Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютер в комплекті з обладнанням; Портативний комп’ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001565-a ● 82e5725b8ec9465d8cbc9a0e2fbf43ae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дитячий медичний центр" Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26381838 |
Місцезнаходження: | 32302, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, буд. 41 |
Контактна особа: |
Ірина Борейко +380686216124 dmckpbuh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Комп'ютер в комплекті з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 штуки
Портативний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 11:10 |
4 ТД Комп'ютера.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 28 січня 2020 16:41
Дата відповіді: 28 січня 2020 17:22
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, визначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок!
2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, визначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок!
Номенклатура
Дата подання: 29 січня 2020 10:43
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:39
Шановний Замовнику! В характеристиці ноутбука у вас зазначено, що вам потрібна до нього провідна клавіатура. Скажіть, будь ласка, в описі технічних характеристик допущено помилку чи вам дійсно потрібна додаткова клавіатура в комплекті з ноутбуком?
Відповідь: Достатньо стандартної вбудованої у ноутбук провідної клавіатури. Додаткова зовнішня клавіатура не вимагається
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-28-001565-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 29 січня 2020 10:30
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Вимагаємо прибрати з Тендерної документацію наступну дискрінаційну вимогу:
"Гарантійне відновлення працездатності обладнання здійснюється на місці його встановлення в приміщенні Замовника наступного робочого дня з моменту отримання повідомлення від Замовника про несправність обладнання (рівень NextBusiness Day On-Site Service). Надати підтвердження гарантійних умов від власного сервісного центру (або договір гарантійних умов із партнерським сервісним центром), місцезнаходження та контактні дані (телефон, ПІБ, посада) найближчого сервісного центру у межах міста або району розташування Замовника, що уповноважений здійснювати оперативне реагування по відновленню працездатності обладнання у разі гарантійної поломки для безперервної роботи державного медичного закладу.".
Звертаємо Вашу увагу не те, що даний рівень гарантійного обслуговування неможливий при ремонті персональних комп'ютерів, більше того, при даному рівні обслуговування не є можливим здійснити навіть якісну діагностику.
Окрім того, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем.
Отже, дана вимога є безпідставною та дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
"Гарантійне відновлення працездатності обладнання здійснюється на місці його встановлення в приміщенні Замовника наступного робочого дня з моменту отримання повідомлення від Замовника про несправність обладнання (рівень NextBusiness Day On-Site Service). Надати підтвердження гарантійних умов від власного сервісного центру (або договір гарантійних умов із партнерським сервісним центром), місцезнаходження та контактні дані (телефон, ПІБ, посада) найближчого сервісного центру у межах міста або району розташування Замовника, що уповноважений здійснювати оперативне реагування по відновленню працездатності обладнання у разі гарантійної поломки для безперервної роботи державного медичного закладу.".
Звертаємо Вашу увагу не те, що даний рівень гарантійного обслуговування неможливий при ремонті персональних комп'ютерів, більше того, при даному рівні обслуговування не є можливим здійснити навіть якісну діагностику.
Окрім того, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем.
Отже, дана вимога є безпідставною та дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 16:40
Шановний учасник! Більшість відомих виробників техніки супроводжують свою продукцію додатковою гарантійною підтримкою підвищеного рівня " NextBusiness Day On-Site Service ", у тому числі такі компанії, як Asus, Dell, Lenovo, НР та інші. Замовником є державна медична установа, яка зацікавлена у закупівлі якісної та надійної техніки із відповідною сервісною підтримкою для безперервної роботи медичного закладу
Номер вимоги: UA-2020-01-28-001565-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 29 січня 2020 10:34
Прибрати дискримінаційну вимогу
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, зазначену в Тендерній документації, стосовно: Виробник персональних комп'ютерів повинен мати діючий партнерський статус (MPN Silver або Gold) із виробником операційної системи, що підтверджується відповідним партнерським листом MPN від виробника. Інформаційний лист, у якому міститься посилання на інтернет-сторінку сайту компанії Майкрософт. На даній сторінці сайту повинна бути зазначена інформація про виробника персональних комп'ютерів, інформація про те, що програмне забезпечення встановлене при виробництві персональних комп'ютерів та партнерський статус.
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога значно звужує коло осіб, які можуть брати участь в закупівлі, адже продукція тоді звужується лише до певних брендів. Разом з тим, Учасники, які є виробниками системних блоків, але не мають партнерства і закуповують операційну систему у офіційних дистриб'юторів і самостійно встановлюють, не можуть брати участь, що звужує коло учасників закупівлі.
Дана вимога є безпідставною, адже легальність операційної системи може бути підтвердження зверенням до компанії-виробника чи наданням авторизаційних листів без звуження коло учасників закупівлі. Таким чином, вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вимога значно звужує коло осіб, які можуть брати участь в закупівлі, адже продукція тоді звужується лише до певних брендів. Разом з тим, Учасники, які є виробниками системних блоків, але не мають партнерства і закуповують операційну систему у офіційних дистриб'юторів і самостійно встановлюють, не можуть брати участь, що звужує коло учасників закупівлі.
Дана вимога є безпідставною, адже легальність операційної системи може бути підтвердження зверенням до компанії-виробника чи наданням авторизаційних листів без звуження коло учасників закупівлі. Таким чином, вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 16:41
Шановний учасник! Предметом даної закупівлі не є програмне забезпечення, а персональні комп'ютери із встановленим програмним забезпеченням. Відповідно виробник запропонованих персональних комп'ютерів повинен мати партнерські відносини із виробником операційної системи та відповідний партнерський статус. Будь-який виробник має можливість стати таким партнером для подальшої взаємодії. Повний перелік офіційних партнерів розміщено у публічному каталозі компанії Microsoft.Наявність партнерського статусу додатково дозволить Замовнику уникнути ризиків закупівлі неофіційної контрафактної продукції у неофіційних постачальників
Номер вимоги: UA-2020-01-28-001565-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38791851
Дата подання: 29 січня 2020 11:01
Оплата послуг консультанта
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу:
" На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі – 5 000.00 грн. (п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Відповідно до п.5.2.4 та п.5.2.5. Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Звертаємо Вашу увагу, що подібної думки притримується також Антимонопольний комітет України, посилання на рішення якого з приводу аналогічного спору додане нижче. http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=105462&schema=main
Розгорнути
Згорнути
" На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі – 5 000.00 грн. (п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Відповідно до п.5.2.4 та п.5.2.5. Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі.
Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Звертаємо Вашу увагу, що подібної думки притримується також Антимонопольний комітет України, посилання на рішення якого з приводу аналогічного спору додане нижче. http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=105462&schema=main
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 16:49
Щодо вимоги внести зміни в пп. 5.2.3 частини 2 Розділу V ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п. 5.2.3. ч. 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта.
Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п. 5.2.3. ч. 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта.
Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович #2751316311 |
Переможець |
514 320,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 13:58
|
Скан договора на комп'ютери.PDF | укладений |
03 березня 2020 13:26
|