Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій)
Очікувана вартість
2 035 568,61 UAH
UA-2020-01-28-003232-b 1f3c82b2ff4541edaa664e4c4fbf928c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Пашинська

+380442362998 old.fox@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У М. КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 43141267
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19
Контактна особа: Вікторія Пашинська
+380442362998
old.fox@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 11:25
Очікувана вартість: 2 035 568,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61067.06 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, м.Київ, Шолуденка,33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:03
Tприб.pdf
28 січня 2020 18:03
ТД ГУ ДПС_прибирання 2020 27 01.doc
28 січня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:03
Tприб.pdf
28 січня 2020 18:03
ТД ГУ ДПС_прибирання 2020 27 01.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-003232-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Просимо звернути увагу
Просимо звернути увагу на невідповідність Тендерної Пропозиції ПП "Клінінг-Про"
1. Згідно додатку 4 (сторінка 21 Тендерної документації) «Послуги з прибирання приміщень адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві повинні включати: наявність старших прибиральниць»
У складі пропозиції відсутня інформація щодо старших прибиральниць.
2. Згідно додатку 2, Таблиця 2 п. 2.3. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі якщо учасник є платником єдиного податку).
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
У складі пропозиції відсутня копія витягу з реєстру платників єдиного податку або довідка у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.
3. Згідно додатку 2, Таблиця 1. п. 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (-ів) (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору (-ів) протягом останніх років 2017 - 2018, із зазначенням: контрагента, з якими було укладено договір; контактної особи з боку контрагента та її контактного телефону; e-mail; періоду виконання договору; суми договору; обсягів наданих послуг; предмету договору (-ів).
У складі пропозиції надано довідку без інформації щодо періоду виконання договору №117 від 28.02.2018 року.. В інформаційній Довідці вказаний загальний строк дії договору №117 від 28.02.2018 року , який згідно Довідки складає з 01.03.18 по 31.12.18 року, а згідно з документами, наданими на підтвердження інформації вказаній у довідці, а саме в копії договору № 117 від 28.02.2018 року, загальний строк договору з 28.02.2018 по 31.12.2018 року. В той же час, наданий на підтвердження виконання даного договору Акт №12 (кінцевий) здачі-приймання наданих послуг підписано як з боку ПП «Клінінг-Про» так й Замовника 18.12.2018 року., що свідчить про те, що період виконання договору закінчився не одночасно зі строком дії договору, а раніше, а саме: 18.12.2018 року. В той же час Відгук (Рекомендаційний лист № 14-20/260 від 12.03.2019 року), наданий ПП «Клінінг-Про» на підтвердження виконання договору №117 від 28.02.2018 року, містить інформацію, що послуги надавались взагалі на протязі 2017-2019 років, що вдруге підтверджує невідповідність інформації, що міститься в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 2.3).
У складі пропозиції надано довідку без інформації щодо періоду виконання договору №11/0417 від 12.05.2017 року. В інформаційній Довідці вказаний загальний строк дії договору №11/0417 від 12.05.2017 року, який згідно Довідки складає з 12.05.17 по 01.12.17 року, а згідно з документами, наданими на підтвердження інформації вказаній у довідці, а саме в копії договору № 11/0417 від 12.05.2017 року, строк дії договору, передбачений п.8.1 договору, становить з 12.05.2017р. по 31.12.2018р., а з урахуванням наданого ПП «Клінінг-Про» Листа № 25 від 31.10.2017р. договір діє до 01.12.2017 року. Про те, як видно з наданого ПП «Клінінг-Про» акту здачі-прийняття виконаних робіт № kp000000218 від 12.07.2017 року до Договору № 11/0417 від 12.05.2017 року в липні 2017 року послуги надавались не повний місяць, а саме: з 01.07.2017 року по 12.07.2017 року, що підтверджує невідповідність інформації, що міститься в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 2.3).
У складі пропозиції подано довідку без зазначення періоду виконання договору. Інформація про загальний строк дії договору, що зазначено в довідці, відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу, свідчить лише про час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов′язки відповідно до договору.
Пропозиція не відповідає встановленим Замовником згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним вимогам. Пропозиція містить недостовірну інформацію. Пропозиція повинна бути відхилена згідно Закону.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 лютого 2020 18:29
Причина: неможливо подати

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 873 000,00
UAH з ПДВ
1 584 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" 1 585 000,00
UAH з ПДВ
1 585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 788 000,00
UAH з ПДВ
1 777 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 18:49
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:54
ліцензія.zip
12 лютого 2020 16:54
Гарантія 16991.zip
12 лютого 2020 16:54
24_тендерна пропозиція+.pdf
12 лютого 2020 16:54
22_проєкт договору+.pdf
12 лютого 2020 16:54
20_тех. вимоги+.pdf
12 лютого 2020 16:54
16_Паспорт Козолуп С.М.+.pdf
12 лютого 2020 16:54
15_ПДВ витяг+.pdf
12 лютого 2020 16:54
14_довідка код доступу+.pdf
12 лютого 2020 16:54
13_Опис+.pdf
12 лютого 2020 16:54
12_Статут_+.pdf
12 лютого 2020 16:54
11_наказ_уповноважений+.pdf
12 лютого 2020 16:54
9_лист санкції+.pdf
12 лютого 2020 16:54
6_довідка працівники+.pdf
12 лютого 2020 16:54
3_довідка обладнання+.pdf
12 лютого 2020 16:54
2_повноваження.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 18:42
Електронний підпис
12 лютого 2020 18:40
ліцензія.zip
12 лютого 2020 18:40
Гарантія 17010.zip
12 лютого 2020 18:40
+тех. х-ки.pdf
12 лютого 2020 18:40
+тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:40
+статут_ФМ_.pdf
12 лютого 2020 18:40
+сертифікати.pdf
12 лютого 2020 18:40
+проект договору.pdf
12 лютого 2020 18:40
+паспорт.pdf
12 лютого 2020 18:40
+лист субпідрядники.pdf
12 лютого 2020 18:40
+лист санкції.pdf
12 лютого 2020 18:40
+Лист підтвердження.pdf
12 лютого 2020 18:40
+довідка_працівники.pdf
12 лютого 2020 18:40
+довідка стаття 17.pdf
12 лютого 2020 18:40
+довідка обладнання.pdf
12 лютого 2020 18:40
+графік.pdf
12 лютого 2020 18:40
+відгуки.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 14:07
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:05
Ст.17.pdf
24 лютого 2020 18:10
Електронний підпис
24 лютого 2020 18:08
Document_USR_1006380203.rtf
24 лютого 2020 18:06
Електронний підпис
24 лютого 2020 18:02
ДПС.pdf
24 лютого 2020 18:02
МВС.pdf
24 лютого 2020 18:02
Довідка ЄДР.pdf
24 лютого 2020 18:02
Document_USR_1006380203.rtf
20 лютого 2020 11:55
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:53
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:36
Електронний підпис
12 лютого 2020 18:35
15.Статут ориг+копия.pdf
12 лютого 2020 18:35
30.Проект договору.pdf
12 лютого 2020 18:35
14.3.Антикор. програма.pdf
12 лютого 2020 18:35
UA-2020-01-28-003232-b.rar
12 лютого 2020 18:35
20.Техн.як.кільк..pdf
12 лютого 2020 18:35
16.Опис к Статуту.pdf
12 лютого 2020 18:35
14.Довідка ст. 17.pdf
12 лютого 2020 18:35
9.Аналог дог+ відг.pdf
12 лютого 2020 18:35
4.1.Паспорт+код.pdf
12 лютого 2020 18:35
Витяг з ЄДР.pdf
12 лютого 2020 18:35
5.Мат-тех база.pdf
12 лютого 2020 18:35
12.Додаток 2.5.pdf
12 лютого 2020 18:35
ЄДРПОУ.pdf
12 лютого 2020 18:35
8.Аналог дог.pdf
12 лютого 2020 18:35
Виписка з ЄДР.pdf
12 лютого 2020 18:35
ISO 14001 2015 ДСТУ.pdf
12 лютого 2020 18:35
4.Протокол.pdf
12 лютого 2020 18:35
17.Витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2020 18:35
ISO 9001 укр верс.pdf
12 лютого 2020 18:35
14.2Довідка корупція.zip
12 лютого 2020 18:35
19.Гарантийний лист.pdf
12 лютого 2020 18:35
33.Довідка.pdf
12 лютого 2020 18:35
13.Ст.17.pdf
12 лютого 2020 18:35
25.Дов щодо дії пропоз.pdf
12 лютого 2020 18:35
11.Додаток 2.4.pdf
12 лютого 2020 18:35
1.Додаток1.pdf
12 лютого 2020 18:35
6.Орг структура.pdf
12 лютого 2020 18:35
0.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 1 584 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:21
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО"
#38746526
Відхилено 1 585 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
Переможець 1 777 820,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
1 777 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:06
Dog22.pdf укладений
02 березня 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 21 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 777 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 296 303,33 UAH)