Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні), 3 (три) поста, код класифікатора - 79710000-4
Очікувана вартість
1 070 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001705-a a9a53ffb3eb743d087d9c5ef8d1f6de3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тарасюк

+380672792886 psihzakupka2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний центр психічного здоров'я" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991487
Місцезнаходження: 12440, Україна , Житомирська обл., с. Зарічани, шоссе Бердичівське, 3
Контактна особа: Валентина Тарасюк
+380672792886
psihzakupka2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:11
Очікувана вартість: 1 070 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні, 3 (три) поста
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні), 3 (три) поста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, шосе Бердичівське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться щомісячно. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 11:20
Додаток №6 17 стаття.docx
28 січня 2020 11:20
Додаток 2 договір.doc
28 січня 2020 11:20
тендерна документація 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001705-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 31 січня 2020 16:37
Договір з поліцією
Шановний Замовник!

Згідно технічних вимог до тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати «(1) 7. Надати копію договору, заключного з поліцією охорони на реагування у випадку екстремальних ситуацій з підтвердженням (акти виконаних робіт за останній рік)».
Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:

(1) Ми розуміємо, що кожен Замовник прагне, щоб послуги з охорони задовольняли його потреби, були виконані свєчасно та якісно, з надійною охороною. Також у нас не виникає питань щодо встановлення додаткових критеріїв на власний розсуд Замовника. Це ваше право як державного органа, що відповідає за бюджетні процеци. Однак, Учасник, і так взаємодіє з органами поліції при винекненні надзвичайної ситуації. І для цього не потрібен окремий договір з правоохоронними органами. І охоронники також забезпечені спеціальними засобами: вогнепальною зброєю, яка використовується для відвернення нападу. Також додатково повідомляємо, що у відповідності до ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями) Учасник (охоронна компанія) взаємодії з органами правопорядку (Національною поліцією України) «суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Заходи із взаємодії з правоохоронними органами не можуть порушувати зобов'язання суб'єктів охоронної діяльності за договором щодо надання послуг з охорони», а також відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 пп.9 п. 7 суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний повідомляти негайно у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції про: факти припинення правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персоналом охорони, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, «7. Надати копію договору, заключного з поліцією охорони на реагування у випадку екстремальних ситуацій з підтвердженням (акти виконаних робіт за останній рік)» - Виключити з ТД.

З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 14:38
Комунальне підприємство "Обласний медичний центр психічного здоров'я" є об'єктом підвищеної небезпеки, тому ми включаємо цей пункт на вимогу правових нормативних документів України. Також включаємо цей пункт, як обов'язковий, для суб'єктів охоронної діяльності приватного права та не потрібний - для державних суб'єктів охоронної діяльності.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000003 ● 5a62e2db6ec449a9bbfcd0ba034b3b66
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.02.2020
№ 13

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2020 № 13.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-01-28-001705-a від 28.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-02 11:06:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Охоронні послуги» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-01-28-001705-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення по наступному питанню.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема відповідно до пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 тендерної документації імперативно вимагалось копії договорів з підтверджуючими документами про їх виконання.
Аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ПП ФОБОС надано копії аналогічних договорів від 12.02.2019 за №5Т укладених на загальну суму 960 000,00 грн. та № 6Т на суму 465 000,00 грн.
В той же час, аналізом встановлено, у складі тендерної пропозиції Переможця, надано підтверджуючі документи на виконання договорів, відповідно лише на 218 528,00 грн. та 174 090,00 грн. чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, чому не дотримано вимоги до пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-02 15:37:16

Охоронні послуги (послуги охоронників по охороні об'єктів лікарні), 3 (три) поста, код класифікатора - 79710000-4

В складі тендерної документації ми просили надати копії договорів з підтверджуючими документами про їх виконання. Переможець надав декілька. Але, враховуючі, що ПП "Фобос" обслуговує заклад протягом останніх чотирьох років в бухгалтерії є в наявності всі первинні документи (акти виконаних робіт), які підтверджують досвід виконання аналогічного договору (копії актів за останній рік додаються).
На засіданні тендерного комітету це питання було винесено на розгляд. При вивчені документів переможця комітет прийшов до висновку, що це не буде рахуватися грубою помилкою та прийняв документи до розгляду переможця в цілому.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля - Охоронні послуги по охороні об'єктів закладу), 3 (три) поста - відмінено.

2020-03-06 09:41:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2020-03-06 11:36:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Дівікс" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ФОБОС 1 068 000,00
UAH з ПДВ
1 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 17:34
Електронний підпис
11 лютого 2020 17:28
Статут.rar
11 лютого 2020 17:28
Свідоцтва охоронників.rar
11 лютого 2020 17:28
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 17:28
Витяг з ЄДР.rar

Публічні документи

12 лютого 2020 10:52
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:47
lust_istotni_ymovu.pdf
12 лютого 2020 10:47
Ліцензія на охорону.PDF
12 лютого 2020 10:47
свідоцтво.PDF
12 лютого 2020 10:47
statut_17_10_2019.pdf
12 лютого 2020 10:47
витяг_платник_ПДВ.PDF
12 лютого 2020 10:47
витяг_2019_11_18.pdf
12 лютого 2020 10:47
виписка0001.PDF
12 лютого 2020 10:47
наказ_пожбезпека.pdf
12 лютого 2020 10:47
dovidka_Fobos_ohorona.pdf
12 лютого 2020 10:47
aktu_reaguvannya.pdf
12 лютого 2020 10:47
договір_реагування.PDF
12 лютого 2020 10:47
дозвіл.PDF
12 лютого 2020 10:47
proekt_dogovoru.pdf
12 лютого 2020 10:47
наказ на директора 2017.PDF
12 лютого 2020 10:47
рішення_продовж_дирек.PDF
12 лютого 2020 10:47
dovidka_pravo_pidpusy.pdf
12 лютого 2020 10:47
dovidka_dotrumannya_TZ.pdf
12 лютого 2020 10:47
tex_vumogu.pdf
12 лютого 2020 10:47
st_17.pdf
12 лютого 2020 10:47
dovidka_analog_dog.pdf
12 лютого 2020 10:47
analog_aktu_2.pdf
12 лютого 2020 10:47
analog_aktu_1.pdf
12 лютого 2020 10:47
analog_dogovir_02.pdf
12 лютого 2020 10:47
analog_dogovir_01.pdf
12 лютого 2020 10:47
копії_свідоцтв.pdf
12 лютого 2020 10:47
pratcivnuku.pdf
12 лютого 2020 10:47
inventar.pdf
12 лютого 2020 10:47
td_propozutsiya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Дівікс"

ПП ФОБОС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Дівікс"
#39252898
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 10:11
ПП ФОБОС
#32313503
Переможець 1 068 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ФОБОС
#32313503
1 068 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Після перевірки Державної аудіторської служби України не стаття 30 п.1 п.п.1, 4.
Документи:
06 березня 2020 10:21
Протокол 32 2.pdf
06 березня 2020 10:21
Протокол 32 1.pdf
Виконано
Дата відміни: 06 березня 2020 10:24
Коментар щодо відміни: Процедуру відміняемо після перевірки Державної аудиторської служби України, згідно ст.30 п.1 п.п.1, 4 Закону
Документи:
06 березня 2020 10:24
Електронний підпис
06 березня 2020 10:23
Протокол 32 2.pdf
06 березня 2020 10:23
Протокол 32 1.pdf