Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне, напівбрикети торф’яні
Очікувана вартість
701 548,00 UAH
UA-2020-01-28-002436-b d965f2f7381f4f0c8c2f7927f43f86cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коханівська Надія Іванівна

+380384034561 wpu_38@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Грицівське вище професійне училище №38
Код ЄДРПОУ: 02548535
Вебсайт: http://wpu-38.ucoz.ua
Місцезнаходження: 30455, Україна , Хмельницька обл., смт Гриців, вул Ломоносова 10
Контактна особа: Коханівська Надія Іванівна
+380384034561
wpu_38@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:02
Очікувана вартість: 701 548,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів, кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 т
Вугілля кам’яне марки Г(Г2)Р(0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30455, Україна, Хмельницька область, смт Гриців,, вул Ломоносова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
342 т
напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30455, Україна, Хмельницька область, смт Гриців,, вул Ломоносова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 7 робочих днів, але не пізніше 31.12.2020 року. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 16:21
5 - ТД вугілля напівбрикет ВПУ 38.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 03 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:38
У п.6 Інструкції з підготовки ТП вимагається протокол випробувань на вміст радіонуклідами. Якщо у сертифікаті якості на дані напівбрикети наявна інформація "забруднення радіонуклідами - не виявлено" - чи можна НЕ подавати такий протокол, бо дані інформація підтверджена документом належної якості, отриманого з компетентного джерела і отримання протоколу буде тягнути додаткові витрати, що прямо протирічить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме -економічність участі у тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог абз 4 п. 3.6.3. ТД Учасник торгів повинен надати копію протоколу ви пробувань на вміст радіонуклідів посвідчені мокрою печаткою виробника напівбрикетів та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Вразі ненадання учасниками вищевказаного документу, тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації в даній частині та буде відхилена на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
аналогічні договори
Дата подання: 03 лютого 2020 14:55
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:38
у ТД вимагається не менше трьох копій аналогічних договорів на постачання твердого палива. Тверде паливо - мається на увазі як торфбрикети так і вугілля кам'яне? Чи можна подати договори на виконання не тільки брикетів торфяних? Якщо не було досвіду виконання договорів на поставку напівбрикетів - чи можна подавати на поставку брикетів торф'яних?
Відповідь: В розумінні тендерної документації аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі за даними торгами, тобто «код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо»
витрати на послуги консультанта
Дата подання: 03 лютого 2020 15:26
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:38
п.5.2.3. передбачає нести витрати Учаснику на оплату послуг консультанта у розмірі 6000 гривень. Дана вимога є дискредитаційною, як така, що суперечить нормам ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - здорожчує участь у закупівлі. Просимо видалити її з ТД
Відповідь: На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в розмірі 6000,00 (шість тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в такому порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовником буде оплачено вартість наданих послуг самостійно.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-002436-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 25 лютого 2020 16:28
у поданій переможцем пропозиції не подані певні документи та приховані певні факти
Ми вважаємо, що обрання замовником переможця не є неупередженим, містить ознаки сприяння щодо такого обрання, а таким чином протирічить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і рішення про обрання переможця ФОП Іскрун Тарас Вікторович має бути скасованим замовником.
Зокрема, по суті:
1) Як вбачається зі складу поданої пропозиції переможець подав тендерну пропозицію без врахування ПДВ.
2) Як вбачається з Реєстру платників податків (реєстр має відкритий доступ) ФОП Іскрун Тарас Вікторович знаходиться на другій групі платників єдиного податку;
3) Як вбачається з вимог Податкового кодексу України фізичні особи-підприємці на 2 групі єдиного податку не мають пільги з оподаткування ПДВ при реалізації вугілля (палива твердого) та корисних копалин місцевого значення.
З цього слідує, що дана обставина була прихована учасником, останній мав би подати ТП з врахуванням ПДВ або надати лист-роз’яснення про пільги і підстави звільнення його від сплати ПДВ. Сама та обставина, що він не має такої пільги і користується нею самочинно дає право для висновку про те, що у складі ТП подана недостовірна інформація з певним умислом і з метою від даного зловживання отримання доходу на свою користь.
4) Навіть якщо тендерною документацією (чомусь, а так воно і є) не вимагається подання учасником інформації щодо оподаткування ПДВ, виходячи із загальних вимог ЗУ «Про публічні товариства» кожен учасник зобов’язаний подати інформацію про певні обставини, у даному випадку – щодо статусу платника ПДВ і підстави для його звільнення.
5) Як вбачається з попередньої участі у тендерах саме по Грицівському вищому професійному училищі ФОП Іскрун Т В надавав такі тендерні пропозиції:
у лютому 2019 р (закупівля 2019-02-05-003208-b – без ПДВ);
у травні 2019 року (закупівля 2019-05-20-000330-с без ПДВ);
закупівля у жовтні 2019 (2019-10-02-000446-с – з ПДВ).
Як слідує з чинного законодавства про оподаткування протягом року можна змінити лише 1 раз спосіб оподаткування. Однак переможець через тендер подає тендерні пропозиції то з ПДВ, то з ПДВ.
Дані обставини викликають сумнів та мали б бути перевірені замовником.
Просимо врахувати дану інформацію.
Скасувати рішення про обрання ФОП Іскрун Т.В. переможцем.
Закінчити процедуру торгів у відповідності до закону.
Директор
ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» Григорик В.М.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 13:40
Учасником подано тендерну пропозицію без ПДВ, адже переможець згідно відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є платником єдиного податку (внеску), що відповідає вимогам чинного законодавства в Україні.
Відповідно до вимог п. 5.1.4. ТД «Критерії та методика оцінки: Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна». Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів (в тому числі зазначається інформація про включення ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, витрат пов’язаних з оформленням договору, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції, про що надається відповідна письмова згода».
На виконання даної вимоги тендерної документації учасником надано лист погодження з тим, що ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів (в тому числі зазначається інформація про включення ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, витрат пов’язаних з оформленням договору, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Тобто інформація про включення чи не включення ПДВ міститься у складі тендерної пропозиції Учасника – переможця у вигляді листа та у формі «тендерна пропозиція».
Отже, переможець вказаним листом гарантує, що при розрахунку ціни враховано всі витрати, в тому числі податки і збори, що відповідає вимогам ТД.
Разом з тим, ми як замовник торгів немає права втручатися в господарську діяльність учасників.
Тому, враховуючи вищевикладене, підстав для відхилення пропозиції Учасника-переможця у Замовника не було, адже документи тендерної пропозиції подані за формою та згідно вимог ТД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-28-002436-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 28 лютого 2020 15:37
скарга про визнання неправомочним обрання переможця, скасування протоколу №15 засідання тендерного комітету
замовник обрав переможця з порушенням вимог чинного законодавства та вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 10:34
рішення від 03.03.2020 № 4019 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 10:34
рішення від 17.03.2020 № 5102.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:46

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 15:37
ДФС 1 арк.pdf
28 лютого 2020 15:37
ДФС 2 арк.pdf
28 лютого 2020 15:37
ДФС 3 арк.pdf

Документи подані замовником

13 березня 2020 11:14
відповідь
13 березня 2020 11:14
додатки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іскрун Тарас Вікторович 631 400,00
UAH з ПДВ
506 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 638 500,00
UAH з ПДВ
506 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 684 090,00
UAH з ПДВ
684 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 09:10
податкова
21 лютого 2020 09:10
мвс
14 лютого 2020 13:41
пропозиція.rar

Публічні документи

14 лютого 2020 15:21
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:17
тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 15:17
проект договору.pdf
14 лютого 2020 15:17
6 технічна частина.rar
14 лютого 2020 15:17
5 стаття 17.rar
14 лютого 2020 15:17
4 стаття 16.rar
14 лютого 2020 15:17
1 право підпису.rar

Публічні документи

14 лютого 2020 14:49
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:48
Тех частина гриців.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іскрун Тарас Вікторович

ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іскрун Тарас Вікторович
#3249312614
Переможець 506 700,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Іскрун Тарас Вікторович
#3249312614
506 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:38
Договір з додатками укладений
23 березня 2020 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 506 700,00
UAH