Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дитячого садка по вул. Генерала Манагарова, 5-А в м. Кременчуці
Очікувана вартість
24 646 700,40 UAH
UA-2020-01-28-002481-b f97b8750be564f778e353ed644875143
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бугаєнко

+380673008165 ukbkremen@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва»
Код ЄДРПОУ: 04057617
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12
Контактна особа: Олександр Бугаєнко
+380673008165
ukbkremen@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 13:08
Очікувана вартість: 24 646 700,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 233,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дитячого садка по вул. Генерала Манагарова, 5-А в м. Кременчуці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Генерала Манагарова буд. 5-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 15:21
ТД Манагарова зі змінами 2.doc
10 лютого 2020 15:21
Перелік змін 2.doc
05 лютого 2020 17:07
Перелік змін .doc
05 лютого 2020 17:07
ТД Манагарова зі змінами.doc
28 січня 2020 16:24
ТД Манагарова.doc
10 лютого 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 15:21
ТД Манагарова зі змінами 2.doc
10 лютого 2020 15:21
Перелік змін 2.doc
05 лютого 2020 17:07
Перелік змін .doc
05 лютого 2020 17:07
ТД Манагарова зі змінами.doc
28 січня 2020 16:24
ТД Манагарова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-002481-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КПД-18", Код ЄДРПОУ:40999502
Дата подання: 02 березня 2020 21:31
вимога
В И М О Г А

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне виробниче підприємство «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва» було проведено закупівлю ID: UA-2020-01-28-002481-b на ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт: «Реконструкція дитячого садка по вул. Генерала Манагарова, 5-А в м. Кременчуці», код f97b8750be564f778e353ed644875143
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1.     ТОВ "КПД-18"
2.     ТОВ "ТРАНС ТЕХНО СЕРВIС+"
3.     ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Ціна учасника ТОВ "КПД-18"була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника посилаючись на п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність умовам тендерної документації, а саме: учасником не надано довідку з Банку, що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщені кошти в сумі виданої гарантії.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції. Згідно «Вимог тендерної документації: «Банківська гарантія – має бути безумовною, яка не може бути відкликана «гарантією з покриттям», що підтверджується довідкою з банку , яка надається в складі тендерної пропозиції , про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщені кошти в сумі виданої гарантії.» Гарант надав Банківську гарантію: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», місцезнаходження: Україна, 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83-Д, код банку 380281, код ЄДРПОУ33695095, банківська ліцензія № 221 від 24.10.2011р., зареєстроване Національним банком України 09 серпня 2005 року за № 300 (далі - Гарант), з метою забезпечення тендерної пропозиції, наданої Принципалом, щодо участі у оголошених Бенефіціаром відкритих торгах згідно оголошення № UA- 2020-01-28-002481-b оприлюдненого на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua (посилання на тендер на офіційному сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-28-002481-b), на закупівлю робіт «Реконструкція дитячого садка по вул. Генерала Манагарова, 5-А в м. Кременчуці», згідно Тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 07 від 10.02.2020 р., приймаємо на себе зобов’язання у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії (надалі- Гарантія) на загальну суму 100 000 (Сто тисяч) гривень 00 копійок (надалі – Гарантійна сума) Гарант зобов’язується протягом 5 (п’яти) банківських днів сплатити Бенефіціару повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того,
як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону
України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю
після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення
передбачено тендерною документацією. Письмова вимога Бенефіціара про сплату повинна бути підписана уповноваженою особою та надіслана Гаранту.
Будь – які зміни до цієї Гарантії можуть вноситися лише за письмової згоди Бенефіціара.
Право вимоги за даною Гарантією належить виключно Бенефіціару. Незалежно від тих
обставин, які можуть скластися протягом строку дії даної Гарантії, Бенефіціар не може передавати
іншій юридичній або фізичній особі право вимоги до Гаранта у повному обсязі або у частині.
Зобов’язання Гаранта перед Бенефіціаром за цією Гарантією закінчується повністю і
автоматично у нашому приміщенні «31» травня 2020 року», як свідчить наданий документ Банк – гарант надав згідно Тендерної документації зі змінами, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 07 від 10.02.2020 р., безвідкличну та безумовну банківську гарантію, чим підтвердив платоспроможність учасника тендеру: ТОВ "КПД-18" .
Відповідно до визначення, передбаченого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639: "безумовна гарантія –це гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов». Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 No 639 з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку, але жодного чинного нормативного акту, якої форми повинна бути довідка - банку не визначено. Банк гарант приймає на себе зобов’язання гарантійного Платежу Принципала (учасника Торгів) перед Бенефіціаром (Замовником), приймає на себе зобов’язання, згідно вимог діючого Законодавства України, насамперед в сфері фінансового моніторингу, тобто, надаваючи гарантію, він по факту надає підтвердження, платоспроможності, учасника тендеру. Крім того, треба звернути увагу, що в незалежності, від наявності коштів Принципала, Банк –гарант самостійно сплачує кошти Бенефиціару. (Замовнику).
Далі, згідно тендерного запиту, не визначено, якої самою довідкою може бути підтверджена гарантія з покриттям, Банк, в свою чергу надав необхідну довідку в вигляді Банківської гарантії, згідно умов тендера. Крім того, звертаю увагу, що питання Тендерної комісії, про надання остатків коштів Принципала на рахункових рахунках, є дискримінаційними, в зв’язку з тім, що загальний остаток коштів може перевищувати, гарантійне забезпечення, але це Банківською тайною, Згідно діючого законодавства України, і повноваження перевірки платоспроможності учасника торгів віднесена, до суб’єкту Фінансового моніторингу, який за результатами перевірки надає, або відмовляє в гарантії.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1.     Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2.     Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3.     Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4.     Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. 
Виходячи з вищевикладеного,  
ПРОШУ:
 
1.     Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника    ТОВ "КПД-18" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2.     Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 10:29
Пропозиція ТОВ "КПД-18" не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція дитячого садка по вул. Генерала Манагарова, 5-А в м. Кременчуці» (код за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи ), затвердженої рішенням тендерного комітету - протокол №07 від 10.02.2020 р. Учасник ТОВ "КПД-18" не надав довідку з банку про те, що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 21:30
Вимога КПД.pdf

Документи

05 березня 2020 10:28
Протокол 13.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КПД-18" 24 586 637,72
UAH з ПДВ
24 586 637,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС ТЕХНО СЕРВIС+" 24 600 000,00
UAH з ПДВ
24 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 24 636 494,80
UAH з ПДВ
24 636 494,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 08:45
Відгук Будівельник.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-10.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-7.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-8.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-3.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-4.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-2.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-6.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-5.pdf
18 лютого 2020 06:24
Договора досвіду-1.pdf
18 лютого 2020 06:24
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 лютого 2020 06:24
Персонал.pdf
18 лютого 2020 06:24
Обладнання та техніка.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 08:58
смета.pdf
18 лютого 2020 08:58
Оренда складу.pdf
18 лютого 2020 08:58
Накази адмінресурс.pdf
18 лютого 2020 08:58
Інші довідки.pdf
18 лютого 2020 08:58
Додаток 6.pdf
18 лютого 2020 08:58
ДОДАТОК 4.pdf
18 лютого 2020 08:58
лицензия 1.jpg
18 лютого 2020 08:58
лицензия 2.jpg
18 лютого 2020 08:58
Оренда офісу.pdf
18 лютого 2020 08:58
Статутні.pdf
18 лютого 2020 08:58
Додаток 5.pdf
18 лютого 2020 08:58
Штатний розпис.pdf
18 лютого 2020 08:58
Додаток 2.pdf
18 лютого 2020 08:58
Наказ працівники.pdf
18 лютого 2020 08:58
декларация 2.jpg
18 лютого 2020 08:58
декларация 1.jpg
18 лютого 2020 08:58
Додаток 3.pdf
18 лютого 2020 08:58
декларация 4.jpg
18 лютого 2020 08:58
декларация 3.jpg
18 лютого 2020 08:58
Жук покрівля.pdf
18 лютого 2020 08:58
Європродукт груп.pdf
18 лютого 2020 08:58
Довідка досвід.pdf
18 лютого 2020 08:58
Інші довідки.ТТС.docx
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_016.jpg
18 лютого 2020 08:58
Лицензия (1).pdf
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_012.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_011.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_015.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_013.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_014.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-19_083.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_017.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-19_085.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_003.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-19_082.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-19_084.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_008.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_001.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_007.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_009.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-17_010.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_008.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_010.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_011.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_009.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_007.jpg
18 лютого 2020 08:58
Scanitto_2019-03-09_004.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КПД-18"

ТОВ "ТРАНС ТЕХНО СЕРВIС+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КПД-18"
#40999502
Відхилено 24 586 637,72
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 17:17
ТОВ "ТРАНС ТЕХНО СЕРВIС+"
#41932480
Відхилено 24 600 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Відхилено 24 636 494,80
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:20

Документи

24 лютого 2020 17:17
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:16
Протокол 13.pdf

Документи

26 лютого 2020 11:19
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:18
Протокол 14.pdf

Документи

26 лютого 2020 11:20
Електронний підпис
26 лютого 2020 11:20
Протокол 15.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
26 лютого 2020 11:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі