Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-01-28-003069-b 62e703c39b094c49b51de86d02abc2fd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мацькович Ірина Іванівна

+380324753025 kptml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул. Данилишиних, буд.62
Контактна особа: Мацькович Ірина Іванівна
+380324753025
kptml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 12:15
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 січня 2020 09:49
Дата відповіді: 31 січня 2020 17:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет наголошує, що предметом закупівлі є персональні комп’ютери, а марки або моделі вказані в тендерній документації стосуються певних частин техніки і в ніякому випадку не обмежують конкуренцію серед потенційних учасників, адже сукупність всіх технічних вимог не призводить до можливості здійснення закупівлі комп’ютерної техніки лише однієї торгівельної марки. А також товар повинен відповідати технічним вимогам тендерноїї документації, а саме п.1 розділу 5 та додатку 1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі».
Щодо третього питання - тендерна документація не містить будь-якого обмеження щодо подачі пропозиції фізичним особам – підприємцям і відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-003069-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 29 січня 2020 14:01
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в додатку № 3 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.

Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.

Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 17:31
Розглянувши Вашу вимогу щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора або партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання ліцензійної програмної продукції в необхідній кількості та якості, із вказівкою Замовника та номера оголошення в системi Прозоро, Тендерний комітет повідомляє, що зазначена вимога була встановлена з метою уникнення можливості Учасниками закупівлі поставити комп’ютерне обладнання з неліцензованим програмним забезпеченням. Зазначений в Тендерній документації авторизаційний лист не є «ексклюзивним», тобто офіційні дистриб’ютори або партнери Microsoft в Україні не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому постачальнику. Оскільки на сьогоднішній день дистрибютерів Microsoft в Україні мінімум три, а партнерів – більше десяти, Учасник який зарекомендував себе як доброчесний та надійний партнер і постачальник комп’ютерного обладнання не може мати проблеми з отриманням такого листа.
За даними прес-служби компанії Microsoft Україна 80% програмного забезпечення (ПЗ), встановленого на комп’ютерах в Україні, є неліцензійним. Про це повідомляє «Глобальне дослідження ринку програмного забезпечення» (BSA Global Software Survey). Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення.
Зазначені у Вашій вимозі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019, а саме зазначила що обидва вказані рішення були прийняті за результатами розгляду скарг ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на закупівлі матеріалів для друку та поліграфії та витратних матеріалів до комп’ютерної техніки які проводились ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" і жодним чином не стосувалися придбання програмного забезпечення.
Хочемо наголосити що відповідно до чинного законодавства, використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином за який законодавством передбачено три види відповідальності: кримінальна, адміністративна та цивільна.Так статтею 176 Кримінального кодексу України, окрім іншого, передбачена відповідальність за незаконне відтворення, розповсюдження комп’ютерних програм і баз даних, якщо це завдало матеріальної шкоди у значному розмірі. Вчинення цього кримінального правопорушення карається штрафом від двохсот до трьох тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 3400 грн. до 51000 грн.) або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
Статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення (“Порушення прав на об’єкт права інтелектуальної власності”), окрім іншого, передбачено відповідальність за незаконне використання комп’ютерної програми, яка є об’єктом права інтелектуальної власності (від 170 грн. до 3400 грн.). Вчинення такого правопорушення тягне за собою накладення штрафу від десяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання і матеріалів, які призначені для її виготовлення.

Документи

31 січня 2020 17:31
протокл 14 - компютера.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 89 799,00
UAH з ПДВ
89 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 113 190,00
UAH з ПДВ
110 649,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯКІВНІЧ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ" 113 850,00
UAH з ПДВ
110 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" 113 856,00
UAH з ПДВ
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 119 200,80
UAH з ПДВ
111 561,60
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 116 179,56
UAH з ПДВ
116 179,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 17:18
Електронний підпис
04 лютого 2020 17:18
аналогічні договори.pdf
04 лютого 2020 17:18
додаток 4 договір комп.pdf
04 лютого 2020 17:18
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 17:18
Витяг ПДВ копія.pdf
04 лютого 2020 17:18
Статут.pdf
04 лютого 2020 17:18
14895588_пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 17:26
СЕРТИФIКАТ 2018-2020.pdf
04 лютого 2020 17:26
ISO 14001 Сертифікат.pdf
04 лютого 2020 17:26
ISO 9001 Сертифікат.pdf
04 лютого 2020 17:26
Certificate-189604.pdf
04 лютого 2020 17:26
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 17:26
Специфікація.pdf
04 лютого 2020 17:26
паспорт приписка.jpg
04 лютого 2020 17:26
паспорт 1,2,3.jpg
04 лютого 2020 17:26
Договір.pdf
04 лютого 2020 17:26
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 17:57
17.pdf
04 лютого 2020 17:57
Загальні відомості.pdf
04 лютого 2020 17:57
Про санкції.pdf
04 лютого 2020 17:57
Аналогічні договори.pdf
04 лютого 2020 17:57
Про походження товару.pdf
04 лютого 2020 17:57
Право підпису.pdf
04 лютого 2020 17:57
Довкілля.pdf
04 лютого 2020 17:57
СтатутНЦ 06,06,2019р.PDF
04 лютого 2020 17:57
Декларація ноутбук.pdf
04 лютого 2020 17:57
Виписка з ЄДР.pdf
04 лютого 2020 17:57
Проект договору.PDF
04 лютого 2020 17:57
Копія паспорта та іпн.PDF
04 лютого 2020 17:57
Висновок СЕС_зав копія.pdf
04 лютого 2020 17:57
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 17:57
Декларація_зав копія.pdf
04 лютого 2020 17:57
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

03 лютого 2020 15:06
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:05
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2020 15:04
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ДЯКІВНІЧ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 89 799,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 17:20
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 110 649,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 17:23

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
110 649,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 118.pdf укладений
18 лютого 2020 16:22