Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024: 2019 36051 Абсорбент діоксиду вуглецю
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2020-01-28-002531-a 02a685a404574b5ca2c51546f1a956f2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432552103 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432552103
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:39
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24210000-9: Оксиди, пероксиди та гідроксиди


ДК 021:2015 24210000-9 Оксиди, пероксиди та гідроксиди (НК 024: 2019 36051 Абсорбент діоксиду вуглецю). Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (місцевий бюджет).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
НК 024: 2019 36051 Абсорбент діоксиду вуглецю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 24210000-9 — Оксиди, пероксиди та гідроксиди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня отримання товару. Платежі здійснюються Покупцем відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 12:28
Оголошення Сорбент.docx
28 січня 2020 12:28
Д. 4 Договір Проект.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-002531-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 29 січня 2020 13:17
Щодо медико-технічних вимог Замовника до предмету закупівлі
Щодо вимоги Оголошення про наявність в складі абсорбенту гідроксиду натрію. Наявність в складі абсорбенту гідроксиду натрію веде до руйнування інгаляційного анестетика (вартість одного флакону препарату Севоран досягає 3500 гривень і більше) і утворення з продуктів руйнування анестетика високотоксичних сполук – чадного газу, вінілового ефіру «сполука А», деревного спирту, мурашиної кислоти, які вдихають пацієнти, що може привести навіть до непоправних наслідків. Ця вимога прямо наражає пацієнтів на небезпеку отруєння токсичними хімічними сполуками, а лікарів та лікарню – на судові позови за завдання навмисної шкоди здоров’ю та створення небезпеки життю пацієнтів. Також ця вимога є дискримінаційною щодо абсорбентів виробництва провідних міжнародних компаній з точки зору чесної конкуренції та унеможливлює участь в тендері новітніх абсорбентів з підвищеним рівнем безпеки завдяки відсутності в їх складі гідроксиду натрію.
З огляду на вищеназване просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги ТЗ: «Сорбент повинен містити тільки гідроксид натрію, гідроксид кальцію та воду. Гідроксиду кальцію повинно бути не менше 80%. Гідроксиду натрію повинно бути не більше 5%».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 15:20
Доброго дня! Вимога Скаржника не обґрунтована. Оскільки Замовник, готуючи та публікуючи свою тендерну документацію на електронному веб-порталі «Prozorro» керується та дотримується вимог Рішення виконавчого комітету ВМР від 01.12.2016 р № 2832 (зі змінами) «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» та Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019р. №10 зі змінами «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Уповноваженою особою розглянуто вимогу та вирішено відхилити вимогу скаржника повністю та надати наступну відповідь: Більшість виробників абсорбенту для наркозних апаратів випускають сорбент, який відповідає даній технічній характеристиці, а саме: Intersurgical, Flexicare, Drager, GE та інші.
На даний момент немає жодної країни, в якій заборонено використання сорбентів, що мають в своєму складі гідроксид натрію менше 5% (в тому числі США та провідні Європейські країни).
Крім того у документації замовника зазначено: Усі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 37 920,80
UAH з ПДВ
37 920,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД" 54 600,00
UAH з ПДВ
53 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ" 67 599,60
UAH з ПДВ
53 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

03 лютого 2020 16:42
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:39
Дрегерверк АГ.pdf
03 лютого 2020 16:39
Авторизація 2020 (1).pdf
03 лютого 2020 16:39
Проект договору.pdf
03 лютого 2020 16:39
Витяг, статут.pdf
03 лютого 2020 16:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ВЕКТОРМЕД"

ТОВ "ДМ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 37 920,80
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 12:20

Документи

12 лютого 2020 12:19
Намір 12.02.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
37 920,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2020 12:19
Намір 12.02.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 13:13
Змін №1 26.02.20 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 15:46
ДУ 1 Зміна реквізитів (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 15:46
Д.№37 від 20.02.20 ТОВ Людмила-фарм.pdf укладений
20 лютого 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Покупця. Інші умови Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.Сума договору після внесення змін: 37920,80 грн (Тридцять сім тисяч дев’ятсот двадцять грн. 80 коп. з ПДВ).Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 40 шт.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 920,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 480,80 UAH)