Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Препарати фармацевтичні
Очікувана вартість
849 600,00 UAH
UA-2020-01-28-001891-c b8253298e6bf43f09d089dad5c4f77f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скабяк Стефанія Микитівна

+380324571332 buhgstrucrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Стрийської районної ради "Стрийська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 13802089
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15
Контактна особа: Скабяк Стефанія Микитівна
+380324571332
buhgstrucrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 23:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 23:45
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 23:45
Очікувана вартість: 849 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

29 січня 2020 07:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 23:34
ТД-Медикаменти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001891-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 29 січня 2020 20:54
Дискримінаційна вимога
В Тендерній документації, в Додатку 5 вказано: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, які передбачено цією Документацією, Учасник надає оригінал гарантійного/авторизаційного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо її відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією Документацією та Пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повне найменування Учасника, номер оголошення, а також повну назву предмету закупівлі відповідно до оголошення.». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають в складських приміщеннях на залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту

Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
Вимогу у Додатку №5: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, які передбачено цією Документацією, Учасник надає оригінал гарантійного/авторизаційного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо її відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією Документацією та Пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повне найменування Учасника, номер оголошення, а також повну назву предмету закупівлі відповідно до оголошення.»
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 22:40
З метою ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В тендерній документації замовника передбачено , що товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів Згідно статті 22 вище зазначеного Закону тендерна документація повинна містити крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), кваліфікаційних критеріїв, проекту договору іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана нами вимога в оголошенні про проведення даної закупівлі не є дискримінаційною, оскільки дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних медичних виробів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного товару учасником закупівлі. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівелі, таких як конкуренція, в України не один і не два постачальника лабораторних реактивів, що само по собі призводить до виникнення конкуренції. Тендерний комітет повідомляє про те, що спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить рекомендаційний характер. Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не надали Вам гарантійних листів, або договору про співпрацю як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-01-28-001891-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 29 січня 2020 21:00
Дискримінаційна вимога
Прошу попередню вимогою вважати недійсною. В Тендерній документації, в Додатку 5 вказано: «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа(ів) авторизації від виробника(ів) (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом(ами) авторизації від представника(ів) товаровиробника(ів) в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника (довіреність чи інший документ)) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Дана вимога стосується позицій, кількість яких перевищує 100 упаковок/штук/фл». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають в складських приміщеннях на залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту

Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
Вимогу у Додатку №5: «Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа(ів) авторизації від виробника(ів) (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом(ами) авторизації від представника(ів) товаровиробника(ів) в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника (довіреність чи інший документ)) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Дана вимога стосується позицій, кількість яких перевищує 100 упаковок/штук/фл»
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 22:42
З метою ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В тендерній документації замовника передбачено , що товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів Згідно статті 22 вище зазначеного Закону тендерна документація повинна містити крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), кваліфікаційних критеріїв, проекту договору іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана нами вимога в оголошенні про проведення даної закупівлі не є дискримінаційною, оскільки дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних медичних виробів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного товару учасником закупівлі. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівелі, таких як конкуренція, в України не один і не два постачальника лабораторних реактивів, що само по собі призводить до виникнення конкуренції. Тендерний комітет повідомляє про те, що спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить рекомендаційний характер. Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не надали Вам гарантійних листів, або договору про співпрацю як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лікарські засоби та інфузійні розчини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 700,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 лютого 2020 14:13
Закінчення: 13 лютого 2020 14:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

105 measures.name.symbol
Лікарські засоби та інфузійні розчини
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atorvastatin and ezetimibe
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, -
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 743 066,45
UAH з ПДВ
735 327,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 757 329,48
UAH з ПДВ
742 876,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:04
акцепт UA-2020-01-28-001891-c.pdf
12 лютого 2020 16:58
ТЧ.pdf
12 лютого 2020 16:58
КЧ_p139-181.pdf
12 лютого 2020 16:58
КЧ_p093-138.pdf
12 лютого 2020 16:58
КЧ_p047-092.pdf
12 лютого 2020 16:58
КЧ_p001-046.pdf
12 лютого 2020 16:58
ГЛ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 735 327,64
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
735 327,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:18
дод.угода.pdf зміни до договору
15 січня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:00
Договір укладений
05 березня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 483 593,47
UAH (в тому числі ПДВ 33 851,54 UAH)