Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001612-a e8d614c25385460fb7f7a1cb89d3c4ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машковець Світлана Петрівна

0979724800 KATP1728EKON@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728
Код ЄДРПОУ: 03361833
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22
Контактна особа: Машковець Світлана Петрівна
0979724800
KATP1728EKON@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 12:48
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Оцинковані контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів, сітка, 1,1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
82 шт
оцинковані контейнери для твердих побутових відходів, 1,1 м3 з плоскою пластиковою кришкою (кришка в кришці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між сторонами здійснюються в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на протязі 14 банківських днів з дня отримання товару Замовником згідно видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 11:13
ТД Контейнери.doc
28 січня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 11:13
ТД Контейнери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чаша контейнера
Дата подання: 29 січня 2020 10:15
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:43
Чому Замовник вимагає чашу контейнера із просічно-витяжної сітки? Якщо і контейнери з чашею зі зварної сітки здатний витримувати навантаження передбачене тендерною документацією.
Відповідь: Просічно-витяжна сітка виробляється з цільного металевого листа шляхом просікання і витяжки, які відбуваються одночасно. Сітка зварна – це сітка, де чарунки утворюються методом точкового зварювання поздовжніх і поперечних прутів. Завдяки різним технологіям виробництва, просічно-витяжна сітка, яка виробляється з цільного листа металу, є більш жорсткою та міцнішою за зварну сітку. Як свідчить досвід, термін експлуатації контейнерів зі зварної сітки значно менший, такі контейнери потребують вкладення додатковмх витрат на ремонт.
Днище контейнера
Дата подання: 29 січня 2020 10:16
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:44
Просимо обґрунтувати вимогу щодо днища контейнера заокругленої форми.
Відповідь: Контейнер, конструкція якого має заокруглене дно краще витримує навантаження, воно рівномірно розподіляється, а не тисне на один кут, особливо у разі скидання в контейнер будівельного сміття. Крім того, вимога щодо того, що днище контейнера має бути заокругленої форми обгрунтовується тим, що така конструкція полегшує видалення вологи і дезинфікуючих розчинів при санобробці.
Дискримінаційна умова.
Дата подання: 29 січня 2020 10:16
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:48
Умова зазначена у Додатку № 4 «Пружинними елементами відкривання/закривання кришки контейнера які виготовлені з використанням спіралевидної пружини та мають бути закриті з усіх боків для безпечної експлуатації, захисту від попадання опадів і довгого терміну служби, 1 шт. на кожну сторону, захищені кришкою на болтах з гайками, з метою зняття в процесі експлуатації та обслуговування контейнера.»(сітчасті контейнери) є дискримінаційною, та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо це наступним, виробники можуть виготовляти контейнер із іншим видом пружини ніж зазначено Замовником. При цьому властивості та призначення контейнера не змінюватиметься. Та можуть експлуатуватися протягом тривалого строку. Передбачаючи такий вид пружини Замовник створює умови за яких Учасники які виготовляють контейнери із іншим видом пружини не зможуть прийняти участь. Тому просимо встановити таку вимогу яка не призводитиме до порушення норм законодавства та прав потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога обґрунтовується позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання.
Відламаний натягувач пружини та іржава, через попадання опадів, розтягнута неспіралевидна пружина не тримає кришку контейнера, ставить під загрозу здоров'я користувачів і обслуговуючого персоналу, пружина не тримає кришку і під дією сили тяжіння кришка падає і може завдати серйозні пошкодження людині.
Важелі кріплення кришок
Дата подання: 29 січня 2020 10:16
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:49
Чому Замовник вимагає контейнери із важелями кріплення кришок які виготовлені без поперечного з’єднувального шва. Пояснюємо, що при такому виконанні важелів кріплення кришки даний шов наявний. Тому просимо Замовника виключити дану вимогу із тендерної документації та не вводити в оману потенційних Учасників.
Відповідь: Важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути без поперечного з’єднувального шва, що забезпечує додаткову міцність конструкції.
Розірваний важіль в місці поперечного з'єднувального шва, під час поломки ставить під загрозу здоров'я користувачів і обслуговуючого персоналу, при розломі частини важеля з гострими краями під дією пружину натягу рухаються з великою швидкістю і можуть завдати серйозні пошкодження людині.
Товщина металу
Дата подання: 29 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:51
Просимо Замовника обґрунтувати на підставі п.3 ч.2 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі вимогу щодо (контейнерів сітчастих та контейнерів оцинкованих з кришка в кришці) того, що «Вузол кронштейну захвата та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм». Пояснюємо, що товщина металу деталі може бути меншою за 2 мм це не впливатиме на її якість. При цьому вона використовуватиметься протягом строку служби контейнера. Для того щоб деталь була міцно використовують підсилювачі. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини металу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стандарт ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які маємо намір закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб.
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини. При цьому, замовник не обмежує конкуренцію, оскільки учасники мають можливість запропонувати контейнери, в яких вузол захвату та підйому виконаний з металу товщиною два або більше міліметрів. Менша товщина не задовольняє потреби Замовника, оскільки внаслідок фізичних навантажень деформується, що робить контейнер не придатним до використання.
Болтове з’єднання
Дата подання: 29 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:51
Поясніть чим болтове з’єднання краще від з’єднання зварного.
Відповідь: Болтове з’єднання, на відміну від зварного, дозволяє без зайвих зусиль ремонтувати вузли кронтшейну.
Товщина сталі
Дата подання: 29 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:54
Зазначення в Додатку № 4 стосовно конструкції з кронштейнами для утримання коліс які кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм.(сітчасті контейнери, та оцинковані контейнери із кришкою в кришці) , є надуманими та не обґрунтованими. Насправді товщина кронштейна для утримання коліс має бути такою яка б забезпечила надійну роботу контейнера з врахуванням навантаження. Пояснюємо, що товщина сталі не впливає на міцність контейнера. На його довготривале використання впливає лиши використання даного контейнера за призначенням згідно інструкції. Передбачаючи таку товщину сталі Замовник створюю нерівні умови для Учасників. Та порушує при цьому ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо того, що кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм обґрунтована міцністю, надійністю конструкції та тривалістю експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до кронштейну для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, в першу чергу виходить за ладу (деформується, відривається).
Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 4 мм і більше.
Рама контейнера
Дата подання: 29 січня 2020 10:18
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:55
Умова зазначена в Додатку № 4 стосовно того що « По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм.» є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками та порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі Пояснюємо, що Замовником у даному випадку зазначена вимога, яка є дискримінаційною. Контейнери можуть бути як з трубою діаметром 20 мм – тобто круглою так і з трубою перетином 20х20. Тому конкретно зазначаючи такий вид труби, Замовник не дає можливості Учасникам які виготовляють контейнер з трубою іншою ніж зазначено Замовником прийняти участь у закупівлі. Чим обмежується конкуренція між учасниками. Тому просимо виключити дану вимогу із тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рама з труби квадратного перетину підсилює раму чаші контейнера, витримує навантаження на вигин і скручування краще, ніж труба круглого перетину, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більш довгому строку служби контейнера.
Непаралельні ребра жорсткості
Дата подання: 29 січня 2020 10:18
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:56
Умова щодо непаралельних ребер жорсткості на кришці контейнера - є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію. Пояснюємо що ребра жорсткості на кришці не збільшують термін придатності контейнера, не впливають на його міцність та на витривалість. Не підтверджено, що ребра жорсткості на корпусі та кришці контейнера збільшує жорсткість та міцність металу. Дана вимога призводить до недобросовісної конкуренції, оскільки пропозиції учасників контейнер яких не відповідає даним вимогам не зможуть прийняти участь у закупівлі, або пропозиція наступних буде відхилено. Тому просимо зазначити такі вимоги які не порушуватимуть законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність непаралельних ребер жорсткості на кришці контейнера збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. В результаті тривалої експлуатації контейнерів різних типів було встановлено, що контейнери, які мають непаралельні ребра жорсткості мають значно довший строк служби, ніж контейнери з паралельними ребрами жорсткості або взагалі без ребер жорсткості.
Кришка контейнера
Дата подання: 29 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:58
Чи може Учасник запропонувати контейнер в якому додаткова кришка розміщена не по центу контейнера ? Чи вважатиме Замовник це еквівалентом?
Відповідь: Питання щодо того, чи є пропозиція учасника еквівалентом товару, вирішується тендерним комітетом колегіально
Вага контейнера
Дата подання: 29 січня 2020 10:19
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:00
Просимо Замовника обґрунтувати вимогу, щодо того, що « Вага контейнера має бути не менше 80 кг та не більше 90 кг.
Відповідь: Технічні вимоги до ваги контейнера обумовлені характеристиками спеціалізованої техніки, яка є в розпорядженні Замовника та призначена для обслуговування контейнерів.
Непаралельні ребра
Дата подання: 29 січня 2020 10:20
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:01
Вимога щодо наявності непаралельних ребер жорсткості на кришці контейнера дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ч.3 ст. 5, ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що ребра жорсткості на корпусі контейнера ніяким чином не впливають на його міцність. Крім того, на науковому рівні не доведено що непаралельні ребра жорсткості сприяють зміцненню контейнера. Передбачаючи таку вимогу Замовник дискримінує потенційних Учасників. При чому встановлює чітку конструкцію. Що робить неможливою участь інших учасників у закупівлі. Згідно ЗУ Про публічні закупівлі Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги . Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність непаралельних ребер жорсткості на кришці контейнера збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера. В результаті тривалої експлуатації контейнерів різних типів було встановлено, що контейнери, які мають непаралельні ребра жорсткості мають значно довший строк служби, ніж контейнери з паралельними ребрами жорсткості або взагалі без ребер жорсткості.
Визначення поняття
Дата подання: 29 січня 2020 10:20
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:03
Просимо Замовника надати визначення поняттю «еквівалент».
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Ваше питання стосується тлумачення терміну, а не роз’яснення щодо тендерної документації .
запит розяснення щодо еквіваленту
Дата подання: 29 січня 2020 10:21
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:08
Просимо Замовника зазначити, контейнери з якими параметрами вважатимуться еквівалентом предмета закупівлі.
Відповідь: У тендерній документації сформовані технічні вимоги до предмета закупівлі. Еквівалентом предмету закупівлі вважатиметься товар, який є рівнозначним.
Строк поставки
Дата подання: 29 січня 2020 10:21
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:05
Зазначення, що поставка здійснюється партіями протягом 2 робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, але не пізніше 30 днів з моменту укладення договору, обмежує конкуренцію між Учасниками. Просимо Замовника встановити реальний строк для здійснення поставки товару.
Відповідь: Предметом закупівлі є товар, тобто готова продукція, а не послуги з його виготовлення. Умовами тендерної документації передбачено, що строк поставки становить не більше 30 календарних днів з моменту укладення договору
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001612-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 01 лютого 2020 16:57
ВИМОГА щодо усунення Замовником (Комунальним автотранспортним підприємством 1728) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-01-28-001612-a
Вимагаємо:

1. З метою уникнення порушень норм чинного законодавства внести зміни до тендерної документації, а саме до Додатку № 4 та Додатку № 5.
2. Встановити технічні вимоги згідно стандартів EN 840-3, EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015.
3. Внести зміни до Додатку № 4 на підставі пунктів: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 даної вимоги.
4. Внести зміни до Додатку № 4 та Додатку № 5, а саме внести зміни щодо строку поставки товару, та встановити, реальний строк необхідний для поставки предмету закупівлі.
Додатки:

1. Копія Рішення АМКУ № 2679-р/пк-пз від 11.03.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 16:01
Вимога про усунення, на думку Скаржника дискримінаційних умов тендерної документації, відхилена. Обгрунтквання викладене в супровідних документах
Номер вимоги: UA-2020-01-28-001612-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 25 лютого 2020 22:08
Відхилення пропозиція Учасника ТОВ "РЕНТОК ГРУП" та скасування закупівлі у зв'язку з порушенням чинного законодавства з питань публічних закупівель
Звертаємо Вашу увагу, що у ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 3. зазначені принципи здійснення закупівель.
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (РІШЕННЯ ДОДАЄТЬСЯ), доводимо до Вашого відома, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників (на аркуші 8 зазначена інформація про те, що Замовник не зміг довести наявність двох або більше виробників продукції, згідно технічній специфікації) та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Замовником КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 встановлено характеристики предмета закупівлі, яким відповідає продукція одного виробника, та немає можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції. КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 встановив у тендерній документації занадто деталізованих додаткових та необґрунтованих законодавством вимог, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель.
Замовник КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 закупівлі «Контейнери для збору твердих побутових відходів», UA-2020-01-28-001612-a , всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури ТОВ "РЕНТОК ГРУП", під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ», що дозволили дискваліфікувати наше підприємство.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Вимагає скасувати закупівлю згідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 14:39
Шановний учаснику!
Основним законодавчим актом, який встановлює вимоги до тендерної документації, регламентує порядок оскарження умов тендерної документації є Закон України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
У своїй вимозі від 25 лютого 2020 року Ви, вже після оцінки тендерних пропозицій учасників та визначення переможця, стверджуєте про дискримінаційні умови тендерної документації. Проте, Ви у встановленому Законом порядку не оскаржили дискримінаційні, на Вашу думку, умови тендерної документації.
Ваша пропозиція була відхилена не лише у зв’язку із її невідповідністю технічним вимогам до предмета закупівлі. При цьому, Ви не оскаржуєте незаконність відхилення Вашої пропозиції. Також Ваша вимога не містить посилання на невідповідність тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем, умовам тендерної документації.
Ваша суб’єктивна думка не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції, яка формально відповідає всім умовам тендерної документації.
Додатково інформуємо Вас про те, що вимога про усунення аналогічних, на думку Скаржника дискримінаційних умов тендерної документації, вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно рішення Колегії від 09.12.2019 № №18180-р/пк-пз у задоволенні скарги відмовлено в повному обсязі.

Відповідно до статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На сьогоднішній день, уповноваженим органом з питань публічних закупівель не виявлено порушень законодавства з питань публічних закупівель у даній процедурі закупівлі, отже Ваша вимога про відміну торгів задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

Документи

05 лютого 2020 16:01
Відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 855 600,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 946 020,00
UAH з ПДВ
849 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 952 000,00
UAH з ПДВ
952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 998 660,00
UAH з ПДВ
993 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" 999 340,00
UAH з ПДВ
994 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 13:52
Тендерна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 10:02
48. Лист пояснення.pdf
12 лютого 2020 10:02
44. Витяг з ПДВ.pdf
12 лютого 2020 10:02
4. Проект договору.pdf
12 лютого 2020 10:02
36._Лист._перс._данi_Х.М.В..pdf
12 лютого 2020 10:02
35.Рiшення_2_02-01-2020.pdf
12 лютого 2020 10:02
27. Копiя Рiшення.pdf
12 лютого 2020 10:02
26. Копiя Наказу.pdf
12 лютого 2020 10:01
15._Лист_перс._данi.pdf
12 лютого 2020 10:01
14. Статут Укрресурс.pdf
12 лютого 2020 10:01
1.Реєстр.pdf
12 лютого 2020 10:01
12.  Довiдка працiвники.pdf
12 лютого 2020 10:01
5.Технiчна специфiкацiя.pdf
12 лютого 2020 10:01
20. Паспорт  840-2_1100Lua.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 22:23
Електронний підпис
11 лютого 2020 22:03
Лист відгук 006.pdf
11 лютого 2020 22:03
Реєстр документів 003.pdf
11 лютого 2020 22:03
Статут.pdf
11 лютого 2020 22:03
Копія наказу Корсун 001.pdf
11 лютого 2020 22:03
Лит згода Цвіркун 001.pdf
11 лютого 2020 22:03
Лит згода Корсун 001.pdf
11 лютого 2020 22:03
Лит згода Люльченко 001.pdf
11 лютого 2020 22:03
Технічна специфікація.pdf
11 лютого 2020 22:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 10:58
Електронний підпис
12 лютого 2020 10:57
49 Гарантийный лист.pdf
12 лютого 2020 10:57
42 Наказ на Бумбу С.М.pdf
12 лютого 2020 10:57
41 Наказ на Щербина Ю.О.pdf
12 лютого 2020 10:57
35 Договір Карат.pdf
12 лютого 2020 10:57
33 ВН № 127 Карат.pdf
12 лютого 2020 10:57
32 Відгук Карат.pdf
12 лютого 2020 10:57
5 Паспорт Шульга С.В..pdf
12 лютого 2020 10:57
2 Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 10:04
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:59
Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:50
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:49
Підписаний_G0220-2124-GL_tender.pdf
12 лютого 2020 11:49
Підписаний_dovidka_1.pdf
12 лютого 2020 11:49
39. паспорт директора.pdf
12 лютого 2020 11:49
38. картка директора.pdf
12 лютого 2020 11:49
34. Реєстр документів.pdf
12 лютого 2020 11:49
29. лист-пояснення.pdf
12 лютого 2020 11:49
24. Проект договору.pdf
12 лютого 2020 11:49
23. Статут.pdf
12 лютого 2020 11:49
12. Відгук - СКПКПО.pdf
12 лютого 2020 11:49
9. Наказ Качай.pdf
12 лютого 2020 11:49
8. Наказ Шершун.pdf
12 лютого 2020 11:49
5. Договір перевезення.pdf
12 лютого 2020 11:49
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 14:38
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 14:38
Статут — копия.pdf
11 лютого 2020 14:38
Реєстр документів.pdf
11 лютого 2020 14:38
Протокол.pdf
11 лютого 2020 14:38
Проект договору.pdf
11 лютого 2020 14:38
Наказ.pdf
11 лютого 2020 14:38
лист санкції.pdf
11 лютого 2020 14:38
досвід поставок.pdf
11 лютого 2020 14:38
довідка щодо печатки.pdf
11 лютого 2020 14:38
Довідка податки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "Укрресурс"
#34396623
Відхилено 840 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:07
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 849 100,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:13
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Відхилено 952 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:17
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 993 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
993 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 08:45
Договір про закупівлю товарів від 06.03.20 № 060320.PDF укладений
06 березня 2020 08:45