Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для малюків та дорослих
Очікувана вартість
340 600,00 UAH
UA-2020-01-28-003145-b 545af69d519649afb47a920744459794
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 15:46
Очікувана вартість: 340 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 уп
Підгузки розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
488 уп
Підгузки розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
472 уп
Підгузки розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
16 уп
Підгузки розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
112 уп
Пелюшки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає
8 уп
підгузник дитячий №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
56 уп
Підгузник дитячий №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
40 уп
Підгузник дитячий №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
164 уп
Підгузник дитячий №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару та/або накладної. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:48
ТД підгузки.doc
03 лютого 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:48
ТД підгузки.doc
28 січня 2020 17:45
ТД підгузки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 лютого 2020 17:28
Дата відповіді: 03 лютого 2020 13:28
Просимо надати роз’яснення чи підійдуть для підтвердження вимоги «досвід виконання аналогічних договорів», договори на поставку окремо дитячих підгузків та окремо договір підгузки дорослі, або договори на поставку підгузників (без конкретизації в назві). 2. Чи підійде для підтвердження вимоги «наявность аналогічних договорів» , договір с предметом договору підгузники , але в сеціфікації дот договору будуть і дитячі і дорослі підгузки 2. Чи повино бути заповнена специфікація до проекту договору при подачі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Аналогічний договір має передбачати поставку підгузків, як предмету закупівлі, конкретизація дорослих та дитячих підгузків має бути вказана в специфікації.
2. Да, підійдуть.
3.Да, має бути заповнена специфікація при подачі тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-003145-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 01 лютого 2020 18:40
Вимога до Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Ознайомившись з тендерною документацією, а саме, щодо встановлення замовником вимоги про необхідність надання копій договорів, по реалізації товару за 2019 рік з зазначеним предметом закупівлі «Підгузки для малюків та дорослих» вважаємо, що вимоги щодо періоду, за який учасник повинен мати аналогічні договори (замість одного аналогічного договору, як передбачено у Законі кваліфікаційними критеріями) є дискримінацією по відношенню до учасників. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (рішення №839-р\пк-ск від 29.05.2013), що встановлення таких вимог замовником, як період та кількість договорів, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Тому, просимо вас внести зміни в ТД, а саме, що для підтвердження досвіду необхідно надати «договір по реалізації (поставці) підгузників.»

Просимо вас видалити з п.5.2.5 вимогу, що за результатами аукціону переможець повинен надати протягом 1 дня оновлену цінову пропозицію, оскільки після проведення кваліфікації учасників, можна від учасників витребувати тільки документи, що підтверджують вимоги ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, з цього питання є позиція АМКУ(рішення №190330р\пк-пз від 20.12.2019) .
Враховуючи зазначене, просимо видалити цю вимогу.

Зазначаємо, що ТД прописана під конкретну торгову марку - Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Просимо Вас усунути зазначене порушення шляхом заміни торгової марки технічними характеристиками.
У разі ігнорування звернення ми змушені будемо звернутися до АМКУ зі скаргою на встановлення замовником дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 18:06
Добрий вечір! До переліку вимог ТД видалено п.5.2.5 . Внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації в технічних вимогах відповідно до ч.2.п3. ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі. Також внесені зміни стосовно аналогічних договорів, замінено на один аналогічний договір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 340 044,96
UAH з ПДВ
340 044,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" 340 331,00
UAH з ПДВ
340 331,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 13:23
Електронний підпис
18 лютого 2020 11:30
Довідка з податкової.pdf
18 лютого 2020 11:30
Довідка з МВС.pdf
12 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:38
цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 16:38
установчі документи.pdf
12 лютого 2020 16:38
технічні вимоги.pdf
12 лютого 2020 16:38
таблиця відповідності.pdf
12 лютого 2020 16:38
проект договору.pdf
12 лютого 2020 16:38
лист корупція юр. осіб.pdf
12 лютого 2020 16:38
Лист відгук2.PDF
12 лютого 2020 16:38
Лист відгук1.pdf
12 лютого 2020 16:38
документи якості.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка ч2ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п10ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п9ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п8ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п6ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п4ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п3ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
Довідка п2ч1ст17.pdf
12 лютого 2020 16:38
дані про товар.pdf
12 лютого 2020 16:38
Аналогічний договір 2.PDF
12 лютого 2020 16:38
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 14:27
Технічна частина.pdf
11 лютого 2020 14:26
Ст17.pdf
11 лютого 2020 14:26
Аналогічна угода.pdf
11 лютого 2020 14:26
Копія Статуту.pdf
11 лютого 2020 14:26
Кваліфікація Авіцени3.pdf
11 лютого 2020 14:25
Кваліфікація Авіцени2.pdf
11 лютого 2020 14:23
Кваліфікація Авіцени1.pdf
11 лютого 2020 14:23
Проект.pdf
11 лютого 2020 14:22
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Переможець 340 044,96
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
340 044,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 20:19
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:22
Додаткова угода 301.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 12:16
Додаткова угода 274.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:47
Додаткова угода 226.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 12:49
додаткова угода 222.docx зміни до договору
08 липня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 16:30
Договір укладений
25 лютого 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/222
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/266
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: №3/274
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: №4/301
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 710,22
UAH (в тому числі ПДВ 27 062,22 UAH)