Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для малюків та дорослих
Очікувана вартість
340 600,00 UAH
UA-2020-01-28-003145-b ● 545af69d519649afb47a920744459794
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 38055061 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44 |
Контактна особа: |
Карпенко Анжеліка Анатоліївна +380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 340 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 уп
Підгузки розмір XL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
488 уп
Підгузки розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
472 уп
Підгузки розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
16 уп
Підгузки розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
112 уп
Пелюшки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає
8 уп
підгузник дитячий №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
56 уп
Підгузник дитячий №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
40 уп
Підгузник дитячий №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
164 уп
Підгузник дитячий №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару та/або накладної. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 17:48 |
ТД підгузки.doc |
03 лютого 2020 17:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2020 17:48 |
ТД підгузки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 лютого 2020 17:28
Дата відповіді: 03 лютого 2020 13:28
Просимо надати роз’яснення чи підійдуть для підтвердження вимоги «досвід виконання аналогічних договорів», договори на поставку окремо дитячих підгузків та окремо договір підгузки дорослі, або договори на поставку підгузників (без конкретизації в назві).
2. Чи підійде для підтвердження вимоги «наявность аналогічних договорів» , договір с предметом договору підгузники , але в сеціфікації дот договору будуть і дитячі і дорослі підгузки
2. Чи повино бути заповнена специфікація до проекту договору при подачі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Аналогічний договір має передбачати поставку підгузків, як предмету закупівлі, конкретизація дорослих та дитячих підгузків має бути вказана в специфікації.
2. Да, підійдуть.
3.Да, має бути заповнена специфікація при подачі тендерної пропозиції.
2. Да, підійдуть.
3.Да, має бути заповнена специфікація при подачі тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-28-003145-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 01 лютого 2020 18:40
Вимога до Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Ознайомившись з тендерною документацією, а саме, щодо встановлення замовником вимоги про необхідність надання копій договорів, по реалізації товару за 2019 рік з зазначеним предметом закупівлі «Підгузки для малюків та дорослих» вважаємо, що вимоги щодо періоду, за який учасник повинен мати аналогічні договори (замість одного аналогічного договору, як передбачено у Законі кваліфікаційними критеріями) є дискримінацією по відношенню до учасників. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (рішення №839-р\пк-ск від 29.05.2013), що встановлення таких вимог замовником, як період та кількість договорів, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Тому, просимо вас внести зміни в ТД, а саме, що для підтвердження досвіду необхідно надати «договір по реалізації (поставці) підгузників.»
Просимо вас видалити з п.5.2.5 вимогу, що за результатами аукціону переможець повинен надати протягом 1 дня оновлену цінову пропозицію, оскільки після проведення кваліфікації учасників, можна від учасників витребувати тільки документи, що підтверджують вимоги ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, з цього питання є позиція АМКУ(рішення №190330р\пк-пз від 20.12.2019) .
Враховуючи зазначене, просимо видалити цю вимогу.
Зазначаємо, що ТД прописана під конкретну торгову марку - Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Просимо Вас усунути зазначене порушення шляхом заміни торгової марки технічними характеристиками.
У разі ігнорування звернення ми змушені будемо звернутися до АМКУ зі скаргою на встановлення замовником дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Тому, просимо вас внести зміни в ТД, а саме, що для підтвердження досвіду необхідно надати «договір по реалізації (поставці) підгузників.»
Просимо вас видалити з п.5.2.5 вимогу, що за результатами аукціону переможець повинен надати протягом 1 дня оновлену цінову пропозицію, оскільки після проведення кваліфікації учасників, можна від учасників витребувати тільки документи, що підтверджують вимоги ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, з цього питання є позиція АМКУ(рішення №190330р\пк-пз від 20.12.2019) .
Враховуючи зазначене, просимо видалити цю вимогу.
Зазначаємо, що ТД прописана під конкретну торгову марку - Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Просимо Вас усунути зазначене порушення шляхом заміни торгової марки технічними характеристиками.
У разі ігнорування звернення ми змушені будемо звернутися до АМКУ зі скаргою на встановлення замовником дискримінаційних вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 18:06
Добрий вечір! До переліку вимог ТД видалено п.5.2.5 . Внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації в технічних вимогах відповідно до ч.2.п3. ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі. Також внесені зміни стосовно аналогічних договорів, замінено на один аналогічний договір.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМБІКС" |
340 044,96
UAH з ПДВ
|
340 044,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" |
340 331,00
UAH з ПДВ
|
340 331,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМБІКС" #39518480 |
Переможець |
340 044,96
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 20:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 16:22
|
Додаткова угода 301.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 12:16
|
Додаткова угода 274.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:47
|
Додаткова угода 226.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 12:49
|
додаткова угода 222.docx | зміни до договору |
08 липня 2020 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 16:30
|
Договір | укладений |
25 лютого 2020 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/222 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/266 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3/274 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4/301 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |