Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
134 000,00 UAH
UA-2020-01-28-001350-a cc4ac7f75e604c6a945c9c5a97d858d7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

НІКОЛАЙЧУК ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

0413441570 buhgalteria-tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської районної ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 01991955
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, вул. Івана Франка,42
Контактна особа: НІКОЛАЙЧУК ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
0413441570
buhgalteria-tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 11:56
Очікувана вартість: 134 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, вул. Івана Франка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б( БФП Принтер – копір -сканер лазерний ч/б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт. Черняхів, вул. Івана Франка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій ,Лазерний ,друк кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт.Черняхів, вул. Івана Франка,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  28 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 12:10
Технічне завдання зі змінами.doc
31 січня 2020 12:09
ОГОЛОШЕННЯ зі змінами.doc
28 січня 2020 10:59
Проект договору.doc
28 січня 2020 10:57
Технічний опис.doc
28 січня 2020 10:54
ОГОЛОШЕННЯ.doc
28 січня 2020 10:54
Протокол засідання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 28 січня 2020 16:19
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:50
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Ні, так як нас цікавить саме та торгова марка і модель ноутбука,принтера, що вказана в технічних вимогах та додатках до оголошення.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 29 січня 2020 09:10
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:17
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня .Так допускаються всі . Ціна переможця визначить аукціон автоматично .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-28-001350-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА, Код ЄДРПОУ:2862702681
Дата подання: 07 лютого 2020 12:56
Вимога
Шановний тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Черняхівське територіальне медичне об’єднання Черняхівської районної ради Житомирської області». Уважно розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гарден Електронікс» звертаємо вашу увагу на виявлені невідповідності.
1. В технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме ноутбуку вимагався ноутбук з процесором AMD A6 9225 який має базову тактову частоту 2,6 ГГц, та 3,0 ГГц в турбо-режимі, запропонований учасником ноутбук має процесор з базовою тактовою частотою 2,3 ГГц, що суттєво нижче вимог замовника.
Крім того в технічних вимогах до ноутбука зазначено що він повинен мати дискретну відеокарту AMD Radeon R5 M420 з 2 Гб власної відеопам’яті. Ноутбук запропонований учасником ТОВ «Гарден Електронікс» має інтегровану відеокарту, яка вбудована в процесор, та тому взагалі не має окремої відеопам’яті, Цю відеокарту на можна вважати еквівалентом, оскільки замовником зазначено саме наявність окремої (дискретної) відеокарти, а інтегрована це взагалі інша конструкція, яка суттєво погіршує технічні характеристики ноутбука в порівнянні з тими що вимагалися.
2. В переліку документів підтверджуючих відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання замовником вимагалося:
1.1) Копії сертифікатів якості заводу виробника. Учасником ТОВ «Гарден Електронікс» не надано жодного сертифікату на запропонований ноутбук, також на БФП Canon надано не сертифікат на запропоновану, а загальний гігієнічний висновок на всю продукцію Canon.
1.2) Паспорт на запропоноване обладнання. Жодного паспорта учасником ТОВ «Нарден Електронікс» не надано.
Беручи до уваги що в примітках до технічного завдання замовником зазначено : У разі якщо учасник не відповідає вимогам замовника, або не в змозі виконати умови поставки, які визначені замовником, пропозиція відхиляється.
Враховуючи те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Гарден Електронікс» не відповідає вимогам замовника пропонуємо відхилити цю тендерну пропозицію, та перейти да розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 12:34
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.

Учасник ТОВ «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС» запропонував ноутбук на базі процесора Core i3 7020U, який по своїм якісним та технічним характеристикам краще, ніж був зазначений у вимогах AMD A6-9225, має кращі показники по усім тестам. Комунальне некомерційне підприємство "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" Черняхівської районної ради Житомирської області має наметі закупити ноутбуки для бухгалтерського та медичного обліку, тому вимога наявність дискретного відеоадаптера – не є суттєвою. Більш важливим є наявність мережевого адаптеру для того, щоб була можливість працювати в локально обчислюваній мережі з доминою організацією. В наданій пропозиції учасника ФОП Холод Т.Л., ноутбук Asus VivoBook 15 X540BP – відсутній мережевий адаптер. Крім того, учасник має право запропонувати еквівалент до предмету закупівлі, Замовник в свою чергу в праві обрати товар, виходячи зі своїх потреб.

Замовник вимагав надати копії сертифікату якості заводу виробника. Учасник ТОВ «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС» надав документи, які підтверджують якість продукції, а саме: декларацію про відповідність до БФП BROTHER, висновок СЕС до БФП CANON, висновок СЕС до ноутбуків DELL, Замовнику достатньо наданих документів для підтвердження якості продукції, яка пропонується. Разом з тим Замовник є бюджетною організацією, використовує електронна система закупівель ProZorro для заощадження бюджетних коштів. Кошти, за які здійснюється закупівля, акумулюються за рахунок податків та зборів членів територіальних громад. Товар, який пропонується учасником повністю задовольняє вимоги Замовника. На підтвердження технічних вимог, Замовника, учасником ТОВ «ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС» були надані копії паспортів на кожен товар, який пропонується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану Вимогу

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 12:55
Вимога.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 129 504,00
UAH з ПДВ
126 819,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА 129 900,00
UAH з ПДВ
126 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 133 998,00
UAH з ПДВ
133 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 11:52
Гігієна Esp Dell.pdf
10 лютого 2020 11:33
Паспорт BROTHER _2_.pdf
10 лютого 2020 11:33
паспорт МФУ Brother.pdf
10 лютого 2020 11:33
Паспорт ноутбук.pdf
10 лютого 2020 11:33
Паспорт BROTHER _1_.pdf
10 лютого 2020 11:28
Проект договору _3_.pdf
06 лютого 2020 20:32
ПРОПОЗИЦІЯ_126819_00.pdf
06 лютого 2020 20:32
ПРОПОЗИЦІЯ_126819_00.docx
05 лютого 2020 23:29
Паспорт.pdf
05 лютого 2020 23:27
Статут.pdf
05 лютого 2020 23:16
Договір з НП.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка про 4 ОПП.pdf
05 лютого 2020 23:14
Витяг розширений.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка ст.17_повна.pdf
05 лютого 2020 23:14
Згода з договором.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка мат.техн.база.pdf
05 лютого 2020 23:14
Лист-гарантія.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка працівники.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка_рахунок.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка ст.17.pdf
05 лютого 2020 23:14
Гарантійний лист.pdf
05 лютого 2020 23:14
Про ліцензування.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка без печатки.pdf
05 лютого 2020 23:14
Довідка підпис.pdf
05 лютого 2020 23:14
Гарантійний лист 1.pdf
05 лютого 2020 23:13
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
05 лютого 2020 23:12
Довідка_рахунок _2_.pdf
05 лютого 2020 23:10
договір оренди.pdf
05 лютого 2020 23:09
Книга протоколів.pdf
05 лютого 2020 23:08
Виписка.pdf
05 лютого 2020 23:05
Витяг платника ПДВ.pdf
05 лютого 2020 23:05
ІНН.pdf
05 лютого 2020 22:49
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 лютого 2020 22:49
Brother.pdf
05 лютого 2020 22:49
СЕС Canon.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 19:44
Електронний підпис
05 лютого 2020 19:43
7_Проект договору.pdf
05 лютого 2020 19:43
5_паспорт_Brother.pdf
05 лютого 2020 19:43
4_Паспорт Canon.pdf
05 лютого 2020 19:43
6_Паспорт Asus.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 18:13
Досвід 2000.rar
05 лютого 2020 18:13
мфу принтеры.zip
05 лютого 2020 18:13
Asus ноут Сертифікати .rar
05 лютого 2020 18:13
Пропозиція.pdf
05 лютого 2020 18:13
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 126 819,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 14:58

Документи

10 лютого 2020 14:57
Лист про переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
126 819,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2020 14:57
Лист про переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова комп.pdf зміни до договору
03 березня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 14:15
Договір підписаний.pdf укладений
13 лютого 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в пункті 10.1 змінити строк дії договору до 10.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 30/2
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 10 березня 2020
Сума оплати за договором: 126 819,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 136,50 UAH)