Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт
Очікувана вартість
67 955 517,60 UAH
UA-2020-01-28-002472-b 2851bb01750b4759b27cf8b2bc0c68d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 11:28
Очікувана вартість: 67 955 517,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 679 555,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Гризодубової, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 16:29
Електронний підпис
28 січня 2020 16:25
Пояснювальна записка.PDF
28 січня 2020 16:25
ПЗ до проекта.pdf
28 січня 2020 16:25
Експертний звіт.PDF
28 січня 2020 16:25
Додаток _ 9 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:25
Додаток _ 8 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:25
Додаток _ 7 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:24
Додаток _ 6 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:24
Додаток _ 5 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:24
Додаток _ 4 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:24
Додаток _ 3(до ТД).doc
28 січня 2020 16:24
Додаток _ 2 (до ТД) Проект договора.doc
28 січня 2020 16:24
Додаток _ 1 (до ТД).doc
28 січня 2020 16:24
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-20-000038 ● 4190c5b312964e4ab3c0b9c2df0122fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.05.2020 № 81

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі підрядних робіт по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-01-28-002472-b, яка проводиться Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 25.05.2020р. № UA-M-2020-05-20-000038 (НАКАЗ 20.05.2020 № 81) на закупівлю підрядних робіт по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-01-28-002472-b, яка проводиться Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Стосовно цього надаємо пояснення, а саме: Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Відповідно п.7 ст.28 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Стосовно вимог щодо виконання робіт та введення в експлуатацію замовник звернувся за підтвердженням інформації до Виробничого кооперативу «ТЕМП». Підприємством підтверджено, що об’єкт : «Реконструкція складських приміщень та адміністративної будівлі за адресою: вул. 8-го Березня, 6 в м. Мелітополь», введено в експлуатацію, та роботи завершені в повному обсязі. Тому у Замовника немає жодних нарікань і претензій до виконання робіт. Підприємство ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» (підрядник) зарекомендувало себе як сумлінний виконавець. Тому тендерним комітетом відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області було прийнято рішення відносно відсутності листа відгуку та інформації про введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт, визнати формальною несуттєвою помилкою,що не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Після детального розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, було встановлено, що другий аналогічний договір, а саме: від 25.07.2019 № 7Р/19 «Будівництво водно-спортивного комплексу (плавального басейну) по вул. Ярослава Мудрого, 13 м. Мелітополь Запорізької області» (коригування) вартістю 73 433 870,34 грн., на момент проведення закупівлі підрядних робіт по об’єкту : «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), ID: UA-2020-01-28-002472-b, було виконано на суму на суму 53 868 515,17грн., що складає 79,6 % від суми тендерної пропозиції Учасника, та є більшою ніж 30% від суми тендерної пропозиції. Також Замовником прийнято до уваги, те що Учасник ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», має достатній досвід виконання аналогічних договорів, в достатній кількості працівників відповідної кваліфікації та матеріально технічну базу. Тому при визначенні Учасника ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» переможцем до уваги були прийняті всі докази того, що саме це підприємство виконає якісно та у строки встановлені Замовником всі підрядні роботи по об’єкту: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (код з ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Стосовно встановленої вимоги, щодо надання учасником Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ повідомляємо наступне. Замовником визначено, що у разі ненадання, хоча б одного з документів зазначених у цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» надано Витяг 1405104500029 з Реєстру платників податку на додану вартість, проте не надано пояснень з посиланням на норми діючого законодавства щодо ненадання інших документів, визначених у пункті 3 частини першої Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Звертаючи увагу про те, що інформація, яка не надана учасником, міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним, тому у замовника є можливість перевірити не надану Учасником інформацію самостійно. Вважаємо, що ненадання додаткової довідки стосовно Свідоцтва про сплату ПДВ - це формальна несуттєва помилка, що не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника та не спотворює її. Також звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до процедури Замовник після колегіального засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам встановленим тендерною документацією Замовника, приймає рішення про відхилення чи визначення переможцем Учасника, та укладання договору з переможцем процедури закупівлі. Після цього результати оцінки надсилаються до Європейського інвестиційного банку (тут і далі – ЄІБ) для отримання «без заперечень» на укладені договори. Відповідно до ст. 3.5 Керівництва ЄІБ про закупівлі: «У випадку, коли не йде мова про процедуру міжнародної закупівлі, ініціатор повинен отримати згоду Банку на обраний метод проведення закупівлі та остаточний вибір учасника тендера на основі адекватних обґрунтувань, наданих ініціатором». Таким чином, договір за закупівлю робіт (договір підряду) набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень». У разі ненадання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. На сьогодні вже отримано резолюцію Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) «без заперечень» на укладені договори. Відділом капітального будівництва ММР ЗО (замовником робіт) передано будівельний майданчик підрядній організації. Підрядною організацією ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» отримано авансовий платіж та розпочаті будівельні роботи. Тому Замовник вважає, що підстави для розірвання договору з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» відсутні.

2020-05-29 16:28:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 67 650 000,00
UAH з ПДВ
67 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 67 938 000,00
UAH з ПДВ
67 938 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 08:03
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:55
МВС.pdf
25 лютого 2020 15:54
Довідка.pdf
25 лютого 2020 15:54
Довідка ДФС.pdf
13 лютого 2020 09:37
Електронний підпис
13 лютого 2020 09:36
ДЦ 6.PDF
13 лютого 2020 09:36
ДЦ 5.PDF
13 лютого 2020 09:36
ДЦ 4.PDF
13 лютого 2020 09:36
ДЦ 3.PDF
13 лютого 2020 09:36
ДЦ 2.PDF
13 лютого 2020 09:36
ДЦ 1.PDF
13 лютого 2020 09:36
Довідки кваліфікації.pdf
13 лютого 2020 09:36
ВК Темп.rar
13 лютого 2020 09:35
Довідки відповідності.pdf
13 лютого 2020 09:35
Цінова пропозиція.PDF
13 лютого 2020 09:35
Гарантійні листи.PDF
13 лютого 2020 09:35
Договір.pdf
13 лютого 2020 09:35
Фін.звітність.PDF
13 лютого 2020 09:35
Паспорт директора.PDF
13 лютого 2020 09:35
Аналогічні басейн.rar
13 лютого 2020 09:35
Додаткова угода №8.pdf
13 лютого 2020 09:35
Додаткова угода №6.pdf
13 лютого 2020 09:35
додаткова угода №9.pdf
13 лютого 2020 09:35
Додаткова угода №7.PDF
13 лютого 2020 09:35
Додаткова угода №3.pdf
13 лютого 2020 09:35
Додаткова угода №5.pdf
13 лютого 2020 09:35
Додаткова угода №4.pdf
13 лютого 2020 09:35
додаткова угода №1.PDF
13 лютого 2020 09:35
додаткова угода №2.PDF
13 лютого 2020 09:35
FW_ ТОВ АБЗ Промбуд.zip
13 лютого 2020 09:35
Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 09:35
Проект договору.PDF
13 лютого 2020 09:35
Пакти.PDF
13 лютого 2020 09:35
Календарний графік.PDF
13 лютого 2020 09:35
Довідки ст. 17.PDF

Публічні документи

13 лютого 2020 09:40
Електронний підпис
13 лютого 2020 09:39
re.zip
12 лютого 2020 19:23
Електронний підпис
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ЛС 2-1-1...pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ИВР...pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ССР.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОС 7-1.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОС 6-1.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОС 2-1.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 7-1-1.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 6-2-1.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 6-1-1.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-9.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-8.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-7.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-6.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-5.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-4.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-3.pdf
12 лютого 2020 19:21
ДЦ ОПРЛС 2-1-2.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ОПРЛС 2-1-11.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ОПРЛС 2-1-10.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ОПРЛС 2-1-1.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ОПР.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 7-1-1.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 6-2-1.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 6-1-1.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-9.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-8.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-7.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-6.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-5.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-4.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-3.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-2.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-11.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-10.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ЛС 2-1-1 (1).pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 6-2-1.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 6-1-1.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-9.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-8.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-7.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-6.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-5.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-4.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-3.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-2.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-11.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-10.pdf
12 лютого 2020 19:20
ДЦ ИВРЛС 2-1-1.pdf
12 лютого 2020 18:13
Електронний підпис
12 лютого 2020 18:12
ДЦ ДЦ.pdf
12 лютого 2020 18:12
договор ЗОШ 23 додатки.pdf
12 лютого 2020 18:12
договір ЗОШ 23 КБ2 1-2ч.pdf
12 лютого 2020 18:12
Договор 219.pdf
12 лютого 2020 18:12
договор 219 КБ 2 та КБ3.pdf
12 лютого 2020 18:12
Договор 219 доп угода.pdf
12 лютого 2020 18:12
Договор 219 відгук.pdf
12 лютого 2020 18:12
Статут (протокол+опис).pdf
12 лютого 2020 18:12
Св-во платника ПДВ.pdf
12 лютого 2020 18:12
Пропозиція.pdf
12 лютого 2020 18:12
Ліцензія будівельна.pdf
12 лютого 2020 18:12
лист щодо ЗОШ 23.pdf
12 лютого 2020 18:12
Календарній график.pdf
12 лютого 2020 18:12
Довідка щодо ст.17.pdf
12 лютого 2020 18:12
Довідка щодо довкілля.pdf
12 лютого 2020 18:12
Гарант лист щодо ціни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 67 650 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
67 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 16:24
Договір укладений
04 березня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 21:32
ду 16 від 30.04.2021 ЗОШ 15.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 21:31
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 11:45
ДУ 15 від 09.04.2021.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 09:32
ДУ 14 від 16.03.2021.PDF зміни до договору
16 березня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 08:27
ду 13 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 12:14
ЗОШ _ 15 Д.у._ 12 від 04.12.2020 подряд.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 16:04
ДУ 11 від 02.11.2020.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 10:04
Дод.у._ 10 ЗОШ _ 15.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 11:06
ДУ 9 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 08:40
Додаткова угода _ 8 від 28.08.2020.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 08:23
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 08:37
ДУ 7 від 30.07.2020.PDF зміни до договору
30 липня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 13:09
до угода 6 від 22.07.2020.PDF зміни до договору
22 липня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 16:19
додаткова угода 5 від 10.07.2020.PDF зміни до договору
10 липня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 08:38
ДУ 4 від 03.07.2020.PDF зміни до договору
03 липня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 15:48
ДУ 3 від 29.04.2020.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 14:04
додаткова угода 2 від 14.04.2020.PDF зміни до договору
14 квітня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 15:28
додаткова угода 1 від 19.03.2020.PDF зміни до договору
19 березня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін, а саме: Викласти додаток №2 (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції;Викласти додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції; Викласти розділ 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВИЗИТИ СТОРІН в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти розділ 20.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти розділ 20.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БІНКІВСЬКІРЕКВІЗИТИ СТОРІН в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю та на підставі листа Міністерства розвитку громад та територій України від 09.10.2020 №7/19/16798-20, дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №14 (надалі «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду ) від 04.03.2020 р. № ZP04_08 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1.П.18.1. розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 р.,а в частині виконання забов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2 Викласти Додаток №2 (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви «Замовника» на підставі рішення 5 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІI скликання від 26.03.2021 № 4/2, дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №15 (надалі- «Додаткова угода») до договору про закупівлю робіт (договір підряду) № ZP04_08 від 04.03.2020 (надалі – «Договір») про нижченаведене: 1. Викласти Додаток № 3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції. 2. Викласти розділ 20 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP04_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML