код ДК 021:2015 - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-01-28-002365-a a5491489e1a84dcc822dfa5eff7cc798
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Дергачівська ЦРЛ" Дергачівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02003095
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4
Контактна особа: Тетяна Бондаревська
+380576320856
dergcrl_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:20
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачівський район, місто Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення ТЗ
Дата подання: 31 січня 2020 16:10
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:31
Шановні члени тендерного комітету! Ми категорично проти пропозицій змінити п. 3.9, оскільки оснащення нового радіологічного обладання, що вводиться в експлуатацію, повинне мати пристрій для здійснення автоматичного контролю експозиції та дози ... ДІЯР України МОЗ України Наказ 16.02.2017 №51/151 Поряд з тим, викликає занепокоїння те, що п 3.5 вказує тільки на одного виробника детекторів, доступного в Україні для різних виоробників рентгенів. Просимо для розширення меж для інших виробників встановити п.3.5 в наступній редакції - Кількість пікселів матриці, не менше 2800x2800 для детектора розміром 43*43 см (+-3 мм) Також п.3.8 викласти в редакції - не менше 800 мм. Оскільки більше клінічний ефект є вимоги наприклад 300 кг робоче навантаження столу! Можливо виставите таке обмеження?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрый день, за вашою вимогою пункт 3.9 було розширено як вимогу згідно з чинним законодавством України. Стосовно пункту 3.5 про зменшення вимоги по кількості пікселів у матриці цифрового детектора, буде прямо впливати на діагностичну цінність отриманого зображення за рахунок гіршої якості! І не буде прийнято до уваги. Стосовно пункту 3.8 Вашу вимогу не зрозуміло, оскільки в пункті йдеться про бездротову передачу інформації з детектора на робочу станцію лікаря. Дякуємо за зауваження!
Уточнення ТЗ
Дата подання: 31 січня 2020 16:16
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:31
Просимо уточнити п. 1,3 що означає не вужче 25 - 630 мА? А - (10-500 мА) це вужче? В- (30-500 мА) це вужче? С- (30-800 мА) це вужче? Просимо викласти в наступній редакції п. 1.3 - не менше 10 мА та не більше 800 мА
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за зауваження. Пункти 1.2-1.5 будуть сформульовані більш чітко як вимога до закупки

Уточнення ТЗ
Дата подання: 31 січня 2020 16:23
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:34
Просимо п. 1.5 викласти в наступній редакції в межах 0,4 -630 mAs п. 1.4. просимо виключити, оскільки час експозиції треба розглядати в комплексі з програмним забезпеченням, оскільки різні виробники мають різні підходи, до зменшення променевого навантаження пацієнтам.
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що даний пункт буде виключено з вимог
Уточнення ТЗ
Дата подання: 31 січня 2020 16:27
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:35
просимо п. 3.7 просимо викласти не більше 150 um Або просимо надати розширену клінічно доказове посилання на статтю, або дослідження, яке вказує саме чому ви потребуєте розмір пікселя в загальній рентгенології не більше 142 um?!!!
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє: «Особливістю всіх запропонованих систем є прагнення розробників підвищити розрізнювальну спроможність, що дозволяє за рахунок зменшення розмірів піксела матриці до 150, 97, 50 і навіть 42,5 мкм зменшити шум без збільшення експозиційної дози.» Цифрова рентгенологія. Методи одержання зображення та переваги перед традиційними технологіями. Розділ «Цифрова рентгенографія на основі повноформатної матриці.»
О.Б. Согоконь, І.Л. Волочай,
Ю.Т. Кіношенко, С.В. Бабанін,
В.В. Колишкін.
уточнення ТЗ
Дата подання: 31 січня 2020 16:39
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:36
прошу уточнити п.5.1. Для чого вам такі вимоги для коліматора для детектора 43*43? Мінімальне 0x0 ??? це як? п. 5.3. Прошу зняти це неподобство, або поставити вимогу не менше 22 см. Оскільки є більші і красивіші LCD консолі. Прошу надати розяснення, як п.6.1 з вашими параметрами впливає на клінічну роботу? Вважаємо що нижня межа 450 є надто завищена (до одного виробника) і створює навпаки незручності в дослідженнях людей з інвалідністю, на візочках е.t.c., А межа 1750 мм. є занижена, оскільки обмежує рентгенографію високих людей, яких в Україні є досить багато.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Пункт 5.1 буде виключено
Стосовно існуючих більш красивих LCD консолей, наша вимога, Пункт 5.3, не як не обмежує їх у участі
Враховуючі що у пункті 6.1 межі переміщення детектора розміром 17”x17” рахуються від центру, достатні для досліджень у положенні стоячи і не як не обмежує участь інших учасників з кращими межами. Дякуємо за зауваження!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-002365-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД", Код ЄДРПОУ:34494612
Дата подання: 31 січня 2020 10:45
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників
Пропонуємо усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, які не відповідають принципам визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Перелік надаємо у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 16:42
Тендерний комітет замовника розглянув ваше звернення та повідоммляє, що відхиляє Вашу вимогу з наступних підстав:
1) Ви пропонуєте зменшити розмір детектора
Пункт 3.2 Ефективний розмір детектора, не менше 427 × 427 мм, шо зменшить діагностичне поле.
2) Ви пропонуєте погіршити роздільну здатність детектора, що негативно відобразиться на діагностиці Пункт 3.6 Просторова роздільна здатність, не менше 3.6 ліній/мм
3)Видаляючи Пункт 3.9 Реєстрація отриманої дози при експозиції Наявність, ми порушуємо чинне законодавство України. Відповідно до закону забороняється ввезення в Україну, виробництво і прийняття в експлуатацію рентгенів без пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози).
4) 3.10 Аккумулятор детектору розрахований на роботу, не менше 5 годин, не бичимо за доцільно погіршувати цей показник
Погіршення показника пункту4.3 Повздовжнє зміщення деки стола, не менше 1200 мм, не є доцільним, оскільки допомагає позиціювати паціента більш комфортно для нього, те саме стосується пункту 4.10.1 Повздовжнє переміщення касето тримача, не менше 520 мм
5) Пункт про Розміщення LCD консолі для відображення та регулювання параметрів експозиції є дуже необхідним для оптимізації робочого процесу рентген лаборанта. Більшість сучасних європейських та інших виробників на сьогодні виносять цю інформацію на консоль розміщену на блоку випромінювача.
Номер вимоги: UA-2020-01-28-002365-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Прохання розглянути файли у вкладенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Скасована
Дата: 03 лютого 2020 13:27
Причина: Подача вимоги. Закінчився термін.

Документи подані скаржником

31 січня 2020 10:42
Вимога_31_01.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-28-002365-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 04 лютого 2020 11:13
Прохання розглянути файли у вкладенні
Прохання розглянути файли у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2020 18:40
Рішення від 06.02.2020 № 2278 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 лютого 2020 18:40
Рішення від 21.02.2020 № 3391.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:33

Документи подані скаржником

04 лютого 2020 11:13
ДОРУЧЕННЯ ANKE.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000021 ● d55d5d8898754b96ba552c711490b290
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-19 16:49:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
19.03.2020 №55
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
15 UA-2020-01-28-002365-a 28.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-24 14:26:34

Звернення

19 березня 2020 року було оприлюднено в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю висновок про результати моніторингу закупівлі за процедурою «відкриті торги» Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради на закупівлю ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова) за номером оголошення UA-2020-01-28-002365-a.
За результатами висновку про результати моніторингу закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби було встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Керуючись абзацом 2 частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради не погоджується із висновком про результати моніторингу закупівлі та надає аргументовані заперечення до нього.
1. Щодо неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Абзацом третім та четвертим частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
На запитання та вимоги, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник надав необхідні відповіді пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно, на виконання зазначених вище положень Закону, кінцевий строк подання тендерних пропозицій для учасників було автоматично продовжено електронною системою.
Керуючись, абзацом другим частини 1 статті 10 зміни Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
03 березня 2020 року, на підставі Рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради, що викладене у Протоколі № 1-02/03 від 02 березня 2020 року, було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію у новій редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради своєчасно оприлюднило інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу щодо внесення змін до тендерної документації і не порушило вимоги, встановлені статтею 10 Закону щодо строків для оприлюднення такої інформації.

2. Щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
В Додатку 2 тендерної документації Комунального некомерційного підприємства «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради зазначений перелік документів, що має надати учасник. Зокрема, пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)».
Вимогою пункту «б» Приміток Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «б) документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України;».
Висновком про результати моніторингу закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби стверджуються наступне: «за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНЕКС» умовам тендерної документації. ТОВ «СІНЕКС» не надано довідку з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пункту «б» Приміток до Додатку 2 до тендерної документації.».
При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» замовник керувався виключно відповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації та нормами чинного законодавства, а саме:
По-перше, надання свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку передбачено тільки для учасників, які є платниками такого податку, про що заначено у дужках пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації – «якщо учасник є платником єдиного податку».
По-друге, вимоги про надання довідки з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку умовами тендерної документації не встановлювалося.
По-третє, довідка про документи, що не передбачені законодавством для Учасників мала бути в складі тендерної пропозиції у разі відсутності в учасника як свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ так і свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, тому як замовник вимагає тільки той документ, що є в учасника згідно до обраної ним системи оподаткування.
По-четверте, практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №16938-р/пк-пз від 19.11.2019 було розглянуто аналогічне питання (сторінка 5 зазначеного Рішення) та встановлена відсутність порушення умов тендерної документації в учасника, який надав тільки витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
У зв’язку із чим, тендерна пропозиція ТОВ «СІНЕКС» є такою що відповідає вимогам тендерної документації та не підлягає відхиленню відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
На підставі вище викладеного, Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна районна лікарня» Дергачівської районної ради не порушувало законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СІНЕКС», а висновок про результати моніторингу закупівлі містить опис порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що не відповідає дійсним вимогами тендерної документації.

Додаток
1. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16938-р/пк-пз від 19.11.2019 .

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КНП "Дергачівська ЦРЛ" Дергачівської районної ради, 02003095, Україна, м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: 37645 - Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова, 3500000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: a5491489e1a84dcc822dfa5eff7cc798, 2020-01-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 19 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Дергачівська ЦРЛ» Дергачівської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.03.2020 № 1-02/03, тендерну пропозицію ТОВ «СІНЕКС». В ході проведення процедури закупівлі, через електронну систему закупівель Замовнику оприлюднено запитання від 31.01.2020 року, щодо роз’ясненнями тендерної документації та вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 31.01.2020 року. Відповідь, на зазначені запитання та вимогу, Замовником оприлюднено 28.02.2020 року, чим порушено вимоги пункту першого статті 23 Закону, а саме: замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНЕКС» умовам тендерної документації. ТОВ «СІНЕКС» не надано довідку з посиланням на нормативно-правові законодавчі акти щодо ненадання копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, чим порушено вимоги пункту «б» Приміток до Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Також, відповідно до вимог абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту першого статті 23 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що пропозиція ТОВ «СІНЕКС» складена з порушенням умов тендерної документації та відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 3 494 000,00
UAH з ПДВ
3 494 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕД ЕКСІМ 3 499 900,00
UAH з ПДВ
3 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 16:56
sign.p7s
02 березня 2020 09:12
sign.p7s
10 лютого 2020 12:23
sign.p7s
10 лютого 2020 12:21
4 Технічна частина.pdf
10 лютого 2020 12:21
2 Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 12:21
1 Реєстр.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
Переможець 3 494 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
3 494 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 березня 2020 16:11
3110 2 2020.pdf укладений
24 березня 2020 16:08
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2020 11:48
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2020 10:00
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2020 13:21
ду1 27 03 2020.pdf зміни до договору
30 березня 2020 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; зміна банківських реквізитів, детальніше у додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 3110/2-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 494 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 228 579,44 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку