Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спирт
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001746-c dd079ecadbf74bcf8f709e080ea138dc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Людмила Сергіївна

0362637941 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рiвненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Дорошенко Людмила Сергіївна
0362637941
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 12:45
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Детальний опис закупівлі вказаний у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2810 од.
Спирт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рiвненська область, РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ethanol

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 18:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
28 січня 2020 18:11
ТД спирт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001746-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17", Код ЄДРПОУ:43029033
Дата подання: 27 лютого 2020 15:07
СКАРГА на прийняте рішення та дії Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю
"Фармацевтична компанія "ПРОГРЕС 17"

Юридична / Поштова адреса: 33018, Рівненська обл., м.Рівне, вул.Курчатова, 18ж, оф.201
ЄДРПОУ: 43029033
E-mail: Fkprogres17@gmail.com
Тел.: 095-551-94-22
Вих. № 6
Від 26.02.2020 р.
Керівнику
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Кучерук Є.Ф.

тел.:0362637941, 0362644087, 0362637707
E-mail: rivnecml@gmail.com


Голові тендерного комітету
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Дундюк І.В.

тел.: 0362637941
Е-mail: rcml_tender@ukr.net
_________________________________
ЄДРПОУ 02000085
33018, Рівненська обл., м.Рівне,
вул. Миколи Карнаухова, буд. 25-А




СКАРГА
на прийняте рішення та дії Замовника
про безпідставне відхилення тендерної пропозиції
період оскаржень до 03.03.2020 р. (час 00:00)


Замовник:
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Код за ЄДРПОУ: 02000085.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-28-001746-c
Дата аукціону: 14.02.2020 року.
Процедура закупівлі: Відкриті торги.
Параметри торгів:
Очікувана вартість закупівлі 80 000,00 грн. (з ПДВ)
Специфікація закупівлі:
1) Спирт
Класифікація за ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція
Класифікація за INN: ethanol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рiвненська область, РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020

Спирт етиловий 70% 100мл – 2800 флаконів;
Спирт етиловий 96% 1літр – 10 каністрів Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2810 од.
Реєстр пропозицій: Остаточна пропозиція:
Учасники: 1. ПП Ф «Санітас» (ЄДРПОУ 42777246) 79 035,34 грн.
2. ТОВ «УКРСПЕЦ ІМПОРТ» (ЄДРПОУ 39864417) 79 822,00 грн.
3. ТОВ «ФК «Прогрес 17» (ЄДРПОУ 43029033) 79 971,80 грн.


21.02.2020 року Замовник опублікував Протокол № 51 засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції на закупівлю код ДК 021-2015 «ЄСЗ»: 33600000-6-Фармацевтична продукція (Спирт) від 21.02.2020 р. (далі – Протокол № 51).
Згідно протоколу № 51:
«Під час перевірки поданих документів ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ФІРМОЮ "САНІТАС" виявлено наявні підстави для відхилення учасників: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" та Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОЕРЕС 17". У відповідності до п.7 ч.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерні пропозиції подані учасниками процедури закупівлі, які є пов’язаними особами.
Ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічна закупівлі» передбачає, що замовник має право у разі наявності підстав зазначених ч. 1 ст. 17 цього Закону, факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, а саме виявлено, що Гарантійний лист виробника Приватного акціонерного товариства «Біолік», який повідомляє, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17" є офіційним дистриб’ютором (продавцем, реалізатором) лікарських засобів (спирт етиловий 96% 100мл, біосепт 70, біосепт 96, спирт етиловий 96% по 1л в каністрах).
Приватне акціонерне товариство «Біолік» уповноважує Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17" надавати гарантійні листи, довідки та інші документи іншим фірмам.
Зокрема даним листом Приватне акціонерне товариство «Біолік» уповноважує Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17" надати гарантійний лист для Приватного підприємства фірмі «Санітас» на закупівлю товару через електронну систему закупівель. Разом з тим третім учасником даної закупівлі є Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17", що дає підстави вважати даних учасників пов’язаними особами.
Враховуючи наявні документи є підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників у відповідності до п.З розділу V тендерної документації та а пункту 3 частини 1 статті ЗО Закону України «Про публічні закупівлі» (наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону)».


Учасник ТОВ «ФК «Прогрес 17» не згоден з Протоколом № 51 з огляду на наступне.

По-перше, у Протоколі № 51 Ви посилаєтесь на ч.7 ст.28, але скоротивши і перекрутивши її зміст Ви не правильно її застосували!

Звертаємо Вашу увагу, на повну редакцію частини 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»:


«7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».

Отже, в Протоколі № 51 Замовник не зазначає, що він кудись звертався за підтвердженням інформації, а тому ніяких підтверджень не отримував, щоб стверджувати про недостовірну інформацію!!!


По-друге, Замовник у Протоколі № 51 посилається на п.7 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та зазначає, що ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» є «пов’язаними особами».

Доводимо до Вашого відома, що чинним законодавством України є чітке визначення терміну «пов’язані особи», а саме відповідно до пп. 14.1.159 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - ПКУ):

«14.1.159. пов’язані особи – це юридичні та/або фізичні особи, відносини між якими можуть впливати на умови або економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють, з урахуванням таких критеріїв:
а) для юридичних осіб:
- одна юридична особа безпосередньо та/або опосередковано (через пов’язаних осіб) володіє корпоративними правами іншої юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа безпосередньо та/або опосередковано володіє корпоративними правами у кожній такій юридичній особі у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) одноособових виконавчих органів кожної такої юридичної особи;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу колегіального виконавчого органу або наглядової ради кожної такої юридичної особи;
- принаймні 50 відсотків складу колегіального виконавчого органу та/або наглядової ради кожної такої юридичної особи складають одні і ті самі фізичні особи;
- одноособові виконавчі органи таких юридичних осіб призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу);
- юридична особа має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
- кінцевим бенефіціарним власником (контролером) таких юридичних осіб є одна і та сама фізична особа;
- повноваження одноособового виконавчого органу таких юридичних осіб здійснює одна і та сама особа;
- сума всіх кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від однієї юридичної особи та/або кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від інших юридичних осіб, гарантованих однією юридичною особою, стосовно іншої юридичної особи перевищує суму власного капіталу більше ніж у 3,5 раза (для фінансових установ та компаній, що провадять виключно лізингову діяльність, - більше ніж у 10 разів). При цьому сума таких кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги та власного капіталу визначається як середнє арифметичне значення (на початок та кінець звітного періоду). Положення цього абзацу не поширюються на суму кредитів (позик), залучених під державні гарантії;
б) для фізичної особи та юридичної особи:
- фізична особа безпосередньо та/або опосередковано (через пов’язаних осіб) володіє корпоративними правами юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
- фізична особа має право призначати (обирати) одноособовий виконавчий орган такої юридичної особи або призначати (обирати) не менш як 50 відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
- фізична особа здійснює повноваження одноособового виконавчого органу в такій юридичній особі;
- фізична особа має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
- фізична особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером) юридичної особи;
- сума всіх кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від фізичної особи, наданих юридичній особі, та/або будь-яких кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від інших фізичних осіб, наданих юридичній особі, які надаються під гарантії цієї фізичної особи, перевищують суму власного капіталу більше ніж у 3,5 раза (для фінансових установ та компаній, що провадять виключно лізингову діяльність, - більше ніж у 10 разів). При цьому сума таких кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги та власного капіталу визначається як середнє арифметичне значення (на початок та кінець звітного періоду)».

Таким чином, щоб стверджувати, що ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» є «пов’язаними особами» - обидва підприємства повинні відповідати хоча б одному з вищевказаних критеріїв!
Звертаємо Вашу увагу, що ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» не мають нічого спільного за вищевказаними критеріями, а тому не є пов’язаними особами!!! Для підтвердження даних відомостей (про непов’язаніть осіб) Ви може звернутися, згідно ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Основним джерелом інформації для встановлення факту участі у процедурі закупівлі
пов’язаних осіб є установчі документи учасників (статут, свідоцтво про реєстрацію).
А також, Ви може перевірити дану інформацію через відкриті, безкоштовні та всім доступні державні реєстри, наприклад - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch
Згідно відкритих даних видно, що засновники (учасники), і директора відрізняються, а отже, ніяк не пов’язані між собою!


По-третє, Замовник вважає, що саме виданий Гарантійний лист пов’язує ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17».
Роз’яснюємо, що запропоновані учасниками ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» лікарські засоби (спирт) виготовляються одним заводом ПрАт «Біолік».
ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» - є одним із офіційних дистриб’юторів (продавцем, реалізатором) заводу виробника, тобто співпрацює напряму із заводом.
ПП Ф «САНІТАС» не співпрацює із заводом, а здійснює закупівлі у різних дистриб’юторів, в тому числі у ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17».
Станом на сьогоднішній день ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» здійснює постачання по всій Україні понад 400-а покупцям України. Тобто кожен із наших покупців, в тому числі і ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» можуть брати участь у будь-яких закупівлях.
Так, один із наших покупців ПП Ф «САНІТАС» виявив бажання прийняти участь у даній закупівлі UA-2020-01-28-001746-c, адже це не заборонено!
ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» приймає участь у закупівлях вже понад 150 разів, невиключенням стала і дана закупівля UA-2020-01-28-001746-c.

Згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Недискримінація учасників:
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».

Отже, учасниками закупівлі можуть будь-які вітчизняні та іноземні підприємства, а тому ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» можуть брати участь в будь-яких закупівлях, в тому числі і UA-2020-01-28-001746-c, адже це не заборонено законодавством!!!
Таким чином, ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» - мають право, адже це не заборонено, подавати одночасно свої пропозиції!
У зв’язку з тим, що тендерною документацією Замовника передбачені Гарантійні листи, щодо поставки лікарських засобів, обидва учасника ПП Ф «САНІТАС» та ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» надали такі листи, тобто виконало всі вимоги!

Таким чином, Замовник безпідставно та з грубим порушенням законодавства України відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФК «Прогрес 17»!!!

А також вважаємо, що Протокол № 51 Замовник виніс з порушенням, адже пропозиція учасника ТОВ «ФК «Прогрес 17» повністю відповідає вимогам Вашої документації та законодавства України (копія Протоколу додається).

ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» підтверджує свою готовність поставити товар Замовнику по даній закупівлі та укладання Договору поставки!!!
Зауважимо, що ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» у складі своєї пропозиції надало всі документи, які передбачені тендерною документацією Замовника; діє у рамках чинного законодавства України та має всі необхідні документи, що підтверджують якість запропонованого товару!
До того ж, ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» вже не вперше бере участь у публічних закупівлях та має багато позитивних відгуків інших замовників (копії декількох відгуків додаються).

Згідно ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій «4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною».

Відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».

Так як, ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» не підпадає під жоден пункт ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - наша пропозиція безпідставно та незаконно була відхилена Замовником!

Статтею 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається відповідальність за порушення Закону:
«1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально».

Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
«Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -

тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -

тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».


Враховуючи вищевикладене,


ПРОШУ:

1. Розглянути дану скаргу.

2. Скасувати Протокол № 51 від 21.02.2020 р. щодо ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» або внести до нього зміни або Скласти новий Протокол про визначення переможця.


3. Визнати учасника ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» - переможцем.

4. Скласти Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17».

5. Укласти Договір поставки з ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17».


У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України.

Додатки:
1. Копія Протоколу № 51 від 21.01.2020 р. – 1 стор.
2. Копії відгуків 3 (трьох) інших Замовників по ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» – 3 стор.

Дана СКАРГА також направляється:
- через ДЗО;
- на E-mail: rivnecml@gmail.com та rcml_tender@ukr.net


Директор
ТОВ «ФК «Прогрес 17» Ю.В. Павліковська
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 лютого 2020 17:09
Причина: Доброго дня! Просимо відкликати нашу Скаргу на прийняте рішення та дії Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Вих. № 6 від 26.02.2020 р., по закупівлі № UA-2020-01-28-001746-c, у зв’язку з перетендеровкою.

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 15:07
СКАРГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 79 035,34
UAH з ПДВ
79 035,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ" 79 822,00
UAH з ПДВ
79 822,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17" 79 971,80
UAH з ПДВ
79 971,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:27
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:27
гарантійний лист 1.pdf
12 лютого 2020 11:26
Гарантійний лист.jpg
12 лютого 2020 11:22
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:20
Статут.pdf
12 лютого 2020 11:20
свідоцтво.PDF
12 лютого 2020 11:20
медико-технічна база.pdf
12 лютого 2020 11:20
ліцензія.PDF
12 лютого 2020 11:20
Лист.PDF
12 лютого 2020 11:20
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
12 лютого 2020 11:20
Інформаційна довідка.pdf
12 лютого 2020 11:20
ДУ оренда склад01.12.2022.pdf
12 лютого 2020 11:20
Довіреність на підпис.pdf
12 лютого 2020 11:20
довідка санкції.pdf
12 лютого 2020 11:20
довідка еквівалент.pdf
12 лютого 2020 11:20
Довідка 4-ОПП.pdf
12 лютого 2020 11:20
ГЛ щодо реєстр.pdf
12 лютого 2020 11:20
ГЛ щодо довкілля.pdf
12 лютого 2020 11:20
Витяг з ЄДР.pdf
12 лютого 2020 11:20
цінова.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 02:01
Електронний підпис
13 лютого 2020 02:01
Пропозиція учасника.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 16:43
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 16:43
МТВ.pdf
12 лютого 2020 16:43
Кваліфікація.pdf
12 лютого 2020 16:43
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"

ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
Відхилено 79 035,34
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:57
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"
#39864417
Відхилено 79 822,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:06
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕС 17"
#43029033
Відхилено 79 971,80
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 14:15

Документи

21 лютого 2020 13:56
Електронний підпис
21 лютого 2020 13:55
Протокол №51.pdf

Документи

21 лютого 2020 14:05
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:04
Протокол №52.pdf

Документи

21 лютого 2020 14:14
Електронний підпис
21 лютого 2020 14:13
Протокол №51.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
21 лютого 2020 14:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі