У складі пропозиції подано довідку без зазначення періоду виконання договору. Інформація про загальний строк дії договору, що зазначено в довідці, відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу, свідчить лише про час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов′язки відповідно до договору.
Пропозиція не відповідає встановленим Замовником згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним вимогам. Пропозиція містить недостовірну інформацію. Пропозиція повинна бути відхилена згідно Закону.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно додатку 4 (сторінка 21 Тендерної документації) «Послуги з прибирання приміщень адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві повинні включати: наявність старших прибиральниць»
У складі пропозиції відсутня інформація щодо старших прибиральниць.
2. Згідно додатку 2, Таблиця 2 п. 2.3. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку).
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
У складі пропозиції відсутня копія витягу з реєстру платників єдиного податку або довідка у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
3. Згідно додатку 2, Таблиця 1. п. 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (-ів) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору (-ів) протягом останніх років 2017 - 2018, із зазначенням: контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору (-ів).
У складі пропозиції надано довідку без інформації щодо періоду виконання договору №117 від 28.02.2018 року.. В інформаційній Довідці вказаний загальний строк дії договору №117 від 28.02.2018 року , який згідно Довідки складає з 01.03.18 по 31.12.18 року, а згідно з документами, наданими на підтвердження інформації вказаній у довідці, а саме в копії договору № 117 від 28.02.2018 року, загальний строк договору з 28.02.2018 по 31.12.2018 року. В той же час, наданий на підтвердження виконання даного договору Акт №12 (кінцевий) здачі-приймання наданих послуг підписано як з боку ПП «Клінінг-Про» так й Замовника 18.12.2018 року., що свідчить про те, що період виконання договору закінчився не одночасно зі строком дії договору, а раніше, а саме: 18.12.2018 року. В той же час Відгук (Рекомендаційний лист № 14-20/260 від 12.03.2019 року), наданий ПП «Клінінг-Про» на підтвердження виконання договору №117 від 28.02.2018 року, містить інформацію, що послуги надавались взагалі на протязі 2017-2019 років, що вдруге підтверджує невідповідність інформації, що міститься в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 2.3).
У складі пропозиції надано довідку без інформації щодо періоду виконання договору №11/0417 від 12.05.2017 року. В інформаційній Довідці вказаний загальний строк дії договору №11/0417 від 12.05.2017 року, який згідно Довідки складає з 12.05.17 по 01.12.17 року, а згідно з документами, наданими на підтвердження інформації вказаній у довідці, а саме в копії договору № 11/0417 від 12.05.2017 року, строк дії договору, передбачений п.8.1 договору, становить з 12.05.2017р. по 31.12.2018р., а з урахуванням наданого ПП «Клінінг-Про» Листа № 25 від 31.10.2017р. договір діє до 01.12.2017 року. Про те, як видно з наданого ПП «Клінінг-Про» акту здачі-прийняття виконаних робіт № kp000000218 від 12.07.2017 року до Договору № 11/0417 від 12.05.2017 року в липні 2017 року послуги надавались не повний місяць, а саме: з 01.07.2017 року по 12.07.2017 року, що підтверджує невідповідність інформації, що міститься в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 2.3).
У складі пропозиції подано довідку без зазначення періоду виконання договору. Інформація про загальний строк дії договору, що зазначено в довідці, відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу, свідчить лише про час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов′язки відповідно до договору.
Пропозиція не відповідає встановленим Замовником згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним вимогам. Пропозиція містить недостовірну інформацію. Пропозиція повинна бути відхилена згідно Закону.
Скасована
Дата: 15 лютого 2020 18:29
Причина: неможливо подати
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
1 873 000,00
UAH з ПДВ
|
1 584 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" |
1 585 000,00
UAH з ПДВ
|
1 585 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
1 788 000,00
UAH з ПДВ
|
1 777 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
1 584 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 15:21
|
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" #38746526 |
Відхилено |
1 585 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 15:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Переможець |
1 777 820,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 12:06
|
Dog22.pdf | укладений |
02 березня 2020 12:05
|