Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт території КНП ЛОР "Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня" по вул. Кирила і Мефодія, 22-24
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001686-c 377ddce9006e464f8aee9b4ec027dc01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Ольга

0322368363 infekciyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01984263
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54
Контактна особа: Луців Ольга
0322368363
infekciyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 15:19
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Обсяг надання послуг відповідно до Технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт території КНП ЛОР "Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня" по вул. Кирила і Мефодія, 22-24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кирила і Мефодія, 22-24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється шляхом переведення коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після надходження коштів на розрахунковий Замовника після підписання актів приймання-передачі наданих послуг у строк, що не перевищує 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:53
Рішення про внесення змін.docx
03 лютого 2020 11:53
Тендерна документація.doc
03 лютого 2020 11:53
Технічне завдання.docx
28 січня 2020 17:38
Проект договору.doc
03 лютого 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:53
Рішення про внесення змін.docx
03 лютого 2020 11:53
Тендерна документація.doc
28 січня 2020 17:38
Тендерна документація.doc
03 лютого 2020 11:53
Технічне завдання.docx
28 січня 2020 17:38
Технічне завдання.docx
28 січня 2020 17:38
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 30 січня 2020 10:02
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:51
Доброго дня. Просимо повідомити модель, розміри, колір та технічні характеристики плитки тротуарної (ФЕМ) та лотків бетонних та бортових бетонних каменів. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Уточнення інформації
Дата подання: 31 січня 2020 11:26
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:58
Добрий день! Прошу уточнити інформацію зазначену у Розділі 5 п. 4 абзаці 2 Тендерної документації, а саме "Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів", яку суму оплати мається на увазі прошу вказати конкретно, а також прошу конкретно написати чи це чітко має оплатити переможець , а не "може". Відповідно до вище зазначеного прохання внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації. Окрім того, повідомляємо про те, що статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001686-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НЕОСТАР ГРУП", Код ЄДРПОУ:42174506
Дата подання: 02 лютого 2020 12:38
Внесення змін до тендерної документації
Підпунктом 7 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання «гарантійних листів, які підтверджують спроможність здійснити поставку та встановлення БОРТОВИХ КАМЕНIВ. Отже, спроможність учасника поставити та встановити вищенаведені матеріали в обсягах та строки, вказані у тендерній документації, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи офіційного представника товаровиробника ОБЛАДНАННЯ в Україні (підтверджується документом про надання повноважень на продаж) із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) УСТАТКУВАННЯ для встановленняйого на даному об’єкті із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro».
Зокрема, «Бортовий камінь» - це будівельний матеріал який використовується як профільний роздільник між проїжджою частиною вулиці та тротуаром, для відмежування газонів і клумб від тротуарів, як підпірні стінки в садово-парковій архітектурі.
Згідно технічного завдання із закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (CPV) «Поточний ремонт території КНП ЛОР «Львівська обласна інфекційна клінічна лікарня» по вул. Кирила і Мефодія, 22-24», предметом закупівлі послуги з благоустрою території, і аж ніяк не закупівля ОБЛАДНАННЯ чи УСТАТКУВАННЯ.
Зважаючи на вищенаведене, вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити пп. 7 п. 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 10:48
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде внесено зміни до Тендерної докуменації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д" 719 938,81
UAH з ПДВ
575 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КР-ГРУП" 649 000,00
UAH з ПДВ
620 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРМІКА І К" 697 999,20
UAH з ПДВ
697 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лозинський Олег Миколайович 749 734,03
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 22:40
ІД_виписка з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 22:40
ІД_копія Статуту.pdf
11 лютого 2020 22:40
ІД_копії паспорт і код.pdf
11 лютого 2020 22:40
ІД_витяг ПДВ.pdf
11 лютого 2020 22:40
КК_лист по 1 ПВ.pdf
11 лютого 2020 22:40
КК_лист-відгук.pdf
11 лютого 2020 22:40
ІД_реєстр документів.pdf
11 лютого 2020 22:40
Пiдписаний_G0220-2351-GL_tender.pdf
11 лютого 2020 22:40
ІД_витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 22:40
ІД_копія ліцензії.pdf
11 лютого 2020 22:40
Пiдписаний_Лицензия.pdf
11 лютого 2020 22:40
Пiдписаний_RatingPB-2019.pdf
11 лютого 2020 22:40
Проект договору.pdf
11 лютого 2020 22:40
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 16:46
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:24
61 ТЧ сетифікат 2.pdf
12 лютого 2020 16:24
60 ТЧ сертифікат 1.pdf
12 лютого 2020 16:24
51КК ТП Компресор.pdf
12 лютого 2020 16:24
50 КК ТЗ каток.pdf
12 лютого 2020 16:24
48 КК ТЗ самоскид.pdf
12 лютого 2020 16:24
47 КК ТЗ екскаватор.pdf
12 лютого 2020 16:24
46 КК ТЗ автогрейдер.pdf
12 лютого 2020 16:24
44 КК довідка МТБ.pdf
12 лютого 2020 16:24
42 КК Штатний розпис.pdf
12 лютого 2020 16:24
38 КК наявність ІТС.pdf
12 лютого 2020 16:24
37 КК відгук.pdf
12 лютого 2020 16:24
28 ІД опис до статуту.pdf
12 лютого 2020 16:24
27 ІД Статут.pdf
12 лютого 2020 16:24
23 ІД Копія Ліцензії.pdf
12 лютого 2020 16:24
8 ІД копія Витяг з ЄДР.pdf
12 лютого 2020 16:24
4 гарантия.rar
12 лютого 2020 16:24
3 ВПВ17.pdf
12 лютого 2020 16:24
2 проект договору.pdf
12 лютого 2020 16:24
1Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2020 16:24
реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 19:21
Довідка податки.pdf
24 лютого 2020 19:21
Довідка МВС 2020.pdf
12 лютого 2020 18:10
Електронний підпис
12 лютого 2020 18:05
2568.imd
12 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:02
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 лютого 2020 16:02
ТЧ_технічне завдання.pdf
12 лютого 2020 16:02
РЕЄСТР.pdf
12 лютого 2020 16:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 лютого 2020 16:02
КК_штатний розпис.jpg
12 лютого 2020 16:02
КК_лист про техніку.jpg
12 лютого 2020 16:02
ІД_статут оригінал.pdf
12 лютого 2020 16:02
ІД_Ліцензія ПП Форміка.pdf
12 лютого 2020 16:02
ІД_довідка з УБІБ.pdf
12 лютого 2020 16:02
ІД_ВитягЄДР.pdf
12 лютого 2020 16:02
ІД_баланс за 2018.pdf
12 лютого 2020 16:02
2568.ims

Публічні документи

10 лютого 2020 15:02
Цінова пропозиція.jpg
10 лютого 2020 15:02
ТЧ_ДЦ_ЛК_Рес.pdf
10 лютого 2020 15:02
Статут АТ_АКБ_Львів.pdf
10 лютого 2020 15:01
Реєстр документів.jpg
10 лютого 2020 15:01
Проект договору.pdf
10 лютого 2020 15:01
План-графік ВР.jpg
10 лютого 2020 15:01
Опис банк.pdf
10 лютого 2020 15:01
КК_Штатний розпис.jpg
10 лютого 2020 15:01
КК_Наявність ІТС.pdf
10 лютого 2020 15:01
ІД_паспорт_ІН.pdf
10 лютого 2020 15:01
ІД_Лист-згода на ОПД.jpg
10 лютого 2020 15:01
ІД_Довідка про дозволи.jpg
10 лютого 2020 15:01
ІД_Гарантійний термін.jpg
10 лютого 2020 15:01
ІД_Відомості про ФОП.jpg
10 лютого 2020 15:01
ІД_Витяг з ЄДР.pdf
10 лютого 2020 15:01
ВПВ17_Лист-гарантія.jpg
10 лютого 2020 15:01
Витяг банк.pdf
10 лютого 2020 15:01
Виписка банк.pdf
10 лютого 2020 15:01
Банківська ліцензія.zip
10 лютого 2020 15:01
Банківська гарантія.zip
10 лютого 2020 15:01
262-К_ призначення банк.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д"

ТОВ "КР-ГРУП"

ПП "ФОРМІКА І К"

ФОП Лозинський Олег Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д"
#42000301
Відхилено 575 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:29
ТОВ "КР-ГРУП"
#41921002
Відхилено 620 999,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:31
ПП "ФОРМІКА І К"
#35577961
Переможець 697 999,20
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФОРМІКА І К"
#35577961
697 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 16:30
Зіскановане_20200302 (14).pdf укладений
02 березня 2020 16:29
Зіскановане_20200302 (3).pdf укладений
02 березня 2020 16:29
Зіскановане_20200302 (15).pdf укладений
02 березня 2020 16:29
Зіскановане_20200302 (2).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (7).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (4).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (8).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (11).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (17).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (12).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (10).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (5).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (6).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (9).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302.pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (16).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (13).pdf укладений
02 березня 2020 16:28
Зіскановане_20200302 (18).pdf укладений
02 березня 2020 16:27
Зіскановане_20200302 (19).pdf укладений
02 березня 2020 16:27
Зіскановане_20200302 (20).pdf укладений
02 березня 2020 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 697 999,20
UAH (в тому числі ПДВ 116 333,20 UAH)